331 vragen over Hotel Dana Beach Resort

• Deborah, 12-08-2019

Gerenoveerde kamers

Kan er iemand mij vertellen in welke blokken de gerenoveerde kamers zich precies bevinden, en in welke niet? Ik ga over een maand naar dit resort en lees veel verschillende verhalen over de kamers.

Mvg Deborah

• Peter , 14-07-2019

bezoekers Dana Beach

Wij hebben bij Dana altijd een top tijd. Maar bij ons laatste bezoek merkten wij dat er onder het personeel veel onrust/spanning was. Bij navragen kregen wij te horen dat er contracten zijn afgesloten met rusland, albanie, roemenie etc. Deze mensen zijn regelmatig (niet allen) niet erg vriendelijk en hebben een andere stijl van vakantie vieren dan europeanen. Vraag: klopt dit en hoe is de sfeer nu?

rondana, 24-07-2019

rusland kan niet want de russen vliegen al bijna 3 jaar niet meer op egypte die gene die er zijn komen via instanbul turkije naar cairo ben 20 juli terug gekomen van 4 heerlijke weken dana het is er als vanouds helemaal toppie !!!!!

• Elles, 09-07-2019

Betalen

Hoe kun je hier het beste betalen, met euro’s, EGP of met de pinpas daar pinnen?

Peter , 14-07-2019

alles kan in euro's maar in winkels is het beter om met EGP te betalen ivm de wisselkoers die door de winkeliers ongustig wordt berekend. Pinnen kan overal en de automaten geven EGP.

• Steed, 15-06-2019

Koffiebar

Wie o wie weet waar de koffiebar zit op Dana Beach?

ton, 16-06-2019

De koffie bar die u bedoelt heet Columbus en zit als u de trap vanuit de loge afloopt rechts in de hoek de koffie is daar erg lekker.

We hebben een aantal aanbieders voor Dana Beach Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Traveltroef
    Traveltroef

• Rachida Chamlal, 22-03-2019

Snorkelen

Kun je daar voor het hotel ook snorkelen? Of zijn daar geen vissen en moet je echt van het resort af? Alvast bedankt

rondana, 02-04-2019

tuurlijk zit er vis alleen je moet weten waar , bij het steiger rechts en links op het strand bij het lage stuk daar recht vooruit tot aan het water daar heb je mooie stukken rif naar de steiger toe van sunrise mamlouk links

ton, 01-04-2019

Hallo

Bij dit hotel kan je op 2 plaatsen snorkelen of an het eind van de pier of ongeveer 400 meter lopen naar open zee

Beter nog kijk hier eens voor mooie snorkel trips http://www.amazing5starsdolphinstour.com/ echt geweldig kijk maar wat andere mensen er van zeggen

• Rachida, 02-03-2019

drinken tot 24 uur

Hallo, ik heb heel veel mooie verhalen gelezen over dit hotel maar zag dat het drinken tot 24 uur is. Is het daarna ook uitgestorven zoals bij de meeste hotels?

rondana, 05-03-2019

in de bella bar gaat het gewoon door tot 5 uur

• ursula, 20-02-2019

kleding

hoi wij gaan in juni hier naartoe maar mijn vraag is of de manen een lange broek aanmoeten met het avondeten.

rondana, 27-02-2019

wij ook in juni , nee hoor dat hoef niet je kan elk restaurant zo in

rondana, 27-02-2019

nee hoor dat hoef niet je kan overal zo in

Veranderingen in Dana Beach

Welke frequent Dana ganger kan mij vertellen wat er veranderd is op het resort. Iemand schreef dat er een aantal dingen zijn bijgekomen. Weet iemand wat er is veranderd. Ben zo benieuwd...

rondana, 22-01-2019

hoi hoi , bij de lobby is er een luifel geplaatst zeer mooi geworden bovenop castello waar voor heen sunset bar was zit nu kaiser blick restaurant en een hele mooie buiten teras waar de muziek ook is savonds schitterend nu komt er bij castello waar de overkaping is een grote pizzaria 6000 en 1000 blok gerenoveerd prachtige kamers en er is een zwembad bij gekomen tussen 5000 en 4000 blok het zelfde komt ook t tussen 2000 en 3000

Quad en Dolfijnen excursie

Ga voor 2e x naar Dana. Wil graag dolfijnen en Quad excursie doen. Waar is het het beste te boeken? 1e x op resort zelf geboekt maar vond dat best prijzig. Iemand tips?

ton, 16-02-2019

kijk hier eens echt geweldige trips http://www.amazing5starsdolphinstour.com/ klik op de link naar de face book site om te zien wat andere mensen er van vinden

rondana, 22-01-2019

uad tour bij noby op het resort hij loopt daar elke dag geel shirt aan hij zit als je van de receptie naar beneden loopt gelijk rechts onder aan de trap helemaal top bij noby

• Anita , 02-01-2019

Kamer met namiddag zon op balkon

Goedenavond. Welke ervaren Dana Beach ganger kan mij adviseren welke kamer in het 3000 blok namiddag zon heeft? Ik zag ook dat deze kamers een ruimer balkon hebben. En wat kost een upgrade? Ik zie heel graag een reactie tegemoet!!! Gr. Anita

kamer upgrade kost 10 euro per nacht per kamer