Hotel Conrad

2 reviews over Hotel Conrad in het Nederlands

Fraai en luxe hotel

R.
4-5-2012

Heeft een eigen baai bij het hotel voor gasten en mooi zwembad. Eten was niet geweldig... (ziek, ziek en nog eens ziek...) Geweldige excursies gedaan naar Luxor en duik/snorkel. Wij hadden een kamer op hoek van het hotel met zicht op de zee. Top hotel, waar net als andere islamitische landen ook andere gebruiken gelden. Minpuntje was de minaret naast het hotel die je 's ochtends op tijd wekte..

Gereisd Met partner in april 2005

Fijn hotel

sweet_saskia64
14-3-2011

Het Conrad in hurgada is een fijn hotel, ruime kamers, mooi zwembad en privestrandje naar zee. Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader als je een verblijf in Hurgada zoek.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conrad in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conrad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.