Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°25°
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Dana Beach Resort ligt net buiten het centrum van Hurghada. In deze rustige omgeving kun je genieten van een ontspannen vakantie. Het hotel heeft een eigen privéstrand waar je vanuit het resort zo naartoe wandelt. De maaltijden in de themarestaurants vallen ook goed in de smaak. Wil je meer weten over Hotel Dana Beach Resort? Lees met ons mee.

Hotelkamers

Een aantal kamers van Dana Beach Resort zijn gerenoveerd en worden positief beoordeeld. Jullie vinden de overige kamers wat gedateerd. Opvallend is dat de ene reviewer de kamers niet zo schoon vindt, terwijl de andere juist positief is. Over de bedden zijn jullie wel zeer tevreden. En reviewer George voegt hieraan toe: ‘Voordeel kamer mooi ruim met alle basis faciliteiten zelfs met een gratis mini bar. Prijs kwaliteit uitstekend.’ Restaurants en bars

De eetgelegenheden en bars ontvangen over het algemeen goede reviews. Vooral het koffiehuis Columbus met heerlijk gebak is erg populair. Sophia is heel tevreden over de maaltijden en is vooral enthousiast over restaurant Zum Kaiser. Dit restaurant wordt vaker positief vermeld in jullie reviews. Ook is er een nieuw themarestaurant bijgekomen met een riant terras.

Reviewers Joop en José schrijven: ‘Er zijn meerdere restaurants. Hierdoor wordt het eten nooit eentonig. Het eten is van goede kwaliteit.’ Zij hebben wel nog een opmerking: ‘Het enige minpunt is dat de bars waar live muziek gedraaid wordt, niet rookvrij zijn.’ Zowel in de bar als in de lounge is het volgens reviewer Margret erg gezellig. ’s Avonds lekker dansen op live-muziek en in de lounge kun je na afloop genieten van een kopje koffie met likeur en verse slagroom. Reviewer Anne-Marie schrijft over de medewerkers: ‘Personeel is zó vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.’

Zwembad en animatie

Dana Beach Resort heeft meerdere verwarmde zwembaden waarvan één geheel nieuw is aangelegd. Kinderen hebben een eigen kinderbad en in de diverse speeltuintjes kunnen ze lekker klimmen en ravotten. Over het resort loopt een vijver waar je met een bootje tot aan het privéstrand kunt worden gebracht.

’s Avonds word je getrakteerd op live-muziek dat meestal tot een uur of 23.00 doorgaat. Mensen met kleine kinderen of vroege slapers geven aan dat de muziek soms wel wat luid is.

Ligging en omgeving

Grote troef van Dana Beach Resort is het privéstrand waar je lekker kunt relaxen op je comfortabele ligbed. Jullie vinden het wel jammer dat het hotel wat afgelegen ligt en er buiten het resort weinig vertier is. Maar met de taxi ben je zo in het gezellige centrum van Hurghada. Een aantal reviewers adviseren wel om de taxi niet op eigen houtje, maar via het hotel te reserveren.

Wil je ook een duik nemen in zee of in een van die heerlijke zwembaden? Boek dan je verblijf naar Hotel Dana Beach Resort.

We hebben een aantal aanbieders voor Dana Beach Resort voor je op een rij gezet:

129 reviews over Hotel Dana Beach Resort in het Nederlands

Tweede huis

Femke
4-7-2019

Fantastisch hotel, negen keer geweest en echt thuiskomen daar. Relaxte sfeer, heerlijk eten en superaardige medewerkers. De straat aan de voorkant is erg druk en chaotisch, maar de tuin en het strand maken dit ruimschoots goed. Helaas geen huisrif, maar er zijn leuke boottochten te maken, dus dat snorkelen kwam wel goed.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Super vakantie gehad!!

Monique Kierkels
25-4-2019

Eerst een Nijlcruise van 7 dagen gemaakt en daarna nog 7 dagen Dana Beach resort. Beide super! We hebben volop genoten van een geweldige boot en een super resort. Goede bedden, lekker eten, mooie excursies en een goede service! Wij bevelen deze gecombineerde reis zeker aan. Nog een compliment richting touroperator voor de koffer ophaal service!! Gewèldig, nergens geen omkijken naar en we hebben relaxt met de trein naar Schiphol kunnen reizen!! Dikke pluim touroperator!!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Fantastisch hotel

Margret
16-4-2019

Super schoon hotel. Lief en vriendelijk personeel. 5 restaurants zonder te reserveren. Gezellige bar waar je kan dansen, zomers buiten. Verse koffie met likeur en verse slagroom in de lounge savonds. Bij de zwembaden en strand wordt je bediend. Aan t strand ook goed eten en heerlijke schermen bij je bedje. Groot park dus als je geen zin heb om te lopen dan kan je met het bootje over de lagune. Zijn al veel gerenoveerde kamers. Komen veel Duitsers, maar zijn gezellig. In de restaurants vragen ze of je fles wijn mee wil voor op de kamer. Deze is ook erg lekker. 5x geweest en gaan zeker nog een x. Dec, Jan en februari daar verbleven.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Agda Nonhebel-Mulder
2-4-2019

Fantastisch resort waar wij met vier vriendinnen al jaren komen. Het ontbreekt je aan niets en het personeel is toppie !!!Zijn allemaal vriendelijk en zorgen dat je echt een gast voelt.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Super.

Carli ouburg
23-3-2019

Super hotel veel restaurants met goed eten zeer goed personeel ze blijven in dir hotel investeren,prachtige tuin ook voor kinderen genoeg te doen!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Fantastisch , perfect

Maurice van Wees
4-3-2019

Ben net 1 dag terug na mijn 2e vakantie daar. Super fijn en schoon resort. Personeel zeer vriendelijk en doen alles voor je . Zijn nu volop aan t renoveren van “ oude kamers”. Perfect eten ( tenzij je van kroketten of appelmoes houdt). Koffie corner “Columbus” super koffie. Sinds een paar maanden nieuwe parasols rond zwembad( vaste).

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sophia
8-2-2019

Geweldig wat mooi en zo schoon. Zelfs op de wc.s staan de gehele dag personeel om het schoon te houden. De kamers zeer schoon vriendelijk personeel niets is te veel. Heerlijk gegeten in de verschillende restaurants. Wat een verwennerij heerlijk genoten. Wij vonden het restaurant zum kaiser geweldig gezellig personeel. Bij het ontbijt verse jus oranje die ze maar blijven aanvullen zonder kosten. Overal bediening je mocht alleen je eten of snacks halen zo luxe. De lobby wat ruikt het daar lekker en een goed ontvangst gehad. We hebben ons verwonderd hoe lang de bouwvakkers werken en hoe snel dit ging. Dit is voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig in een woord.

Agnes
10-12-2018

Voor de 5e keer hier.nu met vriendin.super ressort.kom zeker weer terug

Gereisd Met vrienden in december 2018

super goed !! voor n heerlijke relax vakantie .

Sjan De Wit
2-12-2018

n weekje vertoeft in dit super resort mooie kamers mooie tuin verwarmde zwembaden mooi strand en de beste bediening waar je ook bent is het bij het zwembad -strand of gezellig bij het koffie huis (heerlijke koffie ) verschillende restaurantjes met buffetjes maar omdat er verschillende restaurantjes zijn hoeft je niet elke avond in de lange rij bij de buffetjes elke avond live muziek er vaart n bootje vanaf begin tuin tot aan restaurant en het strand ook leuk om eens te doen wij hebben ons prima vermaakt hier voor ons de tweede keer voor onze vrienden de eerste keer maar we komen zeer zeker wel weer n keer terug

Gereisd Met vrienden in november 2018

Volgend jaar weer!

Ilona
29-11-2018

Fantastisch resort heerlijke vakantie gehad!!!

Gereisd Met vrienden in november 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Duits, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.