Hotel Jewels Sahara Boutique Resort

Hotel Jewels Sahara Boutique Resort

7.5Goed

Egypte, Egypte, Hurghada

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Jewels Sahara Boutique Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

13 reviews over Hotel Jewels Sahara Boutique Resort

• 2018
    6Marcel Snoek01-12-2018

Leuk kleinschalig resort aan een strandje.

Leuk kleinschalig oud resort direct aan een strandje. Appartementen slecht onderhouden. Goeie ligging nabij centrum. Eten simpel.

Alleen gereisd in juni 2018

• 8Silvia van Esch31-01-2018

Neem je eigen drankje mee.

Eten is een beetje eentonig en alcoholische dranken smaken allemaal naar spiritus of water maar het personeel maakt dit allemaal goed. Ze zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Gebouw is verouderd maar een leuke kleinschalige plek.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

8Han & Elja en Eline & Jurian04-03-2012

Klein hotel met zeer vriendelijk personeel

Met zijn vieren een week lang erg genoten van met name het mooie onderwaterfauna en de vriendelijke medewerkers van hotel Jewels Sahara. Het resort is klein en daardoor intiem. Na een week ken je bijna iedereen. Ideaal voor rust, snorkelen en bruin worden. Het (drink)gedrag van met name de Russische gasten kun je maar beter negeren. Het uitzicht vanuit de hotelreceptie is adembenemend. De winkeliers in Hurghada snappen niet waarom er zo weinig Nederlanders komen. Hotel kent wel variatie in kamers. Bij aankomst werden we in twee oudere kamers gebracht echter een dag later naar een slag luxer. Overigens zonder vragen of klagen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 7Christine27-11-2011

Laat je verrassen !

Wij zijn van 19 t/m 26-11-2011 een week bij Jewel Sahara te gast geweest en hebben er een dubbel gevoel bij gekregen. De accomodatie is mooi gelegen direct aan zee, maar er is wel sprake van achterstallig onderhoud. De kamers zijn gedateerd maar wel schoon en het bed lag prima. Badkamer groot en van alle gemakken voorzien maar ook hier mis je de puntjes op de i wat onderhoud betreft. Personeel erg behulpzaam op een enkeling na. Eten is er voldoende alleen is er weinig afwisseling en was het niet altijd even warm. Wanneer je klachten hebt moet je dit gewoon even melden bij Mohammed (klein mannetje die je overal op het complex ziet meehelpen maar wel 1 van de grote bazen is). Hij zal er alles aan doen om het naar je zin te maken, zo hebben wij ervaren na een klacht onzerzijds. Er zijn erg veel Oost-Europeanen op het complex. Het merendeel heb je geen last van,als we last hadden zeiden we er gewoon wat van. Dan ging het meestal om het voorkruipen bij het eten. Service op strand was top !

Gereisd met vrienden in november 2011

• 8Kooiman01-01-2011

zeer vriendelijk

Het is een kleinschalig resort, met zeer vriendelijk personeel, staan altijd voor je klaar alles kan en alles mag. De kamers zijn niet echt heel bijzonder, maar daar ben je ook alleen om te slapen. We hebben leuke en mooie excursies gemaakt naar Luxor wel vermoeiend maar zeker de moeite waard. We zijn naar Mahmya geweest dat is op Giftun Island daar kan je geweldig snorkelen, lekker eten en lekker zonnen. De semi submarine (de gele boten) onderwaterboot is ook heel erg mooi, wij hebben zelfs een zeeschildpad voorbij zien zwemmen. Er zijn nog veel meer mogelijkheden voor uitstapjes, dus moeten we zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 9Niels04-09-2010

Aanrader

Een heel goed en net hotel, wel veel russen maar geen last van gehad een aanrader ten op zichte van andere kleine hotels

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Mükremin Koç23-09-2008

Heel goed.

Eten is lekker en had lekker All-In, hotel had eigen strand en aller erop en aan.

Alleen gereisd in september 2007

• 8kees en truus07-03-2008

wat een lief hoteleke helemaal geen vreetschuur, mooie kamers (als je een fooitje geeft) doen ze alles mooi versieren...

Gereisd met partner in maart 2008

• 8hans en willy18-11-2006

waren omgeboekt van hor palace hierna toe zeer mooi gelegen resort alleen als je weg wild heb je taxi nodig . mooie kamers,zwembad met jacuzie en strand .eten is redelijk en de pizza perfect veel russen maar geen last van gehad

Gereisd in november 2006

Hotel Jewels Sahara Boutique Resort info