Aparthotel Elysees Dream Beach

Aparthotel
Aparthotel Elysees Dream Beach
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Elysees Dream Beach voor je op een rij gezet:

47 reviews over Aparthotel Elysees Dream Beach in het Nederlands

Na een nijlcruise heb ik hier nog 2 dagen in dit hotel gezeten. Van te voren hadden wij al fooi gegeven aan de reisleider voor al het personeel. Echter werden onze koffers niet naar de kamer gebracht. De kamer was groot en nieuw en zag er goed en schoon uit. De bediening was verder erg chagrijnig. Zodra je het zwembad zacht in sprong ipv de trap te nemen werd er al boos gekeken en om je kamernummer gevraagd...

Aan het strand heeft het hotel een 'dreambeach'. Dit zag er wel mooi uit en hier kan je lekker liggen, eten, drinken en zwemmen. Ook aan het zwembad kan je heerlijk ontspannen en drinken.

Verder had Hurghada een probleem met diesel, waardoor er vaak geen water en geen airco was, omdat alle machines hier blijkbaar op diesel draaien.

Wij moesten om 12 uitchecken, maar zouden pas om 6 uur opgehaald worden. Het bandje wordt doorgeknipt, de koffers worden in openbare gangen gedumpt en je mag het dan verder uitzoeken. Service hoef je niet meer te verwachten.

dit nooit meer

charly
2-8-2012

hotel is zeer slecht iets voor zeer oude mensen,jonge mensen kunnen er niet genieten en worden af gesnouwd,vragen voor alles geld ook als je all inn hebt,wordt gestolen op de kamer,slechte service.raad het niemand nog aan .tijdens de ramadan nog slechter .geen waardering voor de europianen.

ook geen animatie in het hotel.

super hotel

marysia
6-7-2012

nie polecam

Damian
27-6-2012

to był mój 3 raz w Egipcie, hotel z zewnatrz wygląda ładnie i robie wrażenie, wewnatrz tez nie jest źle - zależy jak kto trafi dawanie pieniedzy w paszporcie nie ma sensu.

Jedzenie to monotonia i wiekszość rzeczy przydzielana, w wetrsjii all nalewane po pół kubka napojów, obsługa arogancka czekająca na bakszysz.

Basen w hotleu wyglada nijak. Plaża ładna leżaki i reczniki bezpłatnie

Osobiście nie polecam tego hotelu nikomu, za mniejsze pieniądze polecam sharme i tam obojetne jaki hotel

Slecht eten en zeer achterdochtig personeel.

buijtenhek
28-5-2012

Slecht eten en zeer achterdochtig personeel.

Nooit meer!

Yvonne
4-5-2012

Na een Nijlcruise kwamen we voor de resterende 3 dagen in dit hotel. We hadden voor die dagen all-inclusive bijgeboekt.Hadden we dat maar nooit gedaan. Eten is van een hoog gaarkeuken-gehalte;bakken met bloemkool, wortelen en glazige aardappelen. We zijn iedere avond uit eten gegaan.

Verder had je het idee dat je aan de Zwarte Zee zat ipv de Rode, want er verblijven alleen Russen.

Als je een kamer in het hoofdgebouw hebt, vanaf nr 1000, is die groot en mooi. De kamers met de 500-nummers moet je niet hebben.

Prime prijs kwaliteitverhouding

Jansen
10-4-2012

elysees in hurghada is een middelgroot hotel met een privestrand aan de overkant van de straat. Medewerkers zijn een stuk vriendelijke als ze in de gaten hebben dat je geen Rus bent.

All inclusive is erg beperkt. Kamers groot en schoon. De airco gaat snachts op fan over.

viel tegen

r_boekelaar
9-4-2012

Voor en na een nijlcruise verbleven we in dit hotel. ( 1 nacht) Kamers zeer ruim, prima bedden en aardig schoon. Buurt is niet echt fantastisch, veel nieuwe onafgebouwde hotels. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten matig. Volledig ingesteld op de Russen, die lawaaiierig ( 's nachts)en constant dronken zijn. Wodka en rum zijn all-inclusive, maar de witte wijn moet je betalen.

Przepiękne miejsce!

Asia
9-4-2012

Serdecznie polecam hotel Elysee. Byłam tam w maju 2011 z chłopakiem! Najpiękniejsza plaża, obsługa bardzo miła i gościnna, dobre jedzenie, jedyna wada ze oni jenakladaja :/ Baseny super, alkoholu duzo :) Polecam serdecznie!

nigdy więcej

Weronika
9-2-2012

Obsługa niemiła, w wersji all inclusive nie można było się niczego doprosić - ciągle słychać było odpowiedź, że tego co akurat zamawiam do picia nie ma. W ofercie all inclusive był podwieczorek, który przez ponad tygodniowy pobyt zdarzył się raz. Jedzenie codziennie to samo i w dodatku nie smaczne, a po 2 dniach wręcz nie do przełknięcia. Przez połowę pobytu w pokojach nie działała klimatyzacja. Poza tym przy basenach strasznie brudno. Nie polecam i na pewno nie wrócę.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Elysees Dream Beach in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Elysees Dream Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Elysees Dream Beach scoort een 6.37 uit 10 op basis van 47 reviews.