Hotel Desert Rose Resort

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.1Fenomenaal

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

44 reviews over Hotel Desert Rose Resort

• 6Jelle En Diana22-01-2017

leuk voor 1 keer

Het personeel was super aardig en wilden alles voor je doen, de kamers zijn nodig toe aan een grote renovatie het eten was goed maar niet bijzonder

Gereisd met partner in januari 2017

• 2vakantieganger04-09-2016

Vreselijk!

Heel groot hotel vol met Egyptenaren die zich niet aan regels houden. Eten en drinken in het zwembad, voordringen bij de buffetten, borden vol opscheppen en laten staan. De meeste kunnen niet zwemmen en moeten gered worden. Personeel totaal niet vriendelijk of behulpzaam, alleen alles voor hun eigen volk. 2 dagen moeten wachten op een waterkoker voor de babyflessen. Bij aankomst savonds laat niet meteen de kamer en op de kamer niet eens een babybed. Kinderzwembad buiten nooit schoongemaakt. Bruin water. Vieze badkamers met schimmel. Schoonmaker 4 dagen niet gezien, toen gelukkig met dank aan de touroperator overgeplaatst naar een ander hotel waar alles top was!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Nick17-05-2016

Slechtste vakantie ooit!

Ontzettend slecht eten! Totaal geen variatie en vaak nog rauw vlees of vis. Ik ben hier erg ziek van geworden. Heel de dag door huilende kinderen en baby's. Veel Egyptenaren komen met hun kinderen naar het Resort om een dagje te zwemen. Deze mensen zijn erg brutaal en hebben totaal geen respect voor de Europeanen. Let op met taxi's nemen want ze beroven je geld met een geld wissel truck. Helaas kom je daar later pas achter als je geld weg is. Voor ons nooit geen Egypte meer.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9peter17-10-2013

helemaal goed!

Locatie helemaal top! rode zee fantastisch! bij het resort ook koraal te bewonderen, animatie goed. voor ons gezelschap helemaal perfect.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 0van Lierop11-05-2012

leuk hotel, maar veel Russen

Wij zijn met de meivakantie 8 dagen in dit hotel geweest. Groot resort met 90% russen, maar in het algemeen waren ze erg vriendelijk. Er was een speciaal restaurantje waar alleen maar duitsers, nederlanders en polen aten. het eten was daar wel warm, maar niet heel gevarrieerd. Personeel was erg vriendelijk als ze wisten dat jij een Nederlander was! In het algemeen een zeer geslaagde vakantie, alleen waren we wat dagen ziek (maar dat is vaak zo in Egypte).

Gereisd met partner in april 2012

• 9saskia12-02-2009

heerlijke vakantie behalve het eten.

ik en me beste vriendin waren hier zomer 2008. (juli). het hotel is ruim opgezet en ziet er netjes uit. mooie zwembaden en schoon. vriendelijk personeel. als je zegt dat je uit nederland komt dan vinden ze dat prachtig. de kamer was erg ruim. alleen hadden wij wat last van mieren. We hebben er de schoonmakers bij gehaalt en die hebben het meteen opgelost. eten viel ons erg tegen. wij zijn heel makkelijk maar dat was het enigste min punt. Ik heb meteen maar wat foto's bijgevoegd want zag dat er nog niets stond. in vergelijking met animatie in tunesie was dit hotel flut. maar wij vermaakte ons s avonds wel. oriental show in hurghada zelf. Of een discotheek opgezocht. Kortom: een hele goede vakantie!! En het weer is natuurlijk heerlijk daar!!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9els30-10-2008

mooie vakantie

net terug van een 8 daagse vakantie in desert rose. een mooi resort mooi strand, mooie zwembaden met voldoende ligbedden en kamers. vriendelijk personeel. Het eten vonden wij wat minder, het meeste was verre van warm, miste bij het ontbijt de kaas en doordat het een groot resort is erg massaal. als je moeilijk slaapt heb je wel last van de muziek in de disco, dat doorgaat tot 3 uur. jammer dat als je om 12 uur uitcheckt geen gebruik meer mag maken van het all incl. wij werden om 17 uur opgehaald. verder een fijne vakantie gehad

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9Nellie jaegers10-01-2008

prachtig hotel,goed eten,keus genoeg en wat de kamers betrof zou ik die thuis willen hebben zo groot. Vriendelijk personeel,heerlijk hotel na een heerlijke nijlcruise,al met al wij 6 personen waren heel tevreden. en gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met familie in januari 2008

• 8Thomas02-01-2008

We zijn net terug uit dit hotel. En het hotel heeft ons prima vermaakt. het eten was redelijk goed, en het was bij ons ook warm. misschien omdat wij altijd de eerste waren die aan het eten waren. de verdere verloop van de dag waren wij aan het duiken (niet bij het complex zelf). maar de service was super. vooral de obers bij niet roken waren bijzonder aardig en we hebben ze pas helemaal aan het einde van de vakantie een fooi gegeven! we zijn er SUPER veel russen (90%, dat zeiden de obers.)

Gereisd met familie in december 2007

• 7Guido27-09-2007

Wij zijn hier geweest in juni 2007, en mij zien ze daar niet meer terug. Het is de eerste keer dat wij tijdens een buitenlandse vakantie goed ziek zijn geworden van de versterkte voeding. De aangeboden voedng is qua temperatuur te laag, en het is veel hetzelfde. De accomodatie is oke, en de kamers ook. Verder is het bediendend personeel vriendelijk. Er is een ruim opgezet strand, plaats genoeg, en je hoeft niet vroeg je bed uit om een plaatsje te reserveren. Het complex is zeer ruim opgezet met alleen maar laagbouw. Aan de overkant van het compex bevind zich een winkelpromenade met zeer agressieve verkopers, waar je niet voor je plezier gaat lopen.

Gereisd met partner in juni 2007

Hotel Desert Rose Resort info