Hotel Desert Rose Resort

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.1Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

44 reviews over Hotel Desert Rose Resort

• 8Lizette04-03-2007

Ik ben in de zomer van 2006 8 dagen naar dit resort geweest, erg groot en mooi! Let wel op je wisselgeld in het restaurant, zorg ervoor dat je het meteen terugkrijgt, anders kan je er naar fluiten. Verder een prima vakantie gehad! Nette, schone kamers. De excursie naar Caïro en snorkelen zijn aanraders! Het snorkelen is supermooi!

Gereisd in maart 2007

• 6Mies14-07-2006

Ik ben net terug van 10 dagen in het Desert Rose Resort. Hoewel het een mooi complex is, met mooie zwembaden en een groot strand, vind ik dat dit hotel absoluut geen vijf sterren verdient. Het eten was zelden warm, en niet lekker. En ik ben echt geen moeilijke eter! Ik ben ook drie dagen ziek geweest mede door het eten (ik moest aan een infuus, en mocht mijn kamer niet uit). Ze gebruiken overal kraan water voor (het wassen van groenten en fruit etc). De service verschilt nogal. De mensen van de schoonmaak doen goed hun werk, en als je steeds fooi neerlegt, maken ze mooie kunstwerken van je handdoeken. Maar de mensen van de restaurants zijn vaak een stuk onvriendelijker. Wat ik wel absoluut kan aanraden is een snorkeltrip met de Picasso2 (de boot van het resort). Het personeel van de boot is heel aardig. Ook het eten op de boot is stukken lekkerder dan in het hotel!

Gereisd in juli 2006

• 8lianne derksen11-11-2005

Net terug, erg groot opgezet resort waar het misschien zomers goed toeven is, maar in het najaar erg ongezellig,het is een hotel dat veel gebruikt wordt in combinatie met nijl cruise e.d.Service en receptie is goed, eten erg massaal, en voornamelijk russische gasten. Geen hotel dus waar je twee weken moet blijven.

Gereisd in november 2005

• 8inez16-10-2005

Prima hotel. Ondanks dat het een groot resort is had ik niet het gevoel. Er heerste toch een soort rust. Mooie zwembaden.

Gereisd in oktober 2005

• 6Joris de Vries14-10-2005

Groot resort 18km buiten Hurghada na een nijlcruise wel even wennen aan de massale indruk! Het complex is voorzien zien van drie mooie zwembaden, de kamers zijn netjes maar niet bijzonder. Het eten in het main restaurant is zeer flauw, meestal lauw of koud en niet altijd even gaar ondanks het aanbod vond ik het eten zeer slecht! de overige restaurants op het complex hebben veel meer smaak!

Gereisd in oktober 2005

• 8Karin22-08-2005

Prima hotel met goede service. Prachtige kamer en eten is van goede kwaliteit. Variatie zou beter kunnen. Uitgebreid opgezet complex, maar lekker rustig, je merkt niets van het grootschalige en jue hoeft godzijdank geen ligbedden om 7 uur 's ochtends met je handdoek te bedekken zoals in vele andere hotels wel het geval is. Zijn al in vele hotels in Egypte geweest, maar dit is echt een heel goede en we gaan er zeker nog eens terug naar toe, terwijl wij toch behoorlijk veeleisend zijn. En de ligging....... dat weet je als je boekt, maar in 20 minuten ben je met het busje in Hurghada! Bovendien is er een nieuwe winkelgalerij aan de overkant van de weg! Een aanrader!!!!!

Gereisd in augustus 2005

• 8Lou03-04-2005

Erg groot complex. Ligging ver buiten Hurghada, dat met de bus wel goed te bereiken is. Service prima.Kamers prima. Fijne zwembaden. Eten wat minder, meestal lauw tot koud, vlees soms niet gaar, wel veel keuze.

Gereisd in april 2005

• 7Josanne09-02-2004

Groot complex met alles erop en eraan. Kamers zijn vrij simpel.

Gereisd in februari 2004

• 7floor25-01-2004

prima hotel, de kamers vond ik persoonlijk iets minder.

Gereisd in januari 2004

Hotel Desert Rose Resort info