Hotel Jasmine Village Resort

Hotel Jasmine Village Resort
7,7

62 tips over Hotel Jasmine Village Resort

Eric, 26-6-2015

kijk eerst goed rond voor je wat koopt

Ze kunnen mooi praten hier maar geloof ze niet op het woord

Buiten hotel neem niet veel geld mee

En bied gewoon de helft wat ze vragen en anders gewoon door lopen

am_rooselaar, 15-6-2015
indien mogelijk een kamer in de nummers 400 te vragen dan zit je minder bij de Animatie in de avond vanwege het geluid.
wim de ceuster, 25-4-2015
als je graag internet hebt koop een kaartje voor in je gsm bij de vlieghaven.neem zeker muggenmelk mee.de bedden hebben een goede matras ,badkamer kon properder maar je ze is al wat ouder en dan lijkt het ook niet zo mooi.maar het is daar zeker zijn geld waart wij gaan zeker trug

We hebben een aantal aanbieders voor Jasmine Village Resort voor je op een rij gezet:

john de lang, 3-4-2015
Neem je eigen bier bekers mee en koffie bekers voor het gebruik bij het strand en het zwembad. Drinken uit dunne bekers is niet mijn idee van vakantie
Eric, 30-11-2014

ga eens een dagje naar el goune super mooi

Geen taxi maar alles met tuc-tuc

Geen troep of niets op straat

Wel iets duurder maar echt de moeite waard

Met taxi 30 min voor rond de 150 pond

Verder ga naar orange café en vraag daar naar rondleiding en meer

Super gezellig ook alleen voor wat eten en drankje.

Maar het mooist blijft de rode zee met het rijk aan vissen

Natascha, 19-11-2014
Visum was nu 22 euro bij de bank op het vliegveld. Na koffer ophalen bij de Vodafone winkel kaartje voor mobiel gehaald, was 8 euro voor 1 gigabyte. Heb hier 2 weken mee kunnen Whatsappen. Kleine tip voor de schoonmaker om de paar dagen doet wonderen. Mocht je getroffen worden door de vloek van de farao haal dan pillen bij de apotheek die op het hotelterrein zit. Je bent met 1 dag weer de oude. Als je zelf vriendelijk bent heb je al snel leuk contact met het personeel.

Herman, 4-10-2014

Het resort heeft 5 huisriffen waar je perfect kunt snorkelen.Het eten is er prima, je kunt uit verschillende gerechten kiezen, dus voor ieder wat wils.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, en als je af en toe een fooitje geeft vliegen ze zogezegd nog harder voor je.

John, 14-9-2014
Neem plastic of mepal koffie bekers mee voor op het strand en laat die aanvullen aan de bar. Ook stevige bierglazen is raadzaam als je van een biertje houd. IWifi internet is alleen beschikbaar in de lobby en aan het terras en is duur ( 4 euro/uur ) Advies is om bij aankomst in Hurghada even langs te gaan bij Vodafone in de aankomsthal ( na het koffer ophalen ) en voor een wifi internet USB stick of Mi-Fi .
wendelien, 8-9-2014
Boek een duik- of snorkeltrip bij white tip share duikcentrum, gelegen aan het strand van het hotel. Deze is goed, goedkoop en je zit met een klein gezelschap op de boot. De lunch op de boot is overheerlijk!!
Michelle Peeters, 24-8-2014

Minpunten:

* eten is heel anders dan wij als NLers gewend zijn. 's avonds geen friet en nooit echt goed vlees (wel kip met veel spiertjes en taai vlees)

- moet toch betalen voor spellen, luxe drankjes en waterpijp

- veel asociale russen (ook entertainment vaak in Russisch daardoor)

- geen leuk stadje waar je doorheen kunt lopen

- je kan niet ten alle tijden koffie krijgen

TIP: Pin van te voren want je betaald op het vliegveld in Egypte 250 pond p.p. voor je visa. Op vliegveld is pinnen lastig.