Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotelWeer vandaag23°13°
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Caves Beach Resort voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon
Tjingo
Tjingo

1 review over Hotel Caves Beach Resort in het Nederlands

Geweldig, super ontspannen

Marcel van 3028,
13-10-2018

Als je op vakantie gaat, besef waar je bent. Mijn zoon en ik kwamen bij de Caves. Geweldig, net euro Disney. Oké, bijna dan. Hele behulpzame medewerkers. Tuurlijk, 5 sterren. Het was geweldig. De hele dag kun je eten en drinken. Wil je wifi, dan naar de receptie of koop een sim kaart. In mijn geval had ik een sim kaart. Ontving gewoon 4 G. In Egypte is dat LTE. Supersnel, ook bij de kamer. We hebben zo een zo ontspannen vakantie gehad, dat ik hier naar terug ga. Jammer, van die klagende Nederlanders. Alle nationaliteiten waren er. Ook Russen. Geen lawaai, gewoon gezellig. Maar, als Nederlandse vrouw klaagt over zand op de ramen? Schaam ik me. Je zit in een woestijn! Wij zijn er 16 dagen geweest. Super ontspannen. Met veel Oost Europeanen gesproken. Alle problemen in Nederland, ook daar. De mensen verschillen helemaal niet zoveel van het Westen. Praat gewoon met elkaar. Lach en heb plezier. Je hebt immers vakantie. Oh, Adult only. Goed!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caves Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caves Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.