Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°27°
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Magawish Swiss Inn Resort voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Magawish Swiss Inn Resort in het Nederlands

alleen voor kitesurfers

Laurence
2-4-2014

dit resort heeft echt slechte bediening. Wel mooi strand en zeer geschikt voor kitesurfers. Wij hadden een all-in maar dat hield in dat je heel slecht eten kreeg en wanneer je drinken wilde bestellen mocht dit alleen per persoon je kon dus niet voor de groep (lees 4p) halen maar moest allemaal zelf naar de bar lopen voor een papieren bekertje met wat te drinken... zeer slechte kamers.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Terrible

Rdb63
13-7-2012

in one word bad, staff does its best but only if you pay them extra. if you complain by reception they are very rude and don't want to listen. Rooms are very old and need of renovation. food is almost every day the same, many fish and chicken. beach is very nice with good beds. really not worth 4 stars but 2 stars.

Gereisd Met partner in juli 2012

top vakantie gehad

caroline
27-1-2011

Met een BINGO reis in dit hotel beland. Dit was absoluut geen valse bingo. Een leuk bungalowtje wat goed schoongehouden werd, iedere dag schone handdoeken en het strand op loopafstand. Het eten was goed, al mag er 's avonds wat meer gevarieerd worden. Zeer vriendelijk personeel, zeker als ze merken dat je uit Nederland komt. Een nadeel waren de zeer a-sociale russen, maar als je daar niet te veel op let, heb je er ook geen last van. Zou hier zo nog een keer naartoe gaan. We hebben een super vakantie gehad.

Gereisd Met partner in januari 2011

TOP!

Miriam Mars
26-1-2011

Echt werkelijk een supervakantie gehad. Prachtige ligging, mooie onderhouden tuinen, personeel is supervriendelijk, strand heel erg mooi, alles wordt goed onderhouden, appartementje was heel schoon en werd iedere dag weer schoongemaakt en Mohammed zorgde iedere dag voor een kleine verrassing (bloemetjes in vaasje etc) Ontbijt en lunch waren goed, diner wat minder maar oké. Russen worden erg goed op hun vingers getikt door personeel. Wij hebben zeven dagen lang echt enorm genoten!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

nooit meer

gehrard
8-11-2010

alles slecht ,vooral het lauwe bier in een koffie bekertje waar er 7 uit een halve liter werd geschonken we waren met 3 personen ik moest 4x naar receptie voor we een bed hadden na 4uur wachten konden we om 1/2 drie naar bed Precies 12 uur all -in afgelopen de laatste dag, terwijl we de eerste dag savonds om half10 aankwamen nooit meer naar magawish,niet meer dan 2 sterren voor dit hotel gehrard,berry ,grietje

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2010

Ontzettende tegenvaller!!!

N.B.
23-10-2010

Wij waren weggestopt in een soort van 'ghetto' van oude bungalow-huisjes. Ons eerste huisje was verouderd (rot houtwerk), de airco viel om de 5 minuten uit elkaar, de lamp deed het niet, de badkamerdeur kon niet open/dicht, het toilet spoelde niet door. Beddengoed was versleten (naden van spreien lagen los, de lakens waren erg ruw door slijtage (allemaal bolletjes) en op één van de lakens zat een vetvlek (zoals dat van een machine, van dat zwarte vet). Ook lag er nog zand op één van de spreien. Verzoeken om reparatie leverden niets op en na veel gesoebat met onze host kregen we een ander appartement, dat al 'gerenoveerd' was. Wederom versleten beddengoed, beschimmeld douchegordijn en ditmaal geen warm water. Eten was vreselijk, zijn er goed ziek van geweest. Personeel spreekt nauwelijks Engels, is totaal niet behulpzaam. Enige voordelen: ligging aan zee en goede duikschool (Colona!).

