Hotel Caves Beach Resort

Hotel Caves Beach Resort
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Caves Beach Resort voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Caves Beach Resort in het Nederlands

Fajny klimat hotelu

Asia
25-4-2018

Pokoje robią wrażenie,ale tylko na początku.W miarę czyste,ale klima głośna i bez regulacji.Papier toaletowy,jakby wyliczony,brak szamponu,mydełka.Pojemnik na mydło uzupełniany w bardzo małych ilościach.Jak czytałam opinie o mało urozmaiconym jedzeniu,nie wierzyłam.Byłam w Egipcie 8 raz,ale tu naprawdę jedzenie było bardzo monotonne.Cieszyłam się,że nie zdecydowaliśmy się na 14 dni(taki był plan początkowy).Wybór potraw bardzo mały,jak porównywaliśmy z innymi hotelami,nawet o niższej ilości gwiazdek.Zupy prawie ciągle te same,sporo potraw zimnych np:naleśniki,gofry,zupy mleczne,jajka na twardo.Dość sporo owoców.Duży minus za brak snac- baru,między 10 a 13,zero przekąsek,nie licząc słodkich bułeczek ze śniadania.I na koniec plaża,to chyba największa porażka.Plusem basen główny.Woda bardzo ciepła.Blisko bar, butelkowe piwo i mili kelnerzy.Animacje ok.Dla kogoś kto jest pierwszy raz mogą zrobić wrażenie.Najlepsze co mogło nas spotkać to kolacja w restauracji na dachu recepcji.Przepyszne jedzenie,przemiła obsługa i fajna muzyka.

geweldig

Marjan Bot
23-1-2018

Wifi, heeft grote verbetering nodig.

Personeel zeer behulpzaam, vriendelijk, stonden altijd voor je klaar.

Eten had wat mij betreft iets warmer gemogen, wel veel variatie.

Nooit meer

Abbygail
11-1-2018

Slecht hotel geen Wi-Fi en meestal geen tv. Eten vaak koud of niet gaar. Wij zijn erg ziek geweest van het eten.

Personeel is erg vriendelijk dat was helaas ook het enigste. Geen aanrader.

nooit meer !

walthouwer-Bos
28-12-2017

wij zijn 19 december naar dit hotel geweest. In een woord verschrikkelijk. s'morgens bij het ontbijt was het al een ramp tafels niet schoon bijna geen keuzen uit brood. geen broodbeleg als je kaas wilde moest je snel zijn want anders was er niets meer werd niets bijgevuld. Het middag eten. Was net als die morgen ook een ramp. dan de hoop maar die opgeven. het avond eten was net het zelfde als die middag. Dan ga je toch maar eens vragen wat er aan de hand is aan mevrouw Andrea waar die mensen goede reviews overschrijven hoe dit allemaal kan voor een 5 sterren hotel. krijg je als antwoord. ja ze weet het maar ze kan er niets aan doen. kerstavond konden we voor 30 euro p.p ale cart eten moesten we van tevoren reserveren. dat hebben we dus ook gedaan. die avond was het toppunt meer als de helft van de mensen zijn weg gelopen van de tafel. de dag erna de mensen opzoek naar Andrea. maar mevrouw was ziek. wij vragen ons af hoe dit hotel 5 sterren kan hebben. is nog geen 3 sterren waard.

Geweldig

Perfect
30-9-2017

Wij kregen een swim-up room en die was perfect voor ons nadat we op ons verzoek een ander hotel wilde, eigen double ligbed direct aan geweldig zwembad. We kregen zelfs een extra parasol. Elke dag schoongemaakt en een vriendelijke ober die ons drinken en snacks bracht. Fantastische service. Helaas Wifi alleen bij de Barney bar of receptie maar dat was goed voor ons. Het strand is helaas niets, eb en vloed maar wij zijn geen strand mensen. De blonde duitse vrouw bij receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam. 's morgens bij ontbijt heerlijke verse jus dórange.

Eten was goed maar niet altijd warm. Animatie team was verschrikkelijk deze is op onze laatste vakantie dag vervangen en nieuwe team maakte veel indruk.

Heerlijk rustig, precies wat wij zochten!

Dwight Altman (32) en Amy van Kuler (28)
31-8-2017

Wij zijn 1 keer eerder in Egypte geweest en zeiden toen "nooit weer", maar dit werd een "last-minute" omdat wij dringend aan vakantie toe waren en dan heb je wat minder keus als je ook niet super veel te besteden hebt...

Rust is het woord wat de vakantie het beste beschrijft, precies wat wij nodig hadden na een verhuizing met veel klussen. Hoe fijn is het dan dat men daar ook nog eens alles voor je wilt doen :)

Wij hadden gekozen voor een wat luxere kamer (Swim-up room) om extra te kunnen genieten met een eigen terras met daarop 2-persoons ligbed en toegang tot het zwembad.

Het is een "adult-only" hotel waardoor wij wisten dat het nét nog relaxter zou zijn dan een hotel met bijvoorbeeld een aquapark (wij hebben niets tegen kinderen overigens hoor)...

