Hotel aan zeeWeer vandaag37°26°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Desert Rose Resort voor je op een rij gezet:

27 reviews over Hotel Desert Rose Resort in het Nederlands

Super hotel, zeker een aanrader

Sandra
8-5-2019

We hadden een foute start omdat we een suite on the beachsite hebben geboekt maar die was er niet. Best wel lang trouble gehad, uiteindelijk was het dag later in de avond opgelost en we zijn alsnog gaan verhuizen naar wat we geboekt hebben. Bovendien hadden we een VIP bandje (groene) en mochten dus luxer gaan ontbijten op het strand met super uitzicht. We kregen ook nog een prive trip naar aqua park Makadi Bay als compensatie voor een nacht in een ander kamer moeten slapen. Qua hotel is er niks aan te merken. Super netjes, wel erg groot dus veel lopen. Eten was top en we hebben al heel wat mee gemaakt in Egypte. Dit was beste hotel die we ooit hebben gehad. De personeel en alles was gewoon super en erg vriendelijk. Zwembaden top. Een bad was verwarmd. Daar mochten geen luchtbedden, geen bril met neus voor kinderen (snorkelbril zonder snorkel). Beetje flauw. Veel regels daar...maar ja...Super shows elke avond en veel te doen over dag.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig! Genoten van dit prachtige resort

Egypt2019
10-3-2019

Het verbaast ons dat er zo weinig Nederlandse reviews op zoover staan (kijk daarom ook eens naar Duitse reviews, dat was onze doorslag om dit hotel toch te boeken). Wat een geweldig hotel! Super vriendelijk personeel die altijd voor je klaar staan. Overal is aan gedacht en aan schoonmakers niet te kort, wat ervoor zorgt dat dit hotel een dikke 10 krijgt voor hygiëne. Eten is top voor all-inclusive. Nooit eerder zo veel eten gezien dat OOK nog eens goed bereid is. Heel veel keuze. Voor ieder wat wils!

Er zijn drie zwembaden waarvan 1 verwarmd en 1 adult only. Daarnaast nog een apart waterparkje met glijbanen.

Mooi moderne loungeplekken, ook genoeg keuze waar je heen wilt. Popcorn, vuurkorven, leuke muziek, heerlijke cocktails...

Kamers zijn prima! Ook schoon, groot en badkamer is eveneens ruim!

Al met al een dikke aanrader. Onze eerste keer Egypte beviel ons hierdoor zo goed. Wij komen terug!! ☀️☀️☀️

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Heerlijke vakantie gehad !

Elize
12-2-2019

Wij zijn net terug van 10 dagen Desert Rose. Een mooi hotel, 10 minuten van het vliegveld. Ad overkant winkeltjes en daarachter het overdekt winkelcentrum Senzo Mall; leuk om een avondje naar toe te gaan! Het eten in het hotel is prima. Behalve een buffetrestaurant zijn er nog 4 a la carte restaurants, die ook bij de AI-formule horen; wel even van tevoren reserveren! Verder zijn er maar liefst 4 zwembeden, waarvan 1 adult only en 1 quiet pool! Op het strand genoeg bedjes en als je de barman een fooitje geeft komt hij de hele dag drinken brengen. Bij de Bella Vista Bar bij het strand op de brug hebben ze smiddags heerlijke crepes, wafels, gebak en belegde broodjes, zeker het proberen waard !! Verder kun je snorkelen dat hebben wij niet gedaan (water te koud in febr) en surfen. Er is een animatieteam met een groot assortiment spel en sport, maar daar moet je van houden. Het enige minpuntje voor ons was de lage waterdruk in de douche.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Ann De Maecker
15-11-2018

Zeer goede sevice en enorm veilig

Gereisd Met oudere kinderen in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig

Miranda
19-5-2018

Dit is de 3e keer dat ik in ander half jaar in dit resort verbleef. Het is zo perfect dat ik nu alweer aan het kijken ben wanneer ik weer kan. Het resort zo schoon, vol 💐 en planten, goed eten in het buffet restaurant maar ook in de ala cart. Service is super. De staff is gewoon 100% top. Dichtbij de winkels. Dichtbij hurghada airport. Kortom voor mij de ideale vakantie plek. I❤it

Gereisd Met vrienden in april 2018

Fantastisch, een heerlijk resort

Marieke
20-8-2017

Alle mensen op het resort proberen het echt je naar je zin te maken. Van keukenhulp tot de general manager. Ze zijn erg betrokken en supervriendelijk. Het eten was zeer gevarieerd en goed. De zwembaden waren schoon en waren er veel! Het animatieteam was top. De kinderen hebben zich prima vermaakt met alle activiteiten, de shows waren leuk! Ze deden ook echt speciale dingen zoals een Pool Party (alleen voor de westerse mensen). Minpunt waren de Egyptenaren die daar zelf op vakantie heen gingen. Ze waren onbeschoft en hadden geen manieren. Het hotel beaamde dit ook en daarom konden bijvoorbeeld westerlingen in andere restaurants eten.

1x is genoeg

Erik
4-7-2017

Hygiene kamers is echt top. Handdoeken elke dag in een ander dier gevouwen. 1x zelf als aap die aan het plafond hing, erg leuk.

Service erg wisselend, maar voornamelijk erg slecht. Hygiene zwembad niet fantastisch en doe jezelf een plezier zorg ervoor dat je niet tijdens Egyptische vakanties gaat. Dit zijn gewoon geen prettige mensen (grote families) om tussen te zitten.

Eten is erg matig en smaakloos. Ook in de restaurantjes waar je als European ook mag eten. Wij zijn beide erg ziek geworden en moeten nu ook beide asn de antibiotica door e-coli besmetting.

Wifi erg matig. Verder is alles wel erg goedkoop. Tip. Spreek bij de taxi van te voren een prijs af en houd fit apart klaar om gepast te geven. Wisseltrucs en zelfs uit je portemonnee ritsen komt geregeld voor

Gereisd Met partner in juni 2017

Wij gaan er niet meer heen

Van den Hooven
7-4-2017

Te veel misverstanden , we waren er 15 dagen waarvan we er 8 van door het leven gingen met de Poolse nationaliteit en geloof me dat maakt verschil. Mijn vrouw heeft in deze vakantie 24x Latte machiato besteld maar 3 x heeft ze dat in 1 keer gekregen , de andere keren lukte dat gewoon niet , op de laatste dag deed de douche het niet , ook niet prettig zo vlak voor je vertrek. Conclusie dit resort was voor ons eenmalig .

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk voor 1 keer

Jelle En Diana
22-1-2017

Het personeel was super aardig en wilden alles voor je doen, de kamers zijn nodig toe aan een grote renovatie het eten was goed maar niet bijzonder

Gereisd Met partner in januari 2017

Vreselijk!

vakantieganger
4-9-2016

Heel groot hotel vol met Egyptenaren die zich niet aan regels houden. Eten en drinken in het zwembad, voordringen bij de buffetten, borden vol opscheppen en laten staan. De meeste kunnen niet zwemmen en moeten gered worden. Personeel totaal niet vriendelijk of behulpzaam, alleen alles voor hun eigen volk. 2 dagen moeten wachten op een waterkoker voor de babyflessen. Bij aankomst savonds laat niet meteen de kamer en op de kamer niet eens een babybed. Kinderzwembad buiten nooit schoongemaakt. Bruin water. Vieze badkamers met schimmel. Schoonmaker 4 dagen niet gezien, toen gelukkig met dank aan de touroperator overgeplaatst naar een ander hotel waar alles top was!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderbuffet, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Arabisch, Aziatisch, Chinese, Engels, Europees-Aziatisch, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Mexicaans, Nouvelle Cuisine, Oosters, Russisch, Steaks, Sushi, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood, Zwitsers

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Desert Rose Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Desert Rose Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.