Géén boekingskosten

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Dichtbij het gezellige plaatsje Hurghada in Egypte ligt Hotel Jungle Aqua Park. Een ruim opgezet resort bestaande uit sfeervolle bungalows. Het park heeft fijne zwemfaciliteiten en leuke glijbanen voor kinderen. Het personeel staat graag voor je klaar en in de verschillende restaurants kun je heerlijk eten. ’s Ochtends is het puur genieten van een lekker ontbijtje met een gebakken eitje en verse jus d’orange.

Veel vakantiegangers gingen je voor naar Jungle Agua Park. De vakantiegangers hebben over het algemeen zeer positieve beoordelingen achtergelaten. Veel vakantiegangers zijn zeer enthousiast over het vriendelijke personeel, én dat de meeste vakantiegangers in de toekomst nog een vakantie zouden boeken bij Jungle Agua Park. Veel vakantiegangers beschrijven hoe er veel te beleven valt bij Jungle Agua Park voor vakantiegangers van alle leeftijden. Kelly heeft een top vakantie naar Egypte gehad bij Jungle Aqua Park. Ze zegt: “Wij hebben een super vakantie gehad en gaan zeker een keer terug! Wij waren met een 9 volwassenen en een kind en hebben een top vakantie gehad. Mijn dochter heeft zich geweldig kunnen vermaken in alle zwembaden. Al het personeel is super vriendelijk en gezellig. Het eten is gevarieerd en warm. De kamers zijn super mooi en schoon. Het shuttle busje brengt je in 5 minuten naar het strand waar je ook van alle faciliteiten kunt genieten. Het hoogtepunt is toch wel al het entertainment voor de kinderen alle favorieten figuren lopen er langs zoals mickey mouse, minnie mouse, Donald duck een leeuw en zelfs de paw patrol!” Verder staat Jungle Agua Park bekend als een goede keuze voor een kindvriendelijke vakantie naar Egypte. Dankzij de gunstige ligging en alle entertainment opties gaan veel gezinnen met plezier op vakantie naar het vier sterren hotel.

De ligging

Hotel Jungle Aqua Park ligt wat afgelegen, maar er is zoveel te beleven dat je je geen moment hoeft te vervelen, je hoeft niet eens van het park af. Aan het park en het strand, waar je met de shuttlebus naartoe kan, heb je meer dan genoeg vermaak. Via het strand loop je zo naar de pier waar je vanaf de steiger heerlijk kunt snorkelen.Ook zin in een zonvakantie in Egypte? Vergelijk aanbieders en boek je reis naar het prachtige Jungle Aqua Park all inclusive hotel.

Het hotel en faciliteiten

De gezellige bungalows van Jungle Aqua Park zijn verdeeld in kleine groepjes. De kamers bevallen prima, ondanks dat ze wat gedateerd zijn, maar ze worden goed schoongemaakt. De kamers zijn van alle gemakken voorzien, zoals WiFi. Leuk is dat elk groepje bungalows zijn eigen zwembad heeft. Qua restaurants biedt Hotel Jungle Aqua Park keuze in overvloed. Je krijgt er zelfs frietjes met Hollandse mayonaise. Er zijn een hoop vleesgerechten, maar ook vegetariërs kunnen uit de voeten. Alles is even vers en lekker. Nog een kleine tip, bij Zum Kaiser hebben ze in de morgen heerlijke suiker donuts.’*Niet alleen in de restaurants, maar ook in het aquapark heb je volop keuze. Er zijn oneindig veel zwembaden waar je je kunt vermaken en het waterpark maakt het af. Elk zwembad heeft daarnaast zijn eigen lifeguard. Het aquapark bestaat uit twee delen. Allerlei soorten glijbanen vanaf 8 jaar en 3 stuks voor de jongere kids en een groot speelgebied in water met allerlei kleinere glijbanen, klimtoestel, fonteinen e.d. Ook de animatie wordt door vakantiegangers gewaardeerd. Iedere avond staan er verklede poppen bij de restaurants die vervolgens bij de minidisco mee doen. Dit is erg leuk voor de kinderen.

De kamers

Jungle Agua Park heeft verschillende soorten bungalows zijn verdeeld in de kleinere groepjes over het gehele park. Alle bungalows zijn voorzien van gratis WiFi, airconditioning, kluisje, een telefoon en een televisie. Tegen betaling maak je gebruik van de minibar. De kamers hebben een privébadkamer met douche, toilet en föhn. Daarnaast is er een balkon of terras met zitje. Ook zijn er rolstoeltoegankelijke bungalows te boeken.

Het verschil in kamers

De standaard bungalow van Jungle Agua Park en zijn geschikt voor twee à vier gasten. Er is over het algemeen een tweepersoonsbed en een eenpersoonssofabed, al kunnen de bedden verschillen per bungalow. Ga je met het hele gezin op vakantie naar Egypte? Ga dan voor een familiekamer van Jungle Agua Park. Deze bugalows zijn geschikt voor twee tot vijf gasten. Over het algemeen is er een tweepersoonsbed, een eenpersoonsbed en een eenpersoonssofabed, al kunnen de bedden afwijken per kamer. Voor de allerkleinste vakantiegangers kun je op aanvraag een kinderbed boeken.

Eten en drinken

Je kunt bij Jungle Agua Park verblijven op een all inclusive verzorging. Er zijn 6 buffetrestaurants, waaronder een mediterraan, Aziatisch en Italiaans restaurant. Daarnaast zijn er meerdere cafés en bars aanwezig in Jungle Agua Park. Wanneer je voor een all inclusive verzorging kiest, zijn de maaltijden en een selectie aan dranken bij de reissom inbegrepen. Qua tijden wordt het ontbijtbuffet van Jungle Agua Park geserveerd van 7:00 tot 10:00 uur, én laat ontbijt van 10.00 tot 10.30 uur. De lunch is van 12:30 tot 14:30 uur en het diner van 18.00 tot 21.00 uur, beiden ook in buffetvorm. Tussen 12.00 en 21.00 uur kun je afkoelen met een heerlijk ijsje. Tussen 22.00 en 00:00 uur kun je nog genieten van een late snack. Geselecteerde lokale drankjes zijn 24 uur per dag inbegrepen. Ook wordt er aan de kleintjes gedacht. In het restaurant is er een speciaal kinderbuffet en is het mogelijk om hapjes of melk op te warmen in een magnetron.

Kindvriendelijke all inclusive vakantie

Jungle Agua Park is een zeer kindvriendelijk hotel. Voor de kinderen is er meerdere kinderbaden aanwezig en een glijbanenpark in het aguapark. Deze heeft maar liefst 14 glijbanen, dus voor waterpret zit je bij Jungle Agua Park wel goed. Bij de kinderclub worden er diverse activiteiten georganiseerd voor zowel de jonge als oudere kinderen. Zoals een dansen op te gekke nummers tijdens de minidisco. Zo hebben ze een miniclub voor kinderen van 4 tot 12 jaar en een teenclub voor kinderen van 13 tot 17 jaar. Tegen betaling kun je gebruik maken van de Xbox, Wii en Playstation.

Goed om te weten

Om te mogen reizen naar Egypte heb je een visum nodig. Boek je tussen 1 maart t/m 13 oktober 2022? Dan krijg je eenmaal tijdens je verblijf toegang tot de Neverland Night Show. Waan je in de Oosterse sferen tijdens deze bijzonder mooie show. Geniet in een sfeervolle omgeving van een overheerlijk diner terwijl je naar de prachtige optredens kijkt.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

Pickalbatros Alf Leila Wa Leila

€ 484

836 Reviews over Jungle Aqua Park

• 9Mml17-11-2022

Top hotel/aanrader

Een echte aanrader een paradijs voor kinderen.Veel zwembaden en glijbanen.Heel schoon park vriendelijk personeel die hard werken.Veel restaurants je kunt van het ene naar het andere restaurant lopen voor ieder wat wils.In het nieuwe gedeelte kun je burgers bestellen heerlijke kip of beefburgers waar het personeel staat te dansen heel leuk.Ook ontbijt daar en het italiaans restaurant top je pizza of pasta wordt vers voor je gemaakt echt top.Kinderanimatie heel leuk alles is er op het park is nu nog een aquapark in aanbouw bijna klaar met nog meer glijbanen.Voor de kinderen zijn sparte gedeeltes met veel water plezier echt een paradijs voor de kinderen.Hier gaan we zeker terug. Een tip neem een extra stekkerdoos mee er zijn weinig stopcontacten. Er is thee op de kamer maar geen koffie dus oploskoffie aanrader voor de koffie drinkers. Een mooie royale bungalow netjes verzorgd bed handdoeken . In de avond koelt het iets af .Top hotel

• 4Familie Van den Berghe20-10-2022

NOOIT MEER!!!

Bij het toekomen ging het al mis. We moesten 2 uur wachten op onze kamer! We kwamen 3 keer terug en telkens kregen we een andere medewerker die ons wandelen stuurde. Bij de reservering haden we een kamer met zwembad zicht geboekt, we kregen echter zicht op een kinderspeeltuin!! Eens op de kamer stelden we vast dat de kamer proper was meer zeer gedateerd! Het eten was een beproeving! We zijn zo veel meer gewoon dan deze keuken, dit resulteerde uiteindelijk in kilo's gewichtsverlies! Het park op zichzelf is schitterend te noemen, zeer uitgebreid, proper, massa's zwembaden en vooral geschikt voor gezinnen met kinderen! Het strand daarintegen was een koude douche! Ik had het me zo veel anders voorgesteld. Ook de all in formule is armtierig te noemen, in mei waren we nog in Turkije waar we ons de koning te rijk voelden! Wat een verschil!

Corinna, Eigenaar, 01-11-2022

Dear value guest. Thank you for sharing your constructive feedback which we consider to help us to improve our standard. We are sorry to read that your stay did not meet all your expectations. We have taken note of your comments. Finally, We hope to have the honor to welcoming you back to our hotel Jungle Aquapark to show you our improvement. Blessings from us all in Egypt.

Yours sincerely, Hotel Management

• 8Richard22-09-2022

Nog steeds goed, maar er zijn wel minpunten....

We zijn voor de derde keer naar Jungle Aqua Park geweest. De kwaliteit was nog steeds erg goed. Het park is samengevoegd met het naastgelegen Alf Leila Wa Leila en er wordt nog een groot park aangebouwd. Het wordt daardoor zo'n verschrikkelijk groot park, daar moet je van houden. Het bestaande park wordt ook gerenoveerd en er worden faciliteiten bijgemaakt. We zijn voor het eerst in september geweest, er zijn dan ook veel Egyptenaren die daar vakantie vieren. Ze zijn inhaling, dringen voor, verkwisten eten en doen onbeschoft tegen het personeel.....ze gedragen zich als varkens. Het personeel rent voor je en doet erg hun best om er iedere dag een feestje van te maken. Het eten is vers en met 10 restaurants, met allen dagelijks wisselend aanbod, er is zo veel keuze dat je altijd iets hebt wat lekker is. Goede vakantie gehad, maar ik denk dat ik de volgende keer voor iets kleiner resort kies.

Corinna, Eigenaar, 01-11-2022

Dear value guest, Warmest greetings from the sunny Jungle Aqua park Hotel. Thank-you very much for your kind comments and the excellent rating you gave our Jungle Aqua Park hotel. We really appreciate your support and the team will be delighted you have recognized their great efforts. We look forward to having the pleasure of welcoming you to our hotel again very soon, at which time I hope to speak with you and personally ensuring your holiday here in the sunshine will exceed all your expectations. Blessings from us all in Egypt. Yours sincerely, Hotel Management

• 9Mirjam van Deuren19-09-2022

Super park

Super hier weer!! Voor de tweede keer. Het personeel is super lief en zorgzaam. Zo hard werken met iedere dag een smile🥰 Zou jullie het liefste allemaal mee naar huis nemen🤣. We zijn nog een paar dagen hier maar ik ga Jullie zeker missen. Bedankt, thanks voor alles😘

• 9Mariska15-09-2022

Toppp

Verblijf was goed. Genoeg keuze qua eten. Mensen die er werken zijn vriendelijk en behulpzaam. Elke half uur n shuttle bus naar het strand en genoeg uitjes te boeken vanaf het hotel. Aqua park met genoeg glijbanen om je te vermaken. Kamer had n minpuntje en dat was dat er erg weinig (lees 1) stopcontacten beschikbaar waren. De WiFi is met vlagen goed. Valt regelmatig uit.

