6,4

Wat vakantiegangers zeggen

Grand Plaza Beach ligt nabij het gezellige stadje Hurghada. Je verblijft er op het resort zelf of in het hotel aan het strand. De reviews zijn erg wisselend vooral over het resort. Sommigen van jullie schrijven heerlijk genoten te hebben van de vakantie. Anderen zijn niet zo tevreden over de faciliteiten. Wij hebben een aantal plussen en minnen voor je op een rijtje gezet. Ben je benieuwd naar de ervaringen van andere vakantiegangers? Lees dan met ons mee.

Hotelkamer

Familie Schelfhout schrijft over de kamer: ‘Het was een hygiënische kamer en het werd dagelijks schoongemaakt en opgeruimd.’ Ook de familie Schipper genoot van haar verblijf bij Hotel Grand Plaza Beach en omschrijft de kamer als schoon en groot. Reviewer D. is het hier niet mee eens en geeft aan dat de kamer bij aankomst niet was schoongemaakt. Ook de badkamer bleek niet schoon en er werd met regelmaat vergeten om handdoeken te vervangen. Jessica schrijft: ‘Kamers waren schoon, maar kunnen een verfje gebruiken.’ Ook geeft ze aan dat de bedden behoorlijk hard zijn.

Restaurants

De reviews over de restaurants schommelen het meest. Zo wordt het uitgebreide buffet in een aantal reviews geprezen, terwijl andere hotelgasten de maaltijden zeer slecht vinden. Wel wordt er rekening gehouden met voedselallergieën als je dit aangeeft bij het personeel. Jullie vinden het jammer dat je ondanks de all-inclusive formule bij Grand Plaza Beach toch voor een aantal dingen moet bijbetalen.

Reviewer Cindy is wel tevreden en schrijft: ‘Elke dag heerlijk eten en ik ben een moeilijke eter. Natuurlijk wel ongeveer elke dag hetzelfde, maar ze probeerden absoluut te variëren. We mochten één keer gratis bij het á la carte restaurant eten, dit was super geregeld. Vooraf kun je kiezen welke drie gangen je wilt (en de smaak was top!) en zelfs het drinken is gratis.’

Zwembad en animatie

Over de zwemfaciliteiten van Hotel Grand Plaza Beach zijn jullie in het algemeen tevreden. Reviewer Cindy schrijft: ‘Zwembad was prachtig met uitzicht over de zee.’ Als minpunt merkt ze op dat er door hotelgasten al ’s ochtends vroeg bedjes worden gereserveerd. En jullie vinden het niet zo prettig dat er mensen rondlopen bij het zwembad om excursies te verkopen.

Ook voor wat betreft de animatie zijn de meningen verdeeld. Zo vindt reviewer Kelly het jammer dat de animatie voor kinderen niet op het resort, maar alleen in het hotel plaatsvindt. Reviewer Jessica schrijft wel: ‘Kinderen werden vermaakt met volleybal , tafeltennis, zwemmen en surfen (tegen betaling).’

Strand en excursies

Jullie vertoeven graag op het fijne zandstrand dat direct bereikbaar is vanaf Hotel Grand Plaza Beach. Aan het einde van de pier begint een mooi snorkelgebied waar je de onderwaterwereld kunt ontdekken. Vanuit Grand Plaza Beach worden leuke excursies georganiseerd. Zo kun je op Funny Safari of zwemmen tussen de dolfijnen. Wil je graag zelf op pad om de omgeving te verkennen? Maak dan gebruik van de hotel-taxi service.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Plaza (Beach) voor je op een rij gezet:

628 reviews over Hotel Grand Plaza (Beach) in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad

Schelfhout
1-11-2018

Een fantastisch hotel met fantastisch personeel! Het was een hygiënische kamer en het werd dagelijks schoongemaakt en opgeruimd. Tijdens ons bezoek hadden we beiden een dokter nodig ivm de scherpe zon, deze was snel ter plaatse en had zelfs een kantoor binnen het hotel en heeft ons uitermate goed geholpen. Als je allergieën hebt moet je dit aangeven bij de bedienden in het restaurant, zij helpen je verder. Ik heb enkel maar 1 min puntje, en dat is dat zelfs aan het zwembad/strand resort mensen lopen die je niet met rust laten om je excursies aan te smeren. (Als je dit niet wilt heb ik 1 tip: doe alsof je slaapt, dan lopen ze door hihi) Verder super verblijf, maar daar net buiten is er niet zo heel veel te doen. Zorg verder dat je (geen goedkope EN) een nieuwe fles zonnebrand creme mee hebt, want die raken dus ook over de datum. Bedankt aan alle mensen die ons verzorgd hebben. Dikke pluim!

