Hotel Hurghada Long Beach Resort

Hotel Hurghada Long Beach Resort

8Fantastisch

Egypte, Egypte, Hurghada

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 441p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

780 reviews over Hotel Hurghada Long Beach Resort

• 7Kelly Magalhaes13-02-2020

Super!!!

Wij zijn voor 14 dagen in Long Beach Hotel gebleven, ontzettend groot hotel . Te ver van het centrum of winkels Bazar. Vriendelijke personeel vooral het animatie team. Ik was verkouden en zij vroeg me ieder dag hoe met mij was.

Wij hebben ieder dag anders gegeten, het was altijd iets niews aan 't buffet.

Ik mis een hair droog op de kamer, receptie gebeld en binnen 10 minuten had ik een hair droog. Snelle en Super Service.

Min punten: Kamers waren heel koud!! Geen verwarming moesten we een deken vragen.
    Af en toe kwamen vies, bruine water uit de kramen of kwamen geen water, of koud water uit douche

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Gitte van Hellemond31-01-2020

Ik wil vandaag nog terug..

Geweldig hotel. Heel vriendelijk personeel en we hebben constant zoveel mogen eten en drinken als we wilden. Twee kaarten gehad om ala carte te eten en bij het buffet was er ook voor elk wat wils. Gratis handdoekenservice. Rond het resort zijn wat winkeltjes en met de taxi kun je vanuit het hotel voor 20 euro op en neer naar Sakala. Naar de senzo mall is ook leuk om heen te gaan. In de aqua bar is gratis internet, soms staat daar ook een zanger, en er heerst een gemoedelijke sfeer. Afpingelen hoort erbij hier, ik had een zonnebril voor 7 euro, terwijl de prijs in eerste instantie 12 was. Verder is het zwemwater wel koud in januari maar de zon was geweldig. Boven bij de spa is het zwembad wel verwarmd. Wat ons stoorde is dat mensen zoveel eten op hun bord scheppen en dan de helft laten staan, zonde.. Handig om te weten ;er zijn geen washandjes aanwezig, dat was het enige gemis!

Gereisd met partner in januari 2020

• 7Marian11-01-2020

Nooit meer

Wij waren in december 2019 daar animatie was erg leuk overdags op het strand maar s,avonds alleen animatie buiten veel te koud voor december dus s,avonds weinig te doen verder alles oke het eten personeel enz.enz 1 minpuntje toen onze bus er stond om naar het vliegveld te gaan zeiden ze dat wij de ruit van de douche kapot hadden gemaakt hadden we dus niet gedaan en ook geen tijd om terug te gaan naar de kamer omdat de bus er al stond we moesten wel betalen pure oplichterij jammer dat ze dat doen.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 2019
    10Gerrit bouwhuis20-06-2019

Nou ik zal je het vertellen we kwamen met ze twee aan en ging met ze achten weer terug Mijn vader zij vroeger kom maar niet met ze drie,e terug en nu zijn er acht sorie pa Op de risort hed ik ze leren kennen eerst waren er twee toen kwamen nog meer bij ons aan tafel zitten op een moment zij ik tegen de daas er loop een muis hij vlieg de hele hotel door om te kijken waar hij was toen zij het is maar een grap je de volgen dag kwam ik bennen om te eeten was er een tafel voor mijn en mijn vrouw klaar staan ik denk dat is mooi geregeld toen kwam de baas en zie van daag is alles geregeld je ben nu de baas voor van daag om dat je mijn voor de gek heb gehouden en dat heb ik ook geweten ook waar ik ook kwam word ik aan gesproken hallo jou bed en de biertje staat al klaar dus met al heb ik zon mooi vakantie gehad o ja dit is ook leuk om te vertellen toen we weer naar huis moest kwam bij na de helle personeel uit zwaaien en de baas had tranen

Gereisd met partner in september 2018

• 10Dick en Gine08-04-2019

In één woord geweldig hotel!

Iedere keer worden we geweldig ontvangen door de staf en de overige personeelsleden. Dit keer zijn we ontvangen en werden blij verrast door Reda Elaraby en Essam (zie één van de bijgevoegde foto's). We moeten onze complimenten maken aan het management en het personeel van Long Beach Resort. Na de altijd goede opgedane ervaringen in de loop der jaren zien we een verbetering in zowel de bezetting als in de renovatie van diverse gebouwen/ kamers/ restaurants. Er kan zelfs aan de chefkok van het Bodium á la carte Restaurant, Romani, gevraagd worden om een speciaal gerecht te laten maken. Wij hebben dat een aantal keren gedaan en het was echt heerlijk! In de bijgevoegde foto's een aantal van de overheerlijke gerechten. Onze ervaringen heeft geleerd dat bij al het aanwezige personeel alles bespreekbaar is. Service en dienstbaarheid staan bij hen hoog in het vaandel. We moeten onze complimenten maken aan het management en het personeel.

Gereisd met partner in april 2019

• 7Adrie08-02-2019

Fijne vakantie

Dat het hotel wat gedateerd is maar nog goed vakantie te houden

Gereisd met vrienden in januari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    6Jason27-09-2018

Erg verouderd hotel , weinig hulp van receptie.

Animatie team was goed in het hotel. Erg vermakend. Hotel zelf erg verouderd en gebrek aan hulp bij vragen aan de receptie. Eten is elke dag het zelfde weinig variatie.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 6Koko25-08-2018

Slecht nooit meer terug

Heel slecht hotel .Heel veel mieren in de kamers. Onvriendelijk personeel , ik heb 3 kamers gehad en nog was ik niet tevreden .heel veel insecten. Verkopers blijven hangen . Weinig boorden/glaZen Nooit meer echt nooit

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 5Karlijn05-07-2018

Nooit meer

Slecht hotel, eerste dag wakker geworden met mieren die over me lichaam heen liepen veel kapot in het hotel en rond omheen. Eten is prima te doen alleen beiden ziek geworden, wij hadden ook erg veel last van de wind waardoor we niet konden snorkelen of op het strand konden liggen Voor de rest zon was goed zwembad was goed wel vermaakt maar ga hier niet meer naar toe

Gereisd met partner in september 2017

• 6Muter13-05-2018

Net voldoende!

Het personeel is heel vriendelijk en willen je graag overal mee helpen. De ligging aan het strand is prima, maar het hotel zelf ligt overal heel ver vandaan. De zwembaden zijn mooi! Het eten is eentonig, vaak niet warm, weinig keus en elke dag hetzelfde. Er was ook maar 1 restaurant open. De kamers waren gedateerd maar prima.

Gereisd met partner in mei 2018

Hotel Hurghada Long Beach Resort info