Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°25°
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Dana Beach Resort ligt net buiten het centrum van Hurghada. In deze rustige omgeving kun je genieten van een ontspannen vakantie. Het hotel heeft een eigen privéstrand waar je vanuit het resort zo naartoe wandelt. De maaltijden in de themarestaurants vallen ook goed in de smaak. Wil je meer weten over Hotel Dana Beach Resort? Lees met ons mee.

Hotelkamers

Een aantal kamers van Dana Beach Resort zijn gerenoveerd en worden positief beoordeeld. Jullie vinden de overige kamers wat gedateerd. Opvallend is dat de ene reviewer de kamers niet zo schoon vindt, terwijl de andere juist positief is. Over de bedden zijn jullie wel zeer tevreden. En reviewer George voegt hieraan toe: ‘Voordeel kamer mooi ruim met alle basis faciliteiten zelfs met een gratis mini bar. Prijs kwaliteit uitstekend.’ Restaurants en bars

De eetgelegenheden en bars ontvangen over het algemeen goede reviews. Vooral het koffiehuis Columbus met heerlijk gebak is erg populair. Sophia is heel tevreden over de maaltijden en is vooral enthousiast over restaurant Zum Kaiser. Dit restaurant wordt vaker positief vermeld in jullie reviews. Ook is er een nieuw themarestaurant bijgekomen met een riant terras.

Reviewers Joop en José schrijven: ‘Er zijn meerdere restaurants. Hierdoor wordt het eten nooit eentonig. Het eten is van goede kwaliteit.’ Zij hebben wel nog een opmerking: ‘Het enige minpunt is dat de bars waar live muziek gedraaid wordt, niet rookvrij zijn.’ Zowel in de bar als in de lounge is het volgens reviewer Margret erg gezellig. ’s Avonds lekker dansen op live-muziek en in de lounge kun je na afloop genieten van een kopje koffie met likeur en verse slagroom. Reviewer Anne-Marie schrijft over de medewerkers: ‘Personeel is zó vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.’

Zwembad en animatie

Dana Beach Resort heeft meerdere verwarmde zwembaden waarvan één geheel nieuw is aangelegd. Kinderen hebben een eigen kinderbad en in de diverse speeltuintjes kunnen ze lekker klimmen en ravotten. Over het resort loopt een vijver waar je met een bootje tot aan het privéstrand kunt worden gebracht.

’s Avonds word je getrakteerd op live-muziek dat meestal tot een uur of 23.00 doorgaat. Mensen met kleine kinderen of vroege slapers geven aan dat de muziek soms wel wat luid is.

Ligging en omgeving

Grote troef van Dana Beach Resort is het privéstrand waar je lekker kunt relaxen op je comfortabele ligbed. Jullie vinden het wel jammer dat het hotel wat afgelegen ligt en er buiten het resort weinig vertier is. Maar met de taxi ben je zo in het gezellige centrum van Hurghada. Een aantal reviewers adviseren wel om de taxi niet op eigen houtje, maar via het hotel te reserveren.

Wil je ook een duik nemen in zee of in een van die heerlijke zwembaden? Boek dan je verblijf naar Hotel Dana Beach Resort.

We hebben een aantal aanbieders voor Dana Beach Resort voor je op een rij gezet:

951 reviews over Hotel Dana Beach Resort in het Nederlands

Top volgend jaar weer.

Familie Severin
10-3-2019

Waren dit jaar voor de 5 de keer, en wat hebben ze hard gewerkt in 11 maanden een nieuw zwembad erbij, bij het restaurant Castello een compleet 2 nwe verdiepingen erbij met een heerlijk groot terras, het hoofdgebouw ook een complete dichte overkapping waar je heerlijk kan zitten, helaas in de pub wordt er gerookt dat moet in deze tijd niet meer kunnen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

Super relax vakantie

Peter Reumkens
10-3-2019

Net terug van een weekje genieten bij dana beach. De service krijgt een dikke 10. Kinderzwembad en het zwembad tussen 4000 en 5000 verwarmd. Eten variërend en lekker. Koffiebar helemaal geweldig Let op, live muziek heel goed te horen bij blok 5000. Kinderen konden er niet van slapen, duurt tot 23uur.
WiFi op kamer niet altijd goed.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Fantastisch , perfect

Maurice van Wees
4-3-2019

Ben net 1 dag terug na mijn 2e vakantie daar. Super fijn en schoon resort. Personeel zeer vriendelijk en doen alles voor je . Zijn nu volop aan t renoveren van “ oude kamers”. Perfect eten ( tenzij je van kroketten of appelmoes houdt). Koffie corner “Columbus” super koffie. Sinds een paar maanden nieuwe parasols rond zwembad( vaste).

