Hotel Jasmine Village Resort

Hotel Info

• Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Jasmine Village Resort voor je op een rij gezet:

465 reviews over Hotel Jasmine Village Resort

• 2017
    10Tilly de moor14-03-2017

Fantastisch hotel

Ik vond alles goed, super vriendelijk personeel, lekker eten. Mooie kamers, prachtig strand en heerlijk om te snorkelen. We zijn er 3 jaar achter elkaar geweest, vorig jaar door omstandigheden niet. Maar ik zou het iedereen aanraden. De prijs /kwaliteits verhouding is prima.

• Oude reviews

9Imke18-12-2016

Mooi hotel met goed animatieteam!

Wij zijn in dit hotel 2 weken op vakantie geweest en het was erg goed. Alles zag er goed uit en het animatieteam was top! Een echte aanrader!

• 8vierhout16-09-2016

ziet er allemaal netjes en gezellig uit

Vriendelijk personeel eten was goed Als je voor aan zit in het hotel of een van de bungalows is het best ver lopen naar strand .Maar je zit dan wel dicht bij lobby en restaurant

• 9pieter06-09-2016

super vakantie, zon zee duiken

Gewoon super, overdag het strand s,avonds het terras. leuke zitjes familie zweer. Het ontbijt de lunch, en het diner op diverse locaties is super. duiken en snorkelen is top diverse huis riffs.

Met vrienden

• 8Theo05-09-2016

Fantastie

Eten , drinken , kamers , personeel ,ligging .

• 9eric28-06-2016

Super gezellig hotel met super bediening

Mooi gezellig hotel super eten super behulpzaam personeel schoon en echt een aanrader Ook Hurghada is mogelijk zonder problemen

• 10michelle01-05-2016

Super hotel

Top personeel,,altijd vriendelijk,,echt voor herhaling vatbaar,,,nu ons zoon (die voorheen ,bij zn moeder woonde)voor de eerste keer mee te willen nemen,,en hij heeft ook nooit in een vliegtuig gezeten,,extra spannend,,,

Met oudere kinderen

• 8.15-03-2016

Sehr sohnes Hotel

Een heel mooi Hotel wat zeker aan te bevelen is. Wij waren er dit jaar al voor de 7 de keer en zijn voornemens om nog vaker te gaan. Ieder jaar zijn er ook weer vernieuwingen en verbeteringen.

Anders

• 10Harm Stoel31-01-2016

uitstekend

Prima verblijf met goede voorzieningen en vriendelijk personeel. Het eten was zelfs kwalitatief beter als voorgaande jaren

• 9Natascha01-01-2016

Wederom een heerlijke vakantie gehad in Jasmine!

Voor de 2e keer in Jasmine geweest en heb 2 heerlijke zonnige weken gehad. Alles was weer super en het eten was echt top! De kamer was ook prima en ieder dag schone handdoeken en genoeg water. Helaas waren er wel minder toeristen en ging het hotel zelfs sluiten in december. Kerstversiering werd na een paar dagen weggehaald en de kalkoen werd ook al eerder geserveerd. Heel triest voor Egypte terwijl er niets te merken was van enige onrust en er veel controle was buiten het hotel en ook op het vliegveld. Ik heb mij geen moment onveilig gevoeld. Ondanks dat het dus wat rustiger was en er ook wel het e.e.a. dicht was heb ik mij prima vermaakt en leuke mensen ontmoet. Bij Ali Baba was het wel wat drukker en daar kon je ook gewoon van alles gebruik maken. Veel mensen komen hier terug dus dat zegt ook wel genoeg over het hotel. Ik hoop echt dat het toerisme weer gaat toenemen in 2016 en dat de mensen zich niet gek laten maken door de media. Ik kom hier in ieder geval graag weer terug.

Alleenreizend

62 tips over Hotel Jasmine Village Resort

• yvonneke, 31-01-2012

Ga eens als nederlander bij het Orange Cafe kijken speciaal voor degene die de hollandse pot niet kunnen missen er zijn frikandellen en andere hollandse snacks en het ligt nog eens aan een mooie boulevard ook die rustiger en schoner is als de sakalla

• Ellen Joan Padt, 11-04-2014

Voor ieder wat wils: Er is zowel een gezellig druk stukje strand als ook een heerlijk rustig stuk strand (Laguna Beach) Beiden stranden liggen naast elkaar en sluiten direct aan op de tuin van het resort. Neem je snorkel mee en zie mooie vissen!

• George en Rina Bruynzeels, 10-03-2014

Neem een trui en/of vest mee voor de avonden. Het koelt sterk af.

60 vragen over Hotel Jasmine Village Resort

• Ed, 27-04-2018

Open of dicht

Wie weet of jasmine los is in juli 2018

• Loes van der Wel, 26-11-2016

Hamam/binnenzwembad

Is er een hamam/spa/ binnenzwembad, en zoja, is het betaalbaar?

Loes

Tja, ben nogal verslaafd aan m'n ipadje, hoe zit het met Wifi daar?

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV