Hotel Caves Beach Resort

Hotel Caves Beach Resort

7.6Goed

Egypte, Egypte, Hurghada

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Caves Beach Resort voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Caves Beach Resort

• 2019
      8Mark14-09-2019

Middelmatig qua eten.

Het resort was fantastisch! Heel mooi opgezet,wat anders dan de doorsnee hotels! Prachtige ruime kamer compleet uit ‘steen’. Strand was een tikkeltje aan de kleine kant en het eten kan echt gevarieerder en beter! Plastic thee lepeltjes😡

Alleen gereisd in september 2019

• 2018
      8Mandy17-11-2018

Super mooi hotel! Aan het eten mag nog wel wat gewerkt worden. Het eten was niet slecht maar ik heb wel beter gegeten in egypte. De kamers waren echt in 1 woord Fantastisch. Neem een swim up room. Heerlijk vanaf je eigen terras zo het prachtige zwembad in.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Iris van der Graaff23-10-2018

Allemaal net niet. Zit meer in!

De stijl is leuk, maar daar houd het ook mee op. Het zwembadwater, bij de swim-up kamers is echt ijskoud! Het andere zwembad is wel ok. Personeel werkt hard en doet erg z'n best, maar het komt er niet helemaal uit. Eten was veel keus, en het was ook goed klaargemaakt, helaas was het alweer afgekoeld voordat je kon gaan zitten. Ook word er aangegeven dat er een dresscode is, maar er word gewoon in zwembroek en teenslippers gelopen. De bar richting het strand stelde niks voor. De broodjes die je daar besteld was letterlijk een droog broodje met daarop hetgene wat je bestelde en friet. Geen sausje of salade... Ook klopte er een hoop dingen niet, ijs heb ik nooit gezien en als ik er om vroeg wisten ze van niks, en meerdere maaltijden op papier zijn niet in de praktijk geweest. Fitness was top! Kamers werden nooit gedweild of gezogen (ik stond elke dag in hetzelfde hoophe zand/stof/gruis), airco maakte veel geluid, verder prima. Wi-fi slech

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Marcel van 302813-10-2018

Geweldig, super ontspannen

Als je op vakantie gaat, besef waar je bent. Mijn zoon en ik kwamen bij de Caves. Geweldig, net euro Disney. Oké, bijna dan. Hele behulpzame medewerkers. Tuurlijk, 5 sterren. Het was geweldig. De hele dag kun je eten en drinken. Wil je wifi, dan naar de receptie of koop een sim kaart. In mijn geval had ik een sim kaart. Ontving gewoon 4 G. In Egypte is dat LTE. Supersnel, ook bij de kamer. We hebben zo een zo ontspannen vakantie gehad, dat ik hier naar terug ga. Jammer, van die klagende Nederlanders. Alle nationaliteiten waren er. Ook Russen. Geen lawaai, gewoon gezellig. Maar, als Nederlandse vrouw klaagt over zand op de ramen? Schaam ik me. Je zit in een woestijn! Wij zijn er 16 dagen geweest. Super ontspannen. Met veel Oost Europeanen gesproken. Alle problemen in Nederland, ook daar. De mensen verschillen helemaal niet zoveel van het Westen. Praat gewoon met elkaar. Lach en heb plezier. Je hebt immers vakantie. Oh, Adult only. Goed!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 8Viviana Reijnders12-10-2018

Ik ben in het algemeen tevreden.De kamer was topp

Hotel was toppie,ook het personeel .Het eten geef ik een 6,dus kon wel wat beter.

Gereisd met vrienden in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
    • 2Helena24-09-2018

Nooit meer! Geen 5-sterren waardig!

Zwembad was goed, eten zeer eenzijdig en lauw! De kamer niet schoon, meubilair kapot, zeer weinig verlichting! Als je een klacht wilt melden,spreken ze opeens geen Engels meer!

Gereisd met partner in september 2018

• 2IAL van den Berg23-09-2018

Nooit meer, links laten liggen

in een woord Verschrikkelijk. In ons geval smerige accommodatie. Klagen heeft geen zin, want het receptie personeel spreekt bij klachten opeens heel slecht Engels en heeft moeite om je te begrijpen. Schimmel in het plafond, defect meubilair, ranzige vlekken in de gordijnen, stroomdraden die zomaar uit de muur steken. Het thema van het park was ons bekend, maar na 12 dagen in een donkere grot met niet werkende verlichting, wordt zelfs de grootste optimist erg depressief. Het eten is eenzijdig en vaak koud. Zal wel aan het einde van het seizoen liggen, maar dit resort is absoluut geen 5* waardering waard. En ja, ik snap echt wel dat 5 sterren in Egypte iets anders betekent dan 5 sterren in Europa, maar dit slaat werkelijk nergens op.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Marjan Bot23-01-2018

geweldig

Wifi, heeft grote verbetering nodig. Personeel zeer behulpzaam, vriendelijk, stonden altijd voor je klaar. Eten had wat mij betreft iets warmer gemogen, wel veel variatie.

Gereisd met partner in januari 2018

• 1Abbygail11-01-2018

Nooit meer

Slecht hotel geen Wi-Fi en meestal geen tv. Eten vaak koud of niet gaar. Wij zijn erg ziek geweest van het eten. Personeel is erg vriendelijk dat was helaas ook het enigste. Geen aanrader.

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

2walthouwer-Bos28-12-2017

nooit meer !

wij zijn 19 december naar dit hotel geweest. In een woord verschrikkelijk. s'morgens bij het ontbijt was het al een ramp tafels niet schoon bijna geen keuzen uit brood. geen broodbeleg als je kaas wilde moest je snel zijn want anders was er niets meer werd niets bijgevuld. Het middag eten. Was net als die morgen ook een ramp. dan de hoop maar die opgeven. het avond eten was net het zelfde als die middag. Dan ga je toch maar eens vragen wat er aan de hand is aan mevrouw Andrea waar die mensen goede reviews overschrijven hoe dit allemaal kan voor een 5 sterren hotel. krijg je als antwoord. ja ze weet het maar ze kan er niets aan doen. kerstavond konden we voor 30 euro p.p ale cart eten moesten we van tevoren reserveren. dat hebben we dus ook gedaan. die avond was het toppunt meer als de helft van de mensen zijn weg gelopen van de tafel. de dag erna de mensen opzoek naar Andrea. maar mevrouw was ziek. wij vragen ons af hoe dit hotel 5 sterren kan hebben. is nog geen 3 sterren waard.

Gereisd met partner in december 2017

Hotel Caves Beach Resort info