Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°25°
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Dana Beach Resort ligt net buiten het centrum van Hurghada. In deze rustige omgeving kun je genieten van een ontspannen vakantie. Het hotel heeft een eigen privéstrand waar je vanuit het resort zo naartoe wandelt. De maaltijden in de themarestaurants vallen ook goed in de smaak. Wil je meer weten over Hotel Dana Beach Resort? Lees met ons mee.

Hotelkamers

Een aantal kamers van Dana Beach Resort zijn gerenoveerd en worden positief beoordeeld. Jullie vinden de overige kamers wat gedateerd. Opvallend is dat de ene reviewer de kamers niet zo schoon vindt, terwijl de andere juist positief is. Over de bedden zijn jullie wel zeer tevreden. En reviewer George voegt hieraan toe: ‘Voordeel kamer mooi ruim met alle basis faciliteiten zelfs met een gratis mini bar. Prijs kwaliteit uitstekend.’ Restaurants en bars

De eetgelegenheden en bars ontvangen over het algemeen goede reviews. Vooral het koffiehuis Columbus met heerlijk gebak is erg populair. Sophia is heel tevreden over de maaltijden en is vooral enthousiast over restaurant Zum Kaiser. Dit restaurant wordt vaker positief vermeld in jullie reviews. Ook is er een nieuw themarestaurant bijgekomen met een riant terras.

Reviewers Joop en José schrijven: ‘Er zijn meerdere restaurants. Hierdoor wordt het eten nooit eentonig. Het eten is van goede kwaliteit.’ Zij hebben wel nog een opmerking: ‘Het enige minpunt is dat de bars waar live muziek gedraaid wordt, niet rookvrij zijn.’ Zowel in de bar als in de lounge is het volgens reviewer Margret erg gezellig. ’s Avonds lekker dansen op live-muziek en in de lounge kun je na afloop genieten van een kopje koffie met likeur en verse slagroom. Reviewer Anne-Marie schrijft over de medewerkers: ‘Personeel is zó vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.’

Zwembad en animatie

Dana Beach Resort heeft meerdere verwarmde zwembaden waarvan één geheel nieuw is aangelegd. Kinderen hebben een eigen kinderbad en in de diverse speeltuintjes kunnen ze lekker klimmen en ravotten. Over het resort loopt een vijver waar je met een bootje tot aan het privéstrand kunt worden gebracht.

’s Avonds word je getrakteerd op live-muziek dat meestal tot een uur of 23.00 doorgaat. Mensen met kleine kinderen of vroege slapers geven aan dat de muziek soms wel wat luid is.

Ligging en omgeving

Grote troef van Dana Beach Resort is het privéstrand waar je lekker kunt relaxen op je comfortabele ligbed. Jullie vinden het wel jammer dat het hotel wat afgelegen ligt en er buiten het resort weinig vertier is. Maar met de taxi ben je zo in het gezellige centrum van Hurghada. Een aantal reviewers adviseren wel om de taxi niet op eigen houtje, maar via het hotel te reserveren.

Wil je ook een duik nemen in zee of in een van die heerlijke zwembaden? Boek dan je verblijf naar Hotel Dana Beach Resort.

We hebben een aantal aanbieders voor Dana Beach Resort voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Dana Beach Resort in het Nederlands

Prachtig resort!

Pierre
26-7-2019

Prachtig aangelegd hotel en park met gras dat groener is dan thuis en heel lief behulpzaam personeel. Een goede all inclusive met keuze uit meerdere restaurants. Een echte aanrader is de koffiebar met heerlijke Latte, cappuccino en frappucino. Wel jammer dat er bijna alleen maar Duitse mensen zaten. Wij hadden een hele mooie gerenoveerde kamer die iedere dag grondig werd gepoetst. Service aan het strand en aan het zwembad, het ontbreekt je aan niets. Tip: het personeel verwacht wel n fooi. WiFi is aanwezig, maar werkt niet altijd optimaal, wij kochten een Orange belkaart op het vliegveld voor 9 euro had je 20Gb. Elke avond live muziek met een drankje of een cocktail in de cocktailbar. Aanrader: dagje met een boot gaan snorkelen, prachtig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Wilma
20-6-2019

Dit is een super Resort.goed eten,drinken,mooie kamers,alles is super.ook fijne zwembaden .als je t resort uitloop dan kom je bij de winkels van hurghada.t fijne aan Egypte is,is dat je altijd mooi weer hebt.zeker moeite waard om nog eens terug te gaan.toppy!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Goed hotel!

