Hotel Hawaii Le Jardin Aqua Resort

Hotel Hawaii Le Jardin Aqua Resort

5.2Matig

Egypte, Egypte, Hurghada

5.2Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hawaii Le Jardin Aqua Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

325 reviews over Hotel Hawaii Le Jardin Aqua Resort

• 2018
    2Mark 02-10-2018

Nooit meer

Niet naar toe gaan eten slecht elke dag het zelfde en koud drinken in zachte plastic bekertjes.heel veel Egyptenaren die super onbeschoft zijn netjes wachten in een rij hebben ze nog nooit van gehoord nooit meer voor ons!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2Eertje11-08-2018

Neer nooit meer. Vreselijke tijd gehad

Niet boeken. Reviews zijn soms mooi maar geschreven door werknemers enzo. Heel erg ves, smerig eten, rumoerig, druk en vol en zeer onvriendelijk personeel. Bij klachten haalt de manager de schouders op

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 1Rianne28-07-2018

Verschrikkelijk, ergste vakantie ooit

Heel slecht hotel. Hygiëne ver te zoeken. Het stikt hier van de Egyptenaren en zij zijn erg vies. Eten heel slecht, koud en rauwe kip bv. Hotelkamer heel vies, restaurant heel vies, gebruiken gewoon het servies zonder te wassen opnieuw. Kom hier niet naar toe, iedereen ziek, aan de diarree, overgeven. Programma red mijn vakantie zou hier naar toe moeten komen. Gelukkig kunnen wij over 5 dagen weer naar huis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10Nora30-12-2015

Fantastische vakantie gehad

Weekje verbleven in dit hotel. En alles was echt top! Zeker een aanrader! Personeel is vriendelijk. Genoeg stoelen om aan zwembad of strand te liggen. Veel keuze van eten. Kom zeker nog terug.

Festival Le Jardin Resort, Hotel Manager, 31-12-2015

Dear Nora! Thank you for taking your time and posting review about Festival Le Jardin Resort. We are very happy that you enjoyed your stay in the hotel.We hope to welcome you back very soon! Best regards,

Gereisd in november 2015

• 10Emmy11-11-2015

Perfect, fantastisch

Vorig jaar (november 2014) voor het eerst aldaar geweest en dat was zo fantastisch dat wij dit jaar (begin oktober) weer terug zijn gegaan. De kamers zijn goed en schoon; het personeel is uitermate vriendelijk; het eten is veelzijdig en ronduit heerlijk; de tuin is een uitgebreid park met daarachter het strand met uitstekende ligbedden; 2 zwembaden met 'poolbars'; in de tuin diverse drink- en/of eetgelegenheden afgezien van de diverse restaurants (enkelen á la carte) in het hotel zèlf. Het 'Guest Service Centre' is uitermate efficiënt, professioneel en behulpzaam mochten er problemen zijn, men spreekt bij het GSC diverse westerse talen. De hygiëne is goed want wij hebben nimmer problemen gehad met het eten. Er is politiebewaking en een detectiepoortje bij de hoofdingang maar wij hebben ons nimmer onveilig gevoeld, ook niet buiten het resort. Een enorme aanrader ook al omdat het daar dagelijks zonnig is bij een perfecte temperatuur. Veel plezier aldaar, Emmy & partner (Nederland).

Dear Emmy,

Gereisd met partner in oktober 2015

• 2Andre van der Plas15-09-2015

Wat een heel slecht resort!

Zeer verouderd resort . Zeer slecht schoongehouden. Eten was lauw en rauw en ongevarieerd. Zwembaden waren absloluut niet schoon. Onderbezetting aan personeel. Kamers waren niet schoon. Warme bier aan de bars of het was weer eens op. Vip party daar is een flop. We hebben er 4 dagen gezeten en een zeer slechte ervaring opgedaan .gelukkig zijn we door onze reisorganistatie overgeplaatst naar een tophotel !!.festival is een low budget hotel voor vervelende russen

Best regards, Festival Le Jardin Resort, Hotel Manager, 28-01-2016

Dear Mr. Andre van der Plas, Thank you for taking your time and posting review about Festival Le Jardin Resort. We are sorry to hear that your holiday experience was not as you expected it to be. The feedback from our guests is very important for us and helps us to understand where we are performing to a high standard and the areas where we are in need for improvement. Please be advised your comments have been passed to the management team and will be reviewed accordingly. We do hope that despite your comments we will have the pleasure to welcome you once again in the near future to show you our improvements.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9judith smith31-08-2015

geweldig

vriendelijk personeel gasten uit west Europa kunnen ontbijten lunchen en dineren op een rustige verdieping alwaar een mooi en lekker buffet staat uitgestald. je hebt daar geen last van drukte en opdringerige mensen. ook werd er 1x in de week een speciale avond georganiseerd voor west europese gasten. Daarbij werd alles uit de kast gehaald om het de gasten naar de zin te maken. Tevens kun je gebruik maken van een handdoeken service. wij hebben genoten en gaan zeker nog eens terug.

Best regards, Festival Le Jardin Resort, Hotel Manager, 28-01-2016

Dear Guest, Thank you for taking your time and posting review about Festival Le Jardin Resort. We are very happy that you enjoyed your stay in the hotel. We hope to welcome you back very soon!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Lara14-08-2015

Super

de kamer was ruim, schoon en netjes. Elke dag kregen we schonen handdoeken en werd het bed netjes opgemaakt. Al het personeel was vriendelijk en beleefd. We hebben er een goeie ervaring aan over gehouden!

Best regards, Festival Le Jardin Resort, Hotel Manager, 28-01-2016

Dear Lara, Thank you for taking your time and posting review about Festival Le Jardin Resort. We are very happy that you enjoyed your stay in the hotel. We hope to welcome you back very soon!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10vivikedehondt25-04-2015

Ik wou dat ik hier kon wonen

Na dat ik in Riviera zo verwend was, dacht ik om eens Le Jardin te proberen, heb er absoluut geen spijt van, nu wordt het moeijlijk kiezen tussen de twee hotels. Receptie is zeer verwelkomend en vriendelijk. Kamer ws perfekt gekuisd en met allerloei versiersels gedaan met handdoeken. Eten was goed, en voor iedere keuze wat, Guest Service Center, die alles voor je willen doen, en perfekte service aanbieden. En weer Islam de Manager die iedere dag es langskomt , om in het Nederlands een praatje te doen, en allerlei extra's aanbiedt. Hij zorgt ervoor dat ik me een koninkin voelde, weer eens mijn vakantie gemaakt, Islam. Bedankt. Binnen 2 weken kom ik weer.

Guest Service Center Manager, Hotel Manager, 04-05-2015

Onze lieve Vivike Eerst en vooral willen we jou heel graag bedanken, in naam van Festival Le Jardin, personeel en management, voor de tijd dat u genomen heeft om uw positieve reactie op te schrijven. Het deed ons ook een plezier u hier als gaste te hebben. Hopelijk kunnen we u zeer binnenkort verwelkomen, dat u het allerbeste van ons gastvrijheid kunt genieten.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 7Martin van Teylingen13-04-2015

Een hotel met zijn eigen charme!

Festival Le Jardin is een wat verouderd hotel wat nog wel steeds zijn charme heeft weten te houden. Verwacht hier geen super luxe, maar ook geen onhygiënische boel. Het hotel heeft een drietal zwembaden, waarvan er een extra verwarmd en mocht je nog meer zoeken, loop je zo het strand op en de rode zee in.

Het eten is ok en het restaurant prima. Maar hetgeen wat mij alles is opgevallen is de gezelligheid en de behulpzaamheid van het personeel! We hebben een aantal uitstekende dagen gehad, vooral ook door de flexibiliteit van het personeel. (Mocht iemand hier ooit naar terug gaan, doe de groeten aan Mado Reda en hij zorgt voor een fantastische vakantie)

De prijs is ok, vergeleken met wat je krijgt. Er is genoeg in het hotel te doen, maar zeker ook in de buurt. Wij hebben zelfs een dagtrip naar Cairo en Luxor gemaakt, wat misschien wat heftig is om allebei te doen, maar zeker wel mogelijk :)

Guest Service Center Manager, Hotel Manager, 14-04-2015

Beste Mr. Martin, In name van het personeel en management van Festival Le Jardin Resort, wil ik u heel graag bedanken, voor de keuze van ons hotel, en vooral voor de tijd dat u genomen heeft om uw commentaar te posten.

Alles wat u gemeld heeft, is besproken geweest met het manageent team.

We zijn blij dat u tevreden was en hopen zo snel mogelijk weer te zien, dat het uiterste van ons gastvrijheid kunt genieten.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Hotel Hawaii Le Jardin Aqua Resort info