Hotel Hilton Hurghada Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Hurghada Resort voor je op een rij gezet:

147 reviews over Hotel Hilton Hurghada Resort

• 9Louise Lubbers Wittenberg15-10-2019

Geweldig

Het is een heel schoon en net hotel en het personeel wil het je echt naar de zin maken Heel gastvrij en een heel goed En leuk animatie team ik vind de score van 6.3 ook veel te laag het is echt meer waard

• 2018
    7Diana03-11-2018

Hilton resort Hurghada goed voor 1 keer.

Van 7-10 tot 14-10 met een vriendin in dit hotel op vakantie geweest. Bij aankomst kregen we een oude, vieze kamer. Na een klacht bij de receptie kregen we de volgende dag een prachtig gerenoveerde kamer. Het eten wat aangeboden werd was goed maar er was weinig variatie. Bar aan het zwembad sloot rond 17:00 uur wat ik vrij vroeg vind. Het hotel heeft ook geen buiten terras waar je kunt zitten in de avond met een drankje wat ik op zich wel een pré vind. Personeel is wel uiterst vriendelijk en deden alles voor ons om het naar ons zin te maken. Personeel krijgt zeker ern dikke 10. Al met al was het goed voor 1 week maar zal er niet meer terug gaan.

• 6A16-08-2018

Mooi resort maar ga er niet meer terug

Zwembad en strand zijn fijn en netjes. Service van de meeste medewerkers is goed. Kader en zijn student khalid zijn toppers bij de bar aan het strand. Eten is beneden standaard en ook de kamers zijn gedateerd. Overigens zijn deze wel schoon. Hilton is maar een naam en geen echt Hilton. Veel Egyptenaren en ander Arabische gasten. Niet als onprettig ervaren behalve een opstootje tijdens het diner ivm voordringen. Dit komt ook omdat het buffet te klein is voor het aantal mensen in het hoog seizoen. Ook de all inclusive formule is niet wat het lijkt. Voor veel lekkere dingen moet worden bijbetaald. Zoals bijvoorbeeld de slush puppy en schepijs. Verpakt ijs niet te vinden op het resort. Bbq avond tegen bijbetaling, restaurant bij beach tegen bijbetaling. WiFi alleen bij lobby is niet meer van deze tijd maar dit hebben wij niet als storend ervaren. Vlak bij het vliegveld zonde overlast van overvliegende toestellen. Tuin is goed onderhouden.

• 9Peter02-01-2018

Moet je ervaren is niet te omschrijven.

Als je de naam Hilton hoort dan ga je ervan uit dat het wel goed moet zijn, en dat was het in grote lijnen ook. Wat wel tegengevallen is, is dat de maaltijden niet goed op temperatuur waren soms zelfs koud, ook al was het net opgedient. De badlamers zijn netjes en schoon maar mogen wel een opknapbeurt krijgen op z'n tijd. Anno deze tijd is gratis WIFI op de kamer wel een gemis, ook al ben je op vakantie. Het personeel was met alles zeer en zeer behulpzaam.

Wat ook wel af en toe storend was zijn de mensen die jou constant diensten aan willen bieden, zoals massage of boottripjes etc.Ik snap wel dat deze mensen aan het werk zijn maar ze komen ook aan het zwembad die prive hoort te zijn.

Al met al een onvergetenlijke vakantie met bezoeken aan Luxor en de woestijn.

Voor herhaling vatbaar.

Met oudere kinderen

• 2017
    7W.Zegers06-08-2017

Geen 5 sterren waard

prachtig resort, daar valt niet op af te dingen, zwembaden mooi verzorgd,mooi strand met voldoende ligbedjes die allemaal in orde waren, de kamers netjes, en bij problemen zoals wij hadden met de stroomvoorziening werd er snel iemand gestuurd. vriendelijk personeel. wat absoluut voor ons minder was, het eten lauw tot koud geserveerd al kwam het net uit de keuken, wij hebben allemaal buikloop gehad en ook de mensen die wij spraken; het bier werd getapt in een warm glas meerdere malen zodat het niet koud was om te drinken. de animatie was ook niet echt spectaculair en je moest erg ver lopen om er te komen. wat ik jammer vond is dat je in de avond nergens buiten iets kon drinken alleen in de lobby die zo erg gekoeld werd met airco,s dat het soms gewoon koud was binnen. opvallend dat wij de enige Nederlanders waren. het weer maakt veel goed erg warm lekker gezwommen.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

7Tecla Jansen-Koper21-09-2014

Absoluut geen 5 sterren waard

Omdat wij de enige Hollanders waren tussen de Russen,chinezen en Italianen werden we goed verzorgd door de bediening. Het eten was niet ruim gesorteerd en de eetzaal was te klein om iedereen te kunnen voorzien. De WiFi was zogenaamd gratis in de lobby maar bij uitchecken mochten we 42 euro betalen,voor ?? Hadden iets meer van een luxe kamer verwacht,en omdat de airco te koud stond(zeker een paar keer aangegeven)kwamen we beide met een flinke verkoudheid thuis. Door het warme weer en het vriendelijke personeel hebben we een prettige week gehad,maar zal het niet aanbevelen bij vrienden.

Anders

• 7barnhorn22-12-2013

Keurig complex

Redelijk hotel met ruime kamers en grote balkons. strand ligt langs een soort kleine baai niet een heel groot strand. De tuin is netjes en er is in de avond redelijk wat vermaak.

Zakelijk

• 1R, Roderik20-10-2012

Mooie ligging en op het eerste gezicht mooie accom

Inderdaad zoals eerdere recensies aangaven blijken de russen en in ons geval ook dronken engelsen hier de hoofdrol te spelen. Is erg jammer want een beetje stijl zou wel passen bij de naam Hilton

• 8marinusbramsen10-08-2012

Eens gezien maar dat was het ook

Mooi resort om te zien alles keurig bij gehouden. Alleen je vakantie bestaad uit dit resort. Buiten het resort is er weinig tot niks. Het eten wordt je op de duur echt beu.

• 9hanneke18-01-2012

geweldig!!

mooi hotel, mooie kamers, alles schoon, goede service, elke dag schone zachte handdoeken en strandlakens, het eten was geweldig, elke avond iets anders. we hebben echt genoten.

0 tips over Hotel Hilton Hurghada Resort

• Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
      • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenArabisch, Diabetische gerechten, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch, Vis / Seafood
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby
      • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Paardrijden
      • BalsportenSquash, Volleybal