Hotel Caves Beach Resort *****

Review geschreven door walthouwer-Bos

nooit meer !

walthouwer-Bos,
28-12-2017

wij zijn 19 december naar dit hotel geweest. In een woord verschrikkelijk. s'morgens bij het ontbijt was het al een ramp tafels niet schoon bijna geen keuzen uit brood. geen broodbeleg als je kaas wilde moest je snel zijn want anders was er niets meer werd niets bijgevuld. Het middag eten. Was net als die morgen ook een ramp. dan de hoop maar die opgeven. het avond eten was net het zelfde als die middag. Dan ga je toch maar eens vragen wat er aan de hand is aan mevrouw Andrea waar die mensen goede reviews overschrijven hoe dit allemaal kan voor een 5 sterren hotel. krijg je als antwoord. ja ze weet het maar ze kan er niets aan doen. kerstavond konden we voor 30 euro p.p ale cart eten moesten we van tevoren reserveren. dat hebben we dus ook gedaan. die avond was het toppunt meer als de helft van de mensen zijn weg gelopen van de tafel. de dag erna de mensen opzoek naar Andrea. maar mevrouw was ziek. wij vragen ons af hoe dit hotel 5 sterren kan hebben. is nog geen 3 sterren waard.

Gereisd met partner in december 2017