Hotel Desert Rose Resort

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Desert Rose Resort voor je op een rij gezet:

42 reviews over Hotel Desert Rose Resort

• 9Sandra08-05-2019

Super hotel, zeker een aanrader

We hadden een foute start omdat we een suite on the beachsite hebben geboekt maar die was er niet. Best wel lang trouble gehad, uiteindelijk was het dag later in de avond opgelost en we zijn alsnog gaan verhuizen naar wat we geboekt hebben. Bovendien hadden we een VIP bandje (groene) en mochten dus luxer gaan ontbijten op het strand met super uitzicht. We kregen ook nog een prive trip naar aqua park Makadi Bay als compensatie voor een nacht in een ander kamer moeten slapen. Qua hotel is er niks aan te merken. Super netjes, wel erg groot dus veel lopen. Eten was top en we hebben al heel wat mee gemaakt in Egypte. Dit was beste hotel die we ooit hebben gehad. De personeel en alles was gewoon super en erg vriendelijk. Zwembaden top. Een bad was verwarmd. Daar mochten geen luchtbedden, geen bril met neus voor kinderen (snorkelbril zonder snorkel). Beetje flauw. Veel regels daar...maar ja...Super shows elke avond en veel te doen over dag.

• 2vakantieganger04-09-2016

Vreselijk!

Heel groot hotel vol met Egyptenaren die zich niet aan regels houden. Eten en drinken in het zwembad, voordringen bij de buffetten, borden vol opscheppen en laten staan. De meeste kunnen niet zwemmen en moeten gered worden. Personeel totaal niet vriendelijk of behulpzaam, alleen alles voor hun eigen volk. 2 dagen moeten wachten op een waterkoker voor de babyflessen. Bij aankomst savonds laat niet meteen de kamer en op de kamer niet eens een babybed. Kinderzwembad buiten nooit schoongemaakt. Bruin water. Vieze badkamers met schimmel. Schoonmaker 4 dagen niet gezien, toen gelukkig met dank aan de touroperator overgeplaatst naar een ander hotel waar alles top was!

• 9peter17-10-2013

helemaal goed!

Locatie helemaal top! rode zee fantastisch! bij het resort ook koraal te bewonderen, animatie goed. voor ons gezelschap helemaal perfect.

0 tips over Hotel Desert Rose Resort

2 vragen over Hotel Desert Rose Resort

• Erma VERSTEEG, 27-09-2019

Liften

Klopt het dat dit hotel geen liften heeft?

• Jacinta, 26-02-2014

hotel en vlucht in èèn boeken??? Iemand tip??

Wij willen heel graag een keer naar dit hotel. Echter schijnt hij nergens te boeken te zijn als pakketreis??? heeft iemand een tip waar dit hotel met vlucht en alles ineen kan worden geboekt???

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • Aantal kamers> 700
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive
    • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
    • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Chinese, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Nouvelle Cuisine, Oosters, Russisch, Steaks, Sushi, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet verplicht