Hotel Empire Inn

92 reviews over Hotel Empire Inn

• 2018
    1Nathalie14-08-2018

Ga niet!!!

Heel vies en vervallen hotel, alles is goor, matrassen beschimmeld, ga hier niet heen!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

6Monique16-09-2012

Prima hotel

Prima hotel, vriendelijk personeel. Mooi privé strand. Eten is minder, hadden gelukkig alleen ontbijt. Ligt wel wat afgelegen van de actie zeg maar.

Gereisd met partner in januari 2011

• 5Ruben26-08-2012

Voor mensen die niet veel luxe hoeven...

Het hotel is klein maar je mag gebruik maken van de faciliteiten van andere de andere Triton hotels in Hurghada wat het een stuk aangenamer maakt! Het hotel zelf is vies, wij hebben letterlijk poep in de gangen en lift gezien! Wij hebben een kamer met airco geboekt maar deze doet het niet! Wij hebben 3 x een andere kamer gekregen en gelukkig deed de airco het in de 3e kamer wel...

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Kaat27-07-2011

Duiken

Wij zochten een plek om te kunnen overnachten, luxe niet nodig. We zaten toch 6 dagen op de zee. The Empire Inn ligt net uit de drukte van de stad (op loopafstand) is een mooie plek aan het water met een zwembad en goede kamers. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed, niet bijzonder.

Gereisd met vrienden in februari 2001

• 7gerda en egbert22-06-2011

Goede simpele verblijfplaats

Wij willen graag B&B,moeilijk te vinden. Bij de keten van Tree Corners Empire wel. Wel bij de Inn, daarna krijg je hotel en daarna beach.Doordat er te weinig toeristen waren kregen wij een upgrade naar het hotel. Personeel was geduldig en behulpzaam bij het zoeken naar een passende kamer. Airco maakt wel veel lawaai maar je went er aan. Ik zie in een dergelijk hotel als dit de vakantie als modern kamperen. Het blijft Egypte en je moet niet teveel luxe verwachten maar in verhouding prima. Ontbijt is voldoende maar eenzijdig. Rest van de maaltijden weet ik niet. Wij aten altijd buiten de deur. Aanraders: Peanut club naast het hotel Pita Sfinks naast MC Donald in Sakkala China Town in Sakkala New Marina, veel en van alles en nog wat. Rechts af buiten het hotel 10 min. lopen een fantastisch goede bakkerij met enorm veel brood en lekkers. In de supermarkten alles te koop. Taxi naar Sakalla 10 pond !!! Mail gerust voor tips/vragen

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Anne Hettema16-01-2011

Geweldige vakantie gehad.

The three Corners Empire Hotel ligt in het oude gedeelte van Hurghada. Je mag gratis gebruik maken van het strand bij Empire Beach Hotel. Dit is ongeveer een kleine 10 min lopen.

Met het ontbijt in het Empire Hotel is niets mis. Genoeg keuze. Op de Patioplaats van het Hotel ligt een Italiaans restaurant genaamd Dolce Vita waar je voor een kleine prijs heerlijk kan eten en de rode wijn smaakt heerlijk. Tip: probeer eens de "Tiramisu" als nagerecht.

De hotelkamers zijn prima verzorgd. Als je aan de straatkant ligt hoor je wel het gezang van de moskee. Dit gebeurt al tussen 5 en 6 uur in de ochtend. Maar met een paar witte watjes in je oren heb je geen last meer van het gemekker en de straat geluiden.

Naast het Empire Hotel liggen een paar winkeltjes. Eén van de eigenaren is Eddy. Althans dat is zijn bijnaam. Deze verzorgd excursies. Wij hebben via hem een dagje Luxor en een super safari geboekt. Snorkeldag is ook echte aanrader.

Ik heb het super gehad !!

Anne Hettema

Gereisd met vrienden in november 2010

• 7Anita Beckman06-10-2010

Prima hotel en geweldig gezellige peanutsbar

Hotel Triton Empire Inn is een prima hotel.Wij zijn daar 3 weken geweest,vriendelijk personeel,schone kamers. Strand is bereikbaar via Titon Empire Beach voor 10 pond(1,38)regelen ze elke dag een prima plek voor je op het strand.

Onze avonden brachten we doorin de Peanutsbar vlak naast het hotel. Gezellige eigenaren vriendelijk personeel en geweldig eten voor weinig geld. En een gezellige plek om via wifi contact te houden met het thuisfront. Een heerlijke vakantie gehad

Gereisd met partner in september 2010

• 7de jong14-08-2010

wel aardig hotel

in 2001 ben ik voor de eerste keer in Hurghada geweest in Three Corners Empire. Het heet nu dus Triton Empire Inn. De manager Mohammad en ik hadden de eerste avond een aanvaring over 'live music'' maar de volgende dag heeft hij zijn excuses aangeboden. de verdere vakantie heb ik een zeer goed contact met Mohammad gehad en kreeg zelfs op de dag dat ik wegging een mooie egyptische vlag op een standaard. heb met de manager gesproken over het eten, want de kok toendertijd had geen fantasie. het was of kip met patat, of patat met kip. en vaak lauw. in de omgeving waren er wel een paar terrassen en een koffieshop, waar je fantastische cappuccino kon drinken en daar heb ik waterpijp leren roken. wil toch nog wel een keer terug om te kijken of Mohammad er nog werkt.

Alleen gereisd in juni 2001

• 8Nadine & Dennis04-08-2010

Mooie Vakantie

Hi People

Het triton empire BEACH. ( Juli 2010 ) Wij hadden het strand en zwembad direct aan het resoort vast "Heerlijk " Wij hebben het super naar ons zin gehad. Zeer vriendelijke mensen die daar werken, De hotels waren netjes schoon. Als er een probleem was werd het opgelost. Het eten was wennen maar wel lekker. We hadden all inclusief maar zijn nog wel buiten de deur wezen eten.

Als je in hurghada ben moet je zeker naar de peanutsbar gaan "nederlandse bar" paar min van het hotel af.

Ik raad jullie aan om naar hurghada te gaan om : te snorkelen of duiken, shoppen, safari Wees van je voren wel voorbereid, De auto's rijden echt heel anders dan in Ned. Ze proberen je te overhalen om wat te kopen bij hun. Neem losse euro's mee Uiteraard kan je daar vanuit de pin automaat gewoon geld pinnen en dan komen er egyptische pond

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Saida03-06-2010

Heel erg leuk voor een keer

Wij zijn in mei in Empire hotel geweest en het is ons prima bevallen. Zeker voor de prijs dat we er voor betaald hadden.

Het Personeel is erg vriendelijk en de kamers redelijk maar wel erg schoon. Behalve het ontbijt wat redelijk goed was hebben wij niet in het hotel gegeten. Wij zijn vis liefhebbers en in El Mina en Fish house in Sekkala kun je heerlijk vis eten. Ook vlakbij het hotel zijn goede eettentjes als Chez Pascal en de Peanutsbar.

Excursies moet je zeker niet bij de hostes boeken want dan ben je 2x zo duur uit voor exact het zelfde. Je komt elkaar gewoon tegen bij de excursies. In november gaan we weer voor 10 dagen terug en ik raad het iedereen aan. Als je opzoek bent naar een goedkope, schone en gezellig hotel in in de zon bent, is dit het.

Gereisd met partner in juni 2010

Hotel Empire Inn info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages