Hotel Dana Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°17°
Hotel Dana Beach Resort
9,1

Een vakantie in het warme Egypte bij zee, dat kan bij Hotel Dana Beach Resort in Hurghada. Word verwend in de luxe spa terwijl de kinderen zich de hele dag vermaken in de kinderzwembaden of bij de kidsclub. Geniet van de mooie omgeving van Egypte en ga snorkelen, dolfijnen kijken of rijd zelfs op de rug van een kameel.

We hebben een aantal aanbieders voor Dana Beach Resort voor je op een rij gezet:

905 reviews over Hotel Dana Beach Resort in het Nederlands

Heerlijke vakantie! Dana Beach

Bochoven
24-10-2018

Was een TOP vakantie!! Vorig jaar voor de 1e keer geweest maar de ervaring was weer net zo goed. Super vriendelijke mensen. Eten is zeer goed. Kamer elke dag helemaal schoon. Meer kan je niet wensen op vakantie. Van verbouwing zeer weinig overlast. We gaan volgend jaar zeker weer terug!

Geweldig mooi

Nieuwenhuis
23-10-2018

Wij zijn net terug van een 10 daagse vakantie op dit geweldig fantastisch resort.Je wordt werkelijk als een echte chef behandeld.Je komt niks te kort en de service is perfect. Wij zijn weer van plan om volgend jaar terug te gaan.

Super

Marianne en Anja
15-10-2018

Super hotel, netjes en schoon, kamers in blok 2000 zijn wat gedateerd, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, zelfs bij het zwembad en op het strand is bediening. Lekker en goed eten, leuke live music op het terras, gezellig ook.

Het was weer super voor de 2de x

Veel vernieuwd en weer verbeterd

en een nieuw zwembad er bij 👍🏼🤗

Personeel waren vriendelijk

En kamer was weer super en schoon

Lisette Zebregs
5-9-2018

Alles was perfect super goed eten warm wordt voor je terplekke gemaakt

Het was de 2e keer voor mij om naar het zelfde hotel te gaan. Vorige jaar vonden we het perfect Maar dit jaar was het wat minder vanwege de verbouwing en de lawaai eromheen. Ook was het een beetje rommelig en eigelijk verpest ons vakantie.

Fantastisch !!

Kelly
3-9-2018

Voor ons de derde keer in Egypte. Eerste keer in Dana Beach. Voor ons geen ander hotel meer in Egypte, wat een ontzettend goed hotel.

Het resort werd verschrikkelijk goed schoongemaakt, vriendelijk personeel, het eten was fantastisch! Hotel kamer simpel en is wel aan renovatie toe, maar ach in je hotel kamer zit je toch niet veel.

Wij hebben bij dolfin house een leuke trip geboekt naar de dolfijnen toe. We hebben 1 uur met dolfijnen gezwommen, echt een aanrader om bij hun een trip te boeken. De boottocht was erg leuk, omdat wij ook op meerdere plekken hebben gesnorkeld.

Hurghada zelf niet echt in geweest, omdat er in hotel meer dan genoeg te doen is. Wij hebben een top vakantie gehad en willen ook zeker terug gaan naar Dana Beach.

kurt despretz
23-8-2018

een topvakantie gehad in dit hotel . Je bent er de koning te rijk . Geen handdoeken leggen , 5 zeer goede restaurants en een supergemotiveerd personeel . Je komt er niets te kort . Ook een aanrader met kleine kinderen

Uitmuntend

Dominique
23-8-2018

Prachtige vakantie gehad, indien je een weekje totaal wenst te relaxen is dit the place to be ! Eerste maal in Egypte en dankzij dit resort met hun personeel dat je op handen draagt een mooie vakantie gehad. Zeer mooi domein , geen drukte , geen handdoekjes leggen er is plaats genoeg. Restaurants 5 stuks waar je niet moet aanschuiven en meteen bediend word , veel gerechten worden er klaargemaakt terwijl je zelf bepaald wat erbij mag van groenten & kruiding, Lekker.

Kamers in Blok 6000 zijn gerenoveerd en mooi , Ook de duikschool aan strand is geweldig, op strand met duikbril op kon je de visjes zien zwemmen. Drank word je op je strandstoel geserveerd. Voor herhaling vatbaar

Top Hotel I’m te relaxen

Dominique
21-8-2018

Top Hotel dankzij de uitstekende service en aandacht voor hun hotelgasten. Hier moet je zijn om een weekje te relaxen. Je word er in de watten gelegd door hun medewerkers nooit eerder heb ik dit mogen beleven . Het eten is met veel smaak bereid en afwisselend dankzij 5 restaurants waar je nooit moet aanschuiven. Enorm veel personeel dat ervoor zorgt dat je niets te kort komt. Heel wat gerechten worden bereid met live cooking . Handdoekjes leggen is niet nodig er zijn meer dan genoeg bedjes beschikbaar. Ook het duikcentrum op het strand kan ik aanraden . Kleine tip kamers in blok 6000 zijn onlangs vernieuwd wij hadden kamer 6117 aanrader. Voor een top vakantie en voor herhaling

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.