Hotel Dana Beach Resort

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.9Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Dana Beach Resort

Dana Beach Resort ligt net buiten het centrum van Hurghada in het oosten van Egypte. In deze rustige omgeving aan de Rode Zee kun je genieten van een ontspannen zonvakantie met temperaturen van rond de 30-35 graden in de zomer en dat voor een betaalbare prijs. Het hotel heeft een eigen privéstrand waar je vanuit het resort zo naartoe wandelt of met de boot naartoe, want dat kan ook. Waarom ook niet? De maaltijden in de themarestaurants vallen ook goed in de smaak. Het personeel is zó vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Wil je meer weten over Hotel Dana Beach Resort? Lees met ons mee.

Dana Beach Resort heeft meerdere verwarmde zwembaden waarvan één geheel nieuw is aangelegd. Kinderen hebben een eigen kinderbad en in de diverse speeltuintjes kunnen ze lekker klimmen en ravotten. Daarnaast zijn er ook genoeg glijbanen. Over het resort loopt een vijver waar je met een bootje tot aan het privéstrand kunt worden gebracht. Het resort heeft veel groen en staan er vele palmbomen, die vrolijk heen en weer dansen door de zachte, warme wind die altijd over het resort waait.

Het hotel is verder van alle gemakken voorzien. WiFi vind je in openbare ruimtes en op de kamers. Daarnaast vind je over het resort meerdere (snack)bars en een vijftal à la carte restaurants met elk hun eigen thema. Hierdoor wordt het eten bij Dana Beach Resort nooit eentonig. Vergeet ook niet een bezoek aan het koffiehuis Columbus met heerlijk gebak, deze is erg populair. ’s Avonds word je getrakteerd op live-muziek dat meestal tot een uur of 23.00 doorgaat. Mensen met kleine kinderen of vroege slapers geven aan dat de muziek soms wel wat luid is. Als je tot die tijd opblijft of de ramen dichtdoet, heb je hier sowieso geen last van.

Qua sportfaciliteiten is er ook meer dan genoeg variatie. Duik de fitnessruimte in of haak aan bij aerobics en aquarobics. Ben je meer van de teamsporten? Er is ook mogelijkheid om te basketballen, (beach)volleyballen en tennissen. Na het sporten kun je heerlijk ontspannen in een van de wellness mogelijkheden, zoals de sauna, hamam of het stoombad. Ook kun je kiezen voor een massage, de wellness is wel tegen betaling.

Hotelkamers

Een groot deel van de kamers van Dana Beach Resort zijn gerenoveerd. Er zijn kamers voor 1 tot 4 personen beschikbaar. Deze beschikken allemaal over een airconditioning, telefoon, WiFi, tv, kluis, balkon, koelkast en badkamer. De bedden in de kamers worden als zeer comfortabel beoordeeld. De voordeel kamer is mooi ruim en heeft alle basis faciliteiten, zoals zelfs met een gratis mini bar. De prijs-kwaliteitverhouding hiervan is uitstekend.

Ligging en omgeving in Hurghada, Egypte

Grote troef van Dana Beach Resort is het privéstrand waar je lekker kunt relaxen op je comfortabele ligbed, je bent hier binnen enkele minuten.

Het hotel ligt wat afgelopen van Hurghada, maar met de taxi ben je in maximaal een kwartiertje in het gezellige centrum van Hurghada. Het beste kun je de taxi via het hotel reserveren.

• Het vliegveld ligt op ongeveer 10 kilometer afstand.
  • Het centrum van Sakkala ligt op ongeveer 20 kilometer afstand.

Wil je ook een duik nemen in zee of in een van die heerlijke zwembaden? Vergelijk aanbieders en boek je verblijf naar Hotel Dana Beach Resort.

1014 reviews over Hotel Dana Beach Resort

• 2019
    10Carla22-09-2019

Super service

Onze eerste keer egypte Super resort,super service Geen fooi gegeven en overal heel goed bediend,ook op het strand emmertje met ijs en flesjes water gebracht. Eten overal heerlijk. Wij kregen gelukkig een gerenoveerde kamer met super douche Park is niks voor tieners en als je niet van duitse mensen houd moet je hier niet komen,want daar is veel op afgestemd daar Elke avond live muziek en dansen,alleen beachparty stelde niks voor. Wij komen hier zeker nog terug

Gereisd met partner in september 2019

• 9Kitty19-09-2019

Geweldig!