Gereisd Met partner in oktober 2010

al bij al viel het nog mee

Marie Margeurite
25-4-2010

Net terug uit dit hotel. We hadden 2 kamers geboekt en ze waren heel proper. Mits een fooi aan de poetser was het goed verzorgd. De kamers zijn voldoende groot : 2 bedden, een zithoek en een badkamer. De all in is inderdaad soms wat eentonig en is niet te vergelijken met de griekse al in. De receptie is een ramp : totaal on vriendelijk, zeggen steeds op alles jaja, terwijl het neenee moet zijn. We kwamen aan na een nachtvlucht en mochten pas na 14 u op de kamer, nochtans was ons vanaf 10u een kamer beloofd. De all begin om 12 u en stopt na het ontbijt. Daarna worden de bandjes doorgeknipt en kan je niks meer krijgen. Voor drinken kan je in de bazar terecht als het open is. Gaan duiken met de organisatie die op het strand is gevestigd : zeker een aanrader . Het centrum van Hurghada is niks een straat met allemaal winkeltjes met namaakspullen waar de verkopers je geen second gerust laten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Apr 25 2010 18:43:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helaas een tegenvaller...

Caroline Van kerkhoven
23-4-2010

Dit hotel is volgens onze reisbegeleider het eerste hotel ooit gebouwd in Hurghada. Het heeft een erg mooie ligging aan zee en dus ook een heel mooi en groot strand. Doch is het hotel erg verouderd. De kamers (bungalows) waren ruim, maar er is geen bad, enkel een zeer zeer kleine douche met douchegordijn. Er zijn twee zwembaden, maar deze zijn ook erg verouderd, er zijn bijna geen ligzetels en het zwembad nodigt inderdaad niet uit. Ook het kinderbadje is helemaal niets !Het eten is eigenlijk een klein beetje vuil allemaal, zo moet je vaak zoeken naar een proper kopje en bestek. Omdat het hotel helemaal niet kindvriendelijk is (geen aangenaam zwembad, praktisch geen animatie, ...) zijn wij verhuisd naar een ander hotel. Ikzelf zou dit hotel nooit aanraden. Het was nu de zesde keer dat ik in Hurghada was en dit hotel kon mij absoluut niet bekoren, spijtig.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

Goede prijs,kwaliteit verhouding.

Fam. van de Wardt
31-1-2010

Ik begrijp alle negatieve reacties niet helemaal. Het park is redelijk netjes en de huisjes zeker niet slecht, er wordt overigens prima schoongemaakt. Overal vinden renovaties plaats zowel aan de tuinen als aan de huisjes. Het park ondergaat een behoorlijke face-lift. Het eten is er zeker niet slecht en er is voldoende variaties. Het buffet is uitgebreid en iedere dag anders. (het is geen Amstel Hotel maar daar gelden ook iets andere prijzen) Het strand, de zee, en de diverse zwembaden zijn prachtig en goed onderhouden, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, zeker niet opdringerig. Uiteindelijk hebben wij er een leuke week gehad met prima weer-condities. Zeker geen negatief gevoel aan over gehouden.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 21 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

80,s style maar daarna nooit gerenoveerd

Danny Daniels
29-1-2010

januaru 2010 met mijn broer daar geweest.Vanaf de receptie word je duidelijk dat het terein en het park de tand des tijds niet goed heeft doorstaan. Vies, oud.onderkomen zijn de woorden die aan mijn lip hangen. De bediening doet zijn best om "hollands"te praten met kreten als( Allemachtig prachtig en hup holland hup) je te vermaken. na drie dagen heb je dit wel gehoord. Het huisje was een verschrikking, kontinu insecten en ongedierte binnen. Strand geweldig en zee ook. De uitstapjes die vanaf het hotel en het reiburo geregeld worden zijn inmiddels zeer uitgeknepen. WAARSCHUWEND WOORD: Ga niet alleen hurghada in.je word genaaid en bedonderd door elke gek die daar leeft. Rijden doen ze als gekken en we hebben slaande ruzie gehad met een nep taxi die een wisseltruc uithaalde met een 100 pond briefje(egyptische). Ik ga nooit meer terug.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magawish Swiss Inn Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magawish Swiss Inn Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.