• 10Worang28-08-2022

Geweldige vakantie gehad met de kinderen👌🏽☀️

Geweldig resort met vele mogelijkheden om je te vermaken, vooral in het water. Wij zijn hier met 2 kinderen (2 en 5) geweest en ze hebben de tijd van hun leven gehad, waardoor wij ook hebben genoten. Erg dankbaar, hardwerkend en aardig personeel. Vooral de poolboys/lifeguards rondom het “kleinere” kinderbad zijn goud waard. Helaas zijn de grote zwembaden wel maar tot 17:00u open en de zwembaden tussen de bungalows in tot 18:00u, maar dit was voor ons persoonlijk geen probleem aangezien de restaurants dan ook open gaan. De bungalow zag er goed en netjes uit en de minibar dagelijks bijgevuld. Tijdens het diner en de lunch staan er diverse tekenfilm karakters bij de restaurants om de kinderen te vermaken. Om 19:50u start het animatieteam een mini parade waarbij alle figuren aansluiten en je met ze mee kan lopen richting het plein, waar vervolgens om 20:00u de minidisco begint.

☀️ Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar 👌🏽

• 8Sandra van Deurse27-08-2022

Super vakantie gehad met ons 4

Super mooi en groot resort. Zeer goed onderhouden, netjes en schoon. Dagelijks wordt alles bijgevuld in de minibar, dagelijks schone handdoeken en opgemaakte bedden. Kamer erg ruim wat zeer prettig was. Personeel zeer vriendelijk, en werken erg hard. Eten en drinken in overvloed. Voor ieder wat wils, alles vers bereidt waar je bij stond. Vervoer van en naar het strand ook goed geregeld. Enige minpuntje is dat ze je iedere dag tig keer komen vragen voor een massage, safari, snorkelen of parfum kopen. Maar al met al voor ons een geweldige ervaring en een mooie vakantie. Komen zeker terug

• 10Moussa Barkach14-08-2022

Fantastische vakantie gehad

Dit was ons beste vakantie resort ooit. Er kwam ons letterlijk niets tekort. Misschien wat extra stopcontacten zou handig zijn. Maar verder was dit echt een geweldige vakantie. Super veel animatie voor de kinderen aanwezig. Veel variatie in het eten, keuze uit verschillende restaurants waar je allemaal kunt eten (Asian, Italian, Mediteranian, etc). Veel verschillende bars voor koffie en softdrinks. Minibar word dagelijks aangevuld door de schoonmaker (water, pepsi, Orange). Kamer wordt dagelijks schoongemaakt en is zeer fris. Personeel allemaal vriendelijk en hardwerkend. Gratis handdoeken service op twee locaties in het hotel. Zeer veel zwembaden, dus geen of nauwelijks drukte aan de zwembaden. Medice centrum met apotheek en arts aanwezig. Ve grote en kleine glijbanen aanwezig. Erg goed opgezet resort. Meerdere verwarmde zwembaden voor in de winter. Zelfs eind November hadden wij elke dag 34 graden te pakken. Wij komen zeker terug.

Corinna, Eigenaar, 22-08-2022

• 9Olof12-08-2022

Heerlijk en verzorgd.

Feestdagen doorgebracht in Jungle Aqua, heerlijk resort waar niets je ontbreekt. Door de corona waren er toch wat vragen voor ons welke we via mail gesteld hadden aan vakanties.nl en uiteraard zoals gewend snel en correct geholpen. Voor herhaling vatbaar dus meteen weer geboekt voor komende winter.

Corinna, Eigenaar, 22-08-2022

• 8Kad22-07-2022

Leuke familie vakantie

Hotel is erg groot met ontzettend veel zwembaden, dus je hebt geen drukte rondom de zwembaden. Super leuk aqua park waar de kinderen zich uren kunnen vermaken. Kamers zijn schoon en worden dagelijks schoongemaakt. Personeel is niet opdringerig en doen hun best. Zijn ook veel restaurants en allemaal buffet dus in de avond kan je ze allemaal langs, er zit wel altijd iets bij. Voor het strand moet je met een shuttlebus wat zo een 5 min duurt. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, kinderen hebben genoten.

Corinna, Eigenaar, 29-07-2022

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • GarderobeBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)