Hotel Hurghada Coral Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Hurghada Coral Beach Resort voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel Hurghada Coral Beach Resort in het Nederlands

Heerlijk plekje

Silvia en Rob
17-3-2019

Een heel fijne locatie. De kamers een beetje ouder maar goede bedden en heel goed schoon. Heel vriendelijk personeel die echt alles doen om het naar je zin te maken. Heel goed en gevarieerd eten! Meer dan waar voor je geld en de moeite waard! Ook een heel fijn huisrif aan t resort

Gereisd Met partner in maart 2019

Mooie en ruime accommodatie

Rolie
8-12-2018

Ruim opgezet hotel op een rustige locatie. Grote tuin, diverse winkeltjes en goed onderhouden. Het eten is okay, niet top, maar als je ziet wat het budget is, mag je niet te veel eisen. In de kamer hangt een lijstje met prijzen en daarop staat vermeld dat het dinerbuffet € 4,- kost als je het ter plekke bij zou boeken. Het a la carte restaurant is prima. De wijn smaakte wat waterig. Personeel is aardig en de kamers ruim en schoon. Strand is heel ruim en heeft zelfs een gedeelte waar naakt gezond mag worden. Redelijk uniek in Egypte. Absoluut een aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie gehad

Lodie Otterspeer
8-4-2018

Heel fijn hotel. Personeel helemaal top. Vriendelijk en heel behulpzaam. Ligt heel weids met mooie bungalows. Sommige gerenoveerd en andere iets achterstallig. Maar goed te doen. Wel schoon. Eten is goed maar veel van het zelfde maar wel smakelijk. Ontbijt en lunch is gewoon goed. Slecht ter been ze hebben golfkarretjes en brengen je zo naar het strand e.d. Wil je een trip maken dan kan je dat gewoon doen bij iemand op het strand. Reisjes via reisleider is heel negatief daar in, die willen zelf verkopen. Maar kraken hun eigen mensen af. Niet netjes. Verder een aanrader voor ons. Gaan zo weer. Verder heel.mooi strand. Lunch op het strand stelt niet veel voor. Altijd het zelfde.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfect

NN
27-12-2015

Geen min punten , Het eten was voortreffelijk, prettige bediening en uitgebreid buffet.

Gereisd Met partner in september 2015

Heerlijk hotel

Roland van der Kleij
8-12-2011

Mooie ruime kamers. Wij hadden er en met uitzicht op zee en vanuit bed kun je genieten van het panorama. Netjes schoongemaakt en eten voor een 4* hotel heel behoorlijk. Keuze niet enorm groot, maar wel goed van kwaliteit. Veel Russen, maar totaal geen last van. Ver van Hurghada, maar voor wie rust zoekt is het een prima locatie. In de supermarkt op het terrein kun je voor redelijke prijzen wijn en andere drank kopen, zodat je ook op je terras kunt genieten. Mooi strand met een huisrif en uniek in Egypte een klein naaktstrandje. Voor ons een absolute plus.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend Hotel

elro
13-10-2011

Hotel Coral Beach Rotana is een heel goed hotel waar het eten fantastisch is. Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in dit hotel we hebben het heel erg naar onze zin gehad. Heerlijk rustig hotel grote kamers en heerlijk gegeten. Elke avond een ander thema we hebben verschillende nederlanders uit andere hotels gesproken die echt slecht eten en vieze kamers hadden. Nu op hotel Coral Beach Rotana hebben wij geen commentaar. Wel veel russen maar daar heb je geen last van die gedragen zich daar voorbeeldig. Alleen de animatie 's avonds mag wel meer variatie hebben voor de ouderen en niet zo lang door gaan voor de kinderen dat wordt op een gegeven moment wel vervelend. Ook hebben ze een heel mooi huisrif aan het strand waar je heerlijk kan snorkelen en veel mooie vissen ziet. We gaan hier zeker nog een keer naar toe. een super vakantie gehad.

Elly

Gereisd Met partner in januari 2011

Groot hotel, maar wel een aantal minpuntjes ...

Stéphanie
4-9-2011

Ik ben hier samen met mijn vriend 12 dagen naartoe geweest. De kamers waren helaas niet goed schoon, er lagen overal haren en andere viezigheid op de grond. Voor de rest is er 's avonds helemaal niks te doen. Er is elke avond een kindershow, op een gegeven moment heb je dat ook wel allemaal gezien. Voor mijn vriend en mij was er gewoon helemaal niks te doen. Wel is er een heel mooi koraalrif vlak bij het hotel. Het strand lijkt heel dichtbij, maar je moet evengoed ruim een kwartier er naartoe lopen. Voor de rest was het personeel heel aardig, en goed gekleed. Alleen er was 1 ober, die je drankjes bracht en vervolgens bleef staan bij je tafel in de hoop dat je hem fooi geeft. Mijn vriend en ik zouden voor de tweede keer niet naar dit hotel gaan ...

Gereisd Met partner in augustus 2011

geweldig hotel

Stephanie
28-8-2011

Coral beach is een geweldig hotel, wij zijn hier na een nijlcruise geweest en het was heerlijk. Heerlijk grote kamers, een verademing. Ook goed eten & drinken Ook het koraal bij het hotel is een aanrader, snorkel mee!

Gereisd Met partner in december 2010

super hotel

desmedt anja
9-7-2011

wij verbleven de eerste week van juli in coral beach hotel,super,zeker om te gaan snorkelen met boot,gewoon prachtig,het eten elke dag verrassend anders,heel mooi gepressenteerd,zwembad zeer hygienisch en leuke bar,ook s'avonds altijd iets te doen,muziek,biljart,waterpijp roken enz.kamers zeer groot en ieder een leuke terras.de mensen daar zijn heel vriendelijk,en helpen waar ze kunnen.een dikke proficiat voor dit hotel,het was een van onze beste reizen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2011

Super hotel, super locatie, voor herhaling vatbaar

Tilly
16-3-2011

We hadden een combinatie van een strandvakantie Hurghada / Nijlcruise Luxor. Hadden geen idee in welk hotel we terecht zouden komen maar dat werd het Coral Beach. De kamers waren fantastisch. Je zou zo met 4 personen in een 2-persoonskamer kunnen verblijven. Alles wat je nodig had was er. Het personeel was heel vriendelijk en je werd op je wenken bediend. Het enige minpuntje was dat je 's avonds na het diner geen wijntje meer kon bestellen, al hadden we all-inclusive. Wilde je dat wel dan werd het in rekening gebracht. Na de Nijlcruise, op een oud cruiseschip, was het een verademing om weer terug te komen in het Coral Beach. Alles weer schoon en ruim, een heerlijk strand, zelfs een naaktstrand voor de liefhebber, geen gebedel meer wat we hadden als we aanlegden in plaatsen tijdens de cruise. De reisleider was leuk en deed zijn best om ons het e.e.a. bij te brengen. We waren een "mooi groep". Kortom verblijf in Coral Beach voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in december 2010

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hurghada Coral Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hurghada Coral Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.