Geweldig, super ontspannen

Review geschreven door Marcel van 3028

Geweldig, super ontspannen

Marcel van 3028,
13-10-2018

Als je op vakantie gaat, besef waar je bent. Mijn zoon en ik kwamen bij de Caves. Geweldig, net euro Disney. Oké, bijna dan. Hele behulpzame medewerkers. Tuurlijk, 5 sterren. Het was geweldig. De hele dag kun je eten en drinken. Wil je wifi, dan naar de receptie of koop een sim kaart. In mijn geval had ik een sim kaart. Ontving gewoon 4 G. In Egypte is dat LTE. Supersnel, ook bij de kamer. We hebben zo een zo ontspannen vakantie gehad, dat ik hier naar terug ga. Jammer, van die klagende Nederlanders. Alle nationaliteiten waren er. Ook Russen. Geen lawaai, gewoon gezellig. Maar, als Nederlandse vrouw klaagt over zand op de ramen? Schaam ik me. Je zit in een woestijn! Wij zijn er 16 dagen geweest. Super ontspannen. Met veel Oost Europeanen gesproken. Alle problemen in Nederland, ook daar. De mensen verschillen helemaal niet zoveel van het Westen. Praat gewoon met elkaar. Lach en heb plezier. Je hebt immers vakantie. Oh, Adult only. Goed!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018
Vorige reviewVorige