Appartement

4 reviews over Appartement Hurghada Marina in het Nederlands

Prima vakantie gehad!

Leonie
15-8-2012

Deze zomer naar app. Maria geweest. Erg goede accomodatie! Prachtig uitzicht vanaf het erg mooie dakterras wat we hadden! Wij hadden een ruim opgezette kamer. Naast het app. zit een supermarkt waar je brood, beleg en dergelijke kunt kopen, ook prima. De boulevard is erg mooi aangelegd en nog erg nieuw. Je vindt hier vele restaurantjes en terrasjes waar je lekker kan eten en gezellig een cocktail kan drinken. Er staat een groot en hoog hek om de gehele haven, dit geeft een veilig gevoel. Je zit met het appartement vlakbij Skalla, een drukke straat waar veel souverieswinkels en restaurants zijn. De verkopers zijn soms opdringerig, maar deze moet je gewoon negeren en zeker niet te veel op in gaan! Dan is er niks aan de hand. Wanneer je 5 min. loopt ben je bij papa's Beach hier kun je lekker op het strand of aan het zwembad liggen. Niet druk en je kunt er mooie vissen zien tijdens het snorkelen! Wanneer je niet in een Resort wilt zitten is dit een prima alernatief!!

Gereisd Met partner in juli 2012

Goed om te slapen

Eric
17-6-2012

Op zich is de studio waar wij zaten redelijk. Er is veel werk verricht om de wandelpromenade er goed uit te laten zien. Veel locaties voor eten en drinken. Echter de andere kant van het complex kijk je uit op constructie werkzaamheden.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Als je meer wilt dan alleen een resort

Anne
Sun May 06 2012 18:53:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super accomodatie! Ontzettend ruim, dit is super als je wat van de stad wilt zien en dingen wilt ondernemen. Als je hier zit moet je nl de deur wel uit om wat te eten. Erg goede restaurantjes in de Marina. Let wel op de prijs, ze verschillen erg. Leuk feit, bij papa's beach kun je gebruik maken van het strand/zwembad. Hier hebben ze heerlijke ligbedden en goed eten. Gratis entree voor gasten van het complex.

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Goed alternatief voor hotel

Gilbert en Yumi
2-1-2011

Prima appartementen op loopafstand van de nieuwe Marina. Weinig tot geen russen en erg rustig in onze toren. Er wordt wel een hele grote moskee naast gebouwd, dus als je daar niet van houdt... Prachtig uitzicht over zee vanaf de derde verdieping. Vriendelijk mensen en je kijgt wat je verwacht. Zeer ruim appartement met 2 (!)badkamers (alleen douche) en voldoende airco om een ijsbeer te plezieren. Keuken is groot genoeg om je in uit te leven, maar je kunt voor 2 pers. drankje, voor- en hoofdgerecht voor in totaal 30 euro (200 pond) bij praktisch elk restaurant krijgen. Waarom koken? Personeel is vriendelijk, maar let op dat ze je niet altijd begrijpen. Je kunt elke dag iets anders eten bij de Marina restaurants of 20 minuten lopen of een taxi (max 5 pond) nemen naar het 'centrum'. Kleine, goed geprijsde supermarkt naast complex. Mocht je willen (boot)duiken, kun je kiezen voor Voodoo Divers, geheel Nederlands, goede gidsen, goed huurmateriaal en centraal achter het Bella Vista Hotel.

Gereisd Met partner in december 2010

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hurghada Marina in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hurghada Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.