Hotel aan zeeWeer vandaag38°29°
8,4

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Jasmine Palace ligt op een kwartiertje rijden van het bekende Hurghada. Voor culinaire hoogstandjes moet je in dit hotel niet zijn. Maar wil je genieten van een heerlijke zonvakantie, dan zit je hier helemaal goed. De helderblauwe zee met prachtig zandstrand ligt op loopafstand en je kunt leuke excursies maken vanuit het hotel. Benieuwd naar de rest van de faciliteiten van Hotel Jasmine Palace? Lees met ons mee.

Hotelkamers

De hotelkamers van Jasmine Palace ontvangen mooie recensies. Jullie vinden de kamers lekker koel, ruim en zijn zeer tevreden over de schoonmaak. Soms werd wel eens vergeten om de handdoeken te vervangen, maar dit wordt als je het aangeeft meteen opgepakt. Reviewer Sieger schrijft: ‘De kamers waren groot en prima, airco werkte uitstekend, de dagelijkse schoonmaak werd heel goed gedaan.’ En als er iets misgaat bij de reservering, staan de medewerkers meteen klaar om je te helpen. Familie Kuipers schrijft hierover: ‘We kregen de eerste dag geen schone kamer, maar nadat we dit bij de receptie hebben gemeld kregen we een nieuwe kamer.’

Restaurants

De reviews over de restaurants van Jasmine Palace zijn zeer wisselend. De ene reviewer vindt het eten te veel van hetzelfde, terwijl de andere reviewer juist positief is. Wat jullie ook opmerken is dat de borden en glazen soms bij drukte wat minder nauwkeurig worden schoongemaakt. Familie Hoeve vertelt: ‘Eten was goed en natuurlijk wel eens hetzelfde maar wat wil je als je er dagelijks eet. Kortom het geld zeker waard.’ Reviewer Martina mag bepaalde dingen niet eten en schrijft hierover: ‘Goed hotel. Eten was prima. Ik heb een glutenvrij dieet. Bij elke maaltijd liep de chef met mij mee om uit te leggen wat wel of niet glutenvrij was.’

Zwembaden en animatie

Het Jasmine Palace Resort heeft een prachtig waterparadijs met verschillende zwembaden. Rondom de zwembaden staan voldoende ligbedden en bieden palmbomen bescherming tegen de zon. Reviewer Maaike schrijft: ‘Er zijn 9 zwembaden, glijbanen en een hele mooie stijger aan het strand.’ En ook over de animatie zijn jullie enthousiast. Zo schrijft Maaike: ‘Animatie is geweldig ze houden de mensen goed bezig op een leuke manier.’ En Marion vond ook de shows in de avond een succes.

Ligging en omgeving

Hotel Jasmine Palace ligt in een rustige omgeving. Dus direct buiten het hotel is er niet zoveel te beleven. Het hotel ligt daarentegen wel bij het zandstrand. Jullie raden aan om waterschoenen mee te nemen ter bescherming tegen de stenen in de branding. Als je graag wat meer wilt ontdekken van de omgeving, dan is het aan te raden om excursies te boeken. Er is keuze genoeg. Zo kun je een dolfijnentocht met snorkelen boeken of een excursie naar Luxor. Paardenliefhebbers kunnen ook hun hart ophalen en genieten van een prachtige rit met zonsondergang op het strand.

Heb je ook altijd gedroomd van zwemmen tussen de dolfijnen of zo’n heerlijke strandrit? Pak dan snel je koffers en reserveer je verblijf bij Jasmine Palace.

197 reviews over Hotel Jasmine Palace in het Nederlands

Redelijk

Judith
30-7-2019

Er wordt overal aangegeven dat er geen ligbedjes bij het zwembad mogen worden gereserveerd maar overal liggen ‘s ochtends vroeg al handdoeken. Hetzelfde geldt voor lange broeken tijdens het diner, wordt totaal niet naar gekeken. Eten was redelijk, weinig variatie. Hotel ligt aan strand, maar water wordt na 100 meter pas dieper dan je enkels. Om te zwemmen moet je via de vlonder. Hotelkamers waren goed en schoon! WiFi is alleen in de lobby en tegen betaling, wij hebben op het vliegveld een 4G kaart gekocht, dat is een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Nooit meer

Magali
11-7-2019

Hotel is onderbemand. Personeel spreekt onvoldoende Engels, zelfs aan de receptie. Eten is doenbaar, maar weinig variatie, eetzaal vaak vuil en veel lawaai. Kom je niet op tijd dan heb je geen plaats. Drinken zelf te halen, want anders heb je niets. Hotel krioelt van bewaking, waarom? Maar redders zitten vaker te bellen dan uit te kijken wat er gebeurd. En stoelen.. wel zet alvast je wekker om 6u, anders heb je geen plek.. of er word gevochten om stoelen. Dagelijks missen we vanalles in de kamer zoals wc papier of handdoeken. Zelfs een fles water is teveel gevraagd. 3 keer naar receptie bellen is vaak nodig, maar dan kom je weer op het punt dat zij u niet begrijpen. Het was onze eerste keer hier, en zeker de laatste.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Niet kindvriendelijk!! Animatie 0/10

Zeer ontevreden gast
8-7-2019

Voor ons al de 11de keer Égypte, dit was de eerste keer dat het hotel zo is tegen gevallen!! Animatie is echt zo slecht! Zijn enkel met zichzelf bezig en spreken amper Engels. Er worden activiteiten gedaan maar totaal niet enthousiast. Betaal je 350€ per week dan had ik deze recentie niet zo slecht gescoord maar ik heb voor mezelf en dochter 1900€ betaald voor 1 week. Geen 5* waardig! De mensen aan de receptie en sommige aan de bar zijn erg onvriendelijk. Lachen je gewoon uit. Alles lijkt erg verouderd, maar is gewoon slecht onderhouden. Er werden geen regels nagestreefd betreffende badkleding in het restaurant. Sorry maar vind dit niet kunnen de hele dag met een kleding / volledige pakken en sluiers in zwembad en dan met die zelfde kleding aan tafel. Geen probleem met religie anders ga ik niet naar Egypte. heb nooit zoveel tips gegeven als deze vakantie gewoon om ervoor te zorgen dat onze kamer goed gepoetst en dat ze in je gezicht wat beleefd zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Sonja
4-7-2019

Als je dit hotel boekt neem dan mee: desinfecterende lotion, desinfecterende doekjes, diareepillen enz. Neem geen ijsblokjes en eet geen salades en laat je eten zo veel mogelijk vers klaarmaken!! Hygiene is ver te zoeken in dit hotel!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Never again

Fam.Van Loo
2-7-2019

De service en beleefdheid van de " managers " is beneden alle peil.Bij problemen word de oorzaak steeds bij de klanten gelegd , en word er niet naar een oplossing gezocht. In onze kamer werd de kluis geopend , Maar door wie of wat kon niet uitgeklaard worden, de oorzaak werd bij ons gelegd , door de uitprint van het gebruik van de " electronische sleutel " werd nochtans duidelijk dat wij dit niet waren . Geen uitleg , niks. Kan hier kort zijn voor dit hotel , ga reeds jaren 3 tot 4 maal op reis maar hier zien ze ons Nooit meer terug. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Hier kom je zeker terug :)

Fam Maes
14-6-2019

Review van mijn 2de keer in Egypte keer tussen kerst en nieuwjaar Wow wat een gevoel ! terwijl het in Belgie vriestemperaturen zijn gaat hier de temperatuur rond de 30 °C een zalige zon die je als een zacht deken verwarmd. Normaal blijf ik niet lang liggen op mijn strandstoel maar ik heb daar zo genoten van de rust en de warmte dat ik zelf een paar uur ben blijven liggen en een boek heb gelezen. Het zwembad is top ! gewone zwembad of zwembaden met glijbanen je kan kiezen en wat helemaal geweldig was, was dat het zwembadwater verwarmd was. Niet bibberen aan de kant maar van smorgens tot de zon onderging in het water! Het eten was er verzorgd en erg lekker ! smorgens smiddags en savonds, fruit en ijs aan het zwembad. De kinderen vonden het één van de mooiste hotels wat we al bezochten. Een aanrader voor groot en klein !!!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Wij gaan zeker nog een derde keer en meer

