Hotel Continental Hotel Hurghada

Hotel Continental Hotel Hurghada
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Continental Hotel Hurghada voor je op een rij gezet:

82 reviews over Hotel Continental Hotel Hurghada in het Nederlands

Perfect place

Sam
8-9-2017

Voor de vierde maal bezochten we dit hotel en het blijft mooi. Geweldig behulpzaam en vriendelijk personeel en lekker eten. Strand is ongelooflijk mooi, altijd plaats.

Oude reviews (archief)

goed hotel

jan
12-5-2013

Na een nijlcruises een week in movenpick geweest.

Het is een goed hotel met mooie ruime kamers.

Aan het zwembad en aan de zee lig je niet te dicht op elkaar

Het eten is goed en ruim voldoende.

Jammer dat er zoveel van die aso russen, zijn verzieken de boel een beetje.

Alles beter dan dit....verschrikkelijk!..

Heidi vandenabeele
3-5-2013

We kwamen toe en ik zag al direct dat we een grote fout gemaakt hadden om naar dit hotel te komen...

Verschrikkkkelijkkkk!!!!!precies blankenberge maar dan nog vuiler en nul klasse, afgeleefd hotel, klaar voor afbraak...

Een absolute afrader!..

Na een paar uurtjes aanwezig te zijn had ik steevast door dat ik hier geen week ging blijven, dan naar mijn vertrouwd reisbureau gebeld (super bedankt trouwens aan klaartje) en na een 2 tal uurtjes zaten we al in el gouna (movenpick)

Wat een verschil , de ene movenpick bij de andere...

Niet te vergelijken!..

Dit jaar zeker niet boeken,

jean-claude Coelembier
2-4-2013

- De beschrijving in de brochure van sunjets van het hotel Mövenpick 5* Hurghada klopt helemaal niet met de werkelijkheid!

- Verwar niet met het Mövenpick Resort&Spa 5* in El Gouna, in Hurghada is het geen resort.

-Overal waar hout in vernis staat bladdert af.

-Het houtwerk is verweerd of hangt los.stukken hout boven de buiten eetplaats ontbreken gewoon.

-Sterk verouderd, kleinschalig hotel met slechts 250 kamers, .

-Niets van de accomodatie, het eten of de service geeft aan dat dit een 5* hotel is.

- het eten 's avonds is geen 5* hotel waardig!! Het lijkt kostschooleten.

-. Eén visschotel en dan 2 soorten stoverij! Meer typisch Egyptische kost.

--De verantw. mevrouw voor de klantendienst, een Duitstalige, gaf toe dat het nog niet op het niveau van 5*- sterren staat doordat het nog niet zo lang geleden overgenomen is door Mövenpick. Zij zou er het management en de verantwoordelijken van de keuken over aanspreken,

verhuisd naar Mövenpick Resort& Spa in El Gouna en dat was 5* waard.

Voor het eerst van mij leven weggerend uit hotel

Jeroen de Vries
13-3-2013

Ik ben een zeer actieve reiziger en heb nog nooit zo'n slecht hotel gezien. Wat een stank, viezigheid en onverzorgdheid. Het hotel komt bedompt over en kost je energie ipv dat je er energie van krijgt. Na een dag hebben wij omgeboekt naar het naastgelegen hotel. Een van mijn beste acties ooit. Movenpick Hurghada is een absolute afrader!

Fijn hotel

han_mirjam
31-12-2012

3 dagen aan het eind van rondreis hier geweest. Goede ruime kamers, schoon. Bediening is zeer vriendelijk maar wel traag en niet praktisch. Fijn strand met windschermen en schaduwplekken. Mooi zwembad. Half december, zeer weinig toeristen. De algemene toiletten dienen echt beter schoon gehouden te worden en zien er niet Movenpickwaardig uit. Er liep wel een dame rond die iedere dag kwam vragen of je klachten had. Is een goede service, waarschijnlijk omdat het nu sinds kort Movenpick was geworden. Het eten was zeer goed, zowel ontbijt, lunch als diner. All Inn is niet echt nodig. De Egyptische wijn is er niet te drinken. Als je apart wijn besteld krijg je andere/betere wijn. Er was een leuke Kerstmisparty incl. kerstman. 10 min. lopen naar de winkeltjes op de boulevard. Het is er heerlijk aan strand of zwembad relaxen. Naar Hurghada zelf zijn we niet geweest. Moet je een taxi nemen of op het eind van de dag de shuttlebus van 15.30 terug 19.30. Wij willen nog wel een keer terug.

Prima hotel. Eten is erg afwisselend. Personeel is erg aardig.Enig nadeel is dat je, ondanks dat je all- inclusive hebt, voor iedere bestelling bonnetjes moet tekenen. Onnodige administratieve rompslomp.

Blijft een "aanrader"

Joke Rijkhoff
1-9-2012

Was hier enige jaren geleden geweest toen het hotel nog Intercontinental heette. Blijft een fijn hotel, hoewel het onderhoud wel wat meer aandacht verdient. Het beschikt over een topstrand en een fijn zwembad. Wij hebben hier alleen logies met ontbijt gehad. Het ontbijtbuffet was uitstekend! Mooie ruime kamer. Wij komen hier zeker nog eens terug!

klasse hotel

caroline van tyghem
12-7-2012

Al veel hotels bezocht maar dit is een topper,personeel allemaal supervriendelijk,italiaans en oosters resto heel lekker,buffet tip top in orde,vooral ontbijt is uitstekend,veel variatie,gerenoveerde kamers heel mooi met aparte slaapruimte voor kids,al paar keer reef oasis blue sharm el sjeik,ook vip selection hotel, geweest maar kan niet aan dit hotel tippen,ook voor kids veel animatie,wij waren over gans de lijn heel tevreden en gaan zeker terug

geweldig hotel

jongeneel
1-7-2012

uitstekend hotel maar duur met all inclusive

gewoon halfpension is ook goed en de beste tijd voor oudre is mei

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Continental Hotel Hurghada in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Continental Hotel Hurghada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Continental Hotel Hurghada scoort een 9.55 uit 10 op basis van 139 reviews.