En dit merkte je wel, het animatie-team had moeite om mensen te verzamelen en liep er een beetje "verdwaald" bij maar goed, dit kan je het hotel (bijna) niet aanrekenen omdat men daar niet voor komt óf men moet daarop inspelen met andere activiteiten/shows.

De aankleding van hotel spreekt voor zich (zie foto's) even wennen (je denkt bijna dat er insecten/beesten in je kamer zouden kunnen lopen (zo erg lijkt het op een grot) maar men maakt dagelijks goed schoon en wij zijn geen ongewenste vrienden tegenkomen ;) zeker een unieke ervaring dus.

Het voedsel was voor ons als kieskeurige eters ietwat karig maar is te doen, vooral voor Egyptische begrippen. Desalniettemin denk ik dat er genoeg keuze is voor eenieder.

Het enige wat minder was (maar ook weer geen ramp) was dat de Wi-Fi het slecht tot niet deed, op bepaalde locaties is dit er wel maar achteraf bleek (hoorden wij van buren) dat er een router/versterker beschikbaar is voor Wi-Fi op verschillende kamers (luxere zoals bijvoorbeeld welke wij hadden).

Tegenwoordig zit men toch vaker op hun mobiel dan dat zij gesprekken hebben of bijvoorbeeld spellen spelen (kan ook aan ons liggen overigens haha).

Het strand is overigens heerlijk vertoeven met de wind (vooral in de hitte), wil je de zee in zou ik je echt adviseren om (water)schoenen te dragen, de zee is in het begin heel ondiep en trekt zich terug en komt in de avond weer terug.

De omgeving buiten het resort is niet bijzonder, zeg maar gerust saai... Je kan echter een taxi (via het hotel of erbuiten) nemen om naar Hurghada of een andere plek te gaan.

Er worden voldoende excursies en evenementen aangeboden rondom het hotel waardoor je er dus zelf voor kunt kiezen om écht een rustige te beleven óf dat je dit combineert met wat activiteiten welke Egypte te bieden heeft.

Het personeel is supervriendelijk, ik raad iedereen aan om deze ook te belonen met een fooitje tijdens hun verblijf aangezien men écht voor je rent om je bijvoorbeeld (ook al is het all-inclusive) een bord vers fruit (dagelijks) en cocktails (zo vaak als het aangeeft) langs je bedje te brengen of je bij het ontbijt je een vers glas ju's d' orange brengt.

Ik hoop dat men een beetje een duidelijk beeld heeft gekregen van onze ervaring bij dit resort en dat dit mensen wellicht over de streep trekt (of misschien juist niet omdat men wat anders zoekt).

Met vriendelijke groete,

Dwight Altman (32) en Amy van Kuler (28) uit Lelystad

prima en apart hotel

linda
23-8-2017

Hele leuke apart hotel zeker als je even voor de rust komt. Misschien komt het door het "only adult" concept maar het was erg stil in ons gevoel was er nog geen 1/3 vol van het best wel enorme complex. De fotos zijn ook echt zoals het is. Echter is het strand een dikke min punt want je kunt niet de zee in lopen omdat er veel stenen en oude scherpe koraal ligt je moet je zeker door 100/150 meter scherpe stenen worstelen alvorens je kunt gaan zwemmen.

Verder is de bediening enorm vriendelijk en behulpzaam zeker in het restaurant die ook mijn partner op zijn verjaardag leuk toezongen en een taart aan bieden. Bedankt Esmail,Magdy,hassain, en ahmed.

Wat het eten zelf betreft had er wel wat meer variatie in mogen zitten want wij vonden het erg eenzijdig. Maar het was wel warm.

Aanrader is een bootreis bij said te boeken die op het strand loopt en op het resort.

Het is goedkoper dan bij touroperator en ik moet zeggen dat wij een leuke trip hadden met redelijk goed eten en leuke mensen die ook erg oplettend waren tijdens het snorkelen. Ook nog dolfijnen gespot en met een banaan gevaren. Jammer is ook dat er maar 3 kleine winkeltjes bij het hotel zijn en de animatie kan ook wel wat beter.

Er zijn zeker nog wel wat verbeter puntjes maar ach je bent in een ander wereld deel en dan gaan de dingen nu eenmaal anders. Ga lekker voor je rust naar dit hotel en niet om vette feesten te verwachten.

Een grandioze belevenis

J. van der Boon
25-3-2017

Pas geopend 5* resort ín Hurghada. Slapen in een echte grot, geweldig. Prachtige kamers en ontzettend schoon

Het personeel is in 1 woord geweldig. Kregen elke dag op ons eigen terras een bod met klaargemaakt en versierd fruit en kwamen vragen of je iets wilde drinken. Zeer vriendelijk allemaal en zeer behulpzaam. Helaas hebben wij het eerder dan gepland inzake medische redenen moeten verlaten. Ben opgenomen geweest in het ziekenhuis en het resort heeft alle medewerking verleend. Dit nog niet eerder meegemaakt.

wery interesant

Andre Mikus
16-7-2016

Nice people and personal , interesting enviroment . SILENCE... unfinished building y.2015... neverthelees, we recommend

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caves Beach Resort in Hurghada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caves Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caves Beach Resort scoort een 6.36 uit 10 op basis van 9 reviews.