Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°11°
9,2

Omschrijving
Een vakantie in het warme Egypte bij zee, dat kan bij Hotel Dana Beach Resort in Hurghada. Word verwend in de luxe spa terwijl de kinderen zich de hele dag vermaken in de kinderzwembaden of bij de kidsclub. Geniet van de mooie omgeving van Egypte en ga snorkelen, dolfijnen kijken of rijd zelfs op de rug van een kameel.

We hebben een aantal aanbieders voor Dana Beach Resort voor je op een rij gezet:

920 reviews over Hotel Dana Beach Resort in het Nederlands

Super

Hermien,
13-1-2019

Voor de 7 keer naar Egypte geweest maar dit was echt super. Dit is een hotel waar we vaker heen gaan. Goede bediening en mooie schoon.

Geweldig hotel

Lex Hartholt,
5-1-2019

Dana beach is een geweldig hotel. De service en het eten zijn fantastisch. Verse jus d'orange en een cappucino bij het ontbijt, waar krijg je dat? In alle vijf de restaurants kun je heerlijk eten. Het strand en de zwembaden zijn prima. Het hele complex is brandschoon en ziet er prachtig uit. De kamers zijn, als ze nog niet gerenoveerd zijn, ietwat verouderd, maar worden uitstekend schoon gemaakt. Zeker een aanrader!

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Hotel was top, maar in omgeving ander vermaak.

wil hamers,
2-1-2019

Eerste ervaring met Egypte na 20 jaar Turkije.

Resort is wat gedateerd, maar verleden jaar januari werd een bouwblok gerenoveerd.

Hotel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Enorm proper, fantastisch eten in de thema restaurants, geweldige bediening en service.

Zeker vergelijkbaar met de betere resorts in Turkije.

Alleen jammer dat buiten het resort weinig te doen is.Hoofdwegen zijn verhard - de Egyptenaren rijden 's-avonds zonder licht op goed verlichte wegen (omwille veiligheid??), rest is onverhard c.q. woestijn.

Hotels zijn goed beveiligd voor wat dat waard is. Winkels aan overzijde resort zijn oudbakken en op diverse plekken dicht c.q. verlaten.

Hurghada down town is net Nederland 1930. Maar wel de moeite waard om te bezoeken. Winkelpersoneel is net zoals in Turkije. Op sommige plaatsen opdringerig, op andere plaatsen gemoedzaam. Taxi alleen bestellen via hotel.

Taxi's langs e straat zijn weinig betrouwbaar

Gereisd met partner in januari 2018

fantastisch

jaap van scheppingen,
30-12-2018

top hotel super schoon goede restaurants 5 stk goede service

Gereisd met partner in december 2018

Fantastisch resort alles super mooi en schoon fantastisch personeel. De kamers zijn wel erg schoon maar wel zeer toe aan een opknapbeurt. We zijn hier geweest met de kerst we hebben een super kertsfeest gehad met zoveel eten zoveel eten hebben we nog nooit gezien en alles perfect klaargemaakt in 1 woord waanzinnig . Het eten is op andere dagen ook heerlijk je kan hier in zoveel restaurants eten en overal even lekker en het eten is echt ook warm. Fijne verwarmde zwembaden. Kortom een waanzinnige vakantie gehad super.

Heaven on earth

Ingrid Hulst,
24-12-2018

Dat een resort na 3 bezoeken nog steeds een hoge service biedt is een unicum. Meestal zie je na een paar maal hetzelfde hotel te hebben bezocht dit achteruit gaan. Maar bij Dana Beach is dit zeker niet het geval. Afgelopen jaar os er zichtbaar geïnvesteerd, er is een nieuw restaurant bijgekomen boven Castello. Persoonlijk vind ik de gekozen locatie jammer omdat het verlichtte torentje zo mooi was in de avond. Ook is er een 4e zwembad (rustig verwarmd) bijgekomen. In de lobby zijn de stoelen vervangen voor moderne stoeltjes in hippe kleuren. Het voormalige terras bij de lobby is nu omgetoverd in een prachtige serre met sterrenhemel!

Ook dit jaar hebben nog ons weer uitstekend vermaakt! Veel kamers zijn gerenoveerd en zijn naar de eisen van heden dag geüpgrade. Dit jaar zaten wij in een superieur kamer in het 1000 gebouw, 1 woord ‘fantastisch’! Wij binnenkomst riepen wij in koor wauwwww! Enorme kamer met groot tweepersoonsbed, verduiste

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Zo hoort het! Dit is all-inclusive zoals bedoeld.

Richard N,
12-12-2018

Onbegrijpelijk dat we deze niet eerder ontdekt hebben! In vele all-inclusive hotels geweest in o.a. Egypte en Turkije, maar Dana begrijpt het het beste. Prijs/kwaliteit staat hier niet in verhouding: zo goed voor zo weinig geld. 6 buffet restaurants met thema's, prachtig complex, prima kamers (vraag gerenoveerde!), ruim voldoende (kwaliteits!) bedjes en parasols, en ondanks de volle bezetting altijd overal plek! Alles onberispelijk schoon etc etc. Lees ook de andere reviews en bekijk de fotos: alles klopt. Top hotel! DOEN.

Geweldig in een woord.

Agnes,
10-12-2018

Voor de 5e keer hier.nu met vriendin.super ressort.kom zeker weer terug

Gereisd met vrienden in december 2018

Paradepaardje van de pickalbatros groep de topper

ronald van plateringen,
8-12-2018

Wat een schitterende vakantie weer in Dana Beach het paradepaardje van de pickalbatros groep ! 2 weken zijn wij er weer geweest het was na 4 maanden weer heerlijk thuiskomen en wat een veranderingen weer gedaan in die 4 maanden geweldig gewoon het is en blijft de TOPPER van hurghada , wij gaan ieder geval in juni weer ! eten drinken de restaurants de bars het strand alles super geregeld iedereen super vriendelijk niets is te veel . prachtige kamers 6000 blok 5800 en 1000 blok wat net gerenoveerd is de superieur kamers 4000 en 3000 blok super gewoon , het nieuwe verwarmde zwembad tussen 5000 en 4000 blok in geweldig en er komt er nog een tussen het 2000 en 3000 blok in top top top , en dan het geweldige COLUMBUS cafe alle soorten koffie de gebakjes cakejes enzo heerlijk , maar ook deze columbus word verplaats naar castello waar het groter en mooier zal gaan worden en wel met 2 etages wat een top resort !

Gereisd met partner in november 2018

super goed !! voor n heerlijke relax vakantie .

Sjan De Wit,
2-12-2018

n weekje vertoeft in dit super resort

mooie kamers

mooie tuin

verwarmde zwembaden

mooi strand

en de beste bediening waar je ook bent is het bij het zwembad -strand of gezellig bij het koffie huis (heerlijke koffie )

verschillende restaurantjes met buffetjes maar omdat er verschillende restaurantjes zijn hoeft je niet elke avond in de lange rij bij de buffetjes

elke avond live muziek

er vaart n bootje vanaf begin tuin tot aan restaurant en het strand ook leuk om eens te doen

wij hebben ons prima vermaakt hier voor ons de tweede keer voor onze vrienden de eerste keer maar we komen zeer zeker wel weer n keer terug

Gereisd met vrienden in november 2018

Saffier Vakantie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.