Hotel Jasmine Palace

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

Hotel Jasmine Palace ligt op een kwartiertje rijden van het bekende Hurghada. Voor culinaire hoogstandjes moet je in dit hotel niet zijn. Maar wil je genieten van een heerlijke zonvakantie, dan zit je hier helemaal goed. De helderblauwe zee met prachtig zandstrand ligt op loopafstand en je kunt leuke excursies maken vanuit het hotel. Benieuwd naar de rest van de faciliteiten van Hotel Jasmine Palace? Lees met ons mee.

Hotelkamers

De hotelkamers van Jasmine Palace ontvangen mooie recensies. Jullie vinden de kamers lekker koel, ruim en zijn zeer tevreden over de schoonmaak. Soms werd wel eens vergeten om de handdoeken te vervangen, maar dit wordt als je het aangeeft meteen opgepakt. Reviewer Sieger schrijft: ‘De kamers waren groot en prima, airco werkte uitstekend, de dagelijkse schoonmaak werd heel goed gedaan.’ En als er iets misgaat bij de reservering, staan de medewerkers meteen klaar om je te helpen. Familie Kuipers schrijft hierover: ‘We kregen de eerste dag geen schone kamer, maar nadat we dit bij de receptie hebben gemeld kregen we een nieuwe kamer.’

Restaurants

De reviews over de restaurants van Jasmine Palace zijn zeer wisselend. De ene reviewer vindt het eten te veel van hetzelfde, terwijl de andere reviewer juist positief is. Wat jullie ook opmerken is dat de borden en glazen soms bij drukte wat minder nauwkeurig worden schoongemaakt. Familie Hoeve vertelt: ‘Eten was goed en natuurlijk wel eens hetzelfde maar wat wil je als je er dagelijks eet. Kortom het geld zeker waard.’ Reviewer Martina mag bepaalde dingen niet eten en schrijft hierover: ‘Goed hotel. Eten was prima. Ik heb een glutenvrij dieet. Bij elke maaltijd liep de chef met mij mee om uit te leggen wat wel of niet glutenvrij was.’

Zwembaden en animatie

Het Jasmine Palace Resort heeft een prachtig waterparadijs met verschillende zwembaden. Rondom de zwembaden staan voldoende ligbedden en bieden palmbomen bescherming tegen de zon. Reviewer Maaike schrijft: ‘Er zijn 9 zwembaden, glijbanen en een hele mooie stijger aan het strand.’ En ook over de animatie zijn jullie enthousiast. Zo schrijft Maaike: ‘Animatie is geweldig ze houden de mensen goed bezig op een leuke manier.’ En Marion vond ook de shows in de avond een succes.

Ligging en omgeving

Hotel Jasmine Palace ligt in een rustige omgeving. Dus direct buiten het hotel is er niet zoveel te beleven. Het hotel ligt daarentegen wel bij het zandstrand. Jullie raden aan om waterschoenen mee te nemen ter bescherming tegen de stenen in de branding. Als je graag wat meer wilt ontdekken van de omgeving, dan is het aan te raden om excursies te boeken. Er is keuze genoeg. Zo kun je een dolfijnentocht met snorkelen boeken of een excursie naar Luxor. Paardenliefhebbers kunnen ook hun hart ophalen en genieten van een prachtige rit met zonsondergang op het strand.

Heb je ook altijd gedroomd van zwemmen tussen de dolfijnen of zo’n heerlijke strandrit? Pak dan snel je koffers en reserveer je verblijf bij Jasmine Palace.

438 reviews over Hotel Jasmine Palace

• 6Kim12-03-2020

Nooit meer

Schrijf nooit reviews maar deze keer wel mooi hotel resort mooie kamers maar waren niet echt schoon Drinken heel slecht warme glazen lauw drinken en het eten niet echt gevarieerd veel mensen in het hotel toch ziek van geworden Strand ook niet zoo mooi als op de foto’s en de WiFi is er niet die moet je kopen en alleen bij de receptie WiFi en heel slecht Bereik zou niet gauw dit resort aanbieden

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 5Miriam01-03-2020

Geen 5 sterren

Hotel zag er goed uit maar de afwerking was het weer net niet. Eten was wel goed maar te weinig variatie slechte bedden en te weing terrasjes om even te zitten wifi betaald maar was slecht . Te weinig barretjes het drinken werd in warme glazen geserveerd. Het bier werd uit flessen geschonken die als ze nog half vol waren buiten de koeling stonden,en alle restjes werden gewoon bij elkaar gegooid dit heb ik nog nooit meegemaakt bij alle hotels waar we waren . Dit hotel nooit meer.

Gereisd met partner in februari 2020

• 9linda23-02-2020

mooi resort

goed prijs kwaliteit verhouding. mooi resort, vriendelijk personeel. Fijne zwembaden en goed eten

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Marga29-01-2020

Top vakantie gehad!

Het is hier super! Mensen zijn heel vriendelijk. Goed eten! Geef personeel regelmatig wat fooi! Ze verdienen weinig en wij kunnen iets toevoegen..

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    10Mari30-12-2019

Huwelijksreis

we kwamen laat aan in het hotel, we hebben een goede familiekamer, het is leuk eten fantastisch Ik ben hier 20 keer in Egypte geweest het is geen 5 sterren hotel, maar het is schoon en goed

• 7Hendrikx29-12-2019

Was eerste keer en het was niet slecht

Mooi weer, weinig te doen in de avond. All in moet ook all in zijn en niet nog eens te moeten betalen voor cocktails en of smoothies. Geen WiFi. Schuifdeuren kamer kon niet op slot.

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 7Jeroen29-12-2019

Overdag is het zeer goed als het weer goed is

In de avond is er weinig te doen en Geen WiFi Maar snorkelen is hier zeer mooi en de zwembaden en buiten is het allemaal zeer netjes

Gereisd met oudere kinderen in december 2019

• 10Natalie27-12-2019

best leuke vakantie

het is niet mijn eerste keer Hurghada, maar het is mijn eerste keer in dit hotel, alles is goed, het is een behoorlijk uitstekende vakantie Ik zal hier volgend jaar zijn

• 8Romina22-12-2019

Erg goede prijs/kwaliteit

Leuk personel, goede animatie, lekker eten. Niet veel mogelijkheiden om uit te gaan zonder een tour te doen. Tip: vraag om een "red flag" te krijgen, zo word je niet de heele dag bij de pool gevraagt, of jij een tour of massage of wat dan ook will doen (en betalen).

• 10Yoshi Vandendriessche21-12-2019

Beste vakantie ooit

Het was hier zeer leuk we hebben zeer leuke activiteiten gedaan en het animatie team als het personeel was de top!

Hotel Jasmine Palace info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen