Hotel Desert Rose Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Desert Rose Resort voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Desert Rose Resort

• 6Nick17-05-2016

Slechtste vakantie ooit!

Ontzettend slecht eten! Totaal geen variatie en vaak nog rauw vlees of vis. Ik ben hier erg ziek van geworden. Heel de dag door huilende kinderen en baby's. Veel Egyptenaren komen met hun kinderen naar het Resort om een dagje te zwemen. Deze mensen zijn erg brutaal en hebben totaal geen respect voor de Europeanen. Let op met taxi's nemen want ze beroven je geld met een geld wissel truck. Helaas kom je daar later pas achter als je geld weg is. Voor ons nooit geen Egypte meer.

• 9peter17-10-2013

helemaal goed!

Locatie helemaal top! rode zee fantastisch! bij het resort ook koraal te bewonderen, animatie goed. voor ons gezelschap helemaal perfect.

Met jonge kinderen

• 0van Lierop11-05-2012

leuk hotel, maar veel Russen

Wij zijn met de meivakantie 8 dagen in dit hotel geweest. Groot resort met 90% russen, maar in het algemeen waren ze erg vriendelijk. Er was een speciaal restaurantje waar alleen maar duitsers, nederlanders en polen aten. het eten was daar wel warm, maar niet heel gevarrieerd. Personeel was erg vriendelijk als ze wisten dat jij een Nederlander was! In het algemeen een zeer geslaagde vakantie, alleen waren we wat dagen ziek (maar dat is vaak zo in Egypte).

• 9saskia12-02-2009

heerlijke vakantie behalve het eten.

ik en me beste vriendin waren hier zomer 2008. (juli). het hotel is ruim opgezet en ziet er netjes uit. mooie zwembaden en schoon. vriendelijk personeel. als je zegt dat je uit nederland komt dan vinden ze dat prachtig. de kamer was erg ruim. alleen hadden wij wat last van mieren. We hebben er de schoonmakers bij gehaalt en die hebben het meteen opgelost. eten viel ons erg tegen. wij zijn heel makkelijk maar dat was het enigste min punt. Ik heb meteen maar wat foto's bijgevoegd want zag dat er nog niets stond. in vergelijking met animatie in tunesie was dit hotel flut. maar wij vermaakte ons s avonds wel. oriental show in hurghada zelf. Of een discotheek opgezocht. Kortom: een hele goede vakantie!! En het weer is natuurlijk heerlijk daar!!

Met vrienden

• 9els30-10-2008

mooie vakantie

net terug van een 8 daagse vakantie in desert rose. een mooi resort mooi strand, mooie zwembaden met voldoende ligbedden en kamers. vriendelijk personeel. Het eten vonden wij wat minder, het meeste was verre van warm, miste bij het ontbijt de kaas en doordat het een groot resort is erg massaal. als je moeilijk slaapt heb je wel last van de muziek in de disco, dat doorgaat tot 3 uur. jammer dat als je om 12 uur uitcheckt geen gebruik meer mag maken van het all incl. wij werden om 17 uur opgehaald. verder een fijne vakantie gehad

• 9Nellie jaegers10-01-2008

prachtig hotel,goed eten,keus genoeg en wat de kamers betrof zou ik die thuis willen hebben zo groot. Vriendelijk personeel,heerlijk hotel na een heerlijke nijlcruise,al met al wij 6 personen waren heel tevreden. en gaan zeker nog eens terug.

Familie

• 8Thomas02-01-2008

We zijn net terug uit dit hotel. En het hotel heeft ons prima vermaakt. het eten was redelijk goed, en het was bij ons ook warm. misschien omdat wij altijd de eerste waren die aan het eten waren. de verdere verloop van de dag waren wij aan het duiken (niet bij het complex zelf). maar de service was super. vooral de obers bij niet roken waren bijzonder aardig en we hebben ze pas helemaal aan het einde van de vakantie een fooi gegeven! we zijn er SUPER veel russen (90%, dat zeiden de obers.)

Familie

• 7Guido27-09-2007

Wij zijn hier geweest in juni 2007, en mij zien ze daar niet meer terug. Het is de eerste keer dat wij tijdens een buitenlandse vakantie goed ziek zijn geworden van de versterkte voeding. De aangeboden voedng is qua temperatuur te laag, en het is veel hetzelfde. De accomodatie is oke, en de kamers ook. Verder is het bediendend personeel vriendelijk. Er is een ruim opgezet strand, plaats genoeg, en je hoeft niet vroeg je bed uit om een plaatsje te reserveren. Het complex is zeer ruim opgezet met alleen maar laagbouw. Aan de overkant van het compex bevind zich een winkelpromenade met zeer agressieve verkopers, waar je niet voor je plezier gaat lopen.

• 8Lizette04-03-2007

Ik ben in de zomer van 2006 8 dagen naar dit resort geweest, erg groot en mooi! Let wel op je wisselgeld in het restaurant, zorg ervoor dat je het meteen terugkrijgt, anders kan je er naar fluiten. Verder een prima vakantie gehad! Nette, schone kamers. De excursie naar Caïro en snorkelen zijn aanraders! Het snorkelen is supermooi!

Anders

• 6Mies14-07-2006

Ik ben net terug van 10 dagen in het Desert Rose Resort. Hoewel het een mooi complex is, met mooie zwembaden en een groot strand, vind ik dat dit hotel absoluut geen vijf sterren verdient. Het eten was zelden warm, en niet lekker. En ik ben echt geen moeilijke eter! Ik ben ook drie dagen ziek geweest mede door het eten (ik moest aan een infuus, en mocht mijn kamer niet uit). Ze gebruiken overal kraan water voor (het wassen van groenten en fruit etc). De service verschilt nogal. De mensen van de schoonmaak doen goed hun werk, en als je steeds fooi neerlegt, maken ze mooie kunstwerken van je handdoeken. Maar de mensen van de restaurants zijn vaak een stuk onvriendelijker. Wat ik wel absoluut kan aanraden is een snorkeltrip met de Picasso2 (de boot van het resort). Het personeel van de boot is heel aardig. Ook het eten op de boot is stukken lekkerder dan in het hotel!

Anders

0 tips over Hotel Desert Rose Resort

2 vragen over Hotel Desert Rose Resort

• Erma VERSTEEG, 27-09-2019

Liften

Klopt het dat dit hotel geen liften heeft?

• Jacinta, 26-02-2014

hotel en vlucht in èèn boeken??? Iemand tip??

Wij willen heel graag een keer naar dit hotel. Echter schijnt hij nergens te boeken te zijn als pakketreis??? heeft iemand een tip waar dit hotel met vlucht en alles ineen kan worden geboekt???

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Aantal kamers> 700
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive
    • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Chinese, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Nouvelle Cuisine, Oosters, Russisch, Steaks, Sushi, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet verplicht