Hotel La Perla

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°23°
Hotel La Perla
6,3

57 reviews over Hotel La Perla in het Nederlands

Mijn eerste kennismaking met egypte gelijk hooked

happystreef
6-8-2012

Mijn eerste keer in Hurgahda in hotel La perla was in 2006

Met mijn dochter van 9 op nieuwjaars dag vertrokken naar Egypte.

Het hotel was klein maar gezellig .. de kamers helaas met trap alleen te bereiken. Maar het personeel was erg vriendelijk en omdat ik als vrouw alleen met kind daar was werd er door de bewaking goed een oogje in het zeil gehouden of alles goed met ons ging. Het strand daar moest je even een klein stukje lopen en de weg over steken en daar kon je bij Old Vic Heerlijk loungen aan het water lekker te eten ook op het strand voor een prikkie. De badmeester hiel mijn dochter goed in de gaten als ik even een seintje gaf om mijn ogen dicht te doen voor 5 min zonnestralen. Was lang genoeg ook hoor. Maar het eten is fantastich .. Wij gaan nu aankomende 15 augustus voor de 4e keer naar Hurghada , de bevolking herkent je nu ook. En door mijn lichamelijke beperkingen zijn ze ook erg bezorgd voor je en zorgen dan ook zeker goed voor je.

leuk hotel

monique
22-10-2010

ben net terug.. en kan niet anders zeggen dat ik het prima naar me zin heb gehad.... tuurlijk liet de kwaliteit soms iets te wensen over,,, maar je zit niet in een 6 bsterren hotel... de mensen waren super vriendelijk.... en het eten was best te doen... maar je moet af en toe best snel zijn.....

maar zou er zeker nog een keer naar toe gaan!!

Heerlijke vakantie

Roos
12-10-2010

We zijn net terug, was fantastisch, lekkere bedden en goed buffet, je moet alleen wel snel zijn, personeel heel vriendelijk al je ze steekpenningen geeft, zwembad ook goed je blijft lekker drijven met muziek op achtergrond. Echt een aanrader. De restjes waren heerlijk. Uitzicht ook geweldig.

We gaan zeker terug.....

Ro en Mar

Ga hier niet heen!!!

Nick
8-8-2010

Bij aankomst al een heel onaangenaam gevoel. Meteen met onze reisleider ter plaatse een ander hotel geregeld. Tegen bijbetaling een hotel in het centrum. Super naar ons zin gehad daar. En het klopt helemaal, ga je naar Egypte boek dan minimaal een 4**** hotel.

Bij La Perla was er geen water, toiletpapier,handoeken en een zeer slecht werkende airco( bijna op alle kamers). het eten was niks!!

Nogmaals.... Vermijd deze hotel en betaal gewon iets meer voor een leuke vakantie. Want Hurghada is super leuk en het duiken helemaal geweldig!!!

zeer slecht hotel

Farah
8-8-2010

Hotel La Perla is een zeer slecht hotel. Ontzettend vieze kamers en erg onvriendelijk personeel. Wij waren hier voor acht dagen en hebben drie keer moeten wisselen van kamer. Het toiletpapier is altijd op, geen water om te douchen en als klap op de vuurpijl zijn we erachter gekomen dat het beddengoed wordt verwisseld van andere kamers zonder dat het gewassen is! Zeker niet aan te raden. Ga je naar Egypte neem dan op z'n minst een 4* hotel.

zeer slecht

josje
1-8-2010

Bij binnen komst geen vriendelijk woord van de receptie, het hotel keek vies en was ontzettend heet.

Op de kamer aangekomen warm matig werkende arco, bedlakens waren kapot en zaten vol met vlekken, kamer was niet schoongemaakt.toilet kon je niet doorspoelen, koud water om te douchen geen handdoeken,geen water aan de wastafel.

Wij kwamen in de avond aan en men deed moeilijk dat wij nog iets wilde eten, maar dit zat bij de boeking er in.

uiteindelijk konden wij nog wat restjes krijgen maar dat zag er erg 2e hands uit.

ontbijt volgende ochtend keek erg matig, veel vliegen op het eten enz.

uiteindelijk zijn wij naar een ander hotel verhuisd

Vergane glorie

George Germing
23-7-2010

Bij betrekken van de kamer toilet smerig; druppels op bril en in de pot. Geen handdoeken en slecht werkende airco. Temperatuur was niet onder de 22 graden te krijgen.

Na 2 dagen kregen we handdoeken.

Vanaf de derde dag tot ons vertrek geen water, dus niet meer douchen en toilet doorspoelen. Klagen had weinig zin - werd schouderophalend afgedaan en de schuld werd geschoven op de stad, maar dat was onzin want een aantal kamers had wel gewoon water. We moesten naar het toilet en douchen bij andere gasten!!! Eten zeer matig en iedere dag hetzelfde. Vnl. lever, rijst en als je geluk had was er nog wat pasta. Kopjes, borden en glazen werden niet aangevuld. Moest daar telkens om vragen.

Zwembad ronduit smerig! Servetjes en andere dingen dreven er in rond of lagen op de bodem. Eind van de vakantieweek was het water groen en de bodem bijna niet meer zichtbaar.

we waren echt op vakantie

Esmee
15-7-2010

gezellige sfeer,aardige mensen, geen super de luxe hotel, maar vind prijs kwaliteit verhoudig gewoon goed, kids werden altijd lief aangesproken, niet zo veeleisend ingesteld zijn, want dan moet je 5 sterren hotels boeken

niet slecht, maar kan beter

Gino
1-8-2009

Dit hotel was niet slecht, maar ook niet echt goed, wel was het personeel erg vriendelijk. Elke week een buikdanseres die een optreden geeft. Centraal gelegen.

Voor de Prijs was het goed te doen

matthew
6-4-2009

Lag op een goede ligging voor de zee en het centrum

We hebben een aantal aanbieders voor La Perla voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Perla in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Perla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.