Hotel Jungle Aqua Park

Geweldig

Bianca
8-6-2018

Erg mooi hotel.

Personeel erg klantvriendelijk !

Lekker eten

Top hotel niks te klagen

Heerlijke week gehad

Erkens
21-5-2018

Super mooi en ruim opgezet hotel , het leek wel een centerparcs park allemaal leuke huisjes eten was prima iemand die zegt dat het slecht was dan lust je echt niks , de mensen zijn heel de Dag aan het poetsen niks is te veel voor ze . Wij zouden zo weer terug gaan

Lynn
16-5-2018

Heel vriendelijk personeel ze lopen je de benen onder het lijf uit. Mooie kamers worden elke dag netjes gepoetst wij hebben hier een heerlijke week gehad! Zeker aan te rade voor mensen die kinderen hebben

We hebben een aantal aanbieders voor Jungle Aqua Park voor je op een rij gezet:

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar!

Richard Visser
11-5-2018

Het is een fantastisch resort, heel veel zwembaden en heel veel glijbanen. Er zijn 5 restaurants en nog wat kleine eetgelegenheden met iedere dag ander aanbod en alles is vers. Het personeel is bijzonder vriendelijke en doet echt alles voor de gasten. Het resort heeft gewoon genoeg bedden bij de zwembaden en aan het strand, dus geen zielige types die met een handdoekje naar het zwembad rennen. Wij hadden geen probleem met de wifi, we hadden een wifi kastje in de kamer en we hadden prima internet. Bij aankomst en vertrek worden je koffers keurig voor je vervoerd, je hoeft dus niet het hele resort over met je bagage. Bij ieder bad (32 stuks) en iedere glijbaan is permanent toezicht. Ligt niet aan het strand maar ieder kwartier gaat er een shuttle service naar een eigen strand. Ook op het strand is toezicht en kun je eten en drinken. Je kunt met een pier een heel stuk zee in, je kunt daar het water in om te snorkelen, echt heel mooi daar

Jungle Aqua Park is uitmuntend in het zwembaden en glijbanen aanbod. Je hebt altijd een zwembad voor de deur. Het personeel is vriendelijk. Opdringerige verkopers vond ik meevallen. Ik had gelezen dat je een speciale vlag kon halen voor aan de parasol, maar deze geheel niet nodig gehad. Als je wordt aangesproken dan is een vriendelijk no thank you voldoende. Door verschillende (5) restaurants is er best veel keuze. Veel direct voor je te bakken concept; zoals pizza's, pasta's, omelet. Soms een beetje shoppen bij de verschillende restaurants is mogelijk. Er is zelfs een zaakje waar je perfect gemaakte cappuccino's kunt halen. Dus ook koffiefanaten komen aan hun trekken. Eten smaakt prima. Niet 5 sterren waardig, maar goed te doen. Wifi is inderdaad dramatisch. Als dit belangrijk voor je is dan een telefoonkaartje kopen op het vliegveld. Kamers zijn oké. Goede airco. Schuifdeuren naar buiten. Wel wat gedateerd, niet 5 sterren hierdoor.

Fantastisch !

corne ankersmit
4-5-2018

Geweldig Resort. Voor kinderen helemaal geweldig. Het personeel was heel vriendelijk en deden werkelijk alles voor je. Het eten was ook goed. De kamer was goed en werd goed schoongemaakt. Enige nadeel was dat het personeel aan de receptie slecht engels sprak en dat er weinig mogelijkheden waren om bv geld te wissselen. Verder enorm genoten van dit prachtige resort. Vooral het aqua park was geweldig. Mooie vriendschappen opgebouwd met het personeel.

Nooit meer

Yvonne
3-5-2018

Gehorig hotel. Echt slecht eten.weinig eten voor kinderen. Elke dsg hetzelfde ondanks 7 verschillende restaurant s. Familie kamers is 1 ruimte met soort van scheidings wand die asn de bovenkant open is..echt ga hier nooit meer naar toe. Heb veel beter in Egypte gehad.

Fan-tas-tisch en Leuk voor iedereen

Nadia
30-4-2018

Geweldig breed opgezet resort, vriendelijk personeel, super aqua park, prachtige tuinen, goed onderhouden en schoon, evenals de accommodatie. Enorm veel keuze qua eten. Er is een Spa aanwezig, maar deze hoort niet officieel bij het hotel, al doen ze wel alsof dat zo is. Ze vragen verschillende bedragen voor dezelfde behandeling. Dat is niet transparant. Ook is het belangrijk dat al het personeel in de Spa een BHV-training krijgt, voor als er bijv. iemand onwel wordt. En het strand is niet geweldig..beetje rotsachtig.

Leuk hotel voor jong & oud!

Anoniem
29-4-2018

+ Alle kamers hebben zwembadzicht

+ Voor €10,- per nacht extra heb je een superiorsuite. Deze is iets ruimer, heeft een schuifdeur maar 2 2-persoonsbedden

+ Dagelijks worden de kamers schoongemaakt en schone handdoeken

+ Het water op de kamer wordt volop aangevuld. Indien gewenst ook flessen fris

+ Leuk waterpark

+ Goed afwisselend eten

- De afscheiding op de kamers, ook met schuifdeur loopt niet tot aan het plafond. Hierdoor kunnen kinderen last hebben van het licht en ook geluid en evt wat moeilijker inslapen.

- WiFi is redelijk

- Geen aanrader om bij de Spa een behandeling te doen!!! Een facial en pedicure behandeling gedaan. Wat ze heel slim doen is vooraf betalen. Maar dan Vies en Onhygienisch! Spullen worden niet gereinigd na de voorganger. Ook onkundige mensen! Mijn voeten zagen er slechter uit dan voor de behandeling en waren enorm pijnlijk. Facial ook een tegenvaller, ze smeren alleen wat cremepjes op je gezicht.

Goed op een paar dingen na

Linda
25-4-2018

Schitterende mooie tuin! Tuinmannen werken erg hard. Heel groot mooi zwembad. En een leuk waterpark met leuke glijbanen ook voor volwassenen en je hoeft niet lang te wachten. Je hebt een ruime Kamer. Er zijn 7 buffet restaurants waar je met je bord in en uit kan lopen. Alleen heeft ieder restaurant maar weinig keuze (zes buffetbakken) en het ligt niet allemaal

Naast elkaar dus je moet veel lopen om je eten bij elkaar te vinden waardoor het uiteindelijk weer koud is. Bediening ook erg slecht je mag zelf niks halen maar je bent een half uur verder met opnemen en voor ze het komen brengen. Ook na fooi geven lopen ze niet harder. Verder is het een mooi en groot hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Jungle Aqua Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jungle Aqua Park in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jungle Aqua Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jungle Aqua Park scoort een 8.85 uit 10 op basis van 756 reviews.