Hotel Jungle Aqua Park ****

Hotel Jungle Aqua Park
Hotel Jungle Aqua Park
8,9

666 reviews over Hotel Jungle Aqua Park in het Nederlands

Fantastische! Blijf niet bij een keer

Sandra Loof, 19-2-2018

Alles was goed in dit report schoon, beleefd, Veel keuzes in de verschillende restaurants en heel veel zwemplezier je hebt geen kind aan de kinderen ,die moest ik uit het waterpark sleuren bijwijze van spreken. Geef eens wat fooi in de kamer en je krijgt lekker een gevulde koelkast ,en geef eens wat fooi aan de bartenders en ze doen alles voor je . Veel lifeguads aanwezig en leuke avondschows waar iedereen jong of oud mee kan doen...Kortom een geweldige vakantie

Super!!

Theelen, 16-2-2018

Wat een paradijs!! Op en top genoten. Komen we zeker terug

Een puntje, badkamers zeer gedateerd

Wel word er elke dag goed schoongemaakt

Hele park super mooi, en goed onderhouden

Heerlijk eten, genoeg keus voor iedereen wat

Prima vakantie maar voor ons niet nog eens.

Esmée, 10-2-2018

Het was een mooi park en alles was erg schoon.

Echter vonden we het jammer dat er weinig te doen was in de omgeving. Het voelde niet veilig om erop uit te gaan. We hebben 2 excursies gedaan en die zijn echt de moeite waard. Dolfijnentrip en de allesin1 quad rijden, bugee, paard/kameel rijden en shisha.

Verder vonden we het jammer dat ondanks er zoveel restaurants waren we elke avond weinig lekker vonden. We zijn moeilijke eters maar hadden verwacht dat met zoveel restaurants het wel goed moest komen maar veel was hetzelfde en anders dingen die we niet lusten. Toetjes waren overigens erg lekker en veel keuze.

Zwembaden waren ijskoud! Je kon echt niet lang volhouden. Iedereen had er last van en de zwembaden waren daarom ook veel leeg ondanks het boven de 31 graden was.

Ons huisje zat bij het schoonmaakhok waardoor we om 6 uur wakker werden gemaakt met schreeuwende schoonmakers

Kortom, een oké vakantie maar voor ons niet nog eens.

Geweldig hotel

abakermans, 8-2-2018

Goed hotel, heel mooi aangelegd en erg vriendelijk personeel. kamers zijn goed met allen een zwembad voor de deur. Aquapark is in 1 woord geweldig. Heel uitgebreide keus in eten en iedere avond live muziek bij het buiten eten. een echte aanrader

Betoverend!

Inge, 27-1-2018

Het was prachtig! Wat een mooi resort.

Wij gingen echt op vakantie om uit te rusten en zijn alle dagen op het resort gebleven. We hebben ons alle dagen super vermaakt.

Ook voor onze kinderen ( 5 en 2 jaar ) was het super. Zwembad waar ze zelf konden staan. Kidsclub, minidisco.

Het park is zo mega schoon en netjes! Overal waar je kijkt zie je ze zwembaden reinigen, planten sproeien, paden dweilen terrassen schrobben. Overal bewaking en lifeguards bij de zwembaden in overvloed. Al het bedienend personeel was erg aardig.

Het eten was bizar! 5 restaurants met elk zijn eigen thema. ( Italiaans, Aziatisch, Vegetarisch, Europees, arabisch/mediteraans )

Elke dag andere gerechten op de buffetten en alles even lekker!

IJssalon voor de kinderen. Het was ongekend!

