Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°26°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Giftun Azur Resort voor je op een rij gezet:

660 reviews over Hotel Giftun Azur Resort in het Nederlands

Gaan er gewoon weer na toe, super vakantie gehad

Natascha
1-8-2019

Gastvrij, goed eten, hotelkamers werden elke dag schoongemaakt en koffie en water bij gezet. Kamers zijn ruim, en airco werkt goed. Als er toch iets is, gaan ze gelijk aan de gang om het te maken, of wat dan ook. Ik zeg, een super hotel gaan dit jaar er weer heen. 1 minpuntje, waar zij ook niks aan kunnen doen, is de vliegen op het strand. Maar hebben een bus gekocht en die hielp wel.

fantastisch

trudie troost
16-6-2019

giftun azur hotel is al een ouder hotel(sinds 1984).Ze weten hoe ze met de mensen om moeten gaan .Goede service en zeer vriendelyk personeel.Goede animatie.Lekker eten.Wij komen hier al 19j.Duikschool aan t strand en die breng je overal heen .Hebben net weer geboekt voor januari.

Miranda smit
16-6-2019

Het hotel was prima, mooi schoon. Kamers worden netjes opgeruimd. We zijn meerdere dagen wezen varen naar gitun eiland moet je zeker doen, op zoek naar dolfijnen en we hebben ze gezien in tientallen om verliefd op te worden. Ook Luxor hebben we gedaan, een prachtige historische plek. En met de quad de woestijn in geweldig. Ik ben verliefd op hurgadha en zou heeel graag vlug terug willen.😘😘

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2019

Dear Mrs. Miranda,

It was a pleasure to have you with us as guests and we look forward to welcoming you back to our home soon. We look forward to welcoming you back soon.

Prima hotel

Sjaak
12-5-2019

Dit hotel bestaat uit hotelkamers en vakantiebungalows. Mijn bungalow was weliswaar gedateerd maar wel erg schoon. Enkele bungalows werden gerenoveerd. De accodomatie, zwembad, tuin en strand is erg schoon en goed onderhouden. Het eten is prima, geen grote variatie maar voor iedereen wel wat lekkers te krijgen. Het personeel is super vriendelijk en hulpbereid. Wel apart dat ze pas echt hun best doen als ze fooi krijgen. Eigenlijk de omgedraaide wereld. Er zijn altijd bedjes bij het zwembad en strand vrij. Handdoeken en kluisjes is een gratis service. Wifi voldoet maar werkt alleen i n de lobby (tegen meerprijs in het hele park). Kortom, Een hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Dear Sjaak,

Thank you for your Review. It was a pleasure to have you with us as guests and we look forward to welcoming you back to our home soon.

1 ste resort wat in hurgarda is gebouwd

Andrea
25-4-2019

Verouderd resort wat echt opgeknapt moet worden. De grote eetzaal ligt op de eerste verdieping er is geen lift aanwezig. Dat betekent dat mensen die slecht ter been zijn of ouders met kinderen in kinderwagens hun kind uit de wagen moeten halen om de trappen naar boven te lopen. Er is overigens ook beneden een kleine eetzaal maar daar is minder keus. In het resort word veel gesproken in het Duits door het personeel. Tip boek in het hotel i.p.v bungalow. De kamers zijn er mooier en meer privacy.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1 keer en nooit weer

Fam brandsma
10-4-2019

Oud en vies en snel aan renovatie toe. Bungalowkamer is sterk verouderd en badkamer is vies en smerig. Kitranden zitten vol met schimmel ons ligbad was overgeschilderd met witte verf. Meubilair oud en versleten en de koelkastdeur vol schimmel en sloot niet goed. Al met al een oude en vieze bende. Personeel wel super aardig en behulpzaam.

Egypte ja maar GIftun Nooit weer!!!!

fam. udink
9-4-2019

Bij aankomst kregen we onze Bungelow toegewezen die erg smerig was toen een anderer bungelow nog erger als de eerste, de bungelows zijn oud en heel erg vies de bedden zijn houten pallets met ombouw en super hard! je durft hier de slaapkamer en badkamer niet op blote voeten te betreden. de volgende dag bij de reisleiding na fotos van toilett en badkamer te hebben laten zien die overigens direct werden weggeduwd kregen we een kamer in t block nog steeds niet super qua hygiene maar toch maar aan onze vakantie begonnen! de hele accomodatie is erg smerig, ik heb tijdens onze 9 dagen niemand met een emmer sop of dweil emmer gezien, ook vertelde de kamerjongen dat hij een hele afdeling met ongeveer 20 kamers met 1 emmer sop water mocht schoonmaken, deze 3 is zelfs nog teveel maar het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam daar lag het echt niet aan! wij zijn elk jaar twee keer in egypte maar hier nooit meer

Gereisd Met partner in april 2019

Voor herhaling vatbaar

JudithK
27-3-2019

Wij boekten, na 15 keer El Gouna, voor de eerste keer Giftun Azur in Hurghada. Daar hebben we geen spijt van! Het hotel is wat verouderd -het schijnt ook het eerste hotel te zijn dat ooit in Hurghada is gebouwd-, maar de service, het strand, het eten en de entourage maken dat helemaal goed. Vrijwel alles was in orde en áls er eens iets niet in orde was, werd dit meteen opgelost. Onze tweede week was het hotel volledig bezet, maar daar merkte je niets van; iedereen bleef even netjes en vriendelijk. Mijn moeder heeft een glutenallergie, ook daar werd perfect rekening mee gehouden. Het strand is heerlijk breed en je hebt er altijd een fijn plekje. De tuinen zijn mooi groen en gevuld met bloemen. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in maart 2019
Giftun Azur Resort, Guest Services, 6-8-2019

Dear JudithK, Thank you for your review on zoover. It was a pleasure to have you with us as guests and we look forward to welcoming you back to our home soon.

Prima plek om te overwinteren, bijna een thuis.

Jan
23-3-2019

Het verblijf in dit hotel was een positieve verrassing. Het personeel is heel aardig en bijzonder attent. Ik gelogeerd in een van de geschakelde bungalows. Oud, maar alles werkte en het was er schoon. Elke dag schoon beddengoed en handdoeken. En met schoon bedoel ik dan ook schoon. Ik moest wennen aan de cultuur van fooien, 's lands wijs... Het eten was van prima kwaliteit. Keuze uit pasta-, rijst- en aardappelgerechten. Ik lees reviews van mensen die het niet schoon vonden en het eten slecht. Ik vraag me af wat dan thuis gegeten wordt... Natuurlijk kan het anders, luxer etc. maar je betaalt hier dan ook niet de hoofdprijs en hoe het personeel ergens anders is moet je dan nog maar afwachten.

Gereisd Alleenreizend in december 2018

Vriendelijk personeel. Veel faciliteiten.

J. Bliekendaal
22-3-2019

Onze kamer met iets toeslag was met een uitzicht op strand en tuin. Rustig. Verschillende georganiseerde programma's op sport en spel gebied maar ook mizikale avonden. Ruim strand. I.v.m. huwelijks jubileum werd er een taart op de kamer bezorgd.

Gereisd Met partner in maart 2019
Giftun Azur Resort, Guest Services, 6-8-2019

Dear Bliekendaal, Thank you very much for taking the time to leave your review. We are very pleased that you had a pleasant stay in Giftun Azur and would like to pass on the points you have mentioned to the management concerned. We look forward to seeing you again in your second home.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Fast food, Internationaal, Italiaans, Oosters, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenNiet beschikbaar

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giftun Azur Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giftun Azur Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.