7,3

2 reviews over Hotel Hilton Resort Garden in het Nederlands

niet doen

brummer
21-6-2009

bijna alle hotelgasten zijn ziek geworden van het eten(voor 2 weken!!), behalve de russische gasten die blijkbaar voor deze bacterie resistent waren. kamers middelmatig tot slecht. Eten ronduit beroerd

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2008
2008

ik zou het niemand aanraden

Moos en Rinus
3-10-2008

het hotel was netjes en schoon. De bediening in het hotel is perfect alleen bij de receptie goed opletten dat je niet wordt afgelegd. Je kan up-graden voor diverse soorten all inclusive alleen als je iets wil hebben valt het altijd buiten "jouw all incusive" dan moet je weer up-graden. Het eten is beneden alle peil. Mc Donald in Nederland is hier 5* sterren bij.

Gereisd Met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Resort Garden in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Resort Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.