Géén boekingskosten

6.7VoldoendeScore uit 28 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Golden 5 City Topaz Suites

• 7Wilfried01-11-2012

goedkoop all inn hotel voor russische koppeltjes.

Het hotel ligt helemaal buiten het centrum. Wij hadden een suite kamer, die erg ruim en luxueus was, met wel 2 TV's (geen BVN) Je kan wel makkelijk met de shuttle naar het prive strand, waar alle service aanwezig is in het 5 city hotel complex. Je moet wel rekening houden dat je in het hele complex de enige belg of nederlander bent tussen 99% oosteuropeanen, en dat het personeel in veel gevallen enkel russisch spreekt. Het eten is niet erg lekker, al is de keuze uitgebreid, we raden je aan zoveel mogelijk in de a la carte restaurants te gaan eten (in de all inclusief formule). Zoals overal in Egypte ben je best af bij het begin van je maaltijd een kleine tip te geven , halve of hele euro is genoeg; dan lopen ze de benen van hun lijf om je zo goed mogelijk te bedienen. Helaas, geen tip, geen service. Drankjes zijn allemaal 1O cc om misbruik (dronkenschap) tegen te gaan, maar is eigenlijk niet klassevol.

• 3ddekoster25-09-2012

Nooit meer

Topaz; slechte hygiene, badkamer een grote troep, alles verroest, zelfs doorgeroest. WC borstel met uitwerpselen gewoon in houder! Kortom, wij hebben gedouched bij onz vriende, 2 kamers verderop!!!!! Doorgegeven. men heeft er niets aan gedaan. Geen EHBO post, zelfs niemand die eerste hulp kan bieden, alleen, volgens zeggen van de receptioniste, is er betadine beschikbaar. Eten was slecht, taai vlees. Eettafels worden niet schoongemaakt, alleen de placemate wordt omgedraaid, soms wel meer dan 5 keren. Onbeschofte Russische gasten. Topaz is helemaal ingesteld op de Russen en totaal niet op de andere Europeanen. Zwemblad met losse tegels. Na een fantastische Nijlcruise, was dit een grote tegenvaller, dit doen we nooi meer.

• 4margret 18-09-2012

Dit nooit meer.

Golden 5 topaz club: Erg veel Russen, eten was regelmatig op, drinken lauw of warm en erg weinig keus in het drinken. Waterpark waar je gebruik van kon maken had kapotte stoelen, ligbedden, er lag 3 dgn lang braaksel in het zwembad. Badranden roosters allemaal stuk kon je gemakkelijk met de voeten in blijven haken. Wij hadden een familiekamer er was echter een bed te weinig personeel gaf aan dat er wel twee kinderen op 1 ligbank konden slapen. Erg veel achterstallig onderhoud. Erg veel stuk en oud. Na drie dgn hebben wij een ander hotel geboekt. Wij waren voor de 6 de keer in Egypte maar nog nooit zo,n slecht hotel gehad. Dit hotel mag niet meer als 2 a3 sterren hebben.

• 8Patrick20-08-2012

Goed hotel met lekker zwembad en prima eten

Goed hotel, wel veel Russen. Zwembad goed. Eten erg goed, zeer veel variatie in zowel buffet als ter plekke klaargemaakt vlees/vis en pasta's. Enig minpunt is de niet drankjes die niet koud zijn, dit is storend en zal moeten verbeteren.Vriendelijk personeel. Shuttlebus naar strand of 15-20 min. lopen door het Golden5 complex. Ook hier diverse zwembaden en bars/restaurants waarvan je gebruik kunt maken. Voor de kinderen erg leuk aquapark, ook incl. dicht bij het strand. Heerlijk hotel om lekker een weekje te relaxen.

