Hotel Hurghada Coral Beach Resort

8Fantastisch

Hotel Info

• Animatie
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hurghada Coral Beach Resort voor je op een rij gezet:

57 reviews over Hotel Hurghada Coral Beach Resort

• 9Silvia en Rob17-03-2019

Heerlijk plekje

Een heel fijne locatie. De kamers een beetje ouder maar goede bedden en heel goed schoon. Heel vriendelijk personeel die echt alles doen om het naar je zin te maken. Heel goed en gevarieerd eten! Meer dan waar voor je geld en de moeite waard! Ook een heel fijn huisrif aan t resort

• 2018
    8Rolie08-12-2018

Mooie en ruime accommodatie

Ruim opgezet hotel op een rustige locatie. Grote tuin, diverse winkeltjes en goed onderhouden. Het eten is okay, niet top, maar als je ziet wat het budget is, mag je niet te veel eisen. In de kamer hangt een lijstje met prijzen en daarop staat vermeld dat het dinerbuffet € 4,- kost als je het ter plekke bij zou boeken. Het a la carte restaurant is prima. De wijn smaakte wat waterig. Personeel is aardig en de kamers ruim en schoon. Strand is heel ruim en heeft zelfs een gedeelte waar naakt gezond mag worden. Redelijk uniek in Egypte. Absoluut een aanrader.

• 8Lodie Otterspeer08-04-2018

Super vakantie gehad

Heel fijn hotel. Personeel helemaal top. Vriendelijk en heel behulpzaam. Ligt heel weids met mooie bungalows. Sommige gerenoveerd en andere iets achterstallig. Maar goed te doen. Wel schoon. Eten is goed maar veel van het zelfde maar wel smakelijk. Ontbijt en lunch is gewoon goed. Slecht ter been ze hebben golfkarretjes en brengen je zo naar het strand e.d. Wil je een trip maken dan kan je dat gewoon doen bij iemand op het strand. Reisjes via reisleider is heel negatief daar in, die willen zelf verkopen. Maar kraken hun eigen mensen af. Niet netjes. Verder een aanrader voor ons. Gaan zo weer. Verder heel.mooi strand. Lunch op het strand stelt niet veel voor. Altijd het zelfde.

• Oude reviews

8NN27-12-2015

Perfect

Geen min punten , Het eten was voortreffelijk, prettige bediening en uitgebreid buffet.

• 8Roland van der Kleij08-12-2011

Heerlijk hotel

Mooie ruime kamers. Wij hadden er en met uitzicht op zee en vanuit bed kun je genieten van het panorama. Netjes schoongemaakt en eten voor een 4* hotel heel behoorlijk. Keuze niet enorm groot, maar wel goed van kwaliteit. Veel Russen, maar totaal geen last van. Ver van Hurghada, maar voor wie rust zoekt is het een prima locatie. In de supermarkt op het terrein kun je voor redelijke prijzen wijn en andere drank kopen, zodat je ook op je terras kunt genieten. Mooi strand met een huisrif en uniek in Egypte een klein naaktstrandje. Voor ons een absolute plus.

• 9elro13-10-2011

Schitterend Hotel

Hotel Coral Beach Rotana is een heel goed hotel waar het eten fantastisch is. Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel we hebben het heel erg naar onze zin gehad. Heerlijk rustig hotel grote kamers en heerlijk gegeten. Elke avond een ander thema we hebben verschillende nederlanders uit andere hotels gesproken die echt slecht eten en vieze kamers hadden. Nu op hotel Coral Beach Rotana hebben wij geen commentaar. Wel veel russen maar daar heb je geen last van die gedragen zich daar voorbeeldig. Alleen de animatie 's avonds mag wel meer variatie hebben voor de ouderen en niet zo lang door gaan voor de kinderen dat wordt op een gegeven moment wel vervelend. Ook hebben ze een heel mooi huisrif aan het strand waar je heerlijk kan snorkelen en veel mooie vissen ziet. We gaan hier zeker nog een keer naar toe. een super vakantie gehad.

Elly

• 6Stéphanie04-09-2011

Groot hotel, maar wel een aantal minpuntjes ...

Ik ben hier samen met mijn vriend 12 dagen naartoe geweest. De kamers waren helaas niet goed schoon, er lagen overal haren en andere viezigheid op de grond. Voor de rest is er 's avonds helemaal niks te doen. Er is elke avond een kindershow, op een gegeven moment heb je dat ook wel allemaal gezien. Voor mijn vriend en mij was er gewoon helemaal niks te doen. Wel is er een heel mooi koraalrif vlak bij het hotel. Het strand lijkt heel dichtbij, maar je moet evengoed ruim een kwartier er naartoe lopen. Voor de rest was het personeel heel aardig, en goed gekleed. Alleen er was 1 ober, die je drankjes bracht en vervolgens bleef staan bij je tafel in de hoop dat je hem fooi geeft. Mijn vriend en ik zouden voor de tweede keer niet naar dit hotel gaan ...

• 8Stephanie28-08-2011

geweldig hotel

Coral beach is een geweldig hotel, wij zijn hier na een nijlcruise geweest en het was heerlijk. Heerlijk grote kamers, een verademing. Ook goed eten & drinken Ook het koraal bij het hotel is een aanrader, snorkel mee!

• 8desmedt anja09-07-2011

super hotel

wij verbleven de eerste week van juli in coral beach hotel,super,zeker om te gaan snorkelen met boot,gewoon prachtig,het eten elke dag verrassend anders,heel mooi gepressenteerd,zwembad zeer hygienisch en leuke bar,ook s'avonds altijd iets te doen,muziek,biljart,waterpijp roken enz.kamers zeer groot en ieder een leuke terras.de mensen daar zijn heel vriendelijk,en helpen waar ze kunnen.een dikke proficiat voor dit hotel,het was een van onze beste reizen.

Met oudere kinderen

• 8Tilly16-03-2011

Super hotel, super locatie, voor herhaling vatbaar

We hadden een combinatie van een strandvakantie Hurghada / Nijlcruise Luxor. Hadden geen idee in welk hotel we terecht zouden komen maar dat werd het Coral Beach. De kamers waren fantastisch. Je zou zo met 4 personen in een 2-persoonskamer kunnen verblijven. Alles wat je nodig had was er. Het personeel was heel vriendelijk en je werd op je wenken bediend. Het enige minpuntje was dat je 's avonds na het diner geen wijntje meer kon bestellen, al hadden we all-inclusive. Wilde je dat wel dan werd het in rekening gebracht. Na de Nijlcruise, op een oud cruiseschip, was het een verademing om weer terug te komen in het Coral Beach. Alles weer schoon en ruim, een heerlijk strand, zelfs een naaktstrand voor de liefhebber, geen gebedel meer wat we hadden als we aanlegden in plaatsen tijdens de cruise. De reisleider was leuk en deed zijn best om ons het e.e.a. bij te brengen. We waren een "mooi groep". Kortom verblijf in Coral Beach voor herhaling vatbaar.

0 tips over Hotel Hurghada Coral Beach Resort

0 vragen over Hotel Hurghada Coral Beach Resort