Prachtig hotel met geweldige service! Overweldigend mooie tuin, 7 uitstekende restaurants, prachtige kamers. Wel zijn er een aantal familiekamers die aan renovatie toe zijn. Op dit moment onder de maat van dit hotel. Problemen worden opgelost door vriendelijke mensen aan de receptie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Overal vooral lachende obers die voor iedereen klaar staan! Echt heel prettige bediening! Één minpunt: de jongens op het strand helpen alleen als je geld geeft! Ik leg overigens graag zelf mijn handdoeken op het bedje en haal mijn eigen drankjes wel, maar dit principe klopt zeker niet. Ik heb geen euro gegeven en ze negeren je totaal!! Jammer dat dit gebeurt! Dit is de reden dat de service een 8 krijgt. Zonder dit zou het een 10 zijn!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Edwin08-08-2019

Mooi hotel, maar oersaai

Viel behoorlijk tegen. Eten was bijna dagelijks hetzelfde Geen muziek behalve bij de active pool maar zeer zacht. Veel voornamelijk arrogante Duitsers die daar met de scepter zwaaien en denken dat ze God zijn. Kamer was ruim met een koelkast standje lauw.En we hadden logees namelijk veel mieren en soort van fruitvliegen. Het immens terrein is goed onderhouden en alles ziet er met het blote oog schoon uit. Personeel doet alleen maar aardig omdat ze graag fooi willen of vragen heel gehaaid of je wilt wisselen ;) Animatie was drama. Je zag ze nergens. Kidsclub zat een jonge meid die er absoluut geen zin in had en dat duidelijk liet merkrn. Heel jammer van zo'n groot complex. Tip: gooi animatie team eruit en organiseer wat voor de jeugd en focus je niet op de bejaarden, de jeugd heeft de toekomst. Onze zoon werd door mede vakantiegangers bijna het zwembad uitgekeken omdat de oudjes rust willen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Max01-08-2019

Gaat achteruit

Al vele malen hier geweest, maar deze keer was het echt veel minder dan de andere keren. Jammer, we hadden al geboekt om nog een keer te gaan dit jaar maar daar hebben we spijt van!!! Kamer erg verouderd, douchegordijntje, kraan op 50 cm hoogte, douche loopt over. Wordt niets aan gedaan, geen stoel op de kamer Airco was niet instelbaar. Eten: vaak hetzelfde dus ééntonig Bediening: fantastisch Schoonmaak:redelijk Receptie: luisteren niet naar wat je te vertellen hebt, dus wordt er niets gedaan aan je klacht

Gereisd met partner in juli 2019

• 6Monica30-07-2019

Tegenvaller

Ok..Het is er schoon, het personeel is erg vriendelijk ( behalve bij de receptie) maar de lovende recensies vind ik zwaar overdreven. Het is voornamelijk een rustoord en voor mensen die hoogstwaarschijk geen wereldreizigers zijn. Ben al tig x naar Hurghada geweest en vind dit de slechtste van allemaal. Animatie is een aanfluiting en het eten is bijna overal hetzelfde. En die koffiebar, nou sorry vond de koffie zo sterk. Geef mij maar Rixos in Sharm of Oberoi. Voor het eten of voor entertainment ( vooral voor de oudere kids) is het huilen met de pet op. Animatie zag ik vooral vaak....eten in de restaurants!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Oude lansink26-07-2019

Super vakantie.

De super bediening op het strand. Echt top. Eten was zeer goed. Het beste hotel na 7 ándere Egyptetische hotels. Zelf in het hoogseizoen nog plek aan het strand en zwembad.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Pierre26-07-2019

Prachtig resort!

Prachtig aangelegd hotel en park met gras dat groener is dan thuis en heel lief behulpzaam personeel. Een goede all inclusive met keuze uit meerdere restaurants. Een echte aanrader is de koffiebar met heerlijke Latte, cappuccino en frappucino. Wel jammer dat er bijna alleen maar Duitse mensen zaten. Wij hadden een hele mooie gerenoveerde kamer die iedere dag grondig werd gepoetst. Service aan het strand en aan het zwembad, het ontbreekt je aan niets. Tip: het personeel verwacht wel n fooi. WiFi is aanwezig, maar werkt niet altijd optimaal, wij kochten een Orange belkaart op het vliegveld voor 9 euro had je 20Gb. Elke avond live muziek met een drankje of een cocktail in de cocktailbar. Aanrader: dagje met een boot gaan snorkelen, prachtig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Femke04-07-2019

Tweede huis

Fantastisch hotel, negen keer geweest en echt thuiskomen daar. Relaxte sfeer, heerlijk eten en superaardige medewerkers. De straat aan de voorkant is erg druk en chaotisch, maar de tuin en het strand maken dit ruimschoots goed. Helaas geen huisrif, maar er zijn leuke boottochten te maken, dus dat snorkelen kwam wel goed.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10fam van der List03-07-2019

Fantastiche

Hotel Dana Beach. Het is echt fantastiche kan geen beter hotel hebben. als je een weekje gaat kan je elke dag in een ander hotel gaan eten ontbijten kan tot 11 uur in de morgen genoeg bedjes bij het zwembad en het strand. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Wilma20-06-2019

Dit is een super Resort.goed eten,drinken,mooie kamers,alles is super.ook fijne zwembaden .als je t resort uitloop dan kom je bij de winkels van hurghada.t fijne aan Egypte is,is dat je altijd mooi weer hebt.zeker moeite waard om nog eens terug te gaan.toppy!!!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Hotel Dana Beach Resort info