Hotel aan zeeWeer vandaag35°24°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Desert Rose Resort voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Desert Rose Resort in het Nederlands

Heerlijke vakantie gehad !

Elize
12-2-2019

Wij zijn net terug van 10 dagen Desert Rose. Een mooi hotel, 10 minuten van het vliegveld. Ad overkant winkeltjes en daarachter het overdekt winkelcentrum Senzo Mall; leuk om een avondje naar toe te gaan! Het eten in het hotel is prima. Behalve een buffetrestaurant zijn er nog 4 a la carte restaurants, die ook bij de AI-formule horen; wel even van tevoren reserveren! Verder zijn er maar liefst 4 zwembeden, waarvan 1 adult only en 1 quiet pool! Op het strand genoeg bedjes en als je de barman een fooitje geeft komt hij de hele dag drinken brengen. Bij de Bella Vista Bar bij het strand op de brug hebben ze smiddags heerlijke crepes, wafels, gebak en belegde broodjes, zeker het proberen waard !! Verder kun je snorkelen dat hebben wij niet gedaan (water te koud in febr) en surfen. Er is een animatieteam met een groot assortiment spel en sport, maar daar moet je van houden. Het enige minpuntje voor ons was de lage waterdruk in de douche.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

1x is genoeg

Erik
4-7-2017

Hygiene kamers is echt top. Handdoeken elke dag in een ander dier gevouwen. 1x zelf als aap die aan het plafond hing, erg leuk.

Service erg wisselend, maar voornamelijk erg slecht. Hygiene zwembad niet fantastisch en doe jezelf een plezier zorg ervoor dat je niet tijdens Egyptische vakanties gaat. Dit zijn gewoon geen prettige mensen (grote families) om tussen te zitten.

Eten is erg matig en smaakloos. Ook in de restaurantjes waar je als European ook mag eten. Wij zijn beide erg ziek geworden en moeten nu ook beide asn de antibiotica door e-coli besmetting.

Wifi erg matig. Verder is alles wel erg goedkoop. Tip. Spreek bij de taxi van te voren een prijs af en houd fit apart klaar om gepast te geven. Wisseltrucs en zelfs uit je portemonnee ritsen komt geregeld voor

Gereisd Met partner in juni 2017

Wij gaan er niet meer heen

Van den Hooven
7-4-2017

Te veel misverstanden , we waren er 15 dagen waarvan we er 8 van door het leven gingen met de Poolse nationaliteit en geloof me dat maakt verschil. Mijn vrouw heeft in deze vakantie 24x Latte machiato besteld maar 3 x heeft ze dat in 1 keer gekregen , de andere keren lukte dat gewoon niet , op de laatste dag deed de douche het niet , ook niet prettig zo vlak voor je vertrek. Conclusie dit resort was voor ons eenmalig .

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk voor 1 keer

Jelle En Diana
22-1-2017

Het personeel was super aardig en wilden alles voor je doen, de kamers zijn nodig toe aan een grote renovatie het eten was goed maar niet bijzonder

Gereisd Met partner in januari 2017

Slechtste vakantie ooit!

Nick
17-5-2016

Ontzettend slecht eten! Totaal geen variatie en vaak nog rauw vlees of vis. Ik ben hier erg ziek van geworden. Heel de dag door huilende kinderen en baby's. Veel Egyptenaren komen met hun kinderen naar het Resort om een dagje te zwemen. Deze mensen zijn erg brutaal en hebben totaal geen respect voor de Europeanen. Let op met taxi's nemen want ze beroven je geld met een geld wissel truck. Helaas kom je daar later pas achter als je geld weg is. Voor ons nooit geen Egypte meer.

Gereisd Met partner in mei 2016

leuk hotel, maar veel Russen

van Lierop
11-5-2012

Wij zijn met de meivakantie 8 dagen in dit hotel geweest. Groot resort met 90% russen, maar in het algemeen waren ze erg vriendelijk. Er was een speciaal restaurantje waar alleen maar duitsers, nederlanders en polen aten. het eten was daar wel warm, maar niet heel gevarrieerd. Personeel was erg vriendelijk als ze wisten dat jij een Nederlander was! In het algemeen een zeer geslaagde vakantie, alleen waren we wat dagen ziek (maar dat is vaak zo in Egypte).

Gereisd Met partner in Sat Apr 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

mooie vakantie

els
30-10-2008

net terug van een 8 daagse vakantie in desert rose. een mooi resort mooi strand, mooie zwembaden met voldoende ligbedden en kamers. vriendelijk personeel. Het eten vonden wij wat minder, het meeste was verre van warm, miste bij het ontbijt de kaas en doordat het een groot resort is erg massaal. als je moeilijk slaapt heb je wel last van de muziek in de disco, dat doorgaat tot 3 uur. jammer dat als je om 12 uur uitcheckt geen gebruik meer mag maken van het all incl. wij werden om 17 uur opgehaald. verder een fijne vakantie gehad

Gereisd Met partner in oktober 2008
2007

Wij zijn hier geweest in juni 2007, en mij zien ze daar is

Guido
27-9-2007

Wij zijn hier geweest in juni 2007, en mij zien ze daar niet meer terug. Het is de eerste keer dat wij tijdens een buitenlandse vakantie goed ziek zijn geworden van de versterkte voeding. De aangeboden voedng is qua temperatuur te laag, en het is veel hetzelfde. De accomodatie is oke, en de kamers ook. Verder is het bediendend personeel vriendelijk. Er is een ruim opgezet strand, plaats genoeg, en je hoeft niet vroeg je bed uit om een plaatsje te reserveren. Het complex is zeer ruim opgezet met alleen maar laagbouw. Aan de overkant van het compex bevind zich een winkelpromenade met zeer agressieve verkopers, waar je niet voor je plezier gaat lopen.

Gereisd Met partner in juni 2007

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Chinese, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Nouvelle Cuisine, Oosters, Russisch, Steaks, Sushi, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Desert Rose Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Desert Rose Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.