• 1yvonne20-08-2012

nooit meer

negende keer naar Egypte en nog nooit zo erg geweest.als je van russen houdt moet je hier zijn, kruipen voor,nemen alle boorden in beslag,laten heel veel eten liggen,drinkende hele dag alcohol en maken heel veel rotzooi,laten alles liggen ruimen niks op. geen Europees eten, handdoeken voor de kamer pas om 5uur gebracht,heel oud gebouw met veel mankementen,zwembad smerig,en niet onderhouden veel tegels kapot,personeel soms wel vriendelijk,duikschool aanwezig,duiken alleen met boot,veel intro duiken en heel veel chaos aan bord moet allemaal snel snel snel,hulp is minimaal. bedenk nog maar een keer als je dit hotel wilt boeken,raad het niet aan.

• 2Anrema10-08-2012

slecht hotel

Dit was voor ons de vijfde keer in egypte, maar ook veruit het slechtste. De gasten bestaan voor 95% uit de meest onbeschofte russen die wij ooit hebben meegemaakt. Bovendien werdt dit gedrag ook nog aangemoedigd door het personeel. De russen die aankwamen kregen een fruitmand wat niet aan de rest van de gasten werdt verstrekt. Ook was er regelmatig geen eten en drinken voor de overige gasten omdat dit door de russen was geconfisceerd. wat all-inclusive?. Als men dit in Egypte doorzet wordt het voor de west-europeanen geen prettig land meer om vakantie te vieren.

• 6joey22-07-2012

nooit meer

95procent russe het eten was echt russe dus niks aan ze waar saovonds heel maal dronke er waar paar ruzies en kind vriendeelik is het niet en al he drink was altijd warm dus echt vies

ook hade we de nil cruis gemaakt dat was echt heel maal top enn als was super mooi het eten was leker en drink was koud de service was ook echt goed en ik beveel dan ook aan de excuries te doen die zijn echt super mooi en ook goed geregeld dus echt een aan raader maar topaz club zal ik maar nooit naar toe gaan

• 6boots20-07-2012

topaz club is voor onze familie tegengevallen

De alemene indruk is goed van dit hotel Kamers zijn zeer groot en mooi. omgeving en uitzicht is goed zwembad is goed. De buurt is ook goed met genoeg aanbod aan winkels nadeel is dat er hoofdzakelijk russen zitten, restaurant is ook aangepast met russisch eten. eten was voor ons onder de maat, hebben wel wat gegeten maar het meeste was niet voor ons van toepassing. grootste nadeel van het hotel is dat alle dranken warm worden geserveerd, als je vraagt voor ijs blokjes dan hebben ze dit niet!! dit geld eigenlijk voor het gehele golden 5 complex!! bij uitzondering kun je eens koud bier krijgen of ijs blokjes,maar normaal hebben ze dit niet. heb normaal nog nooit op vakantie diaree gehad maar nu is dat gelukt. Heb de eerste 2 dagen bij thuiskomst nergens naar toe kunnen gaan!

• 6sonya09-07-2012

nooit meer bah

zo en dat was 1 keer topaz en nooit meer, hotel en zit-slaapkamers prima in orde maar 80 procent russen het personeel spreekt vloeiend russisch, en anderen worden niet gezien, engelsen nederlanders duitsers, de winkels om het hotel met allen russische teksten. en in het restaurant voordringen van russen, en die russen zetten alle eten voor , hoofd en nagerecht op tafel, en eten de helft op. zo dat er weinig toetjes en fruit over was voor de west europeanen. wat een waardeloos management daar.wel kan je eten in restaurants erom heen duits frans turks daar was het wel heel goed en geen gedring ook. groet sonya voor mij geen hurghada meer.

• 0wim hock27-05-2012

niet slecht

alles redelyk goed kan gebruikt worden van alle hotels voor de lunch een uur voor sluiting russen geen last gehad prachtig strand aan het rustige gedeelte wat ons tegen viel regelmatig geen bier en wyn zowel topaz als de andere hotels dat kan toch niet

Hotel Golden 5 City Topaz Suites info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Safaga Road, 5344 GL