5,2

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Golden 5 The Club voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Golden 5 The Club in het Nederlands

opzich wel goed

dominique_reemers
17-6-2011

Ik ben er in 2008 geweest met mijn broer en een paar vrienden!! we hebben er een geweldige vakantie gehad op een paar dingen na!! me koffer was in nederland blijven staan,, het eten was niet lekker de stroom viel regelmatig uit en het water ook,,, we zijn er op advies van onze ouders naar toe gegaan,, die hebben het er super gehad!!! voor de rest niet veel op aan te merken,, personeel is vriendelijk! de zwembaden zijn goed en lekker verfrissend koel,,, met 45 graden in de schaduw is het zwembad water aangenaam lekker,, personeel helpt je goed,, en regelen altijd een goeie taxi!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

Nooit meer

Ron
21-9-2010

zeer slecht eten , nergens smaak aan , koud eten. Personeel onvriendelijk.Vaak geen toiletpapier op kamer.water zwembad steenkoud.Hangt overal een stinklucht . All inclusief niet tot dat je weggaat , bij afknippen bandje besta je niet meer. Dus geen goed woord over voor dit barre slechte hotel. De zon heeft nog wat goed gemaakt. Hier NOOIT meer heen.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geen hurgada meer voor ons

sandra
19-7-2010

het resort ligt mooi aan het strand maar daar is dan ook alles mee gezegd 99%waen russen en polen erg jammer drukte toch een stempel op iedereen.egyptische ponden hoef je niet te halen ze willen alleen dollars.eten,limonade,bier,was koud kids zaten onder de wondjes van het zwembad tegels waren stuk dus erg scherp onderhoud was slecht.boot trips waren super van 0800 tot1700 wezen varen,snorkelenmet dolfijnen en koraal echt een aanrader ook voor kids personeel maakt ook elke dag andere regels erg vervelend de russen gaan voor jammer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Waardeloos

Egbert, Annie en Maryo
24-6-2010

Wat een bende daar. GA HIER ALS NEDERLANDER NIET HEEN. Het stikt hier van de agressieve Russen. Het eten is te slecht om naar binnen te werken, behalve als je af wilt vallen dit gaat je zeker lukken. Allemaal diarree gehad door smerig en niet gaar eten. Het was zo erg dat we hier een hekel aan eten gekregen hebben. Personeel niet vriendelijk. Gewoon een rot vakantie gehad hier ZONDE VAN HET GELD.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jun 24 2010 23:42:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Slecht eten maar wel mooi...

R. Leijnse
14-2-2010

Het is een heel mooi resort maar jammer is dat iedereen last van zijn/haar maag krijgt met als resultaat een wc vakantie hebt. Verder is er in de omgeving NIKS te doen... je moet 20 minuten met een levensgevaarlijke taxirit naar de stad.. Wat ook heel vervelend was dat je van de poort naar je hotel 10 minuten onderweg bent (lopend) Als je er dus al een warme dag op hebt zitten en 3 uur lopen in de stad ben je dat wel zat. Ik ben zelf bij het zwembad 5 keer onderuit gegaan en zo ook meerdere mensen.. Kamers zijn mooi en ruim, zwembaden zijn supergroot en in de avond vaak ook open, stand is mooi, schoonmaak is goed dus een heel leuk resort als je het resort niet af wil en geen problemen hebt met steken in je maag

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Heerlijke vakantie

Johan en Marijke
4-2-2010

Zijn in maart 2009 in Club Golden 5 geweest. In tegenstelling tot hetgeen door diverse mensen beweerd wordt is het ons prima bevallen. Ruim gesorteerde keuken, de koks maken zelfs gerechten ter plekke voor je klaar, ondanks dat het een buffet restaurant is. Als je het personeel met respect en vriendelijk benadert zijn ze uiterst vriendelijk en behulpzaam. Dank u wel is iets wat ze nooit horen en als je dat gebruikt staan ze altijd voor je klaar. We gaan maart 2010 terug.

Gereisd Met partner in Thu Feb 04 2010 14:52:51 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed te doen!

Sandra
20-11-2009

Voordat ik met een vriendin naar dit complex ging heb ik natuurlijk deze site gelezen. Ik schrok van de negativiteit. Achteraf is het me behoorlijk meegevallen! Het eten was niet erg warm. Wat de mensen zeggen qua variatie ben ik het niet mee eens. Als je elke avond hetzelfde gáát eten dan is er inderdaad geen variatie. Wel waren er erg veel russen. En natuurlijk spreken de mensen in het hotel goed russisch. Een groot deel van hun inkomen moet van de russen komen! De kamers waren erg netjes. De service was erg goed van het personeel.Onze douchekop was stuk. We hebben het gemeld bij de receptie. Toen we terug kwamen van het eten wat het al gemaakt! Buiten het park niet zo heel veel te beleven. Veel winkels maar overal hetzelfde.
Mensen laat je niet al te veel afschrikken door de negatieve verhalen. Wij zaten in Club en dat was helemaal prima!

Gereisd Met vrienden in november 2009

zeker niet zo slecht als eerder beschreven

C.I.M & E.
4-10-2009

Wij zijn met twee echtparen hier geweest. Natuurlijk is niet alles perfect maar als je op vakantie wil gaan voor weinig geld krijg je hier zeker waar voor je geld.

Gereisd Met partner in Fri Sep 25 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Deze horror nooit meer.

Johnnie
10-9-2009

Eergisteren noodgedwongen met een 300-tal anderen naar dit Hotel getransporteerd voor 1 dag en 1 nacht wegens 21-uur durende vertraging (staking Air Berlin). Je komt daar aan. Alles heel erg mooi en duur, ziet er presidentieel uit en de kamers zijn erg luxe en mooi. MAAAAAAR...het eten is niet te vreten. GOOR gewoon en we liggen nu beiden met diarree in bed, DOOR HUN ETEN. Onvriendelijk personeel, slechte service, raar sfeertje door het hele resort. 1 pils kost 5 Euro. 15 stukjes zilverpapier 20 Euro. Ze zetten je compleet af en aan de bezettingsgraad te zien gaat daar nooit meer iemand heen. Kregen de indruk dat we niet gewenst waren. Foei! Een AFRADER. Als je van pracht en praal houd en de rest interesseer je niet, dan zit je hier goed. Maar wil je service, lekker eten en drinken, fijne mensen en vriendelijk hard werkend personeel; GA ER DAN NOOIT HEEN.

Gereisd Met partner in september 2009

"Dit nooit meer"

Deva
6-9-2009

Groot complex bij het htl staat 5 let op! het is GEEN 5 of 4* waard 95%RUSSISCH georiënteerd!te massaal,er zitten 5 htls op 1 complex,Club golden 5 is 1 vd 5 htls.De Russen zijn ongemanierd en worden voorgetrokken.De Staff spreekt beter Russisch dan ENG Where are you from krijg je dagelijks te horen.Eten lauw weinig variatie,er zit zelfs een Russisch rest op het complex.Rooms zijn ruim en schoon wel harde bedden.S’avonds weinig te doen je gaat je snel vervelen animatie slecht stelt niks voor.Aquapark leuk 6 glijbanen maar je raakt gauw uitgekeken.Buiten het complex alleen SHOPS je wordt alleen lastig gevallen weinig te doen.Je kan beter in de buurt van Sekala zitten dan kan je nog even naar de boulevard zoals de Marina is een aanrader!Vanaf htl 25min met de taxi E3-, per rit.We hadden een BINGO htl geboekt als wij dit hadden geweten dan hadden wij dit NOOIT geboekt!

Gereisd Anders in september 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden 5 The Club in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden 5 The Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.