Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Hotel Jaz Aquamarine Resort

Hotel Jaz Aquamarine Resort

9.4Fenomenaal

Score uit 664 reviews

Egypte, Egypte, Hurghada


Je kunt vanaf nu meer dan 1.400 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 641p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Overzicht

9.4Fenomenaal

Score uit 664 reviews

  • 9.2Ligging
  • 9.6Service
  • 9.3Prijs/kwaliteit
  • 8.8Eten
  • 9.8Zwembad
  • 9.6Hygiëne
  • 9.4Kamers
  • 9.7Kindvriendelijk

Zoover gold Award 2019

Hotel info

  • Airco
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Restaurant
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Vakantie vieren in een groot, maar ruim opgezet hotel in Egypte? In Jaz Aquamarine Resort ben je aan het juiste adres. Het hele resort is erg groen en dat zorgt ervoor dat dit toch een plek is om tot rust te komen. Jaz Aquamarine Resort is zowel een populaire plek onder gezinnen met kinderen als stellen. Jullie omschrijven dit hotel als een plek om te ontspannen en te zonnen. Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

Faciliteiten

Wil je all-inclusive vakantie vieren, maar niet elke avond aanschuiven in een buffetrestaurant? In Jaz Aquamarine Resort zijn er ook enkele à la carte restaurants waar je zo vaak als je wilt gratis kunt aanschuiven. Het eten is hier erg goed. Tine raadt vooral het Libanese restaurant Sofra Oriental aan. Je kunt elke ochtend bij de receptie een reservering maken voor het restaurant waar je die avond wilt eten. Hou er rekening mee dat heel veel vakantiegangers dit doen. Manon de Vries tipt: ‘Als je wil eten in een van de a la carte restaurants moet je deze om 7:00 uur ‘s morgens reserveren anders geen plek.’ Ook in het buffetrestaurant is het eten goed, er is alleen wat weinig afwisseling.

Waterratten zitten helemaal goed in Jaz Aquamarine Resort. Het zwembadcomplex van dit hotel is een waar waterparadijs. Er zijn heel veel zwembaden en volgens reviewer Paul van Gennip zijn er wel 25 glijbanen. Ook een animatieteam is hier aanwezig. Heb je geen kinderen en trek je liever baantjes in een zwembad zonder glijbanen? Ook die kun je vinden in dit hotel. Tussendoor geniet je van de zon op een ligbed terwijl je wordt bediend. Voor welke cocktail kies jij?

De hotelkamers in Jaz Aquamarine Resort zijn helemaal in orde. Je hebt alle ruimte, de kamers zijn modern en goed schoon. Tine werd hier elke dag weer verrast wanneer haar kamer was schoongemaakt: ‘Elke dag op bed een andere dierencreatie gemaakt van handdoeken door Rafaat!’ Ook aan een goede nachtrust ontbreekt het je hier niet, want de hotelkamers hebben volgens jullie goede bedden.

Ligging

De nabije omgeving van Jaz Aquamarine Resort is rustig, er is dan ook niet veel te doen. Het hotel ligt aan de kust, maar hou er rekening mee dat de zee voor het hotel niet geschikt is om in te zwemmen. De bodem is hier namelijk erg ondiep. Wil je gaan snorkelen? Dan is het dus echt nodig om een excursie te boeken.

Wil je een keer iets doen buiten Jaz Aquamarine Resort? Dan kun je altijd de taxi nemen. Linda deelt een tip: ‘Ga met de taxi van het hotel naar de marina haven. Ga een hapje eten bij Waves. super lekker.’

Wil je ook vakantie vieren in Jaz Aquamarine Resort? Let’s go!

Reviews

664 reviews over Hotel Jaz Aquamarine Resort

Review schrijven

Beoordelingen

546
18
19
16

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 9Frida16-03-2020

    Prima

    Het hotel is prima. Gelegen dicht bij winkelcentrum senzo. De zee is niet goed omdat je zo'n 500 meter moet lopen om te zwemmen. Het eten in het hoofdrestaurant kan beter, maar in Ala carte restaurants zijn erg goed. Prachtig hotel

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 9Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 9Zwembad
    • 10Hygiëne

    Jaz Aquamarine, General Manager, 17-03-2020

    Dear Guest,

    Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and a la carte restaurants.

    We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

    Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

    Gereisd met vrienden in maart 2020

  • 9Mina07-03-2020

    Amazing

    Ik zou dit hotel zeker aanraden! Ik was blij met alles en er was geen klacht. Groot gebied en veel zwembaden, activiteiten voor kinderen en volwassenen. Service mooie, schone kamers en het hele complex is 5+! Ik bezoek Egypte twee keer per jaar en dit hotel werd een van mijn favorieten!

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 9Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Jaz Aquamarine, General Manager, 07-03-2020

    Dear Guest,

    Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort. We are always making sure that the rules for the adult only areas in our main restaurants are respected, perhaps a guest went in with a child while we did not see this, but we will always make sure to approach the guest and explain if we are notified.

    We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

    Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

    Alleen gereisd in maart 2020

  • 10Kelly lenaerts28-02-2020

    10🤗

    Het hotel is super goed op alles wordt gelet. Alles is proper en de kamers zijn super de luxe met badjas en slippers. Het eten is grandioos altijd vers er is eigenlijk nergens iets op aan te merken. Personeel is behulpzaam en erg vriendelijk. Wij zijn nu hier voor de tweede keer. Ik raad het echt aan. Van mij een dikke 10! 🤗

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Jaz Aquamarine, General Manager, 10-03-2020

    Dear Guest,

    Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and kind recommendation.

    We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

    Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

    Gereisd met vrienden in februari 2020



  • 8Giedrius12-02-2020

    Goed service

    Mooi hotel, goede service, warme mensen. Het eten in het hotel is heerlijk, de nette kamers zijn goed onderhouden en als je $ 1 achterlaat krijg je extra water, etc.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 8Hygiëne

    Jaz Aquamarine, General Manager, 14-03-2020

    Dear Guest,

    Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our food, service staff and clean rooms.

    We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

    Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

    Gereisd met partner in februari 2020

  • 10Xdx09-02-2020

    WiFi katastrofe

    onze kamer was schoon. eten was goed. drankjes zijn goed. wifi katastrofe.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Jaz Aquamarine, General Manager, 17-02-2020

    Dear Guest,

    Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our rooms.

    We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

    Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

    Gereisd met partner in februari 2020

  • 10Susana09-02-2020

    erg zonnig . leuk waterpark. heerlijke cocktails.

    erg zonnig . leuk waterpark. heerlijke cocktails.

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 10Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Jaz Aquamarine, General Manager, 17-02-2020

    Dear Guest,

    Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and facilities.

    We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

    Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

    Gereisd met partner in februari 2020


  • Advertentie
  • 10Micha09-02-2020

    Danke

    Ahmed Kamal in de golvenbalk heeft ervoor gezorgd dat we volgend jaar terugkomen. Zei dat ik een diabeticus was, hij sorteerde een cocktail, een citroensnoep G&T zonder siroop. Dank je. Het hotel, zoals altijd, groot, klein probleem in de kamer, gesorteerd in 10 minuten.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Zwembad

    Jaz Aquamarine, General Manager, 10-02-2020

    Dear Guest,

    Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and kind recommendation.

    We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

    Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

    Gereisd met vrienden in februari 2020

  • 10Karo09-02-2020

    Karo & natilia

    Prachtig hotel op een ideale locatie. Vriendelijk personeel en goede service. Variatie en lekker eten. Ook ideaal voor (jonge) kinderen. Vele verschillende zwembaden en glijbanen. Zeer verzorgde accommodatie. Leuke gezellige bars waar je kan genieten van Life Music. Wij komen zeker terug! A&F&kids

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Jaz Aquamarine, General Manager, 17-02-2020

    Dear Guest,

    Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our friendly staff, food and facilities.

    We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

    Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

    Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

  • 10Kiro09-02-2020

    Fantastisch 2020

    Goed hotel. Prima service, ook bediening bii het zwembad. verwarmde zwembaden. Veel glijbanen voor de kinderen. Animatie en kidsclub. Wij bezochten het hotel voor de 2e keer in december, de temperatuur is ook goed dan.. De kamers zijn netjes en schoon. Zwembaden verdeeld over het hele complex. Groot complex, maar doet niet groot aan. Eten is ook goed, vooral de teppanyaki.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Jaz Aquamarine, General Manager, 17-02-2020

    Dear Guest,

    Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort, service, food, entertainment and kind recommendation.

    We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future for your third visit.

    Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

    Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

  • 10Tammy08-02-2020

    goed ....

    Zeer groot hotel. Leuke warme zwembaden. Goed eten. Goede drankjes. Actief animatieteam. Leuke avondprogramma's.

    Rapporteren
    • 10Ligging
    • 10Service
    • 10Prijs/kwaliteit
    • 10Eten
    • 10Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    Jaz Aquamarine, General Manager, 10-02-2020

    Dear Guest,

    Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and kind recommendation.

    We hope to have the pleasure to welcome you back again in the future.

    Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

    Alleen gereisd in februari 2020


Hotel Jaz Aquamarine Resort info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren5
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsWinkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Activiteiten

  • FitnessFitness
  • TennisbaanAanwezig

Adresgegevens