Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag35°25°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Hurghada Plaza voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Hilton Hurghada Plaza in het Nederlands

achteruit gegaan

marian
2-3-2014

Vier jaar geleden een geweldig hotel, Hilton waardig. Er is weinig meer van over.Het eten is nu ver beneden de maat.Het is smakeloos, en de snacks tussendoor etc. waren niet aanwezig. Op het strand zijn de mooie faciliteiten afgebroken, en behalve een glas limonade er automaten koffie is er niets meer te krijgen. De wijn is lauw, en per glas krijg je twee slokken. Het personeel is aardig, soms opdringerig. De service is goed, iedereen wil het je wel naar je zin maken, maar zonder een goede maaltijd is dat lastig. Voor de omgeving moet je niet gaan, voor een week zon en strand is het qua ligging een goede locatie. Zodra je a la carte eet, en betaalt, wordt het eten beter.

Gereisd Met vrienden in februari 2014

Prachtig hotel

gerben de jong
3-1-2014

Prachtig hotel, met super goede service en aardige medewerkers. Het eten is alleen niet super lekker. Elke dag hetzelfde. Ik had graag patat gehad voor de variatie..Nu veel pasta gegeten (8 dagen). Voor de rest is het een TOP locatie! Heerlijk strand, pooltafel, mooie sportvelden en zelfs tennis en quash! Kortom een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2012

Aflopende zaak

JENB
29-12-2013

Sinds de nieuwe General Manager is geïnstalleerd gaat het hotel snel achteruit. Tegenwoordig 90% Russische gasten waardoor de rest wordt verwaarloosd. Op kerstavond (24-12) was er i.p.v. een kerstsfeer een disco in de lobby omdat de russen dat leuk vinden. Alle andere nationaliteiten zijn buiten (het was koud) gaan eten vanwege het lawaai. ( Zalig kerstfeest). Tijdens de kerstdagen begon men vrolijk een verbouwing bij de pool, nog meer lawaai. Verder zijn veel van de goede krachten ontslagen en zijn de nieuwe kwalitatief minder (slecht Engels, weinig ervaring). Het buffet is gedompeld in saus waardoor je het gevoel krijgt dat je in het leger bent. De bedden zijn vervangen in de suite en zijn nu nog maar 1.40m breed. Best gezellig, maar geen 5 sterren. De faciliteiten aan het strand zijn gesloopt, dus ver lopen voor de lunch of zelf meenemen vanaf het ontbijt. Was een super hotel waar we jaarlijks meerdere malen kwamen, maar dit is waarschijnlijk de laatste keer.

Gereisd Met partner in december 2013

Fantastisch hotel!

Naima
21-7-2013

Wij zaten eerst in een ander hotel en hebben bij onvrede omgeboekt naar Hilton Plaza. Service, hygiëne en hotel op zich waren top! Eten kon er mee door, maar is 10 x beter wat in andere hotels wordt voorgeschoteld. Kamers waren netjes en mooi ingericht. Kingsize boxspring! Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Fantastische vakantie

bastiaan
9-5-2013

Hilton plaza is een super leuk hotel kan niet beter het is een top zwembad met poolbar echt top!!!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Dit nooit meer!

Hilton
24-12-2012

Aankomst prima, werden met de koffers geholpen. Aangekomen op de kamer werdt gelijk gevraagd of wij euros wilde wisselen. Uiteraard niet gedaan, is ook vervelend als je net aankomt. Verder was het eten een drama!!!! NIET te vreten, en elke dag hetzelfde, mannelijk personeel erg opdringerig naar vrouwen toe, heel vervelend, dit is iets wat in de stad ook terug komt, zal wel iets Egyptisch zijn. De mannen zijn irritant, de vrouwen zie je niet.. Het hotel is niet aan te raden, ZEKER geen 5 sterren, max 3 sterren, en dan nog zou ik het niet boeken.. Er is niks te beleven.. Saai zwembad!

Gereisd Met partner in december 2012

Valt tegen

A Buijtenhuis
12-11-2012

wij vonden het onderhoud netjes maar er is s, avonds niets te doen verder een zeer ongezellig restautant en slecht eten we zijn in het voorjaar ook in hurghada geweest in een ander resort wat stukken beter was. Verder is er in de omgevind ook niets te doen en is er ook geen rif waar je kunt snorkelen. We zaten er met 6 nederlanders en de rest van het hotel was vol met russen De bediening is wel erg vriendelijk daar ligt het niet aan. Maar wij komen hier echt nooit meer terug

Gereisd Met partner in november 2012

een leuke vacantie samen met mijn zoon van 16j

john
20-8-2012

Hilton plaza is een uitstekende keuze geweest ga de stad in met de taxi van het hotel 2 europ/p ga/snorkelen/duiken en savonds naar de marina en verder lekker rustig liggen aan het strand

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Geweldige vakantie!!!

Rob en Monique
26-4-2012

Bij de aankomst s'avonds werden onze koffers uitgeladen en naar onze kamer gebracht waarop wij gelijk bij het buffet aan konden schuiven. De kamers zijn schoon en ingericht met alles wat je nodig hebt als je de schoonmaker een leuk fooitje geeft vouwt hij olifantjes van handdoeken en legt ie roze blaadjes op je bed. De rest van het hotel is ook netjes onderhouden je ziet ze altijd wel bezig met schoonmaken. Het strand is ook lekker met altijd wel plaats en goede ligbedden. Het enige minpunt vond ik toch wel het eten, het is simpel en er zit weinig smaak aan. Daarom krijgt het eten van mij een 5, dit neemt niet weg dat het er wel allemaal dik verzorgd uitziet en de mensen die in de bediening werken ook dik hun best doen en niets te veel voor ze is. Tot slot zou ik willen zeggen als je voor een lekkere relax vakantie gaat is dit toch zeker wel een topper. Als je je ergert aan russen kun je beter thuis blijven en voor culinaire hoogstandjes hoef je ook niet te gaan.

Gereisd Met partner in april 2012

Warm ontvangst

Archie
4-3-2012

8 dagen voor € 500,- p.p. All-in , via een Duits reisburo, tijdens de voorjaarsvakantie, hier met gezin verbleven. Direct bij aankomst, maar ook de rest van de week, maakte het personeel bij ons een uitmuntende indruk.Wij kwamen om 15:30 in het hoetl aan:onze 4 koffers werden door het personeel , uit de bus, naar binnen gedragen. Na het inchecken, werd ons gevraagd (door Mw. Eman, die ons de hele vakantie ontzettend vriendelijk heeft geholpen)of wij nog wilden lunchen en omdat wij wel trek hadden werd dit direct geregeld. Na de lunch stonden de koffers al op de kamers klaar. Het personeel doet erg goed hun best, om het ieder naar zijn zin te maken, zelfs de lastige Russen, die ook door de Egyptenaren vaak als arrogant en onbehouwen volk, worden beschouwd. De kamers zijn schoon, netjes en zijn uitgerust met TV met BVN, koffie en thee-zet mogekijkheden, airco, kluis, balkon met zitjes en allen zeezicht. Badhanddoeken en ligbedden zijn bij het zwembad en strand gratis verkrijgbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Feb 25 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor blinde gasten, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel, Kamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Hurghada Plaza in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Hurghada Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.