Hotel Hurghada Coral Beach Resort

8Fantastisch

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hurghada Coral Beach Resort voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Hurghada Coral Beach Resort

• 8henk16-03-2011

misschien gaan we nog eens terug

wij hebben er 3 dagen voor en na een nijlcruise verbleven. in vergelijking met die oude gammele boot was dit de hemel. (goedkoopste nijlcruise/strandvakantie van touroperator) beide keren een heel mooie kamer gehad,supergroot met twee tweepersoons bedden,een bankstel, een zithoek,flatscreen tv,nette badkamer enz. eten was goed en genoeg,aardige bediening.op het strand was een leuke verrassing (voor ons dan), er was een stukje afgeschermd voor naturisten.een paar wig-wams van riet met een lage afscheiding er omheen. in egypte wordt/mag nog veel gerookt worden(gelukkig niet in de eetzaal),wel in de leukste bar helaas. er wordt verder nog hard gewerkt om het allemaal mooier en beter te maken, vooral in het winterseisoen denk ik. de andere + en - puntjes hebben anderen al verteld.

• 9Gijs05-02-2011

Prima Hotel en lekker snorkelen

Heerlijk hotel hier hebben we een week gezeten na een perfecte nijlcruise. De huisjes zijn ruim opgezet en worden ook goed schoon gehouden. Elke dag een fles water, goed voor tanden poetsen en medicijnen. Eten was elke dag weer anders en het personeel was zeer vriendelijk en bleef dat ook na dat de eerste ongeregeldheden on Cairo waren geweest. Wij hebben onze vakantie nog kunnen uitzitten en vlogen op 29 jan. weer naar Amsterdam. Het huisrif is werkelijk perfect, daar hebben we elke dag gesorkeld, en de mooiste vissen gezien. Ook is aan te raden de tocht naar het dolfijnenhuis. Dan zwem je tussen de dolfijnen.Maar ja ik weet niet hoe het in de nabije toekomst gaat, maar het was daar prima vertoeven. Oja Fam. Buitenhuis, volgende keer lekker thuisblijven aan de boerenkool met worst.

• 9geeveewee04-02-2011

Prima hotel, met een heerlijk huisrif

• 8anja23-01-2011

goed hotel - ver van centrum

goed hotel hele mooie schone kamers en een prachtige badkamer vriendelijk personeel en goed eten nadeel klein zwembad maar er wordt een heel nieuw zwembad gebouwd. mooi strand met ligbedjes en beachbar nadeel is dat het heel ver van het centrum en de winkeltjes ligt en een taxi nemen kost toch steeds weer geld er rijdt ook een busje maar dat is heel snel volgeboekt

• 9Marcel22-01-2011

Bijna perfect!

Ligging: - Met een super groot koraalrif waar je heerlijk gratis kan snorkelen (wel mee nemen) - Heel rustig, 1 verdiepings appartementen, dus alles gelijkvloers (dus niemand boven en onder je) Eten: Je hebt een paar themaavonden, prima kwaliteit, alleen zoals altijd bij AI vaak hetzelfde (gewoon niet alles in 1x eten, doe je thuis toch ook niet) Kamers: Gerenoveerd, niet 100% schoon maar dat heb je overal in Egypte, prima bedden

• 2I Buitendijk18-01-2011

nooit meer

zijn hier in januari geweest;nooit meer!Toen wij aankwamen bleek dat ze het zwembad aan het verbouwen waren,overal bulldozers en vrachtwagens.De ligging aan het water viel ook heel erg tegen,in vergelijking met de foto's.Weinig tot geen entertainment en in de enige bar werd door de russen zoveel gerookt dat het er niet uit te houden was.Kamers waren wel schitterend en erg groot.Hebben ook de volgende dag meteen bij de touroperator een ander hotel aangevraagd en gekregen.Samengevat valt Coral Beach heel erg tegen,in vergelijking met de brochures.

Met jonge kinderen

• 8Stephan Meulenbelt27-11-2010

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

We waren daar met zn vieren (2 kinderen van bijna 4 en van 1 1/2) en verblijf was zeer aagenaam. Er was niet echt rekening gehouden met kinderen (zwembad, speeltoestelen etc) maar ze hebben zich goed vermaakt. Het eten is goed te doen maar na 1 week kunnen we ons voorstellen dat het eentoning wordt. Personeel zeer vriendelijk. Totaal geen last van russen gehad.

Met jonge kinderen

• 8R. Waterland07-11-2010

Luxe appartementen in groot laagbouw complex.

We hebben met zoon van 15 hier een paar dagen voor en na een nijlcruise doorgebracht. Heerlijk gegeten in ruim restaurant, veel afwisseling en feestelijke presentatie van het buffet. Wijn en bier is met all incluisive arrangement inbegrepen. Coctailbarretje in het zwembad en aan het strand. (niet zo fantastisch strand) Appartement is ruim en vrolijk ingericht met heerlijke bedden met dikke matrassen. Er waren veel Egyptenaren die hier hun vakantie vierden. Prima mix van allerlei culturen. Omdat er zo overvloedig eten aanwezig was, geen vervelende taferelen. De elders genoemde opdringerigheid niet gemerkt. Enthousiaste duikleraar die ons mee liet varen om te snorkelen. Heerlijk rustig in eigen tempo. Een aanrader. (Bij moeilijk lopen is vervoer over het terrein te regelen en naar het strand.)

• 8rob van 't hoenderdaal22-07-2010

mooi hotel voor 1 maal

Een net hotel met mooie kamers alleen de sloten met een kaart werkte niet goed we moesten elke avond voor een nieuwe kaart. Zwembad is netjes en het strand ook Animatie is er hoofdzakelijk voor kinderen (tot 24.00 uur?) en erg op de russen toegespeelt Eten is er erg goed en gevarieerd

• 9Hans Meulenbelt09-07-2010

prima hotel met mooie ligging

wij waren hier een week in eind juni begin juli 2010. Goed eten en een mooi strand. En zeker zeer ruime kamers allemaal in laagbouw. Heel veel Russen waar je absoluut geen last van had. Echter wel lastig zijn de Mohammedanen die onze westerse cultuur voor geen meter snappen. Jammer in dit land moet men nog echt aan onze handelswijze wennen.

Alleenreizend

0 tips over Hotel Hurghada Coral Beach Resort