Hotel Jungle Aqua Park

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Algemene informatie Aqua Jungle Park hotel

Dichtbij het gezellige plaatsje Hurghada in Egypte ligt Hotel Jungle Aqua Park. Een ruim opgezet resort bestaande uit sfeervolle bungalows. Het park heeft fijne zwemfaciliteiten en leuke glijbanen voor kinderen. Het personeel staat graag voor je klaar en in de verschillende restaurants kun je heerlijk eten. ’s Ochtends is het puur genieten van een lekker ontbijtje met een gebakken eitje en verse jus d’orange.

Faciliteiten en Accommodaties

De gezellige bungalows van Jungle Aqua Park zijn verdeeld in kleine groepjes. De kamers bevallen prima, ondanks dat ze wat gedateerd zijn, maar ze worden goed schoongemaakt. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, zoals WiFi. Leuk is dat elk groepje bungalows zijn eigen zwembad heeft.

Qua restaurants biedt Hotel Jungle Aqua Park keuze in overvloed. Je krijgt er zelfs frietjes met Hollandse mayonaise. Er zijn een hoop vleesgerechten, maar ook vegetariërs kunnen uit de voeten. Alles is even vers en lekker. Nog een kleine tip, bij Zum Kaiser hebben ze in de morgen heerlijke suiker donuts.’*

Niet alleen in de restaurants, maar ook in het aquapark heb je volop keuze. Er zijn oneindig veel zwembaden waar je je kunt vermaken en het waterpark maakt het af. Elk zwembad heeft daarnaast zijn eigen lifeguard. Het aquapark bestaat uit twee delen. Allerlei soorten glijbanen vanaf 8 jaar en 3 stuks voor de jongere kids en een groot speelgebied in water met allerlei kleinere glijbanen, klimtoestel, fonteinen e.d. Ook de animatie wordt door vakantiegangers gewaardeerd. Iedere avond staan er verklede poppen bij de restaurants die vervolgens bij de minidisco mee doen. Dit is erg leuk voor de kinderen.

Ligging in Hurghada en omgeving

Hotel Jungle Aqua Park ligt wat afgelegen, maar er is zoveel te beleven dat je je geen moment hoeft te vervelen, je hoeft niet eens van het park af. Aan het park en het strand, waar je met de shuttlebus naartoe kan, heb je meer dan genoeg vermaak. Via het strand loop je zo naar de pier waar je vanaf de steiger heerlijk kunt snorkelen.

Ook zin in een zonvakantie in Egypte? Vergelijk aanbieders en boek je reis naar het prachtige Jungle Aqua Park all inclusive hotel.

828 reviews over Hotel Jungle Aqua Park

• 10Dannenberg08-03-2020

Echt fantastisch

Alles was goed geregeld, eten goed, personeel vriendelijk, de Kids hebben zich uitstekend vermaakt, kamers en het park heel erg schoon, onze complimenten hebben ze en we komen zekers weer

Gereisd met jonge kinderen in maart 2020

• 8Familie B07-03-2020

Prima hotel voor onze familie

Prima vertoeven met groep van 9 personen. Personeel daar doet hun best om het naar je zin te maken. Keuze uit verschillende restaurants dus je kan elke dag wat anders eten. Voor snorkelen is het geen ideale plek. Wij zijn met Corendon gereisd. Vlucht prima maar wij raden het af om transfer bij te boeken. Transfer heen in een koekblik ( schandalig) en terug al 4 uur van te voren opgehaald. Tijd tot luchthaven 15 minuten . Taxi sneller voor dezelfde prijs.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 8Jordy Valkestijn05-03-2020

Top hotel voor gezinnen

2 jaar geleden ook geweest. Het blijft een prima hotel waar je heerlijk kan bijkomen. De nieuwe luxe bedjes (overdekt) aan het zwembad zijn heerlijk. De normale bedjes liggen niet erg comfortabel.

De vers geperste jus d' Orange was dit jaar helaas nergens te vinden. Ook was er dit jaar geen mayonaise.

Het personeel werkt erg hard en zorgt voor een optimale vakantie. De kamers zijn wat verouderd.

De zwembaden en het glijbanenpark zijn geweldig, ook voor kleine kinderen.

Heb heerlijk gegeten, wel vaak hetzelfde.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Mvr verhagen29-02-2020

Geweldig ontspannende vakantie

Echt zo fijn geweest, mijn kind en man vonden het ook geweldig..ze zijn super schoon..eten word voor je neus gebakken dus echt wel hygiënisch met handschoenen aan. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dokter en apotheek aanwezig, ook wel fijn gevoel. Avonden zijn gezellig vooral in de jazz bar..cocktails zijn goed !!😜 ik wil zeker de jongeman ESLAM ALI BIJ HET AQAU PARK BIJ DE GLIJBANEN BEDANKEN !!!!!! Bedankt dat je elke keer onze drinken bracht wat een service!!! En grapjes met de kinderen maakte, super ..ze mogen daar heel blij zijn met zo een vriendelijke entertainer en goede uitstekend personeel lid. Je kunt ook naar buiten wat het hotel, maar buiten is niet zo mooi, gewoon woestijn maar resort is top..8 dagen is wel lang genoeg vind ik. Heel veel lieve groeten mvg Verhagen

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Marcel Adriaans28-02-2020

Voor herhaling vatbaar!!😁

Fantastisch luxe hotel, echt een aanrader voor wie de carnaval wil ontsnappen!! Zeer goed en vriendelijk personeel, speciaal compliment voor Eslam Ali. Wat werken deze mensen hard om jou een super vakantie te bezorgen!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 10Agnes24-02-2020

Geweldig!!

Wil je een onbezorgde vakantie op een prachtig park? Dan moet je zeker hierheen! Wij hebben een fantastische week gehad: ontzettend goede service, vriendelijk personeel, prachtig resort, genoeg en gevarieerd eten, overal kun je lekker zitten en wat drinken (zelfs bij het zwembad komen ze langs om je drinken aan te bieden) Ook voor jonge kinderen is het ideaal, er is een mooie speeltuin en animatie is super leuk! Een aantal zwembaden zijn gelukkig verwarmd want de onverwarmde zijn in februari echt te koud. Ook qua hygiëne was het in orde. Wij komen hier zeker weten terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9J.Eggen16-02-2020

Super mooi en schoon resort!

Wauw! Wat een super mooi en schoon resort. Schoonmakers en tuinmannen zijn 24/7 in de weer om het resort er prachtig uit te laten zien. Het eten is goed en divers. Wat wij erg positief vonden dat je in het restaurant, in de bars en zelfs op je bedje bij het zwembad bediend word qua drinken. De meeste zwembaden zijn niet verwarmd dus in februari ga je daar niet snel in, een aantal zwembaden waren verwarmd en daar kon je prima in zwemmen. Wij hadden een standaard kamer geboekt en werden bij aankomst gewezen op een upgrade naar een grotere en nieuwere kamer. Daar zijn we eerst niet op in gegaan en zijn naar onze standaard kamer gebracht, dat viel ons tegen omdat de bedden van ons en die van die kleine door een gordijntje werden gescheiden.. niet echt ideaal. Toch de upgrade gedaan en geen moment spijt van gehad, een kamer tegenover het aquapark. Stuk ruimer, nieuwer en een schuifdeur. Wij hebben een top week gehad en komen graag terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 10Peggy10-02-2020

Aanrader!

Geweldig resort, met alles erop en eraan. Zelfs tot aan het zwembad voorzien ze je van drank. Al het personeel is heel vriendelijk, en het resort is ook super schoon. Overvloed aan eten, voor ieder wat wils. Er is ook een shuttlebus naar het strand, waar ook gratis drank en eten voorzien is.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 2019
    9Paul Rutten31-12-2019

Fantastische vakantie!

Jungle Aqua Park is werkelijk een top resort. Door de huisjes oogt het ruim en gezellig maar niet volgepropt. Het is overal heel schoon. Personeel is super netjes en vriendelijk en zorgt dat je niets te kort komt. Alles word voor je geregeld. Het aquapark is voor kinderen ( en hun vaders) geweldig. Ondanks dat er veel mensen waren altijd een bedje vrij. Hou er rekening mee dat het in de kerstvakantie om 17.00 donker is en dat de avonden dus lang zijn. Overdag is het weer fantastisch( 25 graden) maar in de avond is een trui noodzaak. Enige nadelen in dit te resort zijn de handdoekleggers maar vooral de manier waarop mensen uit met name Oost- Europa met voedsel omgaan. Verspilling tot en met. En dat terwijl buiten de resorts veel armoede is. Eigenlijk zou voor iedere verspilling een boete betaald moeten worden.Maar dat is dan ook het enige. Wij komen zeker terug en als je nog twijfelt: boeken! Je krijgt er geen spijt van!

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 10Isabelle Maryns12-11-2019

Ideale plek voor een relaxte vakantie met kinderen

Het was de 9de (negende!) keer dat we in Jungle Aqua Park verbleven, en we zijn nog steeds heel erg tevreden! Als terugkerende gast merk je jaarlijks de veranderingen op die het Jungle Aqua Team ter verbetering doorvoert, en dat stellen we zeker op prijs! Alles wordt er piekfijn onderhouden en voor het personeel is niks te veel. Respect hoe die mensen steeds de glimlach op het gezicht houden om het de - toch soms wel lompe- toeristen naar hun zin te maken. De verkopers die excursies of beauty behandelingen proberen te slijten, zijn er nog steeds, maar als je zegt dat je geen interesse hebt, wensen ze je gemeend een fijne dag en gaan ze verder, een hele verbetering! Het eten is de laatste jaren ook steeds meer aangepast aan de westerse smaken, en is best wel lekker. Dit jaar mochten we als terugkerende gasten een boom planten met naam tag. Dus we zullen zeker nog eens terug moeten om de groei op te volgen! ;)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën