Aparthotel Elysees Dream Beach

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Elysees Dream Beach voor je op een rij gezet:

49 reviews over Aparthotel Elysees Dream Beach

• 5Maarten05-08-2012

Mooie kamers, mooie strandlocatie, slecht hotel

Na een nijlcruise heb ik hier nog 2 dagen in dit hotel gezeten. Van te voren hadden wij al fooi gegeven aan de reisleider voor al het personeel. Echter werden onze koffers niet naar de kamer gebracht. De kamer was groot en nieuw en zag er goed en schoon uit. De bediening was verder erg chagrijnig. Zodra je het zwembad zacht in sprong ipv de trap te nemen werd er al boos gekeken en om je kamernummer gevraagd... Aan het strand heeft het hotel een 'dreambeach'. Dit zag er wel mooi uit en hier kan je lekker liggen, eten, drinken en zwemmen. Ook aan het zwembad kan je heerlijk ontspannen en drinken. Verder had Hurghada een probleem met diesel, waardoor er vaak geen water en geen airco was, omdat alle machines hier blijkbaar op diesel draaien. Wij moesten om 12 uitchecken, maar zouden pas om 6 uur opgehaald worden. Het bandje wordt doorgeknipt, de koffers worden in openbare gangen gedumpt en je mag het dan verder uitzoeken. Service hoef je niet meer te verwachten.

• 1charly02-08-2012

dit nooit meer

hotel is zeer slecht iets voor zeer oude mensen,jonge mensen kunnen er niet genieten en worden af gesnouwd,vragen voor alles geld ook als je all inn hebt,wordt gestolen op de kamer,slechte service.raad het niemand nog aan .tijdens de ramadan nog slechter .geen waardering voor de europianen. ook geen animatie in het hotel.

• 0buijtenhek28-05-2012

Slecht eten en zeer achterdochtig personeel.

Slecht eten en zeer achterdochtig personeel.

• 5Yvonne04-05-2012

Nooit meer!

Na een Nijlcruise kwamen we voor de resterende 3 dagen in dit hotel. We hadden voor die dagen all-inclusive bijgeboekt.Hadden we dat maar nooit gedaan. Eten is van een hoog gaarkeuken-gehalte;bakken met bloemkool, wortelen en glazige aardappelen. We zijn iedere avond uit eten gegaan. Verder had je het idee dat je aan de Zwarte Zee zat ipv de Rode, want er verblijven alleen Russen. Als je een kamer in het hoofdgebouw hebt, vanaf nr 1000, is die groot en mooi. De kamers met de 500-nummers moet je niet hebben.

• 7Jansen10-04-2012

Prime prijs kwaliteitverhouding

elysees in hurghada is een middelgroot hotel met een privestrand aan de overkant van de straat. Medewerkers zijn een stuk vriendelijke als ze in de gaten hebben dat je geen Rus bent. All inclusive is erg beperkt. Kamers groot en schoon. De airco gaat snachts op fan over.

Alleenreizend

• 6r_boekelaar09-04-2012

viel tegen

Voor en na een nijlcruise verbleven we in dit hotel. ( 1 nacht) Kamers zeer ruim, prima bedden en aardig schoon. Buurt is niet echt fantastisch, veel nieuwe onafgebouwde hotels. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Eten matig. Volledig ingesteld op de Russen, die lawaaiierig ( 's nachts)en constant dronken zijn. Wodka en rum zijn all-inclusive, maar de witte wijn moet je betalen.

• 8Alex03-02-2012

Prima prijs/kwaliteit

Voor en na een nijlcruise hebben we hier verbleven. De eerste dag dat we hier verbleven hebben we ons aan het eten gewaagd, waardoor we zeker wisten hier geen all inclusive te willen. Eten was vreselijk en daar er voldoende mogelijkheid was elders te eten hebben we voor die optie gekozen.

We zaten (gelukkig) in een zeer rustige periode waardoor er buiten onze groep en een kudde Russen eigenlijk zeer weinig te doen was. Ik denk dat wanneer het drukker zou worden dit geen fijn hotel zou zijn. De kamers zijn heerlijk ruim, voorzien van koelkast, flatscreen en meer dan genoeg stopcontacten. Twee twijfelaars (in ons geval althans) waar we heerlijk op geslapen hebben. Eigenlijk qua bed het beste hotel dat we ooit hebben gezien.

Ligging is goed, niet te druk, niet te rustig. Supermarktje om de hoek is bijzonder goedkoop, maar hou hem in de gaten (Zal niet door het hotel worden aangeraden vanwege geloof (koptisch -- islam). Alles bij elkaar in eind januari een prachtige plaats om te zijn.

• 8Joyce19-12-2011

Geweldige tijd gehad!

Zeer aardig personeel, werken erg hard om het naar je zin te maken. Wij zaten in het nieuwe gedeelte en hadden geen op-aanmerkingen. Tja, je moet niet denken dat je in Nederland zit natuurlijk. Het enige was dat het eten wat eenzijdig was maar wat er was was wel goed. Dreambeach is schoon en netjes. We werden bij aankomst al meteen goed opgevangen! Dus van al de negatieve verhalen hebben wij helemaal NIETS meegekregen! We gaan zelfs weer terug!

• 4silvia11-09-2011

minimale all inclusief

Als je daar aankomt moet je alles zelf uitzoeken want er zijn maar bepaalde plekken waar je gratis drinken kunt halen. Voor het eten moet je in de rij staan. Ze kunnen de capaciteit van mensen niet aan. Bij het avondeten is het zo druk dat als je drinken bestelt ze heel onvriendelijk zijn. Bij de dreambeach is het beter. Je moet vroeg zijn voor een bedje bij het strand want anders lig je in het zand. Iedereen kan naar dit strand komen en niet alleen mensen van het hotel.

• 8MO11-08-2011

Ruime kamers en schoon!

Prima hotel! Kamers zijn echt super ingericht en je hebt zelfs een koelkast! Zwembad was niet erg groot, maar heerlijk voor de verkoeling. Het strand bereik je door een weg over te steken, 2 minuten lopen ongeveer. Een massage daar is echt aan te raden! Met de taxi kun je de stad in en kost maar €2. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad!

2 tips over Aparthotel Elysees Dream Beach

• r_boekelaar, 09-04-2012

Even verderop zit een pizzaria en Bulls, waar je prima kunt eten. Het hotel heeft daar ook een pub. Ziet er gezellig uit, maar is alweer voornamelijk bezet door de Russen.

• Maarten, 05-08-2012

Schuin tegenover het hotel zit een supermarkt en pharmacy. Hier kan je in tegenstelling tot de meeste winkels rustig rondkijken, voordat je iets koopt. Ook kent het personeel enkele Nederlandse woorden en zijn ze tegenover de west-europeanen veel aardiger dan tegen de russen/oost-europeanen. Ook de prijzen zijn een stuk goedkoper!

Owja en neem geen All-in. Het eten om de hoek is heel goedkoop(grote pizza 4 euro, T-bonesteak 11 euro) en velen malen beter dan in het hotel.

0 vragen over Aparthotel Elysees Dream Beach

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand100 m
    • Privé strandAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages