Hotel Jewels Sahara Boutique Resort

Hotel Jewels Sahara Boutique Resort

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°26°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Jewels Sahara Boutique Resort voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Jewels Sahara Boutique Resort in het Nederlands

Leuk kleinschalig resort aan een strandje.

Marcel Snoek
1-12-2018

Leuk kleinschalig oud resort direct aan een strandje. Appartementen slecht onderhouden. Goeie ligging nabij centrum. Eten simpel.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Neem je eigen drankje mee.

Silvia van Esch
31-1-2018

Eten is een beetje eentonig en alcoholische dranken smaken allemaal naar spiritus of water maar het personeel maakt dit allemaal goed. Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Gebouw is verouderd maar een leuke kleinschalige plek.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein hotel met zeer vriendelijk personeel

Han & Elja en Eline & Jurian
4-3-2012

Met zijn vieren een week lang erg genoten van met name het mooie onderwaterfauna en de vriendelijke medewerkers van hotel Jewels Sahara. Het resort is klein en daardoor intiem. Na een week ken je bijna iedereen. Ideaal voor rust, snorkelen en bruin worden. Het (drink)gedrag van met name de Russische gasten kun je maar beter negeren. Het uitzicht vanuit de hotelreceptie is adembenemend. De winkeliers in Hurghada snappen niet waarom er zo weinig Nederlanders komen. Hotel kent wel variatie in kamers. Bij aankomst werden we in twee oudere kamers gebracht echter een dag later naar een slag luxer. Overigens zonder vragen of klagen.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Laat je verrassen !

Christine
27-11-2011

Wij zijn van 19 t/m 26-11-2011 een week bij Jewel Sahara te gast geweest en hebben er een dubbel gevoel bij gekregen. De accomodatie is mooi gelegen direct aan zee, maar er is wel sprake van achterstallig onderhoud. De kamers zijn gedateerd maar wel schoon en het bed lag prima. Badkamer groot en van alle gemakken voorzien maar ook hier mis je de puntjes op de i wat onderhoud betreft. Personeel erg behulpzaam op een enkeling na. Eten is er voldoende alleen is er weinig afwisseling en was het niet altijd even warm. Wanneer je klachten hebt moet je dit gewoon even melden bij Mohammed (klein mannetje die je overal op het complex ziet meehelpen maar wel 1 van de grote bazen is). Hij zal er alles aan doen om het naar je zin te maken, zo hebben wij ervaren na een klacht onzerzijds. Er zijn erg veel Oost-Europeanen op het complex. Het merendeel heb je geen last van,als we last hadden zeiden we er gewoon wat van. Dan ging het meestal om het voorkruipen bij het eten. Service op strand was top !

Gereisd Met vrienden in november 2011

zeer vriendelijk

Kooiman
1-1-2011

Het is een kleinschalig resort, met zeer vriendelijk personeel, staan altijd voor je klaar alles kan en alles mag. De kamers zijn niet echt heel bijzonder, maar daar ben je ook alleen om te slapen. We hebben leuke en mooie excursies gemaakt naar Luxor wel vermoeiend maar zeker de moeite waard. We zijn naar Mahmya geweest dat is op Giftun Island daar kan je geweldig snorkelen, lekker eten en lekker zonnen. De semi submarine (de gele boten) onderwaterboot is ook heel erg mooi, wij hebben zelfs een zeeschildpad voorbij zien zwemmen. Er zijn nog veel meer mogelijkheden voor uitstapjes, dus moeten we zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2010

Aanrader

Niels
4-9-2010

Een heel goed en net hotel, wel veel russen maar geen last van gehad een aanrader ten op zichte van andere kleine hotels

Gereisd Met partner in augustus 2010

2008

Heel goed.

Mükremin Koç
23-9-2008

Eten is lekker en had lekker All-In, hotel had eigen strand en aller erop en aan.

Gereisd Alleenreizend in september 2007

wat een lief hoteleke helemaal geen vreetschuur, mooie je

kees en truus
7-3-2008

wat een lief hoteleke helemaal geen vreetschuur, mooie kamers (als je een fooitje geeft) doen ze alles mooi versieren...

Gereisd Met partner in Fri Mar 07 2008 14:16:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

waren omgeboekt van hor palace hierna toe zeer mooi resort

hans en willy
18-11-2006

waren omgeboekt van hor palace hierna toe zeer mooi gelegen resort alleen als je weg wild heb je taxi nodig . mooie kamers,zwembad met jacuzie en strand .eten is redelijk en de pizza perfect veel russen maar geen last van gehad

Gereisd Anders in november 2006

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Soort strandZand

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jewels Sahara Boutique Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jewels Sahara Boutique Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.