Hotel Dana Beach Resort

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Dana Beach Resort

Dana Beach Resort ligt net buiten het centrum van Hurghada in het oosten van Egypte. In deze rustige omgeving aan de Rode Zee kun je genieten van een ontspannen zonvakantie met temperaturen van rond de 30-35 graden in de zomer en dat voor een betaalbare prijs. Het hotel heeft een eigen privéstrand waar je vanuit het resort zo naartoe wandelt of met de boot naartoe, want dat kan ook. Waarom ook niet? De maaltijden in de themarestaurants vallen ook goed in de smaak. Het personeel is zó vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Wil je meer weten over Hotel Dana Beach Resort? Lees met ons mee.

Dana Beach Resort heeft meerdere verwarmde zwembaden waarvan één geheel nieuw is aangelegd. Kinderen hebben een eigen kinderbad en in de diverse speeltuintjes kunnen ze lekker klimmen en ravotten. Daarnaast zijn er ook genoeg glijbanen. Over het resort loopt een vijver waar je met een bootje tot aan het privéstrand kunt worden gebracht. Het resort heeft veel groen en staan er vele palmbomen, die vrolijk heen en weer dansen door de zachte, warme wind die altijd over het resort waait.

Het hotel is verder van alle gemakken voorzien. WiFi vind je in openbare ruimtes en op de kamers. Daarnaast vind je over het resort meerdere (snack)bars en een vijftal à la carte restaurants met elk hun eigen thema. Hierdoor wordt het eten bij Dana Beach Resort nooit eentonig. Vergeet ook niet een bezoek aan het koffiehuis Columbus met heerlijk gebak, deze is erg populair. ’s Avonds word je getrakteerd op live-muziek dat meestal tot een uur of 23.00 doorgaat. Mensen met kleine kinderen of vroege slapers geven aan dat de muziek soms wel wat luid is. Als je tot die tijd opblijft of de ramen dichtdoet, heb je hier sowieso geen last van.

Qua sportfaciliteiten is er ook meer dan genoeg variatie. Duik de fitnessruimte in of haak aan bij aerobics en aquarobics. Ben je meer van de teamsporten? Er is ook mogelijkheid om te basketballen, (beach)volleyballen en tennissen. Na het sporten kun je heerlijk ontspannen in een van de wellness mogelijkheden, zoals de sauna, hamam of het stoombad. Ook kun je kiezen voor een massage, de wellness is wel tegen betaling.

Hotelkamers

Een groot deel van de kamers van Dana Beach Resort zijn gerenoveerd. Er zijn kamers voor 1 tot 4 personen beschikbaar. Deze beschikken allemaal over een airconditioning, telefoon, WiFi, tv, kluis, balkon, koelkast en badkamer. De bedden in de kamers worden als zeer comfortabel beoordeeld. De voordeel kamer is mooi ruim en heeft alle basis faciliteiten, zoals zelfs met een gratis mini bar. De prijs-kwaliteitverhouding hiervan is uitstekend.

Ligging en omgeving in Hurghada, Egypte

Grote troef van Dana Beach Resort is het privéstrand waar je lekker kunt relaxen op je comfortabele ligbed, je bent hier binnen enkele minuten.

Het hotel ligt wat afgelopen van Hurghada, maar met de taxi ben je in maximaal een kwartiertje in het gezellige centrum van Hurghada. Het beste kun je de taxi via het hotel reserveren.

• Het vliegveld ligt op ongeveer 10 kilometer afstand.
  • Het centrum van Sakkala ligt op ongeveer 20 kilometer afstand.

Wil je ook een duik nemen in zee of in een van die heerlijke zwembaden? Vergelijk aanbieders en boek je verblijf naar Hotel Dana Beach Resort.

1014 reviews over Hotel Dana Beach Resort

• 2019
    9Carli ouburg23-03-2019

Super.

Super hotel veel restaurants met goed eten zeer goed personeel ze blijven in dir hotel investeren,prachtige tuin ook voor kinderen genoeg te doen!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10George15-03-2019

Uitstekend resort

Zeer goed resort. Mooi opgezet en aan de beach. Mooie ruime beach met zeer behulpzaam personeel. Je kunt in principe ten alle tijden een hapje eten. Eten is erg goed. Voordeel kamer mooi ruim met alle basis faciliteiten zelfs met een gratis mini bar. Prijs kwaliteit uitstekend. Ga zeker nog een keer naar toe. Aanbevelingswaardig resort.

Gereisd met partner in januari 2019

• 10Familie Severin10-03-2019

Top volgend jaar weer.

Waren dit jaar voor de 5 de keer, en wat hebben ze hard gewerkt in 11 maanden een nieuw zwembad erbij, bij het restaurant Castello een compleet 2 nwe verdiepingen erbij met een heerlijk groot terras, het hoofdgebouw ook een complete dichte overkapping waar je heerlijk kan zitten, helaas in de pub wordt er gerookt dat moet in deze tijd niet meer kunnen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

• 10Peter Reumkens10-03-2019

Super relax vakantie

Net terug van een weekje genieten bij dana beach. De service krijgt een dikke 10. Kinderzwembad en het zwembad tussen 4000 en 5000 verwarmd. Eten variërend en lekker. Koffiebar helemaal geweldig Let op, live muziek heel goed te horen bij blok 5000. Kinderen konden er niet van slapen, duurt tot 23uur.
    WiFi op kamer niet altijd goed.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Maurice van Wees04-03-2019

Fantastisch , perfect

Ben net 1 dag terug na mijn 2e vakantie daar. Super fijn en schoon resort. Personeel zeer vriendelijk en doen alles voor je . Zijn nu volop aan t renoveren van “ oude kamers”. Perfect eten ( tenzij je van kroketten of appelmoes houdt). Koffie corner “Columbus” super koffie. Sinds een paar maanden nieuwe parasols rond zwembad( vaste).

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 10Anne-Marie01-03-2019

Fantastische vakantie

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Personeel is zó vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. De kamers liggen in een prachtig aangelegde tuin. Kamers zijn superschoon en er zijn meer dan voldoende ligbedden. Wij gaan hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 9Joop en José28-02-2019

Geweldig resot

Een geweldig resort. Er zijn meerdere restaurants. Hierdoor wordt het eten nooit eentonig. Het eten is van goede kwaliteit. In de restaurant wordt je voor de drankjes netjes bediend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij het ontbijt lekkere jus de Orange. Volop keus in het eten en drinken. Mooie zwembaden en ook een strand met pier. De kamers die niet gerenoveerd zijn, zijn wel wat gedateerd, maar wel netjes. Het enige minpunt is dat de bars waar live muziek gedraaid wordt, niet rook vrij zijn. Voor een niet roker is het geen optie om dan naar zo'n bar toe te gaan. Het zou beter zijn om één bar rook vrij te maken. Verder is het echt geweldig en volgend jaar gaan we weer naar Dana Beach,

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Ron Arts25-02-2019

fenemenaal

Dit hotel is in een woord geweldig, we komen er reeds 14 jaar en gaan in 2019 wederom naar dit prachtige hotel waar service en reinheid hoog in het vaandel staan. enorm goed personeel, goede maaltijden in elk restaurant, waarbij wij een lichte voorkeur hebben voor Zum Kaiser.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Sophia08-02-2019

Geweldig wat mooi en zo schoon. Zelfs op de wc.s staan de gehele dag personeel om het schoon te houden. De kamers zeer schoon vriendelijk personeel niets is te veel. Heerlijk gegeten in de verschillende restaurants. Wat een verwennerij heerlijk genoten. Wij vonden het restaurant zum kaiser geweldig gezellig personeel. Bij het ontbijt verse jus oranje die ze maar blijven aanvullen zonder kosten. Overal bediening je mocht alleen je eten of snacks halen zo luxe. De lobby wat ruikt het daar lekker en een goed ontvangst gehad. We hebben ons verwonderd hoe lang de bouwvakkers werken en hoe snel dit ging. Dit is voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Femke Delporte06-02-2019

Super! elke jaar opnieuw!

Wij vonden ons verblijft super. Het was de 7de keer dat we hier waren en steeds zien we de veranderingen! Nieuw restaurant, nieuw zwembad, nieuwe kamers, ... Maar ook de kleine dingen: nieuwe paadjes, beplanting,... Door hun vernieuwingen blijft het hotel up to date! Wat in Hurghada lang niet overal het geval is!

Wat we wel jammer vonden was de service aan de Castello bar. Alle vorige jaren waren dit super, dit jaar vonden we het slecht! We lieten dit ook aan het hotel weten dat ze hun personeel moeten herbekijken. Nog een minpunt was de temperatuur van het castello zwembad... is minder verwarmd dan vorige jaren... Jammer.

Gereisd met partner in januari 2019

Hotel Dana Beach Resort info