Hotel Jungle Aqua Park

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Dichtbij het gezellige plaatsje Hurghada ligt Hotel Jungle Aqua Park. Een ruim opgezet resort bestaande uit sfeervolle bungalows. Het park heeft fijne zwemfaciliteiten en leuke glijbanen voor kinderen. Het personeel staat graag voor je klaar en in de verschillende restaurants kun je heerlijk eten. ’s Ochtends is het puur genieten van een lekker ontbijtje met een gebakken eitje en verse jus d’orange.

Accommodaties

De gezellige bungalows van Jungle Aqua Park zijn verdeeld in kleine groepjes. De kamers bevallen prima, ondanks dat ze wat gedateerd zijn, maar ze worden goed schoongemaakt. Het enige wat gasten vinden tegenvallen is de slechte wifiverbinding. Reviewer Marc: ‘Wifi matig, maar prima voor whatsapp.’ Reviewer Tammy schrijft: ‘Leuk dat elk groepje bungalows zijn eigen zwembad heeft, zo kon onze dochter van 20 maanden lekker ‘s middags slapen en wij er voor van de zon genieten.’

Restaurants

Qua restaurants biedt Hotel Jungle Aqua Park keuze in overvloed. Je krijgt er zelfs frietjes met Hollandse mayonaise. Sommige reviewers vinden dat er wel wat meer keuze mag zijn in toetjes en zouden graag een alternatief zien voor vleesgerechten. Reviewer Marc heeft genoten en schrijft: ‘Het eten is echt geweldig. Ik was aanvankelijk sceptisch mbt buffet concept. Maar alles was even vers en lekker.’ Romina geeft nog wat handige tips over het eten in Hotel Jungle Aqua Park: ‘Bij het mediterrane restaurant hebben ze leuke obers die steeds mijn zoon aan het entertainen waren tijdens het eten, dit vonden wij een enorm pluspunt. Bij Zum Kaiser hebben ze in de morgen heerlijke suiker donuts.’

Zwembaden en animatie

Niet alleen in de restaurants, maar ook in het aquapark heb je volop keuze. Behalve het ‘handdoekje leggen’ zijn vakantiegangers erg positief over de zwembaden. Reviewer Yorick schrijft: ‘Er zijn ook oneindig veel zwembaden waar je op je gemak ligt en het aquapark maakt het af!’ Reviewer Niek is ook enthousiast en schrijft: ‘Elk zwembad heeft zijn eigen lifeguard. Aquapark bestaat uit 2 delen. Allerlei soorten glijbanen vanaf 8 jaar en 3 stuks voor de jongere kids en een groot speelgebied in water met allerlei kleinere glijbanen, klimtoestel, fonteinen e.d.’ Ook de animatie wordt door jullie gewaardeerd. Zo schrijft Milou: ‘Iedere avond staan er verklede poppen bij de restaurants die vervolgens bij de minidisco mee doen. Dit is erg leuk voor de kinderen.’

Ligging en omgeving

Hotel Jungle Aqua Park ligt wat afgelegen, maar er is zoveel te beleven dat je je geen moment hoeft te vervelen. Reviewer Ryanne schrijft hierover: ‘Je hoeft niet eens van het park af. We zijn alleen het park af geweest met de shuttlebus naar het strand, waar we ook de all-inclusive voordelen hadden. Prachtig mooi en wat een genot!’ Via het strand loop je zo naar de pier waar je vanaf de steiger heerlijk kunt snorkelen.

Ook zin in een zonvakantie in Egypte? Boek dan je reis naar het prachtige Jungle Aqua Park.

814 reviews over Hotel Jungle Aqua Park

• 2De jong22-10-2019

Doe je gezin en of vrienden dit niet aan

Denk goed na voordat je boekt!! Geef beter 1000 euro meer uit voor een reis naar Bali of de maladieven. Voordat je landt zie je het afval al zwerven. Na de landing moet je als vee door de douane en vooral 25 euro voor een stempel in je paspoort betalen. Heb je dit overleefd wordt je begage uit je handen gerukt door een stinkende Egyptenaar om vervolgens 100 meter verder bij een bus te brengen en vooral moet je dan een tip geven. Vervolgens gooit de buschauffeur je koffer in de bus weer een handje waar een euro in verwacht wordt. Het eten ziet er goed uit maar een dag of 3 a 4 is je gezin aan de diarree en ziek maar gelukkig is een dokter in de buurt van het park. En tegen dikke betaling kan je je gezin een paardenmiddel geven. Zwembaden zien er gedateerd uit. Van de glijbanen is de helft stuk en buiten gebruik.