Ruime kamers ( met afscheiding tussen slaapgedeeltes van kinderen en ouders )

Dichtbij het vliegveld ( 20minuten transfer )

Alleen maar lof!

heel goed

michael, 11-1-2018

groot park, dat je misschien het beste kan omschrijven als een centerparcs achtige bouw. allemaal huisjes waar je verblijft.

dat er zoveel mensen zijn merk je eigenlijk totaal niet!

ieder groepje huisjes heeft een eigen zwembad en er zijn meerdere gezamenlijke zwembaden en een heel aquapark met veel glijbanen.

ieder zwembad heeft badmeesters!

erg schoon hotel, waar continu gepoetst en gewerkt word om de beleving zo goed mogelijk te maken voor de gasten.

heel groot pluspunt vond ik het eten, ben al vaker naar egypte geweest en meestal wel een dag op de wc kunnen zitten, maar hier is niemand van ons ziek geworden!

zeer propere horeca!

je kunt met een busje naar het strand (gratis) dat is bij het zusterhotel.

vond ik zelf persoonlijk niet zo geweldig, maar is goed te doen en ook daar is alles all inclusive.

veel restaurants met verschillende thema's. dus voor ieder wat wils.

voor kinderen is dit echt een aanrader!

Voor de derde keer hier tijdens Kerstvakantie

Wat een gigantisch hotel. Zoveel zwembaden ! Bij elk huizenblok heb je een eigenzwembad. Hotel kamer erg mooi, netjes en schoon. Elke dag water en cola/sprite op de kamer. Het eten is sinds de laatste keer sterk uitgebreid.

Minst van het hotel vind ik het animatie team.

Op Kerstavond is er een geweldig feest met een gigantisch buffet.

Wat betreft verkopers , gewoon duidelijk zijn Nee , als je niet wil. Ze onthouden het.

De disco is verouderd, ook het zwembad rondom aquapark is aan onderhoud toe.

Wi-Fi is bizar slecht

Voor de derde keer naar Jungle Aqua Park: Perfect

DennisJ, 16-11-2017

Elke keer blijft het mij positief verbazen. Het eten is sinds de laatste keer sterk uitgebreid. En de Entertainment activiteiten ook verhoogd. Nadeel is de voortdurende vraag van verkopers om aan excursies mee te doen. Voorheen moest je voor drinken in de eigen discotheek betalen, maar dat is nu ook inclusief geworden. Waardoor er nu ook meer bezoekers zijn en dus gezelliger is. De discoverlichting is wel hoognodig aan verbetering toe.

Super! Alles wat je wil op vakantie! :)

Paulina, 13-11-2017

In 1 woord super. Het is een groot resort maar omdat alles verspreid is over kleinere gebouwtjes die door het hele park staan heb je toch een intieme indruk! Aan de rand van het park een mooi, megagroot en goed onderhouden aquapark! Stuks of 6 restaurants waar je allemaal gebruik van kan maken zonder reservering. Zijn allemaal thema buffetten, b.v. Italiaans, Mexicaans, mediterrane enz. Je kan bij elk restaurant binnen zitten maar liggen ook allemaal rondom een groot buitenterras. Dus vanaf je plekje kan je elk restaurant in en uit!

Gratis shuttle naar het strand, ben je binnen 5 minuten. Ook op het strand gratis eten en drinken, wat erg prettig is! Onderweg met het busje kom je langs een straatje met winkeltjes, de buschauffeur kan hier voor je stoppen zodat je uit kan stappen, terug lopen naar het hotel kost enkele minuten. Kamer was heerlijk, met een soort scheiding voor de kids. Dit was voor ons de 2de keer in een albatros hotel en we gaan zeker verder het rijtje af! Echt een heerlijke luxe keten, met alle voorzieningen en veel keus!

Wi-Fi is bizar slecht.. je gaat niet op vakantie om te internetten maar af en toe thuisfront even op hoogte stellen is wel fijn, maar dat ging amper, voor prijs van het hotel moet dat beter zijn.

Voor rest, superveilig.

Personeel bizar vriendelijk en eten ook prima geen klagen!

We hebben een aantal aanbieders voor Jungle Aqua Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jungle Aqua Park in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jungle Aqua Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jungle Aqua Park scoort een 8.89 uit 10 op basis van 739 reviews.