Hotel aan zeeWeer vandaag35°24°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Desert Rose Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Desert Rose Resort in het Nederlands

Geweldig! Genoten van dit prachtige resort

Egypt2019
10-3-2019

Het verbaast ons dat er zo weinig Nederlandse reviews op zoover staan (kijk daarom ook eens naar Duitse reviews, dat was onze doorslag om dit hotel toch te boeken). Wat een geweldig hotel! Super vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan. Overal is aan gedacht en aan schoonmakers niet te kort, wat ervoor zorgt dat dit hotel een dikke 10 krijgt voor hygiëne. Eten is top voor all-inclusive. Nooit eerder zo veel eten gezien dat OOK nog eens goed bereid is. Heel veel keuze. Voor ieder wat wils!

Er zijn drie zwembaden waarvan 1 verwarmd en 1 adult only. Daarnaast nog een apart waterparkje met glijbanen.

Mooi moderne loungeplekken, ook genoeg keuze waar je heen wilt. Popcorn, vuurkorven, leuke muziek, heerlijke cocktails...

Kamers zijn prima! Ook schoon, groot en badkamer is eveneens ruim!

Al met al een dikke aanrader. Onze eerste keer Egypte beviel ons hierdoor zo goed. Wij komen terug!! ☀️☀️☀️

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Geweldig

Miranda
19-5-2018

Dit is de 3e keer dat ik in ander half jaar in dit resort verbleef. Het is zo perfect dat ik nu alweer aan het kijken ben wanneer ik weer kan. Het resort zo schoon, vol 💐 en planten, goed eten in het buffet restaurant maar ook in de ala cart. Service is super. De staff is gewoon 100% top. Dichtbij de winkels. Dichtbij hurghada airport. Kortom voor mij de ideale vakantie plek. I❤it

Gereisd Met vrienden in april 2018

heerlijke vakantie behalve het eten.

saskia
12-2-2009

ik en me beste vriendin waren hier zomer 2008. (juli). het hotel is ruim opgezet en ziet er netjes uit. mooie zwembaden en schoon. vriendelijk personeel. als je zegt dat je uit nederland komt dan vinden ze dat prachtig. de kamer was erg ruim. alleen hadden wij wat last van mieren. We hebben er de schoonmakers bij gehaalt en die hebben het meteen opgelost. eten viel ons erg tegen. wij zijn heel makkelijk maar dat was het enigste min punt. Ik heb meteen maar wat foto's bijgevoegd want zag dat er nog niets stond. in vergelijking met animatie in tunesie was dit hotel flut. maar wij vermaakte ons s avonds wel. oriental show in hurghada zelf. Of een discotheek opgezocht. Kortom: een hele goede vakantie!! En het weer is natuurlijk heerlijk daar!!

Gereisd Met vrienden in juli 2008

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Chinese, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Nouvelle Cuisine, Oosters, Russisch, Steaks, Sushi, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Desert Rose Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Desert Rose Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.