Bij het zwembad smeren ze je excursies aan die niet uitkomen vooral boottochtjes!! Je bent blij als je het overleefd.

• 8Anna21-10-2019

Fijn hotel

Fijn hotel, voor tweede keer geweest.Bij kinderzwembad mag idd een nieuwe vloer ingelegd worden. Jammer dat je met het avond eten geen tafel kunt reserveren voor 12 personen.

Met vrienden

• 7PIEDIECIE23-08-2019

Voor de tweede keer Egypte. Niet echt aan te raden om in juli , augustus te gaan. Te warm voor ons. Hotel zeer goed voor gezin met kinderen. Eten was zeer goed en uitgebreid. Mooi park . Voldoende zwembaden , dus plaats genoeg. Aqua park de moeite. Animatie team vonden we persoonlijk niet zo goed. Door het te groot is , heb je weinig contact met het animatieteam. Watervolleybal gespeeld, ze geven je de bal en speel ?? Geen uitleg , geen punten . Darts speel je zowel met kinderen van 5 j tot 80j . te gevaarlijk voor de kinderen om met echte pijlen te spelen. Personeel vriendelijk. Geef ze je een fooi , ze lopen voor u en dan is alles verkrijgbaar . Beetje oneerlijk voor de andere klanten vind ik persoonlijk. Personeel receptie zeer vriendelijk en gedienstig. Maar valt mij op dat ze overal kijken of ze kunnen krijgen , van Kuisploeg tot Manager. Voor de rest goeie reis gehad .

• 9Fam Blok22-08-2019

super vakantie

Wat een leuke vakante hebben wij gehad, in dit vakantie complex in Hurghada. Heel veel zwembaden bij het hotel zelf en ook nog een aqua park waar je zo op kon. Wel in de middag erg druk, omdat er ook locals kaartjes kunnen kopen en dit soms niet echt goed gereguleerd wordt. Complex is opgebouwd uit laagbouw blokjes, met allemaal zwembaden in het midden, hier ook overal een eigen badmeester die het naar je zin probeert te maken. Dus altijd wel ergens een plek bij een zwembad, zonder dat je handdoekje hoeft te leggen. Complex is wel iets ouder, maar goed bijgehouden en altijd zijn ze bezig met verbeteren. En wat een vriendelijk personeel, dat in grote getallen aanwezig is en alles doet om het jou naar je zin te maken, echt TOP. Groot complex met meerdere restaurants, waar altijd wel ergens wat naar je zin ligt (is in het begin wel even zoeken, maar genoeg keuze). Veel vakantie gangers op het park, maar omdat het groot is merk je het niet

• 9De Lange21-08-2019

Heerlijk van genoten. Eten was goed, meer dan voldoende, geen lange wachtrijen en voor ieder wat wils. Aqua park was heel leuk en quad rijden is ook een aanrader. Kortom voor herhaling vatbaar!

Geboekt bij neckermann
  • 9Jurgen07-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Geboekt via een touroperator. Helaas bijna een uur moeten wachten in de bus vooralleer naar het hotel te vertrekken. Er was een koppel "vermist". Receptie: geweldige ontvangst, kregen "speciale kamer", gelijkvloers, "speciale WIFI-code" (werkte naar Egyptische normen zeer goed, zelfs voetbalwedstrijd kunnen streamen). Rustige ligging, je moet hiervan houden. 5 minuutjes van receptie, restaurants, aqua park. Een dikke pluim voor Mustafa, onze life guard. Entertainer voor de kids, dagelijks waterballonnen. Traantjes bij de kids op vertrekdag. Zeer veilig voor kinderen, overal redders, zijn zeer consequent in aqua park. Eten ok, niemand ziek geworden. Enkel, door de hoeveelheid aan restaurants, soms moeilijk kiezen. Bediening zoals het hoort. Lekkere ice-coffee in Jazz-bar. Kamers zeer ruim voor met z'n 4-en. Hier en daar wat opknapwerkjes nodig maar dat is dan het enigst minpuntje.

Kortom, fantastische vakantie, we gaan hier zeker teruggaan.

• 10Mirella01-08-2019

Geweldig!!!

Wij hebben genoten van onze vakantie bij Jungle Auqa Resort. Het is een mooi groot resort, als je aankomt bij je appartement lijkt het wel melrose place heel gezellig en knus. Je hebt een eigen zwembad met een eigen lifeguard top geregeld. Het eten is ook goed en gevarieerd. Het personeel is heel vriendelijk ook tegen kinderen. Auqa park is groot maar overzichtelijk, bij elke glijbaan staat een lifeguard. Wij waren nu in juli en het was heel warm, maar we gaan zeker weer een keer terug in de meivakantie!

