Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°25°
9,1

Wat vakantiegangers zeggen

Dana Beach Resort ligt net buiten het centrum van Hurghada. In deze rustige omgeving kun je genieten van een ontspannen vakantie. Het hotel heeft een eigen privéstrand waar je vanuit het resort zo naartoe wandelt. De maaltijden in de themarestaurants vallen ook goed in de smaak. Wil je meer weten over Hotel Dana Beach Resort? Lees met ons mee.

Hotelkamers

Een aantal kamers van Dana Beach Resort zijn gerenoveerd en worden positief beoordeeld. Jullie vinden de overige kamers wat gedateerd. Opvallend is dat de ene reviewer de kamers niet zo schoon vindt, terwijl de andere juist positief is. Over de bedden zijn jullie wel zeer tevreden. En reviewer George voegt hieraan toe: ‘Voordeel kamer mooi ruim met alle basis faciliteiten zelfs met een gratis mini bar. Prijs kwaliteit uitstekend.’ Restaurants en bars

De eetgelegenheden en bars ontvangen over het algemeen goede reviews. Vooral het koffiehuis Columbus met heerlijk gebak is erg populair. Sophia is heel tevreden over de maaltijden en is vooral enthousiast over restaurant Zum Kaiser. Dit restaurant wordt vaker positief vermeld in jullie reviews. Ook is er een nieuw themarestaurant bijgekomen met een riant terras.

Reviewers Joop en José schrijven: ‘Er zijn meerdere restaurants. Hierdoor wordt het eten nooit eentonig. Het eten is van goede kwaliteit.’ Zij hebben wel nog een opmerking: ‘Het enige minpunt is dat de bars waar live muziek gedraaid wordt, niet rookvrij zijn.’ Zowel in de bar als in de lounge is het volgens reviewer Margret erg gezellig. ’s Avonds lekker dansen op live-muziek en in de lounge kun je na afloop genieten van een kopje koffie met likeur en verse slagroom. Reviewer Anne-Marie schrijft over de medewerkers: ‘Personeel is zó vriendelijk. Ze doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen.’

Zwembad en animatie

Dana Beach Resort heeft meerdere verwarmde zwembaden waarvan één geheel nieuw is aangelegd. Kinderen hebben een eigen kinderbad en in de diverse speeltuintjes kunnen ze lekker klimmen en ravotten. Over het resort loopt een vijver waar je met een bootje tot aan het privéstrand kunt worden gebracht.

’s Avonds word je getrakteerd op live-muziek dat meestal tot een uur of 23.00 doorgaat. Mensen met kleine kinderen of vroege slapers geven aan dat de muziek soms wel wat luid is.

Ligging en omgeving

Grote troef van Dana Beach Resort is het privéstrand waar je lekker kunt relaxen op je comfortabele ligbed. Jullie vinden het wel jammer dat het hotel wat afgelegen ligt en er buiten het resort weinig vertier is. Maar met de taxi ben je zo in het gezellige centrum van Hurghada. Een aantal reviewers adviseren wel om de taxi niet op eigen houtje, maar via het hotel te reserveren.

Wil je ook een duik nemen in zee of in een van die heerlijke zwembaden? Boek dan je verblijf naar Hotel Dana Beach Resort.

We hebben een aantal aanbieders voor Dana Beach Resort voor je op een rij gezet:

69 reviews over Hotel Dana Beach Resort in het Nederlands

2008

Mooi gebied

Terpstra
12-11-2008

ik vind het een hele mooie ervaring, ik heb daar mijn duikbrefet gehaald en ze zijn heel kind vriendelijk. er is inderdaad niets negatiefs op te merken, misschien de kamers, zijn iets te klein.

Gereisd Familie in november 2008

Vakantiefabriek!!!!

S. de Jong
22-10-2008

Wat een vakantiefabriek! Zeer geschikt voor mensen die de hele dag willen eten en drinken, aan het strand / zwembad willen liggen en verder niets. Te groot, te onpersoonlijk. Gelukkig maar kort gebleven en elders in Egypte zeer positieve ervaringen opgedaan.

