Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag37°30°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Continental Hotel Hurghada voor je op een rij gezet:

84 reviews over Hotel Continental Hotel Hurghada in het Nederlands

Alles oké maar dit hotel niet

M.broekhuizen
4-6-2019

Goed schoon hotel , eten zeer slecht, lauw bier , niet goed gaar eten, kip van binnen nog rood en alles bagger vet , wel veel keuze , zwembad was oke en de ligging ook. Buiten het hotel opdringerige verkopers. Dit was de tweede keer in Egypte en ook de laatste keer. Mooie rondreis gemaakt

Gereisd Met partner in juni 2019

Was zoals altijd fantastisch, kom snel weer terug

Mirjam
28-4-2019

De keren dat ik hier geweest ben zijn niet meer te tellen. Ik kom hier elke keer weer terug omdat het voor mij voelt als thuiskomen. Een heerlijk hotel!!

Gereisd Alleenreizend in april 2019

Perfect place

Sam
8-9-2017

Voor de vierde maal bezochten we dit hotel en het blijft mooi. Geweldig behulpzaam en vriendelijk personeel en lekker eten. Strand is ongelooflijk mooi, altijd plaats.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

goed hotel

jan
12-5-2013

Na een nijlcruises een week in movenpick geweest. Het is een goed hotel met mooie ruime kamers. Aan het zwembad en aan de zee lig je niet te dicht op elkaar Het eten is goed en ruim voldoende. Jammer dat er zoveel van die aso russen, zijn verzieken de boel een beetje.

Gereisd Met partner in april 2013

Alles beter dan dit....verschrikkelijk!..

Heidi vandenabeele
3-5-2013

We kwamen toe en ik zag al direct dat we een grote fout gemaakt hadden om naar dit hotel te komen... Verschrikkkkelijkkkk!!!!!precies blankenberge maar dan nog vuiler en nul klasse, afgeleefd hotel, klaar voor afbraak... Een absolute afrader!.. Na een paar uurtjes aanwezig te zijn had ik steevast door dat ik hier geen week ging blijven, dan naar mijn vertrouwd reisbureau gebeld (super bedankt trouwens aan klaartje) en na een 2 tal uurtjes zaten we al in el gouna (movenpick) Wat een verschil , de ene movenpick bij de andere... Niet te vergelijken!..

Gereisd Met partner in Sat Apr 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit jaar zeker niet boeken,

jean-claude Coelembier
2-4-2013
  • De beschrijving in de brochure van sunjets van het hotel Mövenpick 5* Hurghada klopt helemaal niet met de werkelijkheid!
  • Verwar niet met het Mövenpick Resort&Spa 5* in El Gouna, in Hurghada is het geen resort. -Overal waar hout in vernis staat bladdert af. -Het houtwerk is verweerd of hangt los.stukken hout boven de buiten eetplaats ontbreken gewoon. -Sterk verouderd, kleinschalig hotel met slechts 250 kamers, . -Niets van de accomodatie, het eten of de service geeft aan dat dit een 5* hotel is.
  • het eten 's avonds is geen 5* hotel waardig!! Het lijkt kostschooleten. -. Eén visschotel en dan 2 soorten stoverij! Meer typisch Egyptische kost. --De verantw. mevrouw voor de klantendienst, een Duitstalige, gaf toe dat het nog niet op het niveau van 5*- sterren staat doordat het nog niet zo lang geleden overgenomen is door Mövenpick. Zij zou er het management en de verantwoordelijken van de keuken over aanspreken, verhuisd naar Mövenpick Resort& Spa in El Gouna en dat was 5* waard. -
Gereisd Met partner in maart 2013

Voor het eerst van mij leven weggerend uit hotel

Jeroen de Vries
13-3-2013

Ik ben een zeer actieve reiziger en heb nog nooit zo'n slecht hotel gezien. Wat een stank, viezigheid en onverzorgdheid. Het hotel komt bedompt over en kost je energie ipv dat je er energie van krijgt. Na een dag hebben wij omgeboekt naar het naastgelegen hotel. Een van mijn beste acties ooit. Movenpick Hurghada is een absolute afrader!

Gereisd Met partner in maart 2013

Fijn hotel

han_mirjam
31-12-2012

3 dagen aan het eind van rondreis hier geweest. Goede ruime kamers, schoon. Bediening is zeer vriendelijk maar wel traag en niet praktisch. Fijn strand met windschermen en schaduwplekken. Mooi zwembad. Half december, zeer weinig toeristen. De algemene toiletten dienen echt beter schoon gehouden te worden en zien er niet Movenpickwaardig uit. Er liep wel een dame rond die iedere dag kwam vragen of je klachten had. Is een goede service, waarschijnlijk omdat het nu sinds kort Movenpick was geworden. Het eten was zeer goed, zowel ontbijt, lunch als diner. All Inn is niet echt nodig. De Egyptische wijn is er niet te drinken. Als je apart wijn besteld krijg je andere/betere wijn. Er was een leuke Kerstmisparty incl. kerstman. 10 min. lopen naar de winkeltjes op de boulevard. Het is er heerlijk aan strand of zwembad relaxen. Naar Hurghada zelf zijn we niet geweest. Moet je een taxi nemen of op het eind van de dag de shuttlebus van 15.30 terug 19.30. Wij willen nog wel een keer terug.

Gereisd Met partner in Tue Dec 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

All inclusive, maar wel bonnetjes tekenen

Benita
23-11-2012

Prima hotel. Eten is erg afwisselend. Personeel is erg aardig.Enig nadeel is dat je, ondanks dat je all- inclusive hebt, voor iedere bestelling bonnetjes moet tekenen. Onnodige administratieve rompslomp.

Gereisd Met partner in Sun Nov 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Blijft een "aanrader"

Joke Rijkhoff
1-9-2012

Was hier enige jaren geleden geweest toen het hotel nog Intercontinental heette. Blijft een fijn hotel, hoewel het onderhoud wel wat meer aandacht verdient. Het beschikt over een topstrand en een fijn zwembad. Wij hebben hier alleen logies met ontbijt gehad. Het ontbijtbuffet was uitstekend! Mooie ruime kamer. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken

• Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental Hotel Hurghada in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental Hotel Hurghada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.