Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag24°12°
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Caves Beach Resort voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Caves Beach Resort in het Nederlands

Heerlijk rustig, precies wat wij zochten!

Dwight Altman (32) en Amy van Kuler (28),
31-8-2017

Wij zijn 1 keer eerder in Egypte geweest en zeiden toen "nooit weer", maar dit werd een "last-minute" omdat wij dringend aan vakantie toe waren en dan heb je wat minder keus als je ook niet super veel te besteden hebt...

Rust is het woord wat de vakantie het beste beschrijft, precies wat wij nodig hadden na een verhuizing met veel klussen. Hoe fijn is het dan dat men daar ook nog eens alles voor je wilt doen :)

Wij hadden gekozen voor een wat luxere kamer (Swim-up room) om extra te kunnen genieten met een eigen terras met daarop 2-persoons ligbed en toegang tot het zwembad.

Het is een "adult-only" hotel waardoor wij wisten dat het nét nog relaxter zou zijn dan een hotel met bijvoorbeeld een aquapark (wij hebben niets tegen kinderen overigens hoor)...

En dit merkte je wel, het animatie-team had moeite om mensen te verzamelen en liep er een beetje "verdwaald" bij maar goed, dit kan je het hotel (bijna) niet aanrekenen omdat men daar niet voor komt óf men moet daarop inspelen met andere activiteiten/shows.

De aankleding van hotel spreekt voor zich (zie foto's) even wennen (je denkt bijna dat er insecten/beesten in je kamer zouden kunnen lopen (zo erg lijkt het op een grot) maar men maakt dagelijks goed schoon en wij zijn geen ongewenste vrienden tegenkomen ;) zeker een unieke ervaring dus.

Het voedsel was voor ons als kieskeurige eters ietwat karig maar is te doen, vooral voor Egyptische begrippen. Desalniettemin denk ik dat er genoeg keuze is voor eenieder.

Het enige wat minder was (maar ook weer geen ramp) was dat de Wi-Fi het slecht tot niet deed, op bepaalde locaties is dit er wel maar achteraf bleek (hoorden wij van buren) dat er een router/versterker beschikbaar is voor Wi-Fi op verschillende kamers (luxere zoals bijvoorbeeld welke wij hadden).

Tegenwoordig zit men toch vaker op hun mobiel dan dat zij gesprekken hebben of bijvoorbeeld spellen spelen (kan ook aan ons liggen overigens haha).

Het strand is overigens heerlijk vertoeven met de wind (vooral in de hitte), wil je de zee in zou ik je echt adviseren om (water)schoenen te dragen, de zee is in het begin heel ondiep en trekt zich terug en komt in de avond weer terug.

De omgeving buiten het resort is niet bijzonder, zeg maar gerust saai... Je kan echter een taxi (via het hotel of erbuiten) nemen om naar Hurghada of een andere plek te gaan.

Er worden voldoende excursies en evenementen aangeboden rondom het hotel waardoor je er dus zelf voor kunt kiezen om écht een rustige te beleven óf dat je dit combineert met wat activiteiten welke Egypte te bieden heeft.

Het personeel is supervriendelijk, ik raad iedereen aan om deze ook te belonen met een fooitje tijdens hun verblijf aangezien men écht voor je rent om je bijvoorbeeld (ook al is het all-inclusive) een bord vers fruit (dagelijks) en cocktails (zo vaak als het aangeeft) langs je bedje te brengen of je bij het ontbijt je een vers glas ju's d' orange brengt.

Ik hoop dat men een beetje een duidelijk beeld heeft gekregen van onze ervaring bij dit resort en dat dit mensen wellicht over de streep trekt (of misschien juist niet omdat men wat anders zoekt).

Met vriendelijke groete,

Dwight Altman (32) en Amy van Kuler (28) uit Lelystad

Gereisd met partner in augustus 2017

prima en apart hotel

linda,
23-8-2017

Hele leuke apart hotel zeker als je even voor de rust komt. Misschien komt het door het "only adult" concept maar het was erg stil in ons gevoel was er nog geen 1/3 vol van het best wel enorme complex. De fotos zijn ook echt zoals het is. Echter is het strand een dikke min punt want je kunt niet de zee in lopen omdat er veel stenen en oude scherpe koraal ligt je moet je zeker door 100/150 meter scherpe stenen worstelen alvorens je kunt gaan zwemmen.

Verder is de bediening enorm vriendelijk en behulpzaam zeker in het restaurant die ook mijn partner op zijn verjaardag leuk toezongen en een taart aan bieden. Bedankt Esmail,Magdy,hassain, en ahmed.

Wat het eten zelf betreft had er wel wat meer variatie in mogen zitten want wij vonden het erg eenzijdig. Maar het was wel warm.

Aanrader is een bootreis bij said te boeken die op het strand loopt en op het resort.

Het is goedkoper dan bij touroperator en ik moet zeggen dat wij een leuke trip hadden met redelijk goed eten en leuke mensen die ook erg oplettend waren tijdens het snorkelen. Ook nog dolfijnen gespot en met een banaan gevaren. Jammer is ook dat er maar 3 kleine winkeltjes bij het hotel zijn en de animatie kan ook wel wat beter.

Er zijn zeker nog wel wat verbeter puntjes maar ach je bent in een ander wereld deel en dan gaan de dingen nu eenmaal anders. Ga lekker voor je rust naar dit hotel en niet om vette feesten te verwachten.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een grandioze belevenis

J. van der Boon,
25-3-2017

Pas geopend 5* resort ín Hurghada. Slapen in een echte grot, geweldig. Prachtige kamers en ontzettend schoon

Het personeel is in 1 woord geweldig. Kregen elke dag op ons eigen terras een bod met klaargemaakt en versierd fruit en kwamen vragen of je iets wilde drinken. Zeer vriendelijk allemaal en zeer behulpzaam. Helaas hebben wij het eerder dan gepland inzake medische redenen moeten verlaten. Ben opgenomen geweest in het ziekenhuis en het resort heeft alle medewerking verleend. Dit nog niet eerder meegemaakt.

Gereisd met partner in maart 2017

D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caves Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caves Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.