Hotel Jaz Aquamarine Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Vakantie vieren in een groot, maar ruim opgezet hotel in Egypte? In Jaz Aquamarine Resort ben je aan het juiste adres. Het hele resort is erg groen en dat zorgt ervoor dat dit toch een plek is om tot rust te komen. Jaz Aquamarine Resort is zowel een populaire plek onder gezinnen met kinderen als stellen. Jullie omschrijven dit hotel als een plek om te ontspannen en te zonnen. Benieuwd of dit hotel iets voor jou is? Lees met ons mee.

Wil je all-inclusive vakantie vieren, maar niet elke avond aanschuiven in een buffetrestaurant? In Jaz Aquamarine Resort zijn er ook enkele à la carte restaurants waar je zo vaak als je wilt gratis kunt aanschuiven. Het eten is hier erg goed. Tine raadt vooral het Libanese restaurant Sofra Oriental aan. Je kunt elke ochtend bij de receptie een reservering maken voor het restaurant waar je die avond wilt eten. Hou er rekening mee dat heel veel vakantiegangers dit doen. Manon de Vries tipt: ‘Als je wil eten in een van de a la carte restaurants moet je deze om 7:00 uur ‘s morgens reserveren anders geen plek.’ Ook in het buffetrestaurant is het eten goed, er is alleen wat weinig afwisseling.

Waterratten zitten helemaal goed in Jaz Aquamarine Resort. Het zwembadcomplex van dit hotel is een waar waterparadijs. Er zijn heel veel zwembaden en volgens reviewer Paul van Gennip zijn er wel 25 glijbanen. Ook een animatieteam is hier aanwezig. Heb je geen kinderen en trek je liever baantjes in een zwembad zonder glijbanen? Ook die kun je vinden in dit hotel. Tussendoor geniet je van de zon op een ligbed terwijl je wordt bediend. Voor welke cocktail kies jij?

De hotelkamers in Jaz Aquamarine Resort zijn helemaal in orde. Je hebt alle ruimte, de kamers zijn modern en goed schoon. Tine werd hier elke dag weer verrast wanneer haar kamer was schoongemaakt: ‘Elke dag op bed een andere dierencreatie gemaakt van handdoeken door Rafaat!’ Ook aan een goede nachtrust ontbreekt het je hier niet, want de hotelkamers hebben volgens jullie goede bedden.

Ligging

De nabije omgeving van Jaz Aquamarine Resort is rustig, er is dan ook niet veel te doen. Het hotel ligt aan de kust, maar hou er rekening mee dat de zee voor het hotel niet geschikt is om in te zwemmen. De bodem is hier namelijk erg ondiep. Wil je gaan snorkelen? Dan is het dus echt nodig om een excursie te boeken.

Wil je een keer iets doen buiten Jaz Aquamarine Resort? Dan kun je altijd de taxi nemen. Linda deelt een tip: ‘Ga met de taxi van het hotel naar de marina haven. Ga een hapje eten bij Waves. super lekker.’

Wil je ook vakantie vieren in Jaz Aquamarine Resort? Let’s go!

We hebben een aantal aanbieders voor Jaz Aquamarine Resort voor je op een rij gezet:

522 reviews over Hotel Jaz Aquamarine Resort

• 10Jana19-10-2019

One week

Geweldig hotel en personeel. Een week is niet lang genoeg. Ik zal zeker terugkomen. Uitstekende keuze aan eten. Barpersoneel is fantastisch en leuk. Kamers zijn mooi en ruim en de handdoekkunst is briljant. Kan niets fout vinden.

• 10Müjde19-10-2019

Sunrise in jaz

We zijn hier voor de tweede keer. JHG is veel verbeterd. Vorig jaar was het hier geweldig, dit jaar is het gewoon een droom. Bedankt aan al het personeel. Ze zijn allemaal behulpzaam en meegaand.De kamers zijn altijd zeer goed schoongemaakt en hygiënisch

• 10Wolf19-10-2019

Life Musik top

WIJ zijn hier voor de tweede keer. We houden van jaz Aquamarine omdat al het personeel erg vriendelijk is. De Animation Mega super beter dan 2 jaar geleden. 'S Avonds leuke levensmuziek op het terras. De zwembaden zijn erg schoon. Het eten is heel erg goed. Kamer is top schoon. We zullen terugkomen. De massage was tip top

• 10Andreas19-10-2019

Thanks for all

Zeer goed hotel met echt goede service en vriendelijk personeel. De netheid van de kamers is ongelooflijk goed. Dit hotel aanbevelen aan iedereen. Goed eten en veel ruimte bij Pooler en strand. Probeer ook de drankjes in de bars van het hotel. Snorkelen werkt prima in het water.

• 9Marco18-10-2019

Thank you

Het hotel is erg schoon. De tuin is erg mooi. Animatieteam is erg aardig actief, vooral de heer gamanda en bodi. De kamer is fantastisch. Het huishouden maakt zeer mooie decoratie door handdoeken.

Dear Guest,

Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are thrilled that you enjoyed your stay here with us.

We would also like to thank you for your great comments about our rooms, cleanliness and animation team.

• 10David Larkin16-10-2019

Highly recommend

Zou dit hotel aanbevelen, de kamers zijn mooi en schoon. Er zijn veel zwembad om naartoe te gaan en daar ook mooi en schoon. Personeel kan niet genoeg voor je doen. Tal van bars in de avond om te genieten van een ontspannend drankje. Eten is ook goed met een aantal verschillende restaurants om te bezoeken. Zou zeker terugkomen

Dear Guest,

We would also like to thank you for your great comments about our rooms, cleanliness, staff, facilities, food and your kind recommendation.

• 9Schneider16-10-2019

Schneider Familie

Room service was geweldig Eten in Libanees was heerlijk en zeer vriendelijke service. Zwembaden schoon en tuinen zeer verrekening. In kamers te weinig stopcontacten. In de lobbybar duren drankjes langer.

Dear Guest,

Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very happy that you enjoyed your stay here with us.

We would also like to thank you for your great comments about our service, food, cleanliness and grounds. We have forward your comments to the relevant department.

• 9Eva Berger16-10-2019

Animation top

We zijn erg blij met het hotel. Er is een geweldig entertainmentaanbod en het zwembad is ook erg leuk. De hotelkamer is ook erg schoon en het personeel vriendelijk. Het Aziatische restaurant wordt sterk aanbevolen.

Dear Guest,

Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are extremely pleased that you enjoyed your stay here with us.

We would also like to thank you for your good comments about our animation, activities, room and cleanliness.

It would be our pleasure to welcome you back again in the future.

Met vrienden

• 10Isabelle Zeike16-10-2019

Hotel wordt aanbevolen. Aardig personeel, kamer is schoon en het eten was gevarieerd. Er zijn tal van aanbiedingen die ook worden aanbevolen.We zijn helemaal tevreden en zouden hier terugkomen. Geweldige vakantie

Dear Guest,

Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are extremely happy that you enjoyed your stay here with us.

We would also like to thank you for your good comments about our staff, cleanliness of the room, food and your kind recommendation.

It would be our pleasure to welcome you back again soon.

• 10Sandy16-10-2019

Best holiday ever

Dit is een van de beste hotels waar ik heb verbleven. Het eten dag en nacht is uitstekend, er is altijd iets te eten. De kamers zijn zeer schoon, net als de hole, niets is teveel moeite, wat je ook nodig hebt zullen ze daar het beste doen om snap het, het animatieteam overdag is uitstekend, spreek altijd tot je wanneer ze je dag en nacht zien, zouden dit hotel aanbevelen 🏨

Jaz Aquamarine, General Manager, 16-10-2019

Dear Guest,

Thank you for choosing Jaz Aquamarine to spend your holiday. My team and I would also like to thank you for your critical and valued feedback. We are extremely committed to delivering the perfect holiday experience for each and every guest and are very pleased that you enjoyed your stay here with us. We would also like to thank you for your positive comments about our resort and kind recommendation.

Best Regards Mohamed Wafa Hurghada Area Manager

62 tips over Hotel Jaz Aquamarine Resort

• Caroline, 08-05-2012

Ik ben hier naar toe gegaan met een baby van 6 maanden: -Neem voor elke dag een potje en toetje mee. Is niet te krijgen in het hotel en zeer beperkt buiten het hotel. Voor een potje vragen ze minimaal 3 euro. -Luiers zijn ook erg duur. -Er is de hele dag een dokter op het resort. -Het enige fruit wat er ligt is: moelen (gesneden), banaan en appel in schil, verschillende soorten grapefruit (gesneden) -Neem dus staafmixer mee. -Gras op het strand, IDEAAL!! -SUPER RESORT: OOK VOOR JONGE KIDS <3JR

• thvdaar, 07-01-2014

De tegels naast de zwembaden zijn erg glad. Neem dus goede anti-slip (water)schoenen mee.

• Astrid, 20-04-2012

Sluit direct een " deal" met diegene die je kamer verzorgd. Hij zorgt er dan voor dat je iedere dag een grote fles water krijgt. Een juiste fooi doet namelijk wonderen. Groet Astrid

192 vragen over Hotel Jaz Aquamarine Resort

• Nicole, 29-01-2019

Babyvoeding en luiers

Over enkele dagen vertrek ik met mijn gezin naar dit resort. Iemand bekend of ik babyvoeding voor mijn 9 maanden oude baby kan kopen? Of wordt het zelf eten meenemen? En kan je daar ook luiers krijgen?

Ik hoor graag een reactie!!

• Linda, 05-10-2018

Kerst

Wij hebben plannen om met kerst naar aqua marine te gaan. Nu hoorde ik via via dat in de winter de glijbanen gesloten zijn ivm met de niet verwarmde baden. Iemand hier ervaring mee?

• Miranda Antens, 25-10-2017

wifi

is er wifi op de kamer, zoja is dat dan gratis of betalend. hopend op reactie.

groetjes M. Antens

Marianne, 05-11-2017

Ja er is gratis WiFi, snelheid afhankelijk van drukte in hotel. Evt Sim kaart Vodafone met internet aanschaffen

• Eten en drinkenLunch

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel