Allemaal net niet. Zit meer in!

Hotel Caves Beach Resort *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Iris van der Graaff

Allemaal net niet. Zit meer in!

Iris van der Graaff,
23-10-2018

De stijl is leuk, maar daar houd het ook mee op. Het zwembadwater, bij de swim-up kamers is echt ijskoud! Het andere zwembad is wel ok. Personeel werkt hard en doet erg z'n best, maar het komt er niet helemaal uit. Eten was veel keus, en het was ook goed klaargemaakt, helaas was het alweer afgekoeld voordat je kon gaan zitten. Ook word er aangegeven dat er een dresscode is, maar er word gewoon in zwembroek en teenslippers gelopen.

De bar richting het strand stelde niks voor. De broodjes die je daar besteld was letterlijk een droog broodje met daarop hetgene wat je bestelde en friet. Geen sausje of salade...

Ook klopte er een hoop dingen niet, ijs heb ik nooit gezien en als ik er om vroeg wisten ze van niks, en meerdere maaltijden op papier zijn niet in de praktijk geweest.

Fitness was top!

Kamers werden nooit gedweild of gezogen (ik stond elke dag in hetzelfde hoophe zand/stof/gruis), airco maakte veel geluid, verder prima.

Wi-fi slech

Gereisd met partner in oktober 2018