• 9Priscilla Scheenloop21-07-2019

1 Augustus vertrekken wij weer naar dit geweldige resort, en dat wordt de 6e keer voor ons. Voor ons is het echt thuis komen hier. Iedereen is altijd vriendelijk ook wanneer je geen fooi geeft. Wil je rust en wat privacy blijf je lekker bij je bungalow, wil je drukte en vertier dan ga je naar het aquapark of het grote zwembad. In de vele restaurants genoeg te vinden voor iedereen. Alles even schoon waar je ook komt. Wanneer vakantiegangers dit slecht beoordelen dan ligt dat waarschijnlijk aan hun zelf. Nog 11 dagen dan mogen wij gelukkig weer😁😁.

• 5Carlo19-07-2019

Waardeloos

Mijn 7e maal in Egypte. Dit resort is veruit het slechtste dat ik gehad heb. Het eten is prima! Dat is ook het enige. Service: als er een probleem is kun je blijven bellen, komen niet Onvriendelijke bediening; Als je fooi geeft(10,00) lopen ze zich dood, dag erna doen ze als je niet bestaat. Als je in de bar zit lopen ze gewoon voorbij, duurt 20-30 voordat je kunt bestellen en aansluitend 20-30 min voor het komt. Lange wachtrijen bij het eten. Nooit ergens plek om te zitten.(te veel mensen, vee te weinig plek. Zwembad vies, groene aanslag en slecht onderhouden. Zwembadzijl overal kapot op de bodem. Overal katten, katten hebben zelfs een voerstation.Deuren dicht houden anders zitten de katten op de kamer. Geen drinkpunten bij de kleine zwembaden. WiFi werkt nergens. Handdoeken liggen avonds al op de bedjes, dus nooit plek om te liggen. Zeker niet aan te bevelen. Zijn veel betere resorts.

• 10Jens12-07-2019

Fantastische vakantie!

Top hotel, zeer vriendelijk personeel, ook altijd zeer afwisselend eten en zeer lekker bereid. Ik kom zeker nog eens terug!

Geboekt bij vakantiediscounter

145 tips over Hotel Jungle Aqua Park

• Angelique Boltong, 09-01-2019

Amazing5 dolpinetours is een echte aanrader..kleine opzet..goed verzorgd..fijne begeleiding..respect voor de natuur..ze doen wat ze beloven..niet duur..gewoon een super ervaring ..wij zijn naar giftun eiland geweest..mooi gevarieerd programma met vissen 2 riffen bezoeken..fotoshoot ..op strand van giftun..bananaride..goed eten echt aan alles gedacht..dolfijn trip was erg vroeg maar is in je eigen voordeel..gezwommen met een moeder en baby dolfijn voordat de drukke boten kwamen..gewoon geweldig

• Angelique Boltong, 09-01-2019

Neem gezelschapsspel mee voor de avond uren * voor de maand dec heb je echt wel lange broeken en vesten nodig * vraag een kamer aan een verwarmd zwembad

• Angelique Boltong, 09-01-2019

Laat je niet strikken door de Spa..het is er vies en je krijgt geen waar voor je geld..tijdens haman lig je met een helen boel andere mensen samen en word er vluchtig gewerkt..tijdens massage word er onderling gekletst en komt steed ander personeel binnen wandelen..de douche is vies er ligt overal troep..niet prettig

643 vragen over Hotel Jungle Aqua Park

• Angela, 14-10-2019

gerenoveerde kamer

wij willen graag naar dit hotel maar lees wisselende reacties over kamers. welke kamers zijn gerenoveerd en liggen op fijne rustige locatie? iemand tips?

• Annemarie van Helden, 20-09-2019

snorkelen

Weet iemand of er een huisrif om te snorkelen in de buurt van het hotel is?

• chrissy, 03-09-2019

sigaretten

Wij gaan in november naar dit hotel maar we komen pas s'nachts aan op het vliegveld dan zitten neem ik alle winkels dicht op het vliegveld. Kun je bij het hotel sigaretten kopen?

ton, 04-09-2019

Op c.a. 500 meter van het hotel zit de senzo mail koop in de supermarkt daar u sigaretten veel goedkoper en origineel.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen> 10

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 km, 20 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Duits, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Waterskiën