Isabella Leysen
11-6-2019

Voor ons was het de tweede keer dat we hier logeerde: eerste keer was in februari 2019 en nu de tweede keer. Voor ons was het een topvakantie. Nette kamers lekker en afwisselend eten. Wij zijn ook een keer naar het Chinees restaurant geweest en naar het Egyptisch echt een aanrader Wat ons wel tegen viel waren de plastieken bekertjes aan het zwembad. Deze waren van slechte kwaliteit. Vele mensen brachten hun eigen bekers mee die ze in de winkeltjes gekocht hadden. Dit was niet in februari waarom de verandering we weten het niet 🤔 Wat ons ook tegen viel was dat we om 12 uur van de kamer moesten terwijl we pas om half 9 naar de luchthaven moesten. We konden ons wel gaan douchen in de spa maar daar waren geen handdoeken voorzien. Achteraf hebben we daar wel iets van gezegd tegen de general manager en kregen we te horen dat we met dit probleem naar hem hadden moeten komen we kregen hiervoor wel 10 keer een sorry voor 😍

Gereisd Met partner in juni 2019

Voor de zon, top. Wij hebben het gezien na 1x

Hannie&Henkie
9-6-2019

Het weer top, leuk ook om te snorkelen in de zee of een dolfijnen trip te doen. Maar het hotel is niet 4/5 sterren waardig. Bedden zijn echt niet goed..... Kamer voor hun doen schoon, wij konden niet echt onze draai er in vinden ivm insecten, vliegen, motten ect. Wel netjes elke dag schone handdoeken. Het eten is onder de maat hier kunnen ze niks aan doen is de cultuur we beseffen nu dat we het in Nederland heeel erg goed hebben als je naar de hygiëne en het eten kijkt is het in Nederland top geregeld. We kregen beide last van ons buikje bij het aparte restaurant Egyptische eten ga hier niet heen!! Ook bij beide restaurants om water uit de fles gevraagd MAAR na het drinken van een half glas en last van je keel krijgen beseffen dat het kraan water is wat ze geven.... mensen zijn een apart slag volk die veel lachen en gieren onderling om gasten.

Never!

Linda
19-3-2019

Ga hier niet naar toe! Het eten is slecht, drinkbekers worden onder de kraan ff snel afgespoeld met de handen of ze komen uit een warme vaatwasser en dan schenken ze het bier er in. Vaak sterke drank op! Het eten is waardeloos en van slechte kwaliteit. Alles werd weer opnieuw herbruikt of verwerkt voor het diner. De hele vakantie rug klachten gehad omdat de vering uit het matras kwam. 3 x naar de receptie geweest. Een keer zijn ze gekomen om het matras om te draaien. Badkamer slecht afgewerkt en na een lange dag in de woestijn te zijn geweest hadden we geen warm water meer. Bij het zwambad hong een vieze geur. Onze vakantie heeft flink wat stres opgeleverd en we waren blij om naar huis te kunnen gaan. Ik Schrijf ook nooit revieuws, maar wil iedereen voor deze fout behoeden!!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Familie Hoeve
15-3-2019

Ondanks dat wij de slechte recensies hebben gelezen voordat wij weg gingen is het ons 100% mee gevallen en kunnen ons echt niet vinden in deze slechte recensies. Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamer en schone handdoeken. Eten was goed en natuurlijk wel eens hetzelfde maar wat wil je als je er dagelijks eet. Kortom het geld zeker waard.

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jasmine Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jasmine Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.