Kleine hotelsWeer vandaag35°26°

84 reviews over Hotel Empire Inn in het Nederlands

Ga niet!!!

Nathalie
14-8-2018

Heel vies en vervallen hotel, alles is goor, matrassen beschimmeld, ga hier niet heen!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima hotel

Monique
16-9-2012

Prima hotel, vriendelijk personeel. Mooi privé strand. Eten is minder, hadden gelukkig alleen ontbijt. Ligt wel wat afgelegen van de actie zeg maar.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor mensen die niet veel luxe hoeven...

Ruben
26-8-2012

Het hotel is klein maar je mag gebruik maken van de faciliteiten van andere de andere Triton hotels in Hurghada wat het een stuk aangenamer maakt! Het hotel zelf is vies, wij hebben letterlijk poep in de gangen en lift gezien! Wij hebben een kamer met airco geboekt maar deze doet het niet! Wij hebben 3 x een andere kamer gekregen en gelukkig deed de airco het in de 3e kamer wel...

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Duiken

Kaat
27-7-2011

Wij zochten een plek om te kunnen overnachten, luxe niet nodig. We zaten toch 6 dagen op de zee. The Empire Inn ligt net uit de drukte van de stad (op loopafstand) is een mooie plek aan het water met een zwembad en goede kamers. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was goed, niet bijzonder.

Gereisd Met vrienden in februari 2001

Goede simpele verblijfplaats

gerda en egbert
22-6-2011

Wij willen graag B&B,moeilijk te vinden. Bij de keten van Tree Corners Empire wel. Wel bij de Inn, daarna krijg je hotel en daarna beach.Doordat er te weinig toeristen waren kregen wij een upgrade naar het hotel. Personeel was geduldig en behulpzaam bij het zoeken naar een passende kamer. Airco maakt wel veel lawaai maar je went er aan. Ik zie in een dergelijk hotel als dit de vakantie als modern kamperen. Het blijft Egypte en je moet niet teveel luxe verwachten maar in verhouding prima. Ontbijt is voldoende maar eenzijdig. Rest van de maaltijden weet ik niet. Wij aten altijd buiten de deur. Aanraders: Peanut club naast het hotel Pita Sfinks naast MC Donald in Sakkala China Town in Sakkala New Marina, veel en van alles en nog wat. Rechts af buiten het hotel 10 min. lopen een fantastisch goede bakkerij met enorm veel brood en lekkers. In de supermarkten alles te koop. Taxi naar Sakalla 10 pond !!! Mail gerust voor tips/vragen

Gereisd Met partner in juni 2011

Geweldige vakantie gehad.

Anne Hettema
16-1-2011

The three Corners Empire Hotel ligt in het oude gedeelte van Hurghada. Je mag gratis gebruik maken van het strand bij Empire Beach Hotel. Dit is ongeveer een kleine 10 min lopen.

Met het ontbijt in het Empire Hotel is niets mis. Genoeg keuze. Op de Patioplaats van het Hotel ligt een Italiaans restaurant genaamd Dolce Vita waar je voor een kleine prijs heerlijk kan eten en de rode wijn smaakt heerlijk. Tip: probeer eens de "Tiramisu" als nagerecht.

De hotelkamers zijn prima verzorgd. Als je aan de straatkant ligt hoor je wel het gezang van de moskee. Dit gebeurt al tussen 5 en 6 uur in de ochtend. Maar met een paar witte watjes in je oren heb je geen last meer van het gemekker en de straat geluiden.

Naast het Empire Hotel liggen een paar winkeltjes. Eén van de eigenaren is Eddy. Althans dat is zijn bijnaam. Deze verzorgd excursies. Wij hebben via hem een dagje Luxor en een super safari geboekt. Snorkeldag is ook echte aanrader.

Ik heb het super gehad !!

Anne Hettema

Gereisd Met vrienden in november 2010

Prima hotel en geweldig gezellige peanutsbar

Anita Beckman
6-10-2010

Hotel Triton Empire Inn is een prima hotel.Wij zijn daar 3 weken geweest,vriendelijk personeel,schone kamers. Strand is bereikbaar via Titon Empire Beach voor 10 pond(1,38)regelen ze elke dag een prima plek voor je op het strand.

Onze avonden brachten we doorin de Peanutsbar vlak naast het hotel. Gezellige eigenaren vriendelijk personeel en geweldig eten voor weinig geld. En een gezellige plek om via wifi contact te houden met het thuisfront. Een heerlijke vakantie gehad

Gereisd Met partner in september 2010

ja geweldig

Ankie
27-9-2010

het hotel was in eerste instantie niet wat we geboekt hadden maar door medewerking van Nasser hebben we een onvergetelijke vakantie gehad we gaan snel weer terug Getekend The Goldon Girls

Gereisd Met vrienden in september 2010

wel aardig hotel

de jong
14-8-2010

in 2001 ben ik voor de eerste keer in Hurghada geweest in Three Corners Empire. Het heet nu dus Triton Empire Inn. De manager Mohammad en ik hadden de eerste avond een aanvaring over 'live music'' maar de volgende dag heeft hij zijn excuses aangeboden. de verdere vakantie heb ik een zeer goed contact met Mohammad gehad en kreeg zelfs op de dag dat ik wegging een mooie egyptische vlag op een standaard. heb met de manager gesproken over het eten, want de kok toendertijd had geen fantasie. het was of kip met patat, of patat met kip. en vaak lauw. in de omgeving waren er wel een paar terrassen en een koffieshop, waar je fantastische cappuccino kon drinken en daar heb ik waterpijp leren roken. wil toch nog wel een keer terug om te kijken of Mohammad er nog werkt.

Gereisd Alleenreizend in juni 2001

Mooie Vakantie

Nadine & Dennis
4-8-2010

Hi People

Het triton empire BEACH. ( Juli 2010 ) Wij hadden het strand en zwembad direct aan het resoort vast "Heerlijk " Wij hebben het super naar ons zin gehad. Zeer vriendelijke mensen die daar werken, De hotels waren netjes schoon. Als er een probleem was werd het opgelost. Het eten was wennen maar wel lekker. We hadden all inclusief maar zijn nog wel buiten de deur wezen eten.

Als je in hurghada ben moet je zeker naar de peanutsbar gaan "nederlandse bar" paar min van het hotel af.

Ik raad jullie aan om naar hurghada te gaan om : te snorkelen of duiken, shoppen, safari Wees van je voren wel voorbereid, De auto's rijden echt heel anders dan in Ned. Ze proberen je te overhalen om wat te kopen bij hun. Neem losse euro's mee Uiteraard kan je daar vanuit de pin automaat gewoon geld pinnen en dan komen er egyptische pond

Gereisd Met partner in januari 2010

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaHammam
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Empire Inn in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Empire Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.