Figgo Verhoeven
27-4-2019

Top hotel! Service is uitstekend. Je hoeft de hele vakantie helemaal niks te doen, alles wordt voor je gedaan. Goed eten en veel keus. Kamers zijn wel verouderd en vies. Kortom een uitstekend hotel als het gaat om service, eten en drinken en het park zelf!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Duitsgericht hotel

kaatje
22-4-2019

Zeer net hotel. Ze zijn er overal constant aan het poetsen. 4 zwembaden + 1 extra zwembad bij de spa. Altijd wel ergens een ligbedje vrij. Net strand. 90% van de toeristen zijn Duitsers. De voertaal in het hotel is Duits, veel personeel (vriendelijk!) spreekt amper Engels. Hotel is voornamelijk Duitsgericht, met zelfs een Duits restaurant. Daar moet je van houden.
Zeer uitgestrekt hotel, dus af en toe wel een eindje wandelen. Minpunt: Er wordt overal en enorm veel gerookt, ook binnen zoals in de lobby. Heel storend voor niet-rokers. Op al de vele terrassen zit je constant in de sigarettenrook.
Tip: Koop een SIM-kaartje bij aankomst op de luchthaven, want de WIFI in het hotel is zeer zwak en valt vaak weg. Kost 10 euro voor 20 GB. Tennisrackets huren kost je 6 euro per uur, breng je je eigen rackets mee dan tennis je overdag gratis. De verlichting 's avonds is te betalen. Overdag kun je het tennisveld gratis op.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fantastische vakantie

Anne-Marie
1-3-2019

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad. Personeel is zó vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. De kamers liggen in een prachtig aangelegde tuin. Kamers zijn superschoon en er zijn meer dan voldoende ligbedden. Wij gaan hier zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heaven on earth

Ingrid Hulst
24-12-2018

Dat een resort na 3 bezoeken nog steeds een hoge service biedt is een unicum. Meestal zie je na een paar maal hetzelfde hotel te hebben bezocht dit achteruit gaan. Maar bij Dana Beach is dit zeker niet het geval. Afgelopen jaar os er zichtbaar geïnvesteerd, er is een nieuw restaurant bijgekomen boven Castello. Persoonlijk vind ik de gekozen locatie jammer omdat het verlichtte torentje zo mooi was in de avond. Ook is er een 4e zwembad (rustig verwarmd) bijgekomen. In de lobby zijn de stoelen vervangen voor moderne stoeltjes in hippe kleuren. Het voormalige terras bij de lobby is nu omgetoverd in een prachtige serre met sterrenhemel!

Ook dit jaar hebben nog ons weer uitstekend vermaakt! Veel kamers zijn gerenoveerd en zijn naar de eisen van heden dag geüpgrade. Dit jaar zaten wij in een superieur kamer in het 1000 gebouw, 1 woord ‘fantastisch’! Wij binnenkomst riepen wij in koor wauwwww! Enorme kamer met groot tweepersoonsbed, verduiste

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

Her was hier super wij willen er zo weer naar toe

v wensink
14-9-2018

Het was weer super voor de 2de x Veel vernieuwd en weer verbeterd en een nieuw zwembad er bij 👍🏼🤗 Personeel waren vriendelijk En kamer was weer super en schoon

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Uitmuntend

Dominique
23-8-2018

Prachtige vakantie gehad, indien je een weekje totaal wenst te relaxen is dit the place to be ! Eerste maal in Egypte en dankzij dit resort met hun personeel dat je op handen draagt een mooie vakantie gehad. Zeer mooi domein , geen drukte , geen handdoekjes leggen er is plaats genoeg. Restaurants 5 stuks waar je niet moet aanschuiven en meteen bediend word , veel gerechten worden er klaargemaakt terwijl je zelf bepaald wat erbij mag van groenten & kruiding, Lekker. Kamers in Blok 6000 zijn gerenoveerd en mooi , Ook de duikschool aan strand is geweldig, op strand met duikbril op kon je de visjes zien zwemmen. Drank word je op je strandstoel geserveerd. Voor herhaling vatbaar

Top Hotel I’m te relaxen

Dominique
21-8-2018

Top Hotel dankzij de uitstekende service en aandacht voor hun hotelgasten. Hier moet je zijn om een weekje te relaxen. Je word er in de watten gelegd door hun medewerkers nooit eerder heb ik dit mogen beleven . Het eten is met veel smaak bereid en afwisselend dankzij 5 restaurants waar je nooit moet aanschuiven. Enorm veel personeel dat ervoor zorgt dat je niets te kort komt. Heel wat gerechten worden bereid met live cooking . Handdoekjes leggen is niet nodig er zijn meer dan genoeg bedjes beschikbaar. Ook het duikcentrum op het strand kan ik aanraden . Kleine tip kamers in blok 6000 zijn onlangs vernieuwd wij hadden kamer 6117 aanrader. Voor een top vakantie en voor herhaling

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

We hebben het fantastisch gehad.

Familie Severin
21-3-2018

Je bent echt op vakantie je wordt letterlijk in de watten gelegd vanaf de receptie, in het restaurant, zwembad en op het strand. Je mag zelf niets doen wat af en toe best moeilijk is want dat zijn we niet gewend alles wordt voor je gedaan, ligbedjes bij het zwembad tot op het strand worden de drankjes gebracht tip wordt op prijs gesteld, de 2 de dag wist Mostafa wat we allemaal drinken bij het eten en hij bracht het uit zich zelf, geweldige koffiebar we kunnen niets bedenken wat minder of slecht was, waren hier voor de 3de keer en waarschijnlijk volgend jaar weer.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2018

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Duits, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.