Hotel Giftun Azur Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°10°
Hotel Giftun Azur Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Giftun Azur Resort voor je op een rij gezet:

644 reviews over Hotel Giftun Azur Resort in het Nederlands

Goed eten kamers zijn wat ouder

Anneke,
28-12-2018

Goed verblijf en erg vriendelijk personeel

Gewoon helemaal Geweldig!

Nadine,
19-11-2018

Hier gekomen nadat we bij een ander hotel uit ellende weg waren gegaan. Dit hotel was Geweldig!!!! De kamers zijn misschien wat verouderd. En er is maar 1 zwembad. Maar dat zwembad is heerlijk verwarmt. Het eten was echt super!!! Alles wordt vers bereid en er is elke dag rundvlees, vis en kip. Niemand van ons is ziek geworden. Het personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. De meeste gasten die wij spraken kwamen hier dan ook elk jaar terug. Nou wij ook hoor!!! Volgend jaar weer!!!

Heerlijke vakantie!

Marjo,
20-7-2018

Na de lage bezetting van de laatste jaren nu "volle bak", het personeel werkt zich uit de naad om de gasten een goede vakantie te bezorgen.

Het eten was erg goed en lekker en ondanks de drukte waren er voldoende bedjes op het strand.

De vele Egyptische gasten hebben wat moeite met het vinden van asbakken en afvalbakken, maar het heeft wel iets om samen in hun land vakantie te vieren.

WTC.nl

Het gaat de goede kant op

Frits,
3-3-2018

Directie heeft in 2017 flink geinvesteerd in nieuw meubilair in zowel lobby als hoofdrestaurant. Het slechte eten van voorgaande jaren is flink verbeterd. Hoewel het een all inclusive hotel is, kun je tegen bijbetaling in de strandrestaurants 'beter"eten. Schoonmaak en properheid is ook aangepakt. Het is niet zoals thuis maar voor hun maatstaven al heel wat.

Voor herhaling vatbaar

Sabine,
28-2-2018

Super relaxt

Super vriendelijk personeel

Niets moet alles kan

Wat heel goed is is de vriendelijkheid van de mensen die er werken,als je wat vraagt of het nou bij de receptie of aan de mensen die de kamers doen niks is teveel gevraagd.En ik raad de mensen aan om in het gebouw te gaan zitten voor een beetje meer krijg je er toch meer voor terug waaronder uitzicht en een ruime kamer.

Prima,schoon ,vriendelijk personeel

Steffan mengerink,
30-12-2017

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Heb goed gegeten en gedronken en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en voor de mensen die daar klachten over hebben......wees zelf ook beleefd dan word je ook goed behandeld! Er zijn inderdaad betere hotels waar alles nieuwer is en en maar daar betaal je dan ook veel meer voor. Ik kan niets anders zeggen dat ik een fijne vakantie heb gehad met een schone kamer en goed eten. Alles is wel gedateerd maar dat mag de pret niet drukken. Het personeel doet er in ieder geval alles aan om je een fijne vakantie te bezorgen. Voor mij is het wel voor herhaling vatbaar en zeker gezien de prijs😉

De uittocht is begonnen....

Theo Hartings,
27-9-2017

Na 9 jaar (meer dan 200 dagen verblijf) besloten Giftun de rug te keren. Het van oorsprong Duits, als "russen-vrij" bekend staande resort werd voor het merendeel door vaste gasten bezocht. Deze hechte vriendenclub nam de elk jaar de langzaam afglijdende kwaliteit voor lief. De vriendschap met de gasten deed je elk jaar vaak 2x per jaar terugkomen. Een nieuw management gooide het roer drastisch om. Er komen nu veel Egyptische vakantiegangers die je vakantie bederven (liever 10 Russen dan een Egyptenaar). Met hun ongemanierdheid maken ze er een bende van. Laten meer eten staan dan dat ze eten (zowel op hun tafel als op de grond). Weten buiten geen prullenbak te vinden (alles waait in zee of het zwembad). De self-service voor frisdrank is ontnomen en doet het personeel nu. Nescafe koffiemachines vervangen voor Egyptische koffieprut enz. De minpunten zijn legio. Compliment voor het zeer vriendelijke bedienend personeel die, dweilend met de kraan open, het leed probeert te verzachten.Jammer.

fantastische vakantie in juli / augustus

fam van den elzen,
6-8-2017

Ik ben er nu voor de 5 x en het is nog steeds fantastische .

het was 2008 dat ik er voor het laatst was nu ben ik er geweest met mijn nieuwe gezin en het was geweldig ze zeiden al dit is vakantie .

het personeel is top , ondanks dat er gasten waren uit Egypte was het top geen last van gehad waren allemaal vriendelijk .

iemand die zeurt over het eten tja die moeten er ook zijn het eten was gewoon goed voor dit land ook onze kamer die was ook altijd schoon en fris .

dus we gaan terug ......

nooit meer naar giftun azur resort

kees ellens,
18-4-2017

Het strand en de zee en het eten was wel goed maar de rest was hopeloos

het personeel vraagt om geld als ze je de eerste keer wat komt brengen doe je dat niet dan komen ze niet meer langs je word lek gestoken door de muggen in de avond ik vind dat all incl. niet waard is voor het drinken. als je wil drinken dan sturen ze terug naar je plaats en dan komen ze over een half uur je drankje brengen wij gaan er nooit meer naartoe.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Giftun Azur Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Giftun Azur Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.