Hotel Hurghada Coral Beach Resort

8Fantastisch

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hurghada Coral Beach Resort voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Hurghada Coral Beach Resort

• 8judith13-04-2009

helemaal geweldig

leuk hotel we hebben er 10 super dagen gehad.. strand lekker,snorkelen,uitstapjes.

• 7Tamara20-05-2008

Wij zijn net terug uit dit hotel. Het hotel zelf is mooi opgezet en de laagbouw vonden wij prettig en mooi. Veel mooie vissen gezien met snorkelen in de baai bij het hotel. wij vonden dat er weinig variatie was bij het eten en veel personeel was erg opdringerig zowel in het restaurant als op het strand. verder vonden wij het erg jammer dat het hotel vooral bezet was door russen wat de sfeer niet altijd goed deed. ten tijde van ons verblijf waren er verder helemaal geen Nederlanders. Ondanks dit hebben wij ons prima vermaakt, maar voor een culturele reis is mei al veeeel te warm!

• 10Yannick12-05-2008

Het Hotel was heel goed. Het personeel was aardig voor je, Het centrum was ver maar met de taxi of shuttle-bus was dat goed te doen. In de stad zijn de mensen heel anders dan in het hotel. Ze trekken je de winkels in. Er zijn ook veel Russen maar opvallend was dat wij deze vakantie niet aan hun hebben geergerd. Het snorkelen is ook mooi en wat je daar zeker moet gaan doen is een Quad-safari.

• 8michelle10-08-2007

het derde en laatste hotel van onze rondreis. We zijn hier 2 dagen geweest. Het restaurant werd op het moment (december 2006) verbouwd en we moesten eten in een hele grote tent op het strand. Ook al was het december, dit was nog goed te doen. Vriendelijk personeel. hotel ligt wel 21 km uit het centrum maar er rijden shuttlebusjes vanuit het hotel en een taxi naar het centrum kost ook niks. goede ruime kamers. sliepen met znn 2en in een 4-persoonskamer.... zeer gezellig met kerst!

• 8Patrick en Tamara23-06-2006

Wij zijn hier 2 dagen geweest met een rondreis. Het is een leuk resort, mooi zwembad en prima eten. De bungalows zijn nieuw en zien er mooi uit. Strand is minder , nogal wat grind. Helaas wel veel russen...

• 9waldo18-02-2006

Wij zijn hier twee dagen geweest in onze rondreis. Prachtig ruim opgezet resort. Het zag er allemaal heel nieuw uit. Heerlijk eten in het buffetrestaurant alleen erg opdringerig personeel.

• 8Eva Bosch08-08-2005

wij zijn augustus 2005 hier geweest en het was echt geweldig. vriendelijk personeel, mooi strand direct aan het koraalrif. de mogelijkheden om naar de stad te gaan zijn er want er staan taxi's voor het hotel. heerlijke toetjes bij het eten. Wij vonden er een nadeel aan en dat was dat er veel italianen waren, waardoor er dus door personeel en animatie alleen maar italiaans gesproken werd.

• 8Peter03-08-2005

leuk hotel, vriendelijk personeel. mooi strand en zoals de naam van het hotel al zegt: koraal voor de deur; dus het is heerlijk snorkelen daar. Ligt ver weg van centrum, maar er zijn genoeg mogelijkheden voor vervoer.

• 7Hans Ouwens21-06-2005

Redelijk hotel maar ligt ver van het centrum, de aankleding van het complex is vrij kaal, het animatie team is erg matig wij zijn hier 3 dagen geweest na een rond reis door Egypte van 23-5-5 t/m 25-5-5 Hans en Liesbeth

• 9sabrina en martijn12-06-2005

mooi hotel ,goede service(vriendelijk)huisjes zoals centerparks(luxer!!)lekker eten,alles in vormm van(grote)buffets.KORTOM EEN AANRADER !!!

0 tips over Hotel Hurghada Coral Beach Resort

0 vragen over Hotel Hurghada Coral Beach Resort