Hotel El Samaka Beach

• Animatie

76 reviews over Hotel El Samaka Beach

• 9Rakia Baroud18-04-2011

wat een goed hotel

ik ben net van mijn vacantie terug het was practig en de service en kwalitiet zijn prima nooit verwacht van een 3 sterren hotel

Gereisd met vrienden in april 2011

• 3maria karssen 03-01-2011

nooit meer

Ontzettende smerigheid. als je niet oppaste bleef je overal aan vastplakken. ik kreeg zelfs de indruk dat het linnengoed zonder wasmiddel werd gewassen zo vies en vergoord was het.om over het interieur maar niet te spreken het was overal even vies. volgens mij heeft prijs niets met hygiene te maken kortom gezegt nooit meer.

Gereisd met partner in december 2010

• 1Rob en Ellen26-08-2010

nooit meer!!!!

Het mag eigenlijk geen hotel heten. Wij zijn er 10 dagen geweest. 5 dagen geen water de rest van de dagen druppels uit de douchekraan. Douchen bij het zwembad. Het lijkt wel of je op de camping zit. Eten moet je er vooral niet doen. Airco valt uit in het midden van de nacht. Bloedheet op de kamer. 35 graden. Alles is te vies om aan te pakken. Kortom niet naar toe gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Joke23-08-2010

I like !

Ik snap niet dat jullie zo een slechte commentaar kunnen geven, overdrijven jullie niet een beetje? Ik ben deze zomervakantie naar Turkije geweest, totaal niet te vergelijken met El Samaka ! Volgend jaar kom ik terug naar Egypte, naar hier. Zoek jij maar eens een hotel met zo een prachtige tuin, en het strand zo dicht bij het hotel. Over de animatoren valt ook niet te klagen, ze doen hun best !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 3Erik01-03-2010

Nooit meer

Mischien zaten we er ook niet in de juiste periode (augustus 50 graden C) mijn dochter van toen 4 uitgedroogd en een buikgriep van het eten daar. Ze heeft 2 dagen en nachten in een prive kliniek gelegen. Wij zijn elke avond wezen eten bij het HardRock cafe. Hier waren ze erg aardig en het eten was erg lekker. Ook lekker waren de export heinekens die lekker koud waren. Nu gaan we met 2 weken weer naar Egypte alleen naar een 5 sterren resort. Hopen dat het nu beter gaat.

El Samaka.... nooit weer.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 7Gré12-02-2010

super ligging

Van de hotelkamer moet je je niet te veel voorstellen. Bed erg hard ( matras op beton). Werd wel elke dag netjes schoongemaakt. Badkammper erg povertjes, niet meer schoon te krijgen door bruin water. Niet altijd warm water. Ontbijtbuffet was voldoende. Het buffet 's avonds was gewoon slecht, niet lekker, niet smaakvol opgediend, weinig gebruikers hiervan. Maar de omgeving is echt super, heerlijk met bedjes aan het water. Dicht bij de plaats Hurgada zelf, zodat je 's avonds goedkoop een (shared) taxi naar het dorp kunt nemen om daar super goed te eten en leuk te shoppen. Je moet wel duidelijk zijn tegen de verkopers, geen belangstelling tonen voor iets als je het niet van plan bent te kopen.

Gereisd met partner in november 2005

• 7peter en ria van der beek-donk kamer 79520-01-2010

"Wat een topper"

Wij zijn van 05 jan tot 19 jan 2010 in het hotel geweest en zijn redelijk tevreden over het hotel.Wat eten betreft was het goed niet overdadig. Waren veel russen maar in overleg met europeanen heeft directeur etenstijden verandert door eerst europeanen te laten eten van 6.00-7.00 uur en savonds van 1800-1900 uur daarna mochten pas de andere gasten. Animatie was voor verbetering vatbaar maar dit gaat op korte termijn binnen twee maanden gebeuren heeft de directeur ons beloofd.Er waren goede duikmogelijkheden en ook om te snorkelen.Wij gaan hier zeker terugkomen.Wanneer je commentaar op het beleid hebt ligt het aan jezelf. Je hoeft je ongenoegen maar kenbaar te maken aan de directeur hr zack en hij gaat verbetering invoeren,de man spreekt vloeiend 7 talen waaronder nederlands.

Gereisd met partner in januari 2010

• 6Pim & Pascale09-01-2010

niet gruwelijk, maar niet meer...

wij zijn net terug van een weekje in ElSamaka Comfort Hotel. 3e keer in Egypte (om te duiken),eerste keer in Hurghada. Hotel is gedateerd. De Russen vielen inderdaad onmiddelijk op maar hebben we verder weinig last van gehad. Eten viel tegen. Wij wisten niet dat half-board betekend dat je ook 's avonds in het hotel kan eten dus wij zijn iedere dag buiten de deur wezen eten. Maar dit is sowieso aan te raden. Het ontbijt was ook niets. Verder hadden we nog problemen met het warme water,is echter wel verholpen toen we erover klaagden). We weten hoe het anders kan en zullen waarschijlijk niet naar Hurghada terugkeren. Positief: hotel overall goede prijs-kwaliteit verhouding, mooie duiken gemaakt Luxor-excursie was beetje te kort maar wel leuk en de organisatie via touroperator was super! Al met al lekkere vakantie geweest. Dus geen gruwelverhalen, maar ook niet superdelux.

Gereisd in januari 2010

• 1M28-10-2009

NOOIT MEER El samaka!!

We wisten dat het hotel geen 5 sterren zou hebben maar dit is abnormaal. Het eten is altijd lauw, erg eentonig en gewoon echt slecht! De eetzaal is te goor voor woorden, de vloer wordt niet schoongemaakt, glazen zijn vet, placemats op de tafels goor. Het enige drinken dat ze hebben is water, cola, namaak sinas en bier. Let op met water trouwens want het personeel hervult de waterflessen, neem dus altijd een fles met een gesealde dop! Resultaat: na 2 dagen diaree en koorts. Wij hadden halfpension maar aten buiten de deur, ontbijd sloegen we vaak over omdat het te vies voor woorden is. Veel russen en allemaal asociaal! Het personeel maakt het ook niets uit wat je te zeggen hebt, ze beloven van alles maar doen niets! Het strand mag je trouwens geen strand noemen, aftanse ligbedden met gore matrassen. Een steiger uit het jaar 0 om het water in te gaan...kortom geef liever iets meer geld uit dan ooit naar El Samaka te gaan.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 3duiker27-10-2009

wat een belabberde service

Wij zijn hier 15 dagen geweest, maar wat een geluk dat we overdag veel weg waren ivm excursies / duiken! Naast het altijd lauwe en eentonige eten (waar je je eerst langs de Russen moest vechten) was vooral de service verschrikkelijk. Ivm een aantal excursies zouden ontbijtpakketten klaar gemaakt worden, maar die werden elke keer 'vergeten', de afgesproken douche op de vertrekdag was ze ook 'ontschoten' en moest als Brugman voor gepraat worden, en vriendelijkheid was ver te zoeken (negeren is blijkbaar een sport). Ook nog eens veel te weinig (verouderde) ligbedden met nog minder matrassen was ook niet echt een aanrader voor degenen die veel in het hotel bleven. in verband met het hoge aantal hotels in Hurghada kan het niet moeilijk zijn een beter hotel te vinden.

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel El Samaka Beach info