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische vakantie

Anne-Marie
1-3-2019

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Personeel is zó vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. De kamers liggen in een prachtig aangelegde tuin. Kamers zijn superschoon en er zijn meer dan voldoende ligbedden. Wij gaan hier zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig resot

Joop en José
28-2-2019

Een geweldig resort. Er zijn meerdere restaurants. Hierdoor wordt het eten nooit eentonig. Het eten is van goede kwaliteit. In de restaurant wordt je voor de drankjes netjes bediend. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij het ontbijt lekkere jus de Orange. Volop keus in het eten en drinken. Mooie zwembaden en ook een strand met pier. De kamers die niet gerenoveerd zijn, zijn wel wat gedateerd, maar wel netjes. Het enige minpunt is dat de bars waar live muziek gedraaid wordt, niet rook vrij zijn. Voor een niet roker is het geen optie om dan naar zo'n bar toe te gaan. Het zou beter zijn om één bar rook vrij te maken. Verder is het echt geweldig en volgend jaar gaan we weer naar Dana Beach,

Gereisd Met partner in februari 2019

fenemenaal

Ron Arts
25-2-2019

Dit hotel is in een woord geweldig, we komen er reeds 14 jaar en gaan in 2019 wederom naar dit prachtige hotel waar service en reinheid hoog in het vaandel staan. enorm goed personeel, goede maaltijden in elk restaurant, waarbij wij een lichte voorkeur hebben voor Zum Kaiser.

Gereisd Met partner in februari 2018

Sophia
8-2-2019

Geweldig wat mooi en zo schoon. Zelfs op de wc.s staan de gehele dag personeel om het schoon te houden. De kamers zeer schoon vriendelijk personeel niets is te veel. Heerlijk gegeten in de verschillende restaurants. Wat een verwennerij heerlijk genoten. Wij vonden het restaurant zum kaiser geweldig gezellig personeel. Bij het ontbijt verse jus oranje die ze maar blijven aanvullen zonder kosten. Overal bediening je mocht alleen je eten of snacks halen zo luxe. De lobby wat ruikt het daar lekker en een goed ontvangst gehad. We hebben ons verwonderd hoe lang de bouwvakkers werken en hoe snel dit ging. Dit is voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super! elke jaar opnieuw!

Femke Delporte
6-2-2019

Wij vonden ons verblijft super. Het was de 7de keer dat we hier waren en steeds zien we de veranderingen! Nieuw restaurant, nieuw zwembad, nieuwe kamers, ... Maar ook de kleine dingen: nieuwe paadjes, beplanting,... Door hun vernieuwingen blijft het hotel up to date! Wat in Hurghada lang niet overal het geval is!

Wat we wel jammer vonden was de service aan de Castello bar. Alle vorige jaren waren dit super, dit jaar vonden we het slecht! We lieten dit ook aan het hotel weten dat ze hun personeel moeten herbekijken. Nog een minpunt was de temperatuur van het castello zwembad... is minder verwarmd dan vorige jaren... Jammer.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor een chillvakantie

Gwen
3-2-2019

Heerlijk goedkoop weekje naar de zon, vooral niks doen en bijkomen. Savonds wel fris.. overdag heerlijke temperatuur. Savonds buiten de show niet zo veel te doen. Eten wordt na paar dagen wel eentonig en niet altijd even lekker

Gereisd Met partner in januari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Uitstekende service in mooi opgezet resort aan zee

Anouk
27-1-2019

Dit resort heeft service hoog in het vaandel staan. Iedereen is erg vriendelijk en oplettend, ongeacht er een fooi aan vooraf is gegaan. Het resort is heel ruim opgezet, met verschillende blokken, diverse zwembaden (waarvan 2 verwarmd) en een leuke vijver die van voor tot achter door het terrein gaat (met bootjes kan je over deze vijver richting het privestrand en terug gebracht worden). In de restaurants is altijd genoeg plek, er is genoeg keus om elke dag wat anders te eten, het eten is goed van temperatuur en met zorg bereid. Ook aan de zwembaden voldoende plek voor iedereen, bedjes reserveren is zeker niet nodig. Ook hier is de service heel goed, men maakt je bedje voor je op, komt gelijk vragen wat je wil drinken. Het enige minpunt dat wij hebben ervaren, is de gedateerde kamer. Ze zijn echter bezig met renoveren, dus vraag bij het boeken om een gerenoveerde kamer. Minibar gebruik en wifi is inclusief.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Duits, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.