Nooit meer, links laten liggen

Review geschreven door IAL van den Berg

Nooit meer, links laten liggen

IAL van den Berg,
23-9-2018

in een woord Verschrikkelijk.

In ons geval smerige accommodatie. Klagen heeft geen zin, want het receptie personeel spreekt bij klachten opeens heel slecht Engels en heeft moeite om je te begrijpen. Schimmel in het plafond, defect meubilair, ranzige vlekken in de gordijnen, stroomdraden die zomaar uit de muur steken. Het thema van het park was ons bekend, maar na 12 dagen in een donkere grot met niet werkende verlichting, wordt zelfs de grootste optimist erg depressief. Het eten is eenzijdig en vaak koud. Zal wel aan het einde van het seizoen liggen, maar dit resort is absoluut geen 5***** waardering waard. En ja, ik snap echt wel dat 5 sterren in Egypte iets anders betekent dan 5 sterren in Europa, maar dit slaat werkelijk nergens op.

Gereisd met partner in september 2018