Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag22°11°
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Caves Beach Resort voor je op een rij gezet:

Corendon
Floow Travel

2 reviews over Hotel Caves Beach Resort in het Nederlands

Mandy,
17-11-2018

Super mooi hotel! Aan het eten mag nog wel wat gewerkt worden. Het eten was niet slecht maar ik heb wel beter gegeten in egypte. De kamers waren echt in 1 woord Fantastisch. Neem een swim up room. Heerlijk vanaf je eigen terras zo het prachtige zwembad in.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Ik ben in het algemeen tevreden.De kamer was topp

Viviana Reijnders,
12-10-2018

Hotel was toppie,ook het personeel .Het eten geef ik een 6,dus kon wel wat beter.

Gereisd met vrienden in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caves Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caves Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.