Gereisd Familie in Wed Oct 22 2008 00:25:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

grootschalige vakantiefabriek

B. de Roos
17-10-2008

Na een prachtige, zeer indrukwekkende cruise over de Nijl, een paar dagen naar Dana. Letterlijk van de hemel naar de hel. Veel te grootschalig, onbeschofte gasten, m.n de Russen en de Duitsers. gelukkig maar 2 dagen. Nooit meer!!

Gereisd Familie in oktober 2008

Zeker voor Herhaling

Jeanke
1-9-2008

Dit jaar kozen we voor een hotel die aan het strand lag in Hurghada en we hebben het ons niet beklaagd. Zeer prachtig hotel, groots maar niet storend. Prachtig onderhouden, lagune met bootjes is voor de kinderen een echte aantrekkingspool. Personeel zeer vriendelijk en als je ze wat ponden toeschuift ben je de koning te rijk. Ook een dikke pluim voor Johan de host, niets was hem te veel. Eten zeer gevarieerd en lekker, zeer hygienisch op alle vlakken. De kinderen hadden elke dag wat te kiezen, Pastacorner, Pizza, BBQ, frietjes, hamburger,...denk zeker dat we nog terug zullen gaan.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

babs,stef en marnick6j

barbara
24-8-2008

heel goed familiehotel,zeker zijn 5sterren waard.enige minpunt is de animatie vond ik dan.buiten het hotel in sakala bv(op15min) is het vies en vuil.de egyptenaren daar zouden bij wijze van spreken voor 20pond(2.5euto)een moord begaan.hebben exursie via touroperator gedaan naar eiland mamaya(65euro-volw en30euro-kind)echt de moeite waard.we hebben gesnorkeld en we hebben de dolfynen ook gezien,echt prachtig.prima vent johan (host),als je met iets zat was hij daar om je te helpen,dikke pluim! groetjes belgen

Gewoonweg super

Nelli
21-8-2008

Dana beach is echt super! Het eten was goed, vooral dan de pizza's, de pasta en de omelet die je zelf kon samenstellen... De animatie is echt waar SUPER! Ik vond het echt heel erg spijtig dat we terug naar huis moesten en ik verlang ernaar terug te gaan. De 2 weken zijn als het ware omgevlogen! Zeker voor herhaling vatbaar!

zeer goed hotel

engelen johan
17-8-2008

voor de 3de maal naar Egypte . Het is een prachtig hotel wat verzorging betreft , alleen jammer dat er aan het hotel weinig snorkel mogelijkheden zijn . Op het hotel zelf valt niets aan te merken . Wel is het de eerste keer dat er enkele ziek zijn geworden en dit toch na een 15 tal vakantie's . Als je dit hotel boekt heb je zeker niet te klagen

Heel mooi resort

Frank, Marina, Anke
13-8-2008

Heel groot resort maar doordat je op verschillende plaatsen kon eten viel dat heel goed mee.Alles is heel goed onderhouden.Personeel is vriendelijk.Spijtigg dat de disco buiten het hotel is.Ook Johan van touroperator verdiend een dikke pluim want je kon hem alles vragen.Dit hotel is voor herhaling vatbaar

voor ons altijd feest

jessie
9-8-2008

binnen 14 dagen gaan we voor de 3 de keer dit jaar naar dana beach, en op het eind van het jaar gaan we nog eens terug. voor ons is het altijd uitkijken om te vertrekken. het leuke is na enkele keren gaan dat de mensen van het hotel u al kennen en met bepaalde zelfs een goede band mee heeft opgebouwd. zo horen wij regelmatig nieuws vanuit egypte. het hotel is echt een aanrader voor iedereen.

top hotel, aanrader !!

P. van der Wielen
8-8-2008

Wij zijn al vaak in diverse hotels geweest, maar Dana Beach is een super goed hotel. Groot dat wel, maar met een prima service en gastvrijheid en overal even netjes en schoon. Het eten en drinken is goed en overal in het hotel en aan het strand ruimschoots verkrijgbaar. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De hotelkamer voldoet prima en heeft goede airco. Tijdens ons verblijf waren er weinig Nederlanders, wel veel (niet lastige!) Russen. Het entertainment valt wat tegen. Tip: mocht je ziek worden, ga dan niet tobben, maar ga naar de arts van het hotel. Je wordt uitstekend en deskundig geholpen.(eigen ervaring) Kortom: zoek je iets goed, boek dan gerust dit hotel.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Duits, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.