KinderhotelWeer vandaag44°27°
8,7

Jungle Aqua Park in Hurghada, Egypte, is een groots opgezet resort met een eigen jungle waterparadijs. Een goed verzorgd all-inclusive hotel met vers bereid eten in de restaurants, goede schoonmaakservice en vermaak voor jong en oud. Liefhebbers van watersport kunnen hier duiken, snorkelen, zeilen, waterskiën en nog veel meer.

721 reviews over Hotel Jungle Aqua Park in het Nederlands

Natascha Jansse
4-5-2019

Super hotel. Het is hier echt genieten. Vandaag voor de 2 keer hier in dit hotel

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Super vakantie

Niek Paanen
29-4-2019

Een overvloed aan zwembaden waarvan enkele verwarmd tot medio mei. Elk zwembad zijn eigen lifeguard. Aqua park bestaat uit 2 delen. Allerlei soorten glijbanen vanaf 8 jaar en 3 stuks voor de jongere kids en een groot speelgebied in water met allerlei kleinere glijbanen, klimtoestel, fontijnen e.d. Kamers zijn schoon en worden goed bijgehouden, eten in 5 verschillende restaurants ids perfect. Veel wordt terplekke bereid en alles smaakt vers. Er is ook veel aandacht voor hygiëne, zowel bij eten , zwembad en kamers. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en een kleine fooi doet wonderen. Enige nadeel is dat het park vrij groot is een dat je veel moet lopen om ergens te komen . Voor ons zeker een terugkeer waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Roel
23-4-2019

Met kinderen en kleinkinderen hier de voorjaars vakantie doorgebracht. Een fantastische bestemming voor ons tienen. 4 prima bungalows op een rij. Het park kent geen hoogbouw. Alle bungalows zijn rond een klein zwembad gebouwd dus veel kleine zwembaden maar wel elk voorzien van een badmeester. Daar naast diverse grote zwembaden en glijbanen park. Veel restaurants met elk een eigen thema. Elke avond BBQ langs het zwembad. Ook 2 x een excursie gemaakt. Op zee met een glass bottum boot en safari in de woestijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Saffier Vakantie

Wij gaan nog een keer terug!

Jenna
15-4-2019

Wij zijn dit jaar voor de 2e keer geweest. Het is en blijft het beste resort in Hurghada. Vriendelijke mensen, alles ziet er tip top verzorgd uit en je hebt alle tijd om te genieten. Het is eten is goed en verschilt elke dag in elk restaurantje. Er zijn speciale thema avonden. En een mega waterpark voor kinderen of jong volwassenen. Leuk uitstapjes die je kan maken, zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in maart 2019

Top verblijf

Yorick
8-4-2019

Super hotel voor iedereen wat wils! Er zijn veel restaurants waar je vanalles kan eten. Er zijn ook oneindig veel zwembaden waar je op je gemak ligt en het aquapark maakt het af!

Gereisd Met partner in juli 2018

Leuke gehad maar nooit meer dit hotel!

Marjanne
8-4-2019

Eerste indruk was prima. Bij aankomst werd je samen met je koffer bij de hotelkamer gebracht. Hotelkamer viel tegen. Was smerig en oud. Stopcontact konden we niet gebruiken en ze waren voor de deur bezig met bestraten. De volgende morgen werden we al vroeg gewekt door alle werklui voor de deur. Gelukkig heeft onze reisleiding (touroperator) voor ons een nieuwe kamer kunnen regelen. Was een betere kamer. Helaas hadden we de laatste dagen van de vakantie weer pech. Ze gingen de kamer naast ons verbouwen. In de ochtend om half 9 al bouwvakkers aan de slag. Dus weer overlast gehad. Weer melding van gemaakt. Ze heeft voor ons een late check out geregeld. Touroperator heeft ons zeker goed geholpen, maar wij gaan niet meer naar dit hotel.

Gereisd Met partner in april 2019

Fantastisch. op naar de volgende keer !

Milou
8-4-2019

Een super mooi, groot en schoon park! Genoeg vertier op het park. Fijn dat er zoveel zwembaden zijn. Eten was erg goed en uitgebreid. Wel lastig en wennen dat je het eten op de verschillende plekken moest halen. Zo staat de mayonaise ver van de patat vandaan. Maar zodra je het weet is het een eitje. Het personeel doet er alles aan het je naar de zin te maken. Zowel de schoonmakers, tuinmannen als de life guards. Iedere avond staan er verklede poppen bij de restaurants die vervolgens bij de mini disco mee doen. Dit is erg leuk voor de kinderen. Wij komen zeker nog een keer terug !!

Geweldig

Marc
7-4-2019

Echt geweldig! Zwembaden en glijbanen top! Mensen zijn super vriendelijk. Het eten is echt geweldig. Ik was aanvankelijk sceptisch mbt buffet concept. Maar alles was even vers en lekker. Zwembaden en aquapark waren ook geweldig. Personeel allemaal even vriendelijk. Dit was onze eerste keer egypte. Maar zeker niet onze laatste keer! Een van onze beste vakanties ooit! Dank je wel pick albatros jungle aquapark! Wifi matig, maar prima voor whats app.. Maar fuck wifi sowieso, je bent op vakantie..geef fooi aan de mensen. Geven is zoveel leuker dan krijgen!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Super goed eten,geweldig aqua park,personeel top !

Frank
7-4-2019

Super goed eten, fantastische mooi resort en geweldig personeel . Al 7 x geweest.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel jammer ziek geworden

Tammy
1-4-2019

Het hotel is super mooi opgezet voor kinderen. Leuke zwembaden en glijbanen!! Personeel doet erg zijn best. Leuk dat elk groepje bungalows zijn eigen zwembad heeft zo kon onze dochter van 20 maanden lekker smjddags slapen en wij ervoor van de zon genieten. Het hotel heeft 6 restaurants waar je uit kan kiezen en zelfs elke ochtend verse jus d' Orange. Ben zelf wel 10x in Egypte geweest in verschillende hotels nooit ergens last van gehad maar dit keer zijn wij alle 3 ziek geworden. Erg jammer dat verpest toch je vakantie en durfde daarna niks meer te eten behalve brood . Voor de rest ziet het hotel er super mooi uit en Savonds lopen er verkleedde poppen erg leuk voor de kleintjes

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jungle Aqua Park in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jungle Aqua Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.