Hotel Marriott Beach Resort

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Beach Resort voor je op een rij gezet:

135 reviews over Hotel Marriott Beach Resort

• 2018
    9Ella19-08-2018

Kom er al 14 jaar

Supergoed hotel, ben al jaren vaste klant. Beleeft en gezellig personeel

• Oude reviews

7barnhorn22-12-2013

Aardig hotel.

Best een aardig hotel, niet veel luxe aardig zwembad en een klein strandje. Het tentje bij het zwembad kan je goed eten en verder is het ontbijt ook goed.

Zakelijk

• 9Cees27-02-2013

Geweldig hotel!

Als je houd van luxe ben je hier op het juiste adres!

• 9Fam. uit Selfkant07-01-2013

Toppertje

Verleden jaar geweest en nu weer met de feestdagen geweest en oud en nieuw en wederom TOP. Zelfde kamer als verleden jaar gekregen en het weer fantastisch rond de 28 graden.

• 8Jngrid01-09-2012

Leuk voor één keer

Toen wij in dit hotel aan kwamen, hadden we een beetje onze twijfels. We moesten door een poort heen om binnen te komen. Aangekomen op onze kamer keken we naar buiten er lag niemand meer op het strand om 17.00u het zag er grauw uit buiten. Kamers zijn prima, grote kamer en douche, bedden liggen wel hard. Het ontbijt en avondeten vonden wij matig; niet wat wij gewend zijn. maar er zit altijd wel iets bij wat je lekker vind. Ik kreeg iedere avond een schaal aardbeien van de kok, dit was erg leuk! Het zee water was in Maart nog erg koud, ze hadden een koude winter gehad, de koudste in de afgelopen 40 jaar. het was om 16.30u ook al sterk afgekoeld en kon je niet meer aan het strand liggen Verder is er weinig te doen 's Avonds(Misschien omdat het voor seizoen was), we voelden ons ook niet veilig op straat Geen straatverlichting, Auto's rijden zonder licht. veel geschreeuw! We zaten dus vast aan ons hotel 's Avonds. We hebben een WoestijnSafari gedaan, Dit was een leuke ervaring!

• 4student15-04-2012

Ongeïnspireerde bouwval

Het personeel is erg aanwezig en te overheersend. Ze zijn op het onbeschofte af. Prima strand als er geen olie in het water ligt. Bestel vooral geen pizza bij het zwembad-restaurant, gegarandeerde buikkrampen. Ook de cheesecake is geen aanrader. Verder waren de kamers prima en werden ze goed schoon gehouden.

• 10Gerda29-03-2012

Heerlijk rustig hotel

Als je van rust en luxe geniet is dit een goede plek om je vakantie door te brengen. Geen luide muziek op het strand, voldoende bedjes, uitstekende beleefde service met een vriendelijke glimlach. Heerlijke keuken met voldoende keus en elke dag een ander thema. Geen "vakantie fabriek" en gasten uit de hele wereld. Kortom top!

• 8Fam. Dijkstra06-11-2011

Schitterend hotel met afgeschermd strand

Dit hotel beschikt over ruime kamers. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Er is een prachtig ruim zwembad, dat iedere nacht schoon wordt gemaakt en verwarmd is. Het hotel ligt aan zee en de kamers hebben vrijwel allemaal een prachtig uitzicht over zwembad en zee. Het beschikt over een afgeschermd strand met strandstoelen die de gasten kosteloos mogen gebruiken. Het hotel verstrekt voor zwembad of strand iedere dag schone badhanddoeken. Het eten in dit hotel is vrij smaakloos. Je moet m.b.t. zout en peper zelf wat smaak aan het eten proberen te geven. Het ontbijtbuffet is redelijk uitgebreid. Net als bij de meeste Marriott-hotel moet flink worden betaald voor internet op de kamer. In dit hotel kun je in het Marrnet-restaurant een code krijgen voor een uur gratis draadloos internet. Het internet is daar erg traag, maar het werkt!

• 9gebaro28-09-2011

erg luxe

marriott is erg luxe en het personeel is onpersoonlijk, wat wij erg jammer vinden, je kunt prima in het hotel eten en drinken maar ook net zo goed buiten de deur even de straat over steken en je hebt een prima restaurant met erg goed en goedkoop eten.

• 7Anneloes11-09-2011

Vergane glorie aan de Rode Zee

Hoewel dit hotel in 1995 is gebouwd, doet alles ouder aan: de kamer is gedateerd, de bedden zijn niet slecht maar als je goed kijkt behoorlijk versleten, de strandbedden staan op instorten en de strandlakens waren een jaar geleden al dringend aan vervanging toe. Het strandje bij het hotel heeft een prima ligging maar er staan te veel bedden op het kleine oppervlak. Er zijn slechts enkele matig werkende douches en geen toiletten aan het strand zelf. Daar is ook duikclub Acquarius gevestigd en dus zit je regelmatig in de benzinedampen van vertrekkende boten. Het moet gezegd, de zee ingaan is heerlijk, die verdient als enige de 5 sterren die dit hotel telt.

0 tips over Hotel Marriott Beach Resort

2 vragen over Hotel Marriott Beach Resort

• Henk, 14-12-2017

Veiligheid

Is het veilig om met de kerst en oud en nieuw in het marriothotel in Hurgarda te zijn

• Mickey, 10-10-2010

kerstmis

Wie heeft ervaring in dit hotel met kerstmis en het weer eind december?

Alvast bedankt voor antwoorden.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • KinderopvangOp aanvraag

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages