Hotel Jasmine Village Resort

Hotel Jasmine Village Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Jasmine Village Resort voor je op een rij gezet:

449 reviews over Hotel Jasmine Village Resort in het Nederlands

Fantastisch hotel

Tilly de moor,
14-3-2017

Ik vond alles goed, super vriendelijk personeel, lekker eten. Mooie kamers, prachtig strand en heerlijk om te snorkelen.

We zijn er 3 jaar achter elkaar geweest, vorig jaar door omstandigheden niet.

Maar ik zou het iedereen aanraden. De prijs /kwaliteits verhouding is prima.

Mooi hotel met goed animatieteam!

Imke,
18-12-2016

Wij zijn in dit hotel 2 weken op vakantie geweest en het was erg goed. Alles zag er goed uit en het animatieteam was top! Een echte aanrader!

ziet er allemaal netjes en gezellig uit

vierhout
16-9-2016

Vriendelijk personeel eten was goed Als je voor aan zit in het hotel of een van de bungalows is het best ver lopen naar strand .Maar je zit dan wel dicht bij lobby en restaurant

Tjingo

super vakantie, zon zee duiken

pieter
6-9-2016

Gewoon super, overdag het strand s,avonds het terras. leuke zitjes familie zweer.

Het ontbijt de lunch, en het diner op diverse locaties is super.

duiken en snorkelen is top diverse huis riffs.

Fantastie

Theo
5-9-2016

Eten , drinken , kamers , personeel ,ligging .

Mooi gezellig hotel super eten super behulpzaam personeel schoon en echt een aanrader

Ook Hurghada is mogelijk zonder problemen

Super hotel

michelle
1-5-2016

Top personeel,,altijd vriendelijk,,echt voor herhaling vatbaar,,,nu ons zoon (die voorheen ,bij zn moeder woonde)voor de eerste keer mee te willen nemen,,en hij heeft ook nooit in een vliegtuig gezeten,,extra spannend,,,

Sehr sohnes Hotel

15-3-2016

Een heel mooi Hotel wat zeker aan te bevelen is. Wij waren er dit jaar al voor de 7 de keer en zijn voornemens om nog vaker te gaan. Ieder jaar zijn er ook weer vernieuwingen en verbeteringen.

uitstekend

Harm Stoel
31-1-2016

Prima verblijf met goede voorzieningen en vriendelijk personeel. Het eten was zelfs kwalitatief beter als voorgaande jaren

Voor de 2e keer in Jasmine geweest en heb 2 heerlijke zonnige weken gehad. Alles was weer super en het eten was echt top! De kamer was ook prima en ieder dag schone handdoeken en genoeg water. Helaas waren er wel minder toeristen en ging het hotel zelfs sluiten in december. Kerstversiering werd na een paar dagen weggehaald en de kalkoen werd ook al eerder geserveerd. Heel triest voor Egypte terwijl er niets te merken was van enige onrust en er veel controle was buiten het hotel en ook op het vliegveld. Ik heb mij geen moment onveilig gevoeld. Ondanks dat het dus wat rustiger was en er ook wel het e.e.a. dicht was heb ik mij prima vermaakt en leuke mensen ontmoet. Bij Ali Baba was het wel wat drukker en daar kon je ook gewoon van alles gebruik maken. Veel mensen komen hier terug dus dat zegt ook wel genoeg over het hotel. Ik hoop echt dat het toerisme weer gaat toenemen in 2016 en dat de mensen zich niet gek laten maken door de media. Ik kom hier in ieder geval graag weer terug.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jasmine Village Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jasmine Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.