Hotel aan zeeWeer vandaag35°26°

63 reviews over Hotel Hor Palace in het Nederlands

guwelijk

ruud en wanda
3-8-2013

een vies en vuil hotel geen donder te doen zwembad vies en vuil smerig kamers oud vies en vuil en vol met bacterieen,gezien dat ze wc schoonmaken in lobby en met zelfde doekje de tafels poetsen in lobby gadverdamme.eten was vies ...... ga maar door hebben bijbetaald en zijn na 1 nacht vertrokken dit hotel moeten ze platgooien,komen ze de kamer schoonmaken.. er lagen wormen uit ontlasting bij de wc,sta je te wachten op de schoonmaker die met vies water je kamer schoonmaakt is ie klaar heeft hij gewoon handdoek over die wormen gegooid,sanitair is te ranzig om te beoordelen overal witte vieze vlekken op gordijnen kastjes en bed !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

heerlijke plek

lavatera
8-6-2012

kom altijd in dit hotel ...alle kamers worden net gerenoveerd...opnieuw geschilderd binnen en buiten ...zwembad is ook pas opgeknapt...nieuwe tegels er in... rustige plek buiten stad maar wel leuke terrasjes en winkels buiten de deur

Gereisd Met vrienden in april 2012

ranzig en vervallen

Wim
26-3-2012

sleets en nog eens sleets en dan nog eens maar een paar niet vrolijke russen en verder leeg. Werd je niet vrolijk van

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Ga hier niet heen!!

Familie Stegeman
17-7-2011

Net terug van een rondreis door Egypte geboekt via TO. De gehele tour was super!! Alleen Hor Palace was vergane glorie. Ga daar niet heen!! Geen warm water, lekkend toilet, airco maakte vreselijk kabaal, eten was slecht. zwembad was vies! Werden lek gestoken door de muggen die via de airco en allerlei kieren naar binnen kwamen. BRRRR Gelukkig konden wij voor 22 euro betaling een ander hotel krijgen. Dat maakte een heleboel goed!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Hurghada: niet mijn dorp

atvd
19-3-2011

Wij kwamen daar om uit te rusten. Voor het eerst in eigen land gecampeerd, regen, dus effen de zon opzoeken. Wij hadden bewust niet gekozen voor all inn en dat was perfect. Ze kwamen ons het eten en drinken brengen (niet in de rij staan), glazen (ipv plastic), veel meer keus, etc.. Aanrader. Mooi strand erbij en kamers waren schoon (stonk overigens wel beetje naar riool). Maar Hurghada is 1 grote zwarte markt en alvorens wat cultureels te kunnen zien moet je wel 3 uren heen in de bus zitten te hobbelen. Was lekker bruin, uitgerust en verwend, maar 1-malig.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vergane glorie

Jacqueline Kersten
16-2-2011

Dit hotel valt in de catagorie vergane glorie! Wij waren hier gelukkig maar 4 dagen tijdens onze rondreis door Egypte. We zaten met 8 Nederlanders tussen alleen maar Russen. Het gehele complex is sterk verouderd en niet onderhouden. Misschien is het ook geen duur hotel maar wij zijn hier terecht gekomen via de reisorganisatie en hadden dus geen keus. Heb je die wel, dan zou ik zeker niet kiezen voor Hor Palace het is meer een Horrer Palace!

Gereisd Met vrienden in december 2010

Prima hotel, mooi gelegen aan strand

corinarewijk
1-2-2011

Mooi, ruim opgezet hotel. Wij verbleven in een huisje in de tuin van het complex. Ruime kamer en badkamer. Vrij eenvoudig maar wel schoon. Halfpension was prima. Ruime keus aan eten en goede kwaliteit. Mooi aan het strand gelegen, maar wel ver van het centrum.

Gereisd Met partner in juli 2004

nooit meer

yvonne
21-7-2010

Je mocht helemaal niets van eten of drinken meenemen naar je kamer, wat je niet in het hotel had gekocht. Dus frisdrank uit de winkeltjes werd ingenomen bij de ingang van het hotel. Het eten was summier, het personeel vriendelijk.

Gereisd Met partner in december 2005

een geweldig hotel

sonja
29-6-2010

wij zijn afgelopen maart naar horpalace geweest hebben het fantastisch gehad eten was prima voor een 3 sterren hotel een ze hadden aparte avonden met ander eten tegen een kleine vergoeding(bijna voor nop) heerlijke beefstuk gepofte aardappelen of patat en ook kon je kiezen uit een heerlijk zeebanket schotel naast hor palace was een open grote bar die was net weer open (ook van horpalace) waar optredens waren service was goed en de kamers waren schoon en het zwembad? niets op aan te merken ,, snap al niet dat mensen klagen dat kan je verwachten voor een goedkoop prijsje op de eerste rang zitten dat werkt niet dan moet je maar naar het hilton gaan(waar het eten helemaal niet te eten is) heb ik van verschillende mensen gehoord hor palace is echt een aanrader

Gereisd Anders in juni 2010

nooooooooooit meer

claudia
21-6-2010

echt de meest vreselijkste hotel van de eeuw geen flikker te doen vies saai eten elke dag hetzelfe wou al na 3 dgn naar huis heb ben elke avond van elende om half 10 naar bed gegaan nee voor mij nooit meer

Gereisd Met vrienden in juni 2010

• Overige servicesDokter, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• WatersportDuiken, Surfen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hor Palace in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hor Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.