Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag40°24°
9,2

Een vakantie in het warme Egypte bij zee, dat kan bij Hotel Dana Beach Resort in Hurghada. Word verwend in de luxe spa terwijl de kinderen zich de hele dag vermaken in de kinderzwembaden of bij de kidsclub. Geniet van de mooie omgeving van Egypte en ga snorkelen, dolfijnen kijken of rijd zelfs op de rug van een kameel.

We hebben een aantal aanbieders voor Dana Beach Resort voor je op een rij gezet:

942 reviews over Hotel Dana Beach Resort in het Nederlands

Goed hotel!

Figgo Verhoeven
27-4-2019

Top hotel! Service is uitstekend. Je hoeft de hele vakantie helemaal niks te doen, alles wordt voor je gedaan. Goed eten en veel keus. Kamers zijn wel verouderd en vies. Kortom een uitstekend hotel als het gaat om service, eten en drinken en het park zelf!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Voor herhaling vatbaar

Ad Leeggangers
25-4-2019

Dana beach is een prachtig resort met mooie zwembaden en heerlijk eten. Iedere avond live Muziek met heerlijke drankjes. Waren hier voor de vierde keer zeer vriendelijk personeel waarvoor niets teveel is. Resort is zeer Schoon en mooi aangelegd.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad!!

Monique Kierkels
25-4-2019

Eerst een Nijlcruise van 7 dagen gemaakt en daarna nog 7 dagen Dana Beach resort. Beide super! We hebben volop genoten van een geweldige boot en een super resort. Goede bedden, lekker eten, mooie excursies en een goede service! Wij bevelen deze gecombineerde reis zeker aan. Nog een compliment richting touroperator voor de koffer ophaal service!! Gewèldig, nergens geen omkijken naar en we hebben relaxt met de trein naar Schiphol kunnen reizen!! Dikke pluim touroperator!!

Gereisd Met vrienden in september 2018

Duitsgericht hotel

kaatje
22-4-2019

Zeer net hotel. Ze zijn er overal constant aan het poetsen. 4 zwembaden + 1 extra zwembad bij de spa. Altijd wel ergens een ligbedje vrij. Net strand. 90% van de toeristen zijn Duitsers. De voertaal in het hotel is Duits, veel personeel (vriendelijk!) spreekt amper Engels. Hotel is voornamelijk Duitsgericht, met zelfs een Duits restaurant. Daar moet je van houden.
Zeer uitgestrekt hotel, dus af en toe wel een eindje wandelen. Minpunt: Er wordt overal en enorm veel gerookt, ook binnen zoals in de lobby. Heel storend voor niet-rokers. Op al de vele terrassen zit je constant in de sigarettenrook.
Tip: Koop een SIM-kaartje bij aankomst op de luchthaven, want de WIFI in het hotel is zeer zwak en valt vaak weg. Kost 10 euro voor 20 GB. Tennisrackets huren kost je 6 euro per uur, breng je je eigen rackets mee dan tennis je overdag gratis. De verlichting 's avonds is te betalen. Overdag kun je het tennisveld gratis op.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fantastisch hotel

Margret
16-4-2019

Super schoon hotel. Lief en vriendelijk personeel. 5 restaurants zonder te reserveren. Gezellige bar waar je kan dansen, zomers buiten. Verse koffie met likeur en verse slagroom in de lounge savonds. Bij de zwembaden en strand wordt je bediend. Aan t strand ook goed eten en heerlijke schermen bij je bedje. Groot park dus als je geen zin heb om te lopen dan kan je met het bootje over de lagune. Zijn al veel gerenoveerde kamers. Komen veel Duitsers, maar zijn gezellig. In de restaurants vragen ze of je fles wijn mee wil voor op de kamer. Deze is ook erg lekker. 5x geweest en gaan zeker nog een x. Dec, Jan en februari daar verbleven.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Geweldig hotel echt een aanrader

A Gerits
15-4-2019

We zijn reeds 3x bij Dana Beach geweest.Geweldig hotel met heerlijke zwembaden Heerlijk verwarmd mooi groot kinderbad leuke speeltuintjes . Keuze uit diverse restaurants allemaal heerlijk. Personeel erg vriendelijk doen werkelijk alles om het je naar de zin te maken. Kamers superior ruim groot Balkon erg netjes .

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk hotel maar helaas niet schoon

Schotterveld
7-4-2019

Het is een leuk hotel maar helaas niet schoon. Kamers (gerenoveerde blok 6000) zijn netjes maar niet schoon. Het ligt vol met stof en dit krijg je niet weg met een bezempje. Ook is er her en der lekkage en zijn de kitranden aan vervanging toe. Ik heb dit besproken met de manager en hij is blij met mijn mening. Hij heeft niets aan beoordelingen van een 10, uitstekend hotel, toppie, voelt als thuiskomen etcetera reacties. Uit dankbaarheid hebben wij de laatste week de beste kamer van het resort gekregen. Ik snap niet waarom toeristen het verbod van het voeren van vissen negeren en gewoon over het, nog net aanwezige, koraal lopen. Waarom maken wij Egypte kapot? Wij komen al 20 jaar meerdere keren naar Egypte en zien het afbrokkelen. Ook Dana Beach loopt op fooien. De eerste week met fooien gedaan en de 2e bijna zonder....je merkt duidelijk het verschil. Het hotel is voor 98% voorzien van Duitse gasten. De overigen zijn Russen en Hollanders

Gereisd Met partner in maart 2019

Vroeg in het jaar genieten van het goede!

G.J. de Haan
5-4-2019

Als je in het voorjaar al vroeg wil genieten van zonnestralen, dan is een verblijf in Hurghada (Egypte) aan te raden.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Agda Nonhebel-Mulder
2-4-2019

Fantastisch resort waar wij met vier vriendinnen al jaren komen. Het ontbreekt je aan niets en het personeel is toppie !!!Zijn allemaal vriendelijk en zorgen dat je echt een gast voelt.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Super.

Carli ouburg
23-3-2019

Super hotel veel restaurants met goed eten zeer goed personeel ze blijven in dir hotel investeren,prachtige tuin ook voor kinderen genoeg te doen!

Gereisd Met vrienden in september 2018

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Aantal kamers> 700
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Chinese, Duits, Fast food, Indiaas, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dana Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dana Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.