Gereisd Met partner in september 2017

Heerlijke vakantie!

Schipper
8-9-2018

Geweldig verblijf gehad. Wij zaten in Grand Plaza Hotel. Schone, grote kamers. Elke dag een nieuwe fles water in je kamer. Alles zeer verzorgd inclusief de prachtige tuinen. Goed en gevarieerd eten met veel groenten, rund, kip en vis (en geen moment ziek geweest zoals iedereen kennelijk denkt als je naar Egypte gaat ;-). Aan het zwembad wat minder gezond eten, zoals hamburgers en patat. Mooie zwembaden, voor elk wat wils. Onder het personeel een aantal gladde mannetjes die alleen harder lopen als er elke dag fooi (liefst in euro's) tegenover staat, maar het merendeel is enorm vriendelijk. Animatie hebben we wel beter gezien, maar we hebben gewoon zelf wat excursies geboekt (Funny safari en zwemmen met dolfijnen echt aanrader!). Geweldig dat je zo vanaf het zwembad het strand op stapt. Prive strand gedeeld met het Hilton. Ik kan de negatieve recensies dus totaal niet plaatsen. Prijs kwaliteit was geweldig!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Kansloos ga hier niet naar toe......

Dave
4-9-2018

Verschrikkelijk was het. Het eten was ongelooflijk slecht iedereen is ziek er van geweest.

Het personeel bij de zwembaden en glijbanen zijn echt kansloos. Ten eerste zijn ze ronduit racistisch tegenover europeanen in het hotel. Kids uit egypte zelf mogen zelf met bandjes van de glijbanen af.... als mijn kleine dat ook wil mag het niet.... zelfs niet als ik met der mee ging... (Hoezo met 2 maten meten). de jongen achter de bar bij het zwembad zou een vette opslag moeten krijgen want die werkt zich echt helemaal uit de naat als je die en footje geeft. Voor de rest word je niet behandeld zoals je dat graag zou willen als gast zijnde van het hotel... het interesseert ze niet zoveel dat je 2000 euro voor een reis heb uitgegeven... en proberen je alleen maar nog meer geld afhandig te maken met van alles..

FANTASTISCHE VAKANTIE!!

Cindy
7-8-2018

Echt een heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in het Grand plaza hotel. Ik hoorde van andere gasten dat het Grand plaza resort een stuk minder was. Elke dag heerlijk eten en ik ben een moeilijker eter. Natuurlijk wel ongeveer elke dag het zelfde, maar zo probeerde absoluut te variëren. We mochten één keer gratis bij het a la carte restaurant eten, dit was super geregeld. Vooraf kan je kiezen welke drie gangen je wilt (en de smaak was top!) en zelfs het drinken is gratis. Zwembad was prachtig met uitzicht over de zee. Het enige minpunt wat ik kan benoemen is dat er bedjes gereserveerd worden. Ik was 's ochtends om half 9 de enige aan het zwembad & alle bedjes waren bezet. Een fantastische vakantie om op terug te kijken!

Gereisd Met partner in juni 2018

Slecht eten mooi zwembad

Kelly
28-7-2018

gelukkig was het weer prachtig en hebben ze een mooi zwembad. Het eten is verschrikkelijk slecht, zowel ontbijt, lunch en diner ( en wij lusten echt alles) Voor een snack en ijs voor de kinderen moet je naar het hotel lopen. Echt bespottelijk. Het is meer volpension met all in drinken en volpension is een groot woord, want we eten buiten de deur. Oja en dan mag je1x bij het a la carte restaurant eten, maar is helaas ook niets. Animatie voor de kinderen is alleen in het hotel. Ga hier niet naartoe.

Nooit weer!! Een teleurstellende ervaring

Zonnebeld
31-5-2018

Het resort is een drama. Omgeboekt en bijbetaald voor het hotel. Dat was beter dan het resort, maar veel dingen zijn stuk. Alles is gedateerd. Het personeel was (tijdens de ramadan toen wij er waren) ongemotiveerd en er kon geen lachje af. Alleen als je flink tipte was er wat aandacht :( Van het eten ben zijn we ziek geworden, dus waarschijnlijk wordt niet alles met mineraalwater afgespoeld. Wifi was niet gratis en voor een aantal dingen moest je toch echt bijbetalen ondanks de all inclusive. Geen goede ervaring. Ons zie ze daar niet weer. Bij de juwelier op het resort iets gekocht en het was meteen stuk. Hij zou het omruilen (jaja) de volgende dag kwam hij niet... Ondanks dat hij wist dat we naar huis moesten, dus we krijgen nog geld.

Gereisd Met partner in mei 2018

Nooit meer al was het gratis!!

D
29-4-2018

Ibrahim die bij het zwembadbar werkt verdiend een 10! En Oussama ! De rest was een drama toen wij aankwamen zagen we dat de toiletpot zo smerig was onze kamer werd niet elke dag schoongemaakt we moesten dagelijks bellen voor handdoeken, vloer was smerig laatste dagen troffen we dooie kakkerlakken onder onze bedden. Eten was smerig we zijn er goed ziek van geworden medicatie en injectie gekregen kortom meerdere gasten van het hotel zijn ziek geworden want we liepen met dezelfde medicatie. Dokter was ook een vreemde vogel hij gaf zn naam niet hij deed enkel bloeddruk meten en hartslag daarna was zn reactie ja misschien airco misschien bacterie of ben je zwanger? Dat kosten volgens hem 40 euro voor twee min werk!! Deze hotel zit afgelegen alles moet je met de taxi doen. Voor 650 pp was dit een drama en geen fijne vakantie alleen maar Duitse en Oekraïne toeristen geen enkel Nederlander animatie👎

Gereisd Met vrienden in april 2018

Heerlijk ontspannend

Jessica
4-3-2018

Leuk hotel aan het strand. Een uitgebreid buffet, enthousiast animatie team. Kinderen werden vermaakt met volleybal , tafeltennis, zwemmen en surfen (tegen betaling). Kamers waren schoon, maar kunnen een verfje gebruiken. Bedden waren plankhard. Wifi is niet gratis Een verwarmd zwembad. We hebben een prima verblijf gehad. Wer gaan weer boeken voor volgend jaar

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Seth and Maxime
18-1-2018

Het hotel is schoon, heeft een goed strand en mooie zwembaden, vriendelijke bediening en het eten is prima. Het is geen 5 sterren hotel, dus er zullen vast luxere resorts zijn, maar voor deze prijs is het echt heel erg goed en uiteindelijk lig je op dezelfde bedjes als het duurdere buurhotel en krijg je dezelfde cola, dezelfde zee en hetzelfde weer ;-) Snorkelen kan er ook, maar dan moet je even een stukje de pier aflopen. Aan het eind begint een mooi snorkelgebied.

Als er 1 minpuntje zou moeten zijn: het is wat onduidelijk waar je nou welk eten en drinken mag halen. Het zijn twee hotels (hotel en resort) en voor de hoofdmaaltijden moet je in je eigen gebouw zijn. Maar het komt, na wat navragen, wel uit 1 keuken. Dat is voor de lunch wel onhandig als je aan het strand ligt en naar de andere kant van de weg (5 minuten) naar het resort moet lopen. Maar je kan dan wel weer snacks halen bij het hotel/poolbar. Geen groot probleem.

Wij zouden zo weer boeken.

Gereisd Met partner in januari 2018

Heerlijk relaxen aan zwembad of strand

Rob
12-12-2017

Toch wel huiverig vanwege de negatieve reacties kwamen we aan bij het Grand Plaza hotel.Alles was in kerstsfeer, en we hebben een week genoten. Wat een vriendelijkheid heel de dag van het personeel, wat een mooi zwembad en wat een fijn strand. Ik vraag me af wat de mensen die zo over het eten klagen thuis eten. Er was voor ieder wat wils en je mocht pakken wat je wilde. We hebben in het hotel een gezichts, voeten en hand behandeling gehad en we zijn met de taxi naar Sekala geweest, voor tien euro op en neer. Wel een heel cultuurverschil, maar ik heb me niet onveilig gevoeld. Kortom een aanrader voor in de winter. Zwembad was helaas wel erg koud.

Gereisd Met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Plaza (Beach